Internetwinkel MegaFoodStunter: leveren ze echt?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Barbara7

Re: Internetwinkel MegaFoodStunter: leveren ze echt?

Ongelezen bericht door Barbara7 »

Ik stelde een simpele vraag over ervaring met een bepaald bedrijf,... waarom is meteen van uitgegaan dat ik ben diegene die iets fout heb gedaan?
Ik bestel vaker van over de hele wereld en alles werd gewoon op mijn adres (waar ik al jaren woon) bezorgd.
Zelf heb ik nooit een word racisme in mijn mond gegaat. In mijn gedachten was eerder een discriminatie aan de orde. En....... in mijn wereld is alleen een ras, namelijk de MENS.
Diegene die met zo veel agressie ontkent dat - en racisme en discriminatie degelijk bestaat, moet zich zelf afvragen hoe komt dat? Waar komt dat vandaan? Ik bedoel de stellige ontkenning. Misschien iets meer werken aan eigen bewustwording???

"Strong minds discuss ideas,
average minds discuss events,
weak minds discuss people."                                            - Socrates

Bedankt iedereen die geprobeerd had mij te helpen. Ik heb nog een poging - betreft bestelling - gedaan.
Ben benieuwd . Ik zal laten weten.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Beste mensen,

We herhalen het nog maar eens: houd je bijdragen s.v.p. inhoudelijk en respectvol. Zoals je ziet hebben we weer enkele offtopic berichten verwijderd.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Radar schreef:
18 okt 2020 10:33
Beste mensen,

We herhalen het nog maar eens: houd je bijdragen s.v.p. inhoudelijk en respectvol. Zoals je ziet hebben we weer enkele offtopic berichten verwijderd.
Haal dan ook dit weg, want niemand heeft in deze discussie ontkend dat racisme en discriminatie bestaan. Om vervolgens dit te schrijven is verre van inhoudelijk of respectvol.
Barbara7 schreef:
17 okt 2020 17:56
Diegene die met zo veel agressie ontkent dat - en racisme en discriminatie degelijk bestaat, moet zich zelf afvragen hoe komt dat? Waar komt dat vandaan? Ik bedoel de stellige ontkenning. Misschien iets meer werken aan eigen bewustwording???

"Strong minds discuss ideas,
average minds discuss events,
weak minds discuss people."                                            - Socrates

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Barbara7 schreef:
14 okt 2020 17:29

Misschien eerder door mijn achternaam. Die niet bepaald Nederlands is
En u durft het te hebben over de "eigen bewustwording" waarin u in uw laatste bijdrage naar verwijst, m.b.t. het hebben van een niet Nederlandse achternaam.
Als u niet over uw achternaam was begonnen, dan had dit topic mogelijk nog enige zin gehad, terwijl het echte onderwerp ervan nu en volkomen onnodig, is ondergesneeuwd.

Een oud en wijs gezegde luidt, "verbeter .. ..... .... ..... .. ....f" !

lpc

Ongelezen bericht door lpc »

Natuurlijk leveren ze en bovendien betaal je pas bij aflevering.
Prima spullen. In mijn vroegere woonplaats hadden ze eerst een winkel, daarna kon je je bestelling afhalen uit een grote vrachtwagen die een aantal haltes aandeed.
Nu wordt het dus thuis bezorgd, fantastisch.
Uitstekende producten tegen een zeer scherpe prijs.
Er bestaat een Facebook groep waar mensen foto’s hun bestelling tonen.
Gewoon proberen, je krijgt er geen spijt van.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic gaat slot. De discussie heeft een andere wending genomen en ik zie het niet meer terugkeren op de essentie van het eerste bericht van TS. Groet, Radar ^YB

Gesloten