LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ionic white

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Roelfina
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:21

ionic white

Ongelezen bericht door Roelfina »

Wie heeft ervaringen of reacties van bekenden over het ionic white system (apparaatje met licht klik je samen met wat gel in je mond, zodat je een stralend wit gebit krijgt) wat uitgezonden word op de tv shop?? Volgens mij is er ook wat anders waarbij je met een kwastje over je gebit strijkt alleen weet ik niet of dat bij de tv shop of tellsell is.

Want ja als iemand het al geprobeerd heeft en het is bagger,, dan hoeven die lui natuurlijk niet van al ons geld te profiteren...

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: ionic white

Ongelezen bericht door NAK »

Geloof jij nog in sprookjes?????????

Roelfina
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2006 11:21

Re: ionic white

Ongelezen bericht door Roelfina »

Aan NAK

Nee hoor! Sommige dingen werken soms ook nog echt...alleen door de vele namaak en profiteurs die het alleen maar om het geld te doen is heb je soms wel wat aan een reactie van een medemens.........

hetzij posi als negatief!

Maar sprookjesmaker...spreek je uit ervaring of gis je zowiezo maar wat? Want als je het zelf niet kent dan heb ik dus niets aan je onderbouwing...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: ionic white

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik ken dit systeem niet persoonlijk, maar wel van de tv. Eerlijk gezegd lijkt het mij allemaal erg nep. Als je tanden van nature geler zijn dan anderen, kun je daar weinig aan veranderen en zeker niet de spectaculaire resultaten van de tv verwachten.

Ik weet dat mijn tandarts erg tegen is op deze middelen, simpelweg omdat ze vaak je tanden verneuken met agressieve rotzooi. Aangezien jij (waarschijnlijk) geen expert bent, moet je gewoon je tanden aan de professional overlaten.

Lans
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2006 13:30

Re: ionic white

Ongelezen bericht door Lans »

Ik weet wel dat bij de tandarts ze het ook met een soort gel doen wat een paar keer herhaald moet worden, ik ben daarom ook erg benieuwd of dit ook werkt. Ik vind veel dingen die ik op tv zie onzin maar bij dit twijfel ik sterk of het misschien wel goed is.....

Sjoerd_
Berichten: 187
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:14

Re: ionic white

Ongelezen bericht door Sjoerd_ »

Ja het ionic white system is helemaal top! Ik gebruik het inmiddels een aantal maanden en mijn tanden zijn witter dan wit! Een echte aanrader!!

Relex
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2005 11:32

Re: ionic white

Ongelezen bericht door Relex »

Ik ben ook zere benieuwd of het werkt. Een aantal tandartsen gebruiken ook volgens mij een bepaald licht (ik dacht UV) in combinatie met 1 of ander spul om je tanden witter te maken wat niet schadelijk zou zijn.

Alleen zijn de kosten bij de tandarts veel duurder...

Relex
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jun 2005 11:32

Re: ionic white

Ongelezen bericht door Relex »

Sjoerd, hoe lang blijven ze witter?

Gesloten