LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHS club

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
violet
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jul 2005 20:54

DHS club

Ongelezen bericht door violet »

Hallo
heeft er iemand ervaring met de DHS club, ik kreeg een mailtje maar wil graag weten of iemand ze kent voordat ik plannen ga maken, slechte of goeie ervaringen zijn welkom
Bedankt alvast

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: DHS club

Ongelezen bericht door joopataa »

Als je even op google.nl kijkt onder DHS zal je zien dat het een soort mlm systeem is. Vele kreten, weinig doen/snel rijk/geen investeringen enz. Ik zou heel goed op mijn tellen passen want sprookjes bestaan niet. :wink:
Succes Joopataa

Elrond Telrunya
Berichten: 29
Lid geworden op: 02 mar 2006 20:13

Re: DHS club

Ongelezen bericht door Elrond Telrunya »

zou heel goed op mijn tellen passen want sprookjes bestaan niet.
En niet dat alleen. Ook snelrijk worden met niks doen bestaat niet. Of je moet een vermogen geerfd hebben.

GreetZ,

Elrond 8)

violet
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jul 2005 20:54

Re: DHS club

Ongelezen bericht door violet »

Kijk dat was nou precies wat ik moest weten, heel erg bedankt, inderdaad sprookjes bestaan niet, ik zie er toch maar van af.
Bedankt allebei

Anja Rozen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 apr 2006 22:46

Re: DHS club

Ongelezen bericht door Anja Rozen »

Ik wil even reageren op de vraag of iemand DHS-club kent.
Nou ik ken het dus. ik ben het 1 februari zelf gaan doen omdat het me veel meer aansprak dan al die snel-rijk-beloftes van andere thuiswerk-aanbieders of aanbieders waar je eerst een hoop geld moet investeren of stomme producten moet proberen te slijten.
Het is geen MLM want je wordt betaald door het bedrijf zelf. Ik zie het als een mooie investering voor de toekomst; eerst zaaien dan oogsten. Ik steek er veel tijd in en dat begint NU AL zijn vruchten af te werpen. ik heb al 4 opleidingen achter de rug en begin nu te verdienen. Ik wil niemand iets opdringen maar je kunt een kijkje nemen op mijn website voor meer informatie.
[url=http://www.freewebs.com/rozenbusiness/]
Vriendelijke groeten,

Anja Rozen

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: DHS club

Ongelezen bericht door Frankkk »

Ja, ik ken ook iemand die daar mee bezig was en mensen ging spammen (volgens die persoon was het helemaal geen spam :) ). Ook werd een plaatje in de email gezet waardoor gezien kon worden of iemand het berichtje had gelezen, ook als je bericht terug had uitgezet. Gelukkig doet die persoon dat nu niet meer.

Maar net als xxx zijn er door die persoon vele advertenties geplaatst op internet. Nog wel eventjes iets meer dan xxx en van xxx zijn er ook al aardig wat te vinden:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22 ... gle+zoeken

Voor mijn gevoel is het gebakken lucht, maar ja, sommige mensen steken er wel tijd in en zullen er vast en zeker wel iets aan verdienen.

Opmerkelijk is ook dat xxx een site noemt als voorbeeld onder het DHS-club onderwerp, maar wat staat er onderaan de website:

"This is not a DHS Club sponsored or endorsed website. This site is not maintained by the DHS Club and is independently maintained by the owner of the site. This site has been created in Dutch in order to provide information to prospective members in this language."

Is al een beetje dubieus :? Beetje net zoals die SPAM: ,,Nee hoor, dit is geen SPAM, echt niet". Yeah, right.

Wil je weten hoe Anja eruit ziet? Klik hier voor een hele grote, scherpe foto: http://www.freewebs.com/rozenbusiness/PICT2687.JPG

Ook gaat DHS-club niet goed om met persoonsgegevens.

Zo kun je via xxx lid worden via de link
http://www.clubshop.com/cgi/appx.cgi/3477688

Door nu telkens 1 op te tellen of af te trekken bij 3477788, krijg je steeds andere namen te zien. Het moet voor een beetje knutselaar niet moeilijk zijn om een scriptje in elkaar te zetten om zo snel een complete namenlijst te verkrijgen. Niet echt vertrouwenswekkend dus.

Je kunt ook naar www.clubshop.com gaan, op 'Join for free' klikken en zo de sponsor overslaan.

texmex
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 nov 2005 10:51

Re: DHS club

Ongelezen bericht door texmex »

Er is iemand die dicht bij mij staat en hier dus ook mee bezig is en er veel tijd insteekt. Je moet een soort test doen, een eigen website maken en je wordt vooral gewaarschuwd niet te gaan spammen. Ze moet dus 18 euro per maand betalen totdat ze 2 VIPs onder zich heeft, dan is het gratis. Ik kan haar er niet vanaf halen, ze gelooft er stellig in. In dromen dus...

Is er iemand die inmiddels meer info heeft en mij hier meer van kan vertellen? Ik wil haar laten inzien dat het gebakken lucht is voordat ze er te diep inzit!!!

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: DHS club

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Foto van die xxx?

http://www.allestevinden.nl/adv.asp?cod ... F550295%7D

Kopieer/plak et voillà.

Maar inderdaad, een afgeleide van MLM= is hoe meer zielen,hoe meer vreugd
Voor die xxx dan.

Grootvader

Gesloten