LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Identiteitsbewijs

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

Volgens mij is het erg lang geleden dat je op de nederlandse voetbalvelden hebt gestaan (als je er al ooit hebt gestaan).
zeg klaas, als jij nog zo'n jonge vent bent, moet je niet werken dan??
Je voetbalt al vanaf je 5e en dat is nu 14 jaa...
En nog snap je het spelletje niet.
Voetbal is meer dan lukraak een bal naar voren schoppen en hopen dat hij bij een spits terecht komt die hem ff het doel in moet werken...
Die is grappig, jij hebt er dus echt geen verstand van.
Ga a.u.b. fietsen stelen
Is het niet verstandig om naar het buitenland te gaan als je buitenlandse voetballers zo goed vind. Jij blij dat je naar buitelandse voetballers kan kijken
Je bent in die topic niet afgebelaft hoor.
Jouw reacties zijn alleen weerlegt met feiten
Das de selectie aan onzin en domme opmerkingen die ik zo snel eruit kon vissen(inderdaad afblaffen is het niet)
Als er zo gereageerd word, probeer ik nog paar keer en dan houd het op, als je niet in staat bent normaal/fatsoenlijk iets te zeggen zonde van mijn tijd.
En jij probeert mijn mening te weerleggen met je eigen mening en niet met keiharde feiten(sommige komen in de buurt).

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Quote:
Je voetbalt al vanaf je 5e en dat is nu 14 jaa...
En nog snap je het spelletje niet.
Voetbal is meer dan lukraak een bal naar voren schoppen en hopen dat hij bij een spits terecht komt die hem ff het doel in moet werken...
Die opmerking was van mij.

Staat daar nu zoveel verkeerds in volgens jou?
Is dat afblaffen :shock:

Het enige waar ik nog een antwoord van jou op gehad had willen hebben is dit:
Vriend, ajax heeft bijna nooit spitsen die het afmaken, maar toch veel belangrijker voor een team zijn dan kalou voor feyenoord is of voor het nederlands elftal zou zijn.

Wie zorgde ervoor dat Dennis Bergkamp als schaduwspits veelvuldig kon scoren?
Wie zorgde dat Jari Litmanen als schaduwspits veelvuldig kon scoren?
Dit zijn slechts 2 voorbeelden, maar zo zijn er nog veel meer.

Zolang je voldoende (en dat hebben zeer zeker) nederlandse spitsen hebt hoef je geen buitenlanders om te gaan dopen tot nederlander.
Geef eerst je eigen jongens eens een kans.

En om nog even terug te komen op Kalou contra Babel.
Kalou heeft inderdaad 31 wedstrijden gespeeld.
Babel heeft qua speelminuten hooguit 10 wedstrijden gespeeld.

klaasvd
Berichten: 160
Lid geworden op: 14 feb 2005 23:27

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door klaasvd »

Je voetbalt al vanaf je 5e en dat is nu 14 jaa...
En nog snap je het spelletje niet
beetje raar om zo snel over iemand te oordelen die jij niet kent, vind je niet??
Nee vind dit geen afblaffen maar heb ik ook gezegd toch in mijn post, of niet??
En hou moet ik in godsnaam weten wie jij wel of niet bent als jij jezelf maar lekker makkelijk gast noemt. Registreer dan jezelf en dan is het veel makkelijker om iets zinnigs terug te zeggen.

Dat Ajax geen spitsen hebben die het afmaken, is dat juist niet het probleem van Ajax???

Dat van Bergkamp en Litmanen, als schoot je me dood, geen idee

De Nederlandse spitsen worden oud en Kalou erbij maakt het niveau gewoon veel hoger en ook de concurrentie.

Klopt Babel viel veel in, en deed dat goed. Kalou is basisspeler bij Feyenoord en doet dat ook erg goed. Misschien niet te vergelijken in speeltijd en productie, maar ik denk dat Kalou nu beter is als Babel.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Kom op mensen waar hebben we het hier nou over, het lijkt me niet over voetbal...
Er was een meisje dat niet mee kon met haar klasgenoten op een schoolreis... haar indentiteitsbewijs was "gecrasht".
Please niet chatten...!
Doe liever iets waardoor de ouders haar om straks wanneer de klasgenoten terug komen van hun reis en hun "onvergetelijke ervaring" kunnen helpen om hier overheen te komen....
Overigens zeg ik niet dat dit zo maar voor de hand ligt en gemakkelijk is... :!:

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Klaasvd, zullen we ff terug gaan naar die andere topic.
Er zijn namelijk nogal wat bewerenen in jou stukje die niet kloppen.

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

vraag het eens na bij de gemeente

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Ik had eerder in dit topic gereageerd, en gaf de ouders weinig kans dat ze schadevergoeding kunnen verlangen. Hoewel ik van mening ben dat de douanebeambte slechts zijn of haar plicht heeft gedaan, ben ik uiteraard OOK van mening dat dit wel erg ver gaat. Ik vind dat men dit soort zaken van geval tot geval moet bekijken.

Ik hoop oprecht dat dit meisje volgend jaar een nieuwe kans krijgt, desnoods met leerlingen uit een ander schooljaar. Met een ID-kaart/paspoort waar niets mis mee is, uiteraard.

Los daarvan: hoe begrijpelijk het ook is, dat de grenscontrole superstreng is geworden, ik ben van nmening dat we met zijn allen nogal zijn doorgeslagen. Ik vind namelijk, dat een identiteitsbewijs, waar ''iets'' mee is, best aan een nadere controle onderworpen mag worden. Maar zodra blijkt, dat er niet mee is geknoeid, zou men er bijvoorbeeld een aantekening bij kunnen doen.

Stel: de douane op Schiphol laat dit meisje door, omdat zij ervan uitgaan, dat er niets mis is met de kaart, dan vliegt ze vrolijk met haar klasgenootjes richting Istanbul, maar wordt ter plaatse tegengehouden, en wordt op het vliegtuig terug naar Nederland gezet.

Een aantekening, van de Nederlandse douane voor de Turkse douane, zou dit persoonlijke leed hebben kunnen voorkomen. Desnoods met de aanbeveling om het reisdocument zo snel mogelijk na terugkomst te laten vervangen. Laat dat 70 euro kosten (boete vanwege onnodig vervangen meegerekend), maar dan valt die schoolreis tenminste niet in het water. We zijn tenslotte niet allemaal bolletjesslikkers, niet allemaal terroristen. Sterker nog: wereldwijd is het maar een heel erg klein percentage dat op een verkeerde manier van a naar b wil vliegen.

Terecht dat alle moeite wordt gedaan om die mensen uit de vliegtuigen te weren, maar het gaat er bij mij niet in, dat de douane de regel, om dan maar een tijdelijk inreisdocument te laten maken, in dit geval niet heeft toegepast.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik blijf het altijd bijzonder vinden .
De topic starters reageren niet meer .
Only the stalkers do

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Including.... :roll:

Gast

Re: Identiteitsbewijs

Ongelezen bericht door Gast »

Los van het geneuzel over totaal andere reacties van enkele forumgebruikers in andere topics.....(ga daar dan verder, denk ik dan maar...):

Natuurlijk is het sneu wanneer je niet mee mag. Echter, ik vind dat de overheid (Douane) hier juist heeft gehandeld. Maar volgens mij had een tijdelijk document uitkomst kunnen bieden.

Zowel een ID als Paspoort mogen niet beschadigd te zijn. Dat is ook een stukje tbv de veiligheid. In het Paspoort staat in ieder geval:
"De houder is verplicht het paspoort zorgvuldig te bewaren"

Hiervan uitgaande betekent dit dus dat je een ID of Paspoort welke je in je broekzak stopt niet zorgvuldig bewaart of mee omgaat.
Iedereen weet dat een "geplastificeerd" voorwerp in je broekzak door voortdurend opstaan en zitten dan uiteindelijk tot een breuklijn kan leiden. Je bent dus zelf verantwoordelijk voor de staat van je ID/Paspoort, niet de overheid.

Daarmee is ook gezegd dat je niet zomaar argeloos met deze belangrijke documenten moet omgaan. En dát is volgens mij een taak van de ouder(s) om hun kind(eren) daar opmerkzaam op te maken.

Gesloten