LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onzinboetes

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Wubo »

als je weet waar je staat, en hoe de wet en regeltjes in elkaar zitten, pak je ze in hun eigen spel.
:wink:

gewoon doen alsof je dom bent en achteraf net zo hard terugpakken

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door eeliane »

Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km, krijg dan wel een waas voor mijn ogen hoor als ik zoiets lees. Ik reed te hard , okeej , maar het is toch wel lastig hoor, zo bij de 50-55 km het wijzertje in de gaten te houden constant. Spijkers op laag water, triest.
Midden in de rimboe, ergens bij wateringen, zondagochtend 08.16, geen kip op weg en dan dit. Welke eikel van een agent heeft achter een boom gestaan om die ene wegpiraat te flitsen denk ik dan, hebben ze dan niets beters te doen? Schijnbaar niet maar in de haagse schilderswijk durven ze niet eens meer binnen te rijden dus ga je toch tussen de kassen bij wateringen zitten...
Laatst zag ik ook 2 agenten, ieder met een nieuwe scooter jolig een proefrondje maken, lekker slingerend ( goh wat rijdt ie lekker zeg)en ZONDER helm. Vind je het gek dat de mensen steeds minder respect voor politie krijgen, ik heb het al niet meer...

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Wubo »

Reed laatst voor politiewagen.
En rij in sportwagen, vaak slachtoffer moek zeggen.
Dus ik zaggem en d8... hmmmmmmm zal je krijgen
Zag dattie haast had, was einde v.d. dag dus wou blijkbaar lekker naar huis.

Dat hele eind moest je daar 50 km. ph.
en precies op 50 stug doorblijven rijden om hem te sarren, volgens mij heeftie dik 15 min. achter ons gezeten, varierend in max. snelh. maar 2/3 v.d. weg 50km. limiet.
We hebben nog nooit zo gelachen :lol:

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Bailey »

Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km, krijg dan wel een waas voor mijn ogen hoor als ik zoiets lees. Ik reed te hard , okeej , maar het is toch wel lastig hoor, zo bij de 50-55 km het wijzertje in de gaten te houden constant. Spijkers op laag water, triest.
Ergens moet er een grens getrokken worden en als je daar overeen gaat moet je betalen.

Jij rijdt nu 3 km te hard (eigenlijk 6) en bent boos. De volgende rijdt 4 km te hard en is ook boos. Stel dat ze de grens bj 10 km leggen....dan is degene die 11 km te hard rijdt ook boos. Er is altijd wel iemand boos.

En het wijzertje in de gaten houden moet toch altijd? Of het nou bij 50 km is of bij 100. Koop dan cruisecontrol als je dat niet wilt doen.

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door just the cook »

Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km, krijg dan wel een waas voor mijn ogen hoor als ik zoiets lees. Ik reed te hard , okeej , maar het is toch wel lastig hoor, zo bij de 50-55 km het wijzertje in de gaten te houden constant. Spijkers op laag water, triest.
Fout, je reed 6 kilometer te hard. Er zit nogal een verschil tussen de toegestane 50 of 56.
Waarschijnlijk heb je gewoon een zware voet anders is het heus niet zoveel moeite om je snelheid aan te houden.

nl1sms
Berichten: 109
Lid geworden op: 09 jun 2005 11:22

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door nl1sms »

DAt is maar de vraag of hij wel 6 km te hard reed. ER is niet voor niets een wettelijke correctie... Het kan dus zelfs zo zijn dat hij minder hard reed. Vandaar die correctie... en goh goh wat is het weer belangrijk om iemand die een paar km per uur te hard rijdt een boete te sturen. Ik ga bij iedere bekeuring in bezwaar en raad iedereen dit te doen. Als iedereen dat nou deed dan komen ze om in het werk en volgt sepo na sepo. Ik laat ook mijn bekeuringen voor komen. Wat denk je dat een rechtzaak kost? kom ik aan met 30 euro boete. whoehoahaha lachtertje toch.... nog een tip van flip, als je toch wilt betalen maak dan 10 cent te veel over... Hebben ze een hoop extra werk om jou die 10 cent terug te laten storten. **** justitie.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door bot321 »

Hier nog een tip van flip.
Wie denk je dat dat allemaal betaald.
Wij met zijn alle dat is pas lachen joh.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Bailey »

Heb een bekeuring voor 3 km te hard, 21 euro, reed 56 km
Ze reed 56 en krijgt een bekeuring voor 3 kilometer te hard. Daar is dus al een correctie van 3 kilometer vanaf.

nl1sms, jij bent zeker zo'n mannetje die alle regels aan zijn laars lapt. Waarom denk je dat dit soort regels er zijn? Waarom denk je dat er bekeuringen? Echt niet op de pesten hoor. Er zijn nu eenmaal regels, daar hoor je je aan te houden. En doe je dat niet dan krijg je een boete. Zoals ik al eerder schreef, er moet ergens een grens getrokken worden.

En als je geen bekeuring wilt, dan moet je je gewoon aan de snelheid houden. En anders maar met de trein gaan reizen.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door eeliane »

Tja Bailey ben er helemaal voor hoor als je te hard rijdt dan krijg je een bekeuring maar dit is toch wel te erg, ik reed 56 km per uur. Okeej 6 km te hard maar het gaat meer om het idee hoe het ging, zondagochtend midden in de rimboe tussen allemaal grasvelden moet ergens achter een boom of achter die ene boerderij een politie-agentje op de loer hebben gelegen. En datzelfde politie-agentje is een klein lafbekje dat nog niet een in bepaalde wijken van den haag een grote *** een bekeuring durft te geven omdat ie bang is dat ie een tik op zijn bek krijgt. Nee hoor dan gaan we fijn op zondag ochtend achter een boerderij om 08.16 liggen en die ene auto op een B-weg een bekeuring bezorgen. Want deze misdadigster kwam wel niet met een rotgang voorbij!!!
Heb wel eens eerder een bekeuring gehad voor foutparkeren ofzo maar vindt deze gewoon iets te ijverig van zo'n broekie die zijn quotum moet halen voor het eind van de maand. *** de behanger denk ik dan ga iets nuttigs doen maar dat durft ie niet!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Bailey »

Zielig om iemand anders de schuld te geven van je eigen fout.