Digi D werkt niet meer!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
14 okt 2021 09:59
**knip**
Vodafone had een storing waardoor smsjes niet aankwamen. **knip**

Vodafone heeft weer een storing, dus je vrouw kan je niet laten weten dat het nachtwerk voor haar gaat worden. :mrgreen:

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Sira »

Moneyman schreef:
14 okt 2021 15:55
Sira schreef:
14 okt 2021 14:45
PJ 66 schreef:
13 okt 2021 22:45
LIgt zeker niet aan mij. Die code is gewoon goed. Ligt wel degelijk aan dat zooitje in Den Haag.

Ben bovendien ICT'er ik maak dit soort fouten niet. Ligt echt aan die gasten daar.
Ook een ICT'er kan weleens per ongeluk de Caps Lock aan hebben staan, dat gebeurt niet alleen bij domme blondjes :oops:
Sterker nog: juist de bias die TS hier toont, kan makkelijk tot blindheid voor eigen fouten leiden.
Inderdaad.
Gebeurt ons allemaal weleens dat de Caps Lock aanstaat en dat je denkt "****, ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord invoer, hoe kan dat nou".
En ik ben nog blond ook, dus misschien gebeurt het mij vaker dan een ander :lol:

Methusalah
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Methusalah »

PJ 66 schreef:
13 okt 2021 22:45
LIgt zeker niet aan mij. Die code is gewoon goed. Ligt wel degelijk aan dat zooitje in Den Haag.

Ben bovendien ICT'er ik maak dit soort fouten niet. Ligt echt aan die gasten daar.

Dat is echt het meest hilarische wat ik ooit heb gehoord. Je begrijpt toch wel dat als ICT'ers nooit fouten zouden maken dat alle software vlekkeloos zou werken.

ICT'er mijn neus. Absoluut niet dat jij in de ICT werkt. Een amateur internet surfer misschien maar daar houd het op.

Oh, by the way. Ik werk in de ICT :D

sylvesterb
Berichten: 5047
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door sylvesterb »

PJ 66 schreef:
13 okt 2021 22:35
Gek word ik van die gasten in Den Haag. Voor de zoveelste keer werkt mijn DIgi D code niet. Wat voor zooitje werkt daar in hemelsnaam in Den Haag. Heb niks veranderd. Code precies hetzelfde en ineens werkt die niet meer. :x :x :x :x :x :x :x :x
DigiD is ontwikkeld door BKWI die gevestigd zit in Utrecht, maar zoals wel vaker reageren mensen zich graag af op de politici in Den Haag het is zo simpel gedrag.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Sira »

Zal een gezellige avond worden daar, vooral als z'n vrouw vraagt: "is het gelukt schat?"

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door moederslink »

Hoe dan ook , het probleem zal wel opgelost zijn.

taxikemperman
Berichten: 629
Lid geworden op: 08 jun 2005 16:51

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Sannietje schreef:
14 okt 2021 10:25
Mag Schiphol je wel laten reizen zonder vertoon van de QR code? Alleen is het onmacht helaas en niemand te vewijten.
Op Schiphol zijn wij helemaal niet gecontroleerd.
Wel in Oostenrijk en dan doen ze niets met de QRcode maar met de tekst die tevoorschijn komt als op het vraagteken drukt rechtsboven bij de internationale QRcode.
Je kan ook je gele boekje gebruiken

Jablan
Berichten: 6162
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Jablan »

Sira schreef:
14 okt 2021 18:28
Gebeurt ons allemaal weleens dat de Caps Lock aanstaat en dat je denkt "****, ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord invoer, hoe kan dat nou".
En ik ben nog blond ook, dus misschien gebeurt het mij vaker dan een ander :lol:
Wachtwoorden gaan bij mij mis als het virtuele toetsenbord automatisch op hoofdletters omschakelt, omdat je toevallig op de eerste positie van een invoerscherm staat.

