LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] naturalisatie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nee dat is wat er van gemaakt is. De essentie is een spelletje, maar de mensen er omheen hebben er een religie van gemaakt.

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door klaasvd »

Nee dat is wat er van gemaakt is. De essentie is een spelletje, maar de mensen er omheen hebben er een religie van gemaakt.
Ja dat ben ik met je eens, maar het is dus ondertussen meer dan spelletje.

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

Denk dat jij een Ajax man bent(mijn club is PSV dus geen Feyenoord mocht je dat denken)Kalou heeft er ondertussen al 24 doelpunten inliggen tegen 7 van Babel, ook zijn assist gehalte ligt hoger.
Nee, ben geen ajaxman.
Alleen je kan op dit moment geen vergelijking gaan maken tussen Kalou en Babel op basis van doelpunten.

A. ajax speelt anders dan psv en feyenoord.
Bij psv en feyenoord zijn het altijd de spitsen die moeten scoren.
Het enige dat zij hoeven te doen is voor het doel blijven hangen en wachten op de bal om hem erin te tikken.
Bij ajax voetballen de spitsen net zo hard mee.

B. Kalou zit al 2 jaar bij de selectie en heeft bijna alles gespeeld dit seizoen.
Babel is echter halvewege het seizoen overgeheveld van de jeugdselectie naar het 1e.
Heeft daarna ook niet alles meegedaan.
Dus Kalou heeft veel meer wedstrijden de tijd gehad om op 24 doelpunten te komen dan Babel en is het dus zeer krom om die twee nu te gaan vergelijken met elkaar op basis van het aantal doelpunten.

Daarbij komt ook nog dat er nog genoeg goeie jongen spitsen eraan zitten te komen.
En dan niet alleen bij ajax, maar bij meer jeugdteams.
Nederlands elftal onder de 20 heeft een verschrikkelijk goed team op dit moment, zitten allemaal spelers in die de potentie hebben hele groten te worden.
Dus is het helemaal niet nodig om Kalou te naturaliseren.

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

Klaasvd ,Kalou;Is het niet verstandig om naar het buitenland te gaan als je buitenlandse voetballers zo goed vind. :P Jij blij dat je naar buitelandse voetballers kan kijken Wij blij dat nederlandse jongens ook een kans krijgen. :lol:

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door klaasvd »

Babel heeft dit seizoen 20 wedstrijden gespeeld en 7x gescoord, Kalou 31 wedstrijden en 20x gescoord.
20 wedstrijden lijken mij voldoende om iemand te beoordelen.
Wel waar is dat Babel ook veel inviel.

Manier van spelen zit iets in, maar ben het toch niet helemaal met je eens. Ajax heeft op het moment niet de spitsen om het af te maken en Feyenoord heeft daar dus nu 2 van.

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

DILBERT 29 Ja voetbal is een spelletje BIJ HET WINNEN SLOPEN WIJ VAN HET ANDERE TIEM DE AUTO'S BIJ HET VERLIEZEN DOEN WIJ HET OOK EN OP NIET KINDERACHTIG TE DOEN DOEN WIJ HET OOK BIJ GELIJK SPEL.
EN NU ZE OP ALLE NETTEN EN POLITIE OPSPRINGSITE'S STAAN.
ALS VOETBAL FAN ( GEZOCHT) NU KUNNEN WIJ GAAN SLOPEN DE REKENING LICHT KLAAR .MELDEN MAAR

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door klaasvd »

DILBERT 29 Ja voetbal is een spelletje BIJ HET WINNEN SLOPEN WIJ VAN HET ANDERE TIEM DE AUTO'S BIJ HET VERLIEZEN DOEN WIJ HET OOK EN OP NIET KINDERACHTIG TE DOEN DOEN WIJ HET OOK BIJ GELIJK SPEL.
EN NU ZE OP ALLE NETTEN EN POLITIE OPSPRINGSITE'S STAAN.
ALS VOETBAL FAN ( GEZOCHT) NU KUNNEN WIJ GAAN SLOPEN DE REKENING LICHT KLAAR .MELDEN MAAR
Jij valt ook in categorie gezocht cker :wink:

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

klaasvd bl bla bla betalen betalen de schade dat doe je toch zo graag als FAN :twisted: :P :evil:

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door klaasvd »

dat doen die gasten zelf wel

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

KLAASVD wat doen die gasten zelf wel? heb jij wel eens een fan (hollygang)zijn adres zien achter laten op het voertuig dat hij sloopte.
Of heeft staan wachten toen hij weer een onschuldig voetganger in elkaar schopte.
de keus is aan de echten voetbal Fans Geef ze aan of ga samen met hen ten onder

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door klaasvd »

volgens mij worden er genoeg aangeven en opgepakt. En idd in die groepen word niet geklikt. Daarbuiten wel en ik denk ook niet dat het op te lossen is.

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

De oplossing; is nu gaande, hun gezicht op de televisie voorschut bij familie of werkgever Nu heb je daders nu nog een advocaat waar een ieder zijn/haar schade dat ooit is opgelopen door voetbal Fans (de hoolie's)kan neerleggen (en niks kalle kip) :twisted:
succes Klaasvd


einde bericht. 8)

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door klaasvd »

ben het helemaal met je eens, vind het de oplossing en daar hadden ze veel eerder mee moeten beginnen. Wat overigens geldt voor alle criminelen

joostw
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 dec 2004 20:21

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door joostw »

Zowel Mia Audina als Tekla Laroupe waren voor hun naturalisatie tot nederlandse getrouwd met een nederlander, zijn dit bij mijn weten nog,
dus de vergelijking tussen hen en Kalou gaat niet op.
Daar komt nog bij dat zij ten tijde van de naturalisatie al wereldtopper waren, dit in tegenstelling tot Kalou die net één seizoen in de hoogste nederlandse voetbalklasse aan het ballen is.
Ik zou me als jonge voetballer trouwens knap in mijn z*k gebeten voelen door F. de Haan en M. van Basten.

glibberbek

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door glibberbek »

dan doet maxima het toch een stuk beter!! zou ze kunne voetballen en als ze gaat scheiden moet ze dan weer terug naar huis? hahaha

Gast

Re: naturalisatie

Ongelezen bericht door Gast »

Manier van spelen zit iets in, maar ben het toch niet helemaal met je eens. Ajax heeft op het moment niet de spitsen om het af te maken en Feyenoord heeft daar dus nu 2 van.
Vriend, ajax heeft bijna nooit spitsen die het afmaken, maar toch veel belangrijker voor een team zijn dan kalou voor feyenoord is of voor het nederlands elftal zou zijn.

Wie zorgde ervoor dat Dennis Bergkamp als schaduwspits veelvuldig kon scoren?
Wie zorgde dat Jari Litmanen als schaduwspits veelvuldig kon scoren?
Dit zijn slechts 2 voorbeelden, maar zo zijn er nog veel meer.

Zolang je voldoende (en dat hebben zeer zeker) nederlandse spitsen hebt hoef je geen buitenlanders om te gaan dopen tot nederlander.
Geef eerst je eigen jongens eens een kans.

En om nog even terug te komen op Kalou contra Babel.
Kalou heeft inderdaad 31 wedstrijden gespeeld.
Babel heeft qua speelminuten hooguit 10 wedstrijden gespeeld.

Gesloten