Pagina 1 van 1

Geen contact met klantenservice MediActive

Geplaatst: 06 sep 2019 15:06
door LidySchoon
Mijn matras is binnen de garantieperiode van 5 jaar niet meer goed, heeft kuilen. MediActive is onbereikbaar per telefoon of internet. Wat kan ik nog doen om een nieuw matras te krijgen?

Re: Geen contact met klantenservice MediActive

Geplaatst: 06 sep 2019 17:36
door Lowieze
Gezien dit artikel https://www.matras.info/matras-artikele ... ngcomfort/, vrees ik dat u dat nieuwe matras gewoon zelf zult moeten betalen.

Re: Geen contact met klantenservice MediActive

Geplaatst: 06 sep 2019 17:56
door NeoDutchio
Ook al zou u nog wel contact kunnen krijgen, dan nog wil het niet zeggen dat u een nieuw matras zou kunnen krijgen. Garantie wil niet zeggen dat er automatisch vervangen wordt, maar dat problemen die veroorzaakt zijn door een productfout opgelost worden. Als u de juiste bedbodem zou hebben en uw gewicht pas bij de gewichtsklasse van het matras, dan zou het matras opgevuld kunnen worden b.v.. vervanging is dan niet aan de orde.
Kuilvorming ontstaat over het algemeen door een verkeerde bedbodem. Als het geheel teveel vering krijgt buigt het matras teveel door. Laat u bij aankoop van een volgend matras goed adviseren welke lattenbodem of bak past bij het matras.