Pagina 1 van 1

Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 18 jan 2021 14:04
door L.Boonstra
Heb op 5 juni 2020 nieuwe bank gekocht ,werd op 29 augustus geleverd maar bleek kapot te zijn .
heb diverse malen gebeld tot op heden nog steeds geen nieuwe bank

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 19 jan 2021 10:20
door sake1987
U heeft gebeld en nog steeds geen nieuwe bank.
Wat zij de verkoper toen u belde ?
Wat is er kapot aan de bank? Kan dit professioneel worden gerepareerd?
Dat u nog steeds geen nieuwe bank heeft lijkt mij wel logisch, die moet ook weer worden gemaakt en dat duurt net zo lang als de eerste.

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 19 jan 2021 10:22
door Moneyman
Ietsje meer informatie zou wel handig zijn, als je tenminste geholpen wilt worden. Wat is je vraag eigenlijk? Of wil je alleen je verhaal kwijt?

Natuurlijk kan je ze in gebreke stellen en een termijn geven om te repareren of een nieuwe te leveren, maar of dat handig en logisch is hangt wel af van de rest van de door jou weggelaten informatie.

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 19 jan 2021 10:45
door moederslink
L.Boonstra schreef:
18 jan 2021 14:04
Heb op 5 juni 2020 nieuwe bank gekocht ,werd op 29 augustus geleverd maar bleek kapot te zijn .
heb diverse malen gebeld tot op heden nog steeds geen nieuwe bank
We zijn ruim een half jaar verder :o en wat is kapot??

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 19 jan 2021 19:37
door Arizonakid
Echt, dan kan je toch net zo goed even het raam opendoen en het hard uitschreeuwen? Levert hetzelfde op als dit soort halfbakken topics, niks.

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 20 jan 2021 18:23
door Seinhuis
Ik zou mailen, dan heb je bewijs.

Mocht er geen oplossing komen, neem contact op met rechtsbijstandverzekering of geschillencommissie (indien aangesloten). Anders zou je een rechtzaak moeten aanspannen.

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 22 jan 2021 15:25
door katjanneke
Je kunt je ook melden bij www.thuiswinkel.org, dat kan alleen als u de bank online heeft gekocht.
Verder denk ik dat u sowiezo min. 1 jaar garantie heeft op de aankoop. Ik zou een aangetekende brief sturen, waarin u de verkoper/winkel de mogelijkheid biedt de bank te repareren, foto,s meesturen van de schade is altijd handig. Met de mededeling dat als dit niet binnen 3 weken gebeurd u verdere stappen gaat ondernemen. thuiswinkel.org zoekt dit allemaal voor je uit en benaderd de verkoper/winkel.
Hoe dan ook dit moet opgelost kunnen worden. Succes

Re: Nieuw bank bleek kapot te zijn (29 aug geleverd), nog steeds geen nieuwe

Geplaatst: 22 jan 2021 19:25
door Revoked
Ik zou de ABN bellen. Die bank is ook al jaren kapot, maar functioneert nog steeds erg goed.