LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Uitzendbureaus doen te weinig om gehandicapten aan het werk te helpen?

Ja
7
58%
Nee
5
42%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Rosbief
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:39

Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door Rosbief »

:x :?:

Volgens mij doet Vedior te weinig om mensen met een handicap aan het werk te krijgen.

Laatst moest ik call centre werk doen. terwijl ik een hoorapparaat heb. Mij is niet verteld dat het een call centre job betrof!

Als ik vraag om werk wat ik volgens mijn opleiding + ervaring moet kunnen word er gewoon verteld dat er geen werk is of allang vergeven. plus dat er verteld word dat mijn ervaring te weinig is en niet actueel is!

Gast

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn er geen betere uitzendburo's ?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dit lijkt me niet te wijten aan Vedior of aan wie dan ook. Het is gewoon een feit dat de arbeidsmarkt momenteel krap is en ja dan nemen ze inderdaad liever iemand zonder handicap, hoe vervelend het ook is.

Bij de weg, waarom zou je geen call center werk kunnen doen als je een gehoorapparaat hebt?

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door jezebelletje »

:) ja dat snap ik ook niet, heb je ook concentratie problemen, ik zie daar ook geen beletsel

Rosbief
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:39

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door Rosbief »

Geen hoorapparaat zeker??????????? :evil: :evil: :evil: :evil:

Als je een telefoonhoorn tegen je oor aanhoud drukt het oor tegen je gehoorapparaat aan, wat op zijn beurt weer tegen je gehoorbeentje aandrukt. :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

Begrepen!!!!!!!!!!!!!!

Rosbief
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:39

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door Rosbief »

Alle uitzendbureaus zijn het zelfde!

Alleen is het zo dat alleen Vedior uberhaubt iets gedaan heeft voor mij, vandaar dus!

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door berendjan »

Een uitzendbureau hoeft niet alleen zitten te wachten tot een werkgever een vacature meldt maar kan ook actief op zoek gaan naar werk. En de meesten doen dat ook. Alleen is het in een tijd van toenemende werkeloosheid nog altijd zo dat een werkgever een ruime keuze heeft uit kandidaten en dan vallen niet zelden mensen met een handicap al heel snel af. Een aantal jaren geleden was het toch ook zo dat achter de kassa in de supermarkt mensen zaten met een opleiding die in feite veel te hoog was voor het werk dat ze deden. En ook al waren die meestal weer snel weg zodra ze een baan gevonden hadden die beter aansloot bij hun opleiding, dan nog namen de werkgevers liever hun aan dan mensen wiens opleiding ruim voldoende was voor kassawerkzaamheden. Het is nu eenmaal zo dat iedereen die in een vijver zit te vissen de dikste vissen probeert te vangen. Zeker als het daarvan wemelt. Succes met het vinden van een baan die bij je past. Ik zou je graag de mijne aanbieden maar ik vrees dat die niet passend is gelet op mijn takenpakket.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door S. »

Zelf zoveel mogelijk initiatieven nemen, opleidingen volgen en er flink achteraan zitten bij dat uitzendburo.
Desnoods tijdelijk in een baan gaan werken die beneden je "nivo" is en van daaruit verder solliciteren.
En het moeilijkste: probeer niet verbitterd te raken.

Succes,

S.

mirjam33
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 jun 2005 22:03

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door mirjam33 »

Hallo,

Ik vind het niet eerlijk dat Vedior in een slecht daglicht wordt gesteld want ik werk nu inmiddels al 1,5 bij een werkgever via vedior en dat gaat prima. Vedior was zelfs het enige uitzendbureau waar ze wat voor me wilden doen. Bij Randstad, tempo-team, adecco, olimpia, dactylo, start en alle andere uitzendbureaus sturen ze je gewoon weg met het zinnetje, hou onze website maar in de gaten. Nou lekker is dat, dus ik vind de titel van deze poll niet passend. Maak er dan van Uitzendbureaus doen niet veel voor je.

Mirjam

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door HvdB »

Het uitzendbureau kan er namelijk NIETS aan doen dat de arbeidsmarkt niet zit te springen om gehandicapten.
De regering moet helaas subsidies verstrekken om werkgevers te motiveren om gehandicapten in dienst te nemen.

Je staat dus tegen de verkeerde boom te pissen. Bij JP Balkenende moet je dus zijn.

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door jezebelletje »

De bomen in de tuin van de heer Balkenende zijn al dood Teveel urinezuur in de grond. Uitzendburoos doen inderdaad te weinig!!

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door JH »

Uitzendbureaux zoals Vedior bv hebben commerciele belangen bij de bemiddeling tussen kandidaat en opdrachtgever. Ben je van een uitzendbureau afhankelijk, verwacht dan niet dat de intercedentes op de hoogte zijn van specifieke arbo-eisen.
Gelukkig ben je vandaag de dag niet gebonden aan een en hetzelfde uitzendbureau. Via internet heb je volop keuze uit vacaturebanken, wervings- en detacheringsbureaux etc. Je moet er wel rekening houden dat een eventuele aanstelling op basis van een contract voor bepaalde tijd zal plaatsvinden. Wellicht dat bij gebleken geschiktheid een contract voor onbepaalde tijd volgt.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: Uitzendbureau Vedior doet te weinig

Ongelezen bericht door Henrice »

Uitzendburo's,detacheringsburo's,etc zijn slechts handelaren in warm vlees.Ze willen het lekkerste lapje voor zo weinig mogelijk verkopen.Een aantal jeren geleden was de leus job hoppen banen shoppen,tegenwoordig zeggen ze dat je te veel werkgevers hebt gehad.Hypocriet noem ik dat.

Gesloten