LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pedro714
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 dec 2008 11:47

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door pedro714 »

Praktisch alles wat bijv. VERA en HANNAH MARTIN aanbieden komt van Alie Express. Een tip: zet de app van Alie Express op je telefoon of tablet. Als je de app opent zie je rechtsboven een camera ikoontje. Daarmee kun je ieder product wat je tegenkomt fotograferen. Alie Express zoekt dan het product op. Erg handig en je zult mijn bewering kunnen controleren. De Nederlandse aanbieders zijn z.g. Drop Shippers. U bestelt bij hen, U betaalt en zij geven de order rechtstreeks door aan A.E. Deze levert het product rechtstreeks bij U af. Veel Nederlandse aanbieders omschrijven dit als: door de producten rechtstreeks bij de fabrikant te bestellen en te laten verzenden, kunnen wij zo voordelig aanbieden. HA HA een mooie omschrijving..... Op facebook zie je bijv. veel aanbiedingen voorbijkomende voor het via een magnetisch kabeltje opladen van Uw telefoon of tablet. Nu aanbieding......van 39,95 voor 19.95 en gratis verzenden. Het kabeltje kost bij AE.....0,73 tot 1,85 incl. verzending. Hetzelfde overigens bij VERA en HANNAH MARTIN......de producten gaan vaak 300 tot 600% over de kop. Is dit bedrog? Nee, niemand verplicht U om bij hen te kopen. Doe hier Uw voordeel mee.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

pedro714 schreef:
02 mei 2020 12:21
Praktisch alles wat bijv. VERA en HANNAH MARTIN aanbieden komt van Alie Express.
Bij de collegae van Kassa ben ik het gaan bijhouden. Dit jaar al 35 topics over dropshippers. Het recordjaar was 2017 met de malafide Chinese webshops. Toen kwamen er 50 topics in 1 jaar voorbij. Iets zegt mij dat we dit gaat dat record gaan verbreken.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door juliomariner »

Er staat alweer een nieuw topic over dropshippers (iets met lampen). Met 2 topics per dag komen we wel over de 400.

sake1987

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door sake1987 »

juliomariner schreef:
02 mei 2020 13:05
Er staat alweer een nieuw topic over dropshippers (iets met lampen). Met 2 topics per dag komen we wel over de 400.
Ja gaat de laatste tijd over vakantie annuleringen i.v.m Corona of over Dropshippers. Een oude gezellige discussie over een oude auto komt nog maar sporadisch voorbij.

juliomariner
Berichten: 4814
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ja de corona en vooral voucher topics zijn helemaal niet meer bij te houden. Men kijkt niet eerst of de vraag al eens gesteld is maar plempt hun ellende maar direct op het forum.

sidneyvanderlaan
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2020 19:18

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door sidneyvanderlaan »

Dan heb ik er hier nog zo één.
Grandado.com
Ook ik heb hier besteld, en alles hier komt van Ali express.
Daarom ook de 3 weken wacht tijd.
Dat is ook de enigste manier om er achter te komen.
Zo lange verzend termijn, dan weer je genoeg.
Ik had het jammer genoeg te laat gezien.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door kuklos »

juliomariner schreef:
02 mei 2020 19:07
Men kijkt niet eerst of de vraag al eens gesteld is maar plempt hun ellende maar direct op het forum.
Dezelfde mensen die bij dropshipping niet uit hun doppen kijken zullen dat hier ook niet doen.

Boesta
Berichten: 255
Lid geworden op: 28 mar 2016 15:50

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door Boesta »

ponny7 schreef:
30 apr 2020 16:30
Heeft iemand hier ervaringen met de site op fb van luxe douchekop ?
Ik heb 4 april een luxe douchekop besteld die binnen 20 dagen in huis zou zijn maar na veel contact blijkt dat deze van de Ali Expres moet komen die daar 4.euro kost en op de site van fb veel meer!
Nu vraag ik me af of ik het geld retour terug krijg omdat er niets geleverd wordt?
Het zou fijn zijn als Radar er naar zou kijken
Hoge Druk Douchekop™

Normale prijs
€60,00
Aanbiedingsprijs
€29,95
BESPAAR 50%
Erg dom om iets via Facebook te kopen! Radar waarschuwt hier al vele jaren voor. Hoezo zouden ze uw zaak moeten gaan onderzoeken.? Hoezo heeft u deze waarschuwingen niet meegekregen..?

Elke verkoper is vrij om te vragen wat zij/hij wil voor de artikelen die ze aanbieden. U bent vrij om deze prijs te betalen of niet.

Aliexpress verkoopt ook gewoon (erg) luxe douchekoppen hoor. Wij hebben al 2 jaar een regendouche van 40cm x 40cm in gebruik, gekocht bij Aliexpress voor €23. Best een luxe sproeier voor weinig geld. Die binnen 15 dagen aan huis werd bezorgd.

remco123
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 okt 2007 12:51

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door remco123 »

jeff59762 schreef:
30 apr 2020 17:52
Ivo.w schreef:
30 apr 2020 17:41
Komkommertijd schreef:
30 apr 2020 16:39
Dit gebeurde heel veel, als je vooraf niet goed kijkt betaal je veel te veel maar je betaal nu een thuiswerker....

Bekend probleem dat ze Drop Shop noemen.
Dropshippen is opzichzelf geen probleem. Zolang de verkoper zich maar houdt aan de overeenkomst en Nederlandse wetgeving mbt onder andere garantie en retourneren. Uitgaande van een verkoper die zich richt op de Nederlandse markt.
het is wel een probleem drop shippen is gewoon (nog) legale oplichting
Dropshipping betekent niets meer dan de bestelling direct doorsturen naar de leverancier. Hij/zij handelt de bestelling verder af. Heeft helemaal niets met oplichting te maken.

Fleur71
Berichten: 85
Lid geworden op: 15 feb 2018 12:08

Re: 'Luxe douchekop' is gewoon van AliExpress

Ongelezen bericht door Fleur71 »

Vanmorgen heb ik nog een 'Note To Self' gedaan.
Bestelde wat bij Cheaptech (van Grandado).
Binnen 14 dagen in huis, gezien de drukte kon dat 25 dagen duren.

Wat blijkt? Het is bij AliExpress besteld door CheapTech en komt met een beetje
geluk met zo'n 60 dagen.

Dom dom, ik had ZELF even wat beter moeten en kunnen opletten.
Volgende keer even beter controleren dus...
(Was maar 3,49 maar toch ;) )

Gesloten