LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] van Yorin naar RTL 7

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Rita
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2004 22:48

van Yorin naar RTL 7

Ongelezen bericht door Rita »

Goedeavond,

Wij hebben een pace puma ( twin didital satelite receiver ) . Nu is Yorin weg en daarvoor is nu RTL 7 gekomen, maar wij kunnen die nog steeds niet ontvangen. We hebben al gezocht en op internet gekeken maar het lukt nog steeds niet. Wie kan ons hier bij helpen dit probleem op te lossen, zodat wij af en toe een RTL7 kunnen kijken.

vuurvos
Berichten: 62
Lid geworden op: 07 jan 2005 23:11

Re: van Yorin naar RTL 7

Ongelezen bericht door vuurvos »

Hoi Rita

Ik heb niet echt veel verstand van schotels en dergelijke, maar misschien heb je er wat aan.

Vroeger was het zo dat je voor het ontvangen van RTL zenders speciale kastjes nodig had (ik weet dus ook niet of dat tegenwoordig nog steeds zo is) en misschien hebben ze dit geintje ook doorgevoerd samen met de nieuwe naamsverandering?

En anders is het misschien verstandig de RTL-helplijn of dergelijke te bellen, misschien hebben die er verstand van...

Ik heb geen idee of dit zinnig overkomt, maar ik hoop dat je er wat aan hebt.

Vriendelijke groet

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: van Yorin naar RTL 7

Ongelezen bericht door aussienl »

het is heel eenvoudig. laat je satellite reciever een scan doen naar alle kanalen die hij kan ontvangen. als je daarna door de kanalen lijst bladert kom je RTL7 ergens helemaal op het einde van de lijst tegen. daarna RTL7 even naar voren plaatsen en je bent klaar.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: van Yorin naar RTL 7

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Eigenlijk is dit vreemd. De zender Yorin is toch slechts van naam veranderd? Kennelijk dus ook van frequentie.
Laatst gewijzigd door bodejosm43 op 07 sep 2005 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: van Yorin naar RTL 7

Ongelezen bericht door aussienl »

klopt

Gesloten