LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] up2date

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Denise80
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 02:08

Re: up2date

Ongelezen bericht door Denise80 »

Laten we dit levend houden om iedereen te waarschuwen. Up2date moet gestraft worden voor wat ze doen!

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Wat doen ze dan verkeerd ? :oops:

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

@ laurent

vele vele pagina's vol en jij haalt het in je hoofd om schaapachtig te vragen wat ze verkeerd doen?

Wil je dat ik alles voorlees, of blader je er zelf even doorheen vooraleer je dit soort vragen gaat stellen?


@ iedereen
Mijn advocaat heeft geen enkele reactie gehad van het incassobureau of van Up2Date zelf. Nu blijft het bijzonder stil. Ook al in geen tijden dreigbrieven of deurwaarders gezien...

Nu mijn geld nog terug.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

@ ik vraag wat ze verkeerd doen :o ??????, de vellen vol schrijven is geen bewijs, jij hebt een DAS advocaat veronderstel ik :) dan zeg maar dag met je handje, zie items verzekeringen :o :idea:

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Bewijs? Wat voor bewijs wil je. Dit forum is alleen bedoeld zodat mensen ervaringen kunnen delen en niet voor het plaatsen van bewijs.

Als er dusdanig veel mensen zijn die dit soort ervaringen hebben, dan moet er iets fout zijn. Waar rook is, is vuur.

En voor wat betreft je veronderstellingen; hopelijk ben je geen gokker, dan ben je binnen de kortste keren failliet. Ik heb een professionele advocaat. Veronderstellingen laten we thuis, hier doen we het met feiten en ervaringen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

vd Made, Veronderstellingen laten we thuis, hier doen we het met feiten en ervaringen!!!!!!! en daarna gaan we naar een datingburo??, hoe ver kan iemand van de weg afraken.

Jij hebt een professionele advocaat, succes ermee a Euro 160,- per uur.

Up2Date bestaat mede doordat zij heel veel tevreden klanten hebben, ontevreden klanten zijn er maar enkele., dat zal wel altijd zo blijven. :D

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Laurent, denk dat jij nog eens een paar uurtjes moet lezen, dan zie je dat veel mensen problemen hebben.

Lijkt me niet dat dat allemaal verzonnen is. Werk je toevallig ook bij Up2Date en neem je het daarom voor ze op.

Advocaat kost me niets, heb een uitgebreide bedrijfsverzekering. Maar toch zéér bedankt voor je zorgen. Overigens, als je niets zinnigs -ON TOPIC- te melden hebt, dan kun je je reacties wellicht beter achterwege laten.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

vd Made:
Overigens, als je zelf niets wilt uitleggenover jouw situatie en hoeveelheid geld etc. dan kun je reacties wellicht beter achterwege laten.

Als alleen mensen met wel of alleen met gefingeerde klachten iets schrijven neem jij dat voor waar aan???!!!!!! Droom maar verder.:)

Jouw meldingen zijn echt Off Topic , nee ik werk niet bij Up2Date , ik weet alleen dat zij zeer veel tevreden clieenten hebben (99%).

Natuurlijk gaat er wat mis, om dan om geld te gillen , nee zo werkt het leven niet, als Up2Date contractbreuk pleegt heb je recht van spreken.
:roll: :oops:

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Ze hebben contractbreuk gepleegd. Zoals ik ook al in mijn eerdere posts heb gemeld. Hierin heb ik ook bedragen vermeld alsmede het exacte verloop van mijn geval. Denk dus dat ik behoorlijk on topic heb gesproken.

Puur feiten, gevolg door mijn mening. En ja, die is dat ik ben opgelicht.

Inmiddels zijn er meer dan 200 gedupeerden welke we allemaal vezamelen. Ben je ook gedupeerd, meld je dan aan.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

[Inmiddels zijn er meer dan 200 gedupeerden welke we allemaal vezamelen. Ben je ook gedupeerd, meld je dan aan.]

vd Made ,heb jij van alle 200 en meer de individuele bewijzen van inschrijving in jouw bezit. Het geldbedrag heb ik terug gevonden nou ga je gang bij de brood advocaat :D :oops: [/quote]

vandermade
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 aug 2005 12:58

Re: up2date

Ongelezen bericht door vandermade »

Man van principes, ik laat me niet oplichten. Ongeacht het bedrag....

Bovendien verhalen we alle gemaakte kosten op Up2Date. Dat doet Up2Date andersom ook. De rekening die ik zou moeten betalen is al honderden euro's hoger door de kosten van Intrum Justitia e.d. .....

M.b.t. die mensen. Ik heb niks, dat doen de juristen.
Laatst gewijzigd door vandermade op 15 jan 2007 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.

bagger
Berichten: 48
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:51

Re: up2date

Ongelezen bericht door bagger »

@vandermade,

Niet reageren op Laurent. Laurent is een troll.
Een troll is een persoon die slechts tot doel heeft het zaaien van onrust en het krijgen van aandacht.

Een Troll blijft alleen actief als hij wordt gevoed. Het voeden van een Troll geschiedt door in de discussie mee te gaan, te reageren op wat de Troll argumenteert. Hoe meer er gereageerd wordt, hoe dikker een Troll wordt.

Een Troll verdwijnt indien hij onvoldoende wordt gevoed. Een Troll die niet wordt gevoed met discussies vermagert, zal het nog een aantal keren proberen, maar uiteindelijk verdwijnen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: up2date

Ongelezen bericht door Laurent »

Die Bagger, lid van het viertal uit Duizel.onder leiding van opper troll Aspro, deze persoon-groep is op zoek naar een date ??, Bij dit buro zit je snor , wel chatten met behulp van de UPC DISCIPLINES :D :D

charlotteVT
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 apr 2007 11:09

Re: up2date

Ongelezen bericht door charlotteVT »

Mevrouw Monch zegt wel dat AVR een op zichzelf staande vereniging is.
Zij doet heel erg voorkomen alsof ze het beste voor heeft met iedereen.
Ik heb zeer slechte ervaringen met deze vrouw en die vereniging. Als je daar naartoe belt of schrijft met een klacht dan word je niet serieus genomen... Later werd mij duidelijk dat de klachtdie ik had over haar eigen bureau, Mens en Relatie ging.

Mevrouw Monch is namelijk ook de eigenaar van Mens en Relatie en als andere bureaus zich dus aanmelden bij de AVR kan zij mooi een kijkje nemen in de keuken van concurrent. Eigenlijk is dit een vorm van belangenverstrengeling.

Ik ben ook ingeschreven geweest (met succes!) bij een andere bemiddelingsbureau en heb toen de vraag gesteld waarom zij niet aangesloten zijn bij AVR. De reden was dat Merel Monch daar in een dubbelrol zit.

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Beste Laurent,

Ben je soms familie van één van de directieleden van Up2date????

Ga nog eens even terug naar de uitzending van Radar over up2date. Daar kun je zien dat de meisjes het vak hebben geleerd bij het Amerikaanse 'Together'. Together is plotseling verdwenen met het geld van duizenden mensen.

Up2date en Together handelen volgens het zelfde systeem: Mensen onder druk zetten.
Mensen zijn daar vatbaar voor. Zeker wanneer ze na vaak lange tijd van eenzaamheid bij een dergelijk buro aankloppen.

Op deze manier overleeft up2date. Het zijn geldwolven. Als je de huizen , en de auto's van de meisjes ziet, begrijp je wat ik bedoel.

Datingburo's blijven altijd linke soep. Je kunt niet voorkomen dat je aan een idioot wordt gekoppelt. Up2dat zegt dat uit te sluiten en bied volgens hun zeggen 'proffesionele dating'.
Daar zit de grote fout. Ze kunnen hun verhalen niet waar maken.

En, beste Laurent, ik ken de datingburo's van binnen en van buiten.
Ik ben al een paar jaar met een onderzoek bezig naar het gedrag van deze bedrijven. Ik kan je zeggen dat Up2date de meest rotte appel uit de schaal is! En hij is behoorlijk rot.

Maar goed, ik wil graag een oproep doen aan tevreden klanten om zich ook in dit forum te mengen. (geen personeel van up2date graag)

Lianne30)
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2007 14:20

Re: up2date

Ongelezen bericht door Lianne30) »

Beste crazycat,

Vorige week was ik bij up2date en voelde me inderdaad onder druk gezet. Heb daarop stukken op dit forum gelezen en ga niet verder met dit bureau.
Nu heb ik de volgende vraag: Bij welk bureau krijg ik wel waar voor mn geld? Kan ik ergens eenvoudig bureaus met elkaar vergelijken?

Heb jij deze informatie voor mij?

Lianne

crazycat
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 jan 2006 19:34

Re: up2date

Ongelezen bericht door crazycat »

Beste Lianne,

Verwacht geen wonderen van relatie bemiddelaars. Ze willen je allemaal binnenhalen met mooie verhalen, en vragen een flinke prijs. De een wat meer dan de ander. Ik kan je geen advies geven op deze site, omdat ik dan reclame aan het maken ben.

Misschien moet je eens op het internet gaan kijken naar de grote relatie sites. Als je goed op let en voorzichtig bent, kun je daar voor niet al te veel geld een leuke date vinden! Dan houd je ook geld over om eens lekker met elkaar op vakantie te gaan.

Veel succes en laat maar weten hoe het afloopt!

Groetjes,

CrazyCat
Prrrrrrrrrrrrrrrr

Sandra10
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2007 10:50

Re: up2date

Ongelezen bericht door Sandra10 »

Ik ben zelf lid geweest van up-to-date. Over elke kandidaat die zij mij voorstelden heb ik een A-viertje volgeschreven. Vaak liet de man dat achterwege, het klickt wel of het klickt niet. Ik vond die mannen niet erg communicatief, terwijl dat is waar het volgens mij om draait in een relatie. Maar ik niet het idee dat ze wat met die informatie deden. Ik vond de mannen die ik ontmoette absoluut niet bij mij passen. Ik reis de wereld rond en ik volg allerlei cursussen en die mannen gingen dan bijvoorbeeld met de hele familie naar Limburg of alleen wandelen in het Eifelgebergte. Ze gaan er vanuit dat mensen niet liegen over hun leeftijd en hobbies maar soms leek iemand wel 15 jaar ouder of veel jonger en bovendien absoluut niet sportief. Ik ben ook keer alleen naar een feest van Up2Date geweest, maar daar voelde ik mij een beetje verloren.

Via relatieplanet krijg ik toch leukere reacties op mijn profiel. Terwijl ik van een relatiebureau meer verwacht had. Speeddating is ook een middel, maar dat gaat allemaal wel heel erg vlug.

rintina
Berichten: 45
Lid geworden op: 07 nov 2006 00:42

Re: up2date

Ongelezen bericht door rintina »

Duhhhh, kijk op marktplaats.nl, mijn vriendin heeft daar haar vriend vandaan. Het klikt geweldig, en zijn al vier jaar samen. Je hebt toch geen relatiebureau nodig om aan een partner te komen? Profielen kunnen er nog zo mooi uitzien, je moet het zelf uitzoeken, waar je ook zoekt! En dat het gratis kan is mijn vriendin het bewijs van, zoals zo velen.

laurens2
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2007 16:13

Re: up2date

Ongelezen bericht door laurens2 »

ik ben enige weken geleden lid van up 2 date geworden. ik vind nu pas deze site. :( Ik heb er geen vertrouwen in. dat ze serieus iets voor je doen. Later pas drong tot me door dat ze toch wel een aparte benadering hebben. Vooral dat ze natuurlijk maar niet willen vertellen hoeveel het kost. :? Pas op het einde van de hele voorlichting, van een uiterst charmante jongedame. Ik zat aan de telefoon al te vragen naar de kosten maar ze geven niks prijs. , zegt ze: 'die vliegwinkels die zijn oneerlijk, die maken reclame met een prijs en dan is het 3 keer zo veel, wij zijn zo niet...'. Slaat natuurlijk nergens op. Ik zei ook dat ik echt wel weet dat je er bij vliegtarieven meer moet rekenen. Maar ze gaf nix prijs!! Dus op de uitnodiging in gegaan.
Ik weet echt niet meer wat me bezielde , ik heb gewoon een contract getekend , weliswaar een light pakket, maar ja heb je denk ik echt niks, krijg je 2 matches....
Die andere paketten vond ik echt veel te veel geld, ging ze overleggen met haar manager, het kon ook wel voor minder, een light dus.
Ik heb nog niks van ze gehoord, maar ik heb t gevoel dat ik 700 euro lichter ben en er weinig of niks voor terug ga zien.
Er zijn echt veel betere manieren om een date of partner te vinden, die ook veel leuker en vooral minder geld kosten. don't get screwed by these moneywolf(innen)!!!

Gesloten