Maar daarvoor ben ook ik blond :wink:

Sannietje
Berichten: 246
Lid geworden op: 15 jul 2021 17:51

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Sannietje »

Sira schreef:
14 okt 2021 18:28
Moneyman schreef:
14 okt 2021 15:55
Sira schreef:
14 okt 2021 14:45


Ook een ICT'er kan weleens per ongeluk de Caps Lock aan hebben staan, dat gebeurt niet alleen bij domme blondjes :oops:
Sterker nog: juist de bias die TS hier toont, kan makkelijk tot blindheid voor eigen fouten leiden.
Inderdaad.
Gebeurt ons allemaal weleens dat de Caps Lock aanstaat en dat je denkt "****, ik weet zeker dat ik het goede wachtwoord invoer, hoe kan dat nou".
En ik ben nog blond ook, dus misschien gebeurt het mij vaker dan een ander :lol:
Soms staat er een oogje rechts. Als je daarop klikt kan je zien wat je ingetypt hebt. Heb er bij DigiD nog niet op gelet.

PJ 66
Berichten: 766
Lid geworden op: 07 apr 2004 13:10
Locatie: Nijmegen

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Nee kan helemaal niks zeer frustrerend. Heb een nieuwe activeringscode aangevraagd. Vragen ze eerst om een pincode die niet werkt. Toen heb ik de app weggegooid en opnieuw erop gezet. Username en password werkt ook niet. Een mail sturen voor nieuwe wachtwoorden wordt niet herkend. Belastingdienst bellen kan ook niet. Ze hebben het te druk nu tuut tuut tuut.

Ik kan nu niks meer...........................

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

De belastingdienst gaat niet over de Digid.

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Sira »

PJ 66 schreef:
15 okt 2021 14:52
Nee kan helemaal niks zeer frustrerend. Heb een nieuwe activeringscode aangevraagd. Vragen ze eerst om een pincode die niet werkt. Toen heb ik de app weggegooid en opnieuw erop gezet. Username en password werkt ook niet. Een mail sturen voor nieuwe wachtwoorden wordt niet herkend. Belastingdienst bellen kan ook niet. Ze hebben het te druk nu tuut tuut tuut.

Ik kan nu niks meer...........................
Heeft u DigiD soms lange tijd (3 jaar) niet gebruikt, want dan vervallen de gegevens en moet u opnieuw een wachtwoord aanmaken.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Drie jaar niet gebruikt, of gebruikersnaam vergeten, dan moet alles opnieuw aangevraagd worden.

ZeerPrivé
Berichten: 5262
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

PJ 66 schreef:
15 okt 2021 14:52
Nee kan helemaal niks zeer frustrerend. Heb een nieuwe activeringscode aangevraagd. Vragen ze eerst om een pincode die niet werkt. Toen heb ik de app weggegooid en opnieuw erop gezet. Username en password werkt ook niet. Een mail sturen voor nieuwe wachtwoorden wordt niet herkend. Belastingdienst bellen kan ook niet. Ze hebben het te druk nu tuut tuut tuut.

Ik kan nu niks meer...........................

Wauw, de BD bellen over DigiD? En je zoekt het probleem nog steeds in DH en niet bij jezelf? :roll:

arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door arvandongen »

PJ 66 schreef:
15 okt 2021 14:52
Nee kan helemaal niks zeer frustrerend. Heb een nieuwe activeringscode aangevraagd. Vragen ze eerst om een pincode die niet werkt.
Best paradoxaal: Als er een pincode gevraagd wordt die niet werkt, dan kennelijk proberen om alsnog de juiste pincode in te voeren? Probeer eens een 'random foute' pin. Zou in 99,99% gevallen wèl moeten werken.
Of toch niet?
Moeilijk. Moeilijk.

Lady1234
Berichten: 26851
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gewoon een hele nieuwe Digid aanvragen, wel zo simpel.

cherokee
Berichten: 336
Lid geworden op: 29 jul 2007 17:15

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door cherokee »

moederslink schreef:
14 okt 2021 14:52
En PJ66 ??
Werkt het weer?
Wél zo aardig om het even terug te koppelen, toch? :D
Lukt niet vrees ik. PJ66 zal zijn inlogcode wel kwijt zijn...... :D

Nijogeth
Berichten: 9889
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Digi D werkt niet meer!!!

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Hij heeft tussendoor gewoon gereageerd hoor.

Gesloten