Geen geld terug na annuleren bestelling...
Geplaatst: 07 mei 2021 17:26
Op 12 maart heb ik een pizza besteld bij new york pizza delft. 20 minuten later werd ik gebeld dat de wachttijd 2 uur was en er werd gevraagd of ik de bestelling wilde annuleren. Ik heb de bestelling geannuleerd en zou binnen 3 werkdagen mijn geld terugkrijgen.
Die week erna heb ik contact opgenomen met de klantenservice, ik zou vervolgens binnen 8 dagen mijn geld terugkrijgen.
Hierna nog meerdere meldingen gedaan met hetzelfde automatische antwoord. Ook heb ik nog naar de vestiging zelf gebeld, ze zouden het doorgeven aan de eigenaar/franchisenemer. Afgelopen woensdag ben ik langsgegaan bij de vestiging, de eigenaar was er echter niet. De medewerker zei dat ze het zouden doorgeven. Ik weet niet wat ik verder nog kan doen behalve een stap naar de rechter. Hoewel het om slechts 12 euro gaat is het ook een principekwestie.
Die week erna heb ik contact opgenomen met de klantenservice, ik zou vervolgens binnen 8 dagen mijn geld terugkrijgen.
Hierna nog meerdere meldingen gedaan met hetzelfde automatische antwoord. Ook heb ik nog naar de vestiging zelf gebeld, ze zouden het doorgeven aan de eigenaar/franchisenemer. Afgelopen woensdag ben ik langsgegaan bij de vestiging, de eigenaar was er echter niet. De medewerker zei dat ze het zouden doorgeven. Ik weet niet wat ik verder nog kan doen behalve een stap naar de rechter. Hoewel het om slechts 12 euro gaat is het ook een principekwestie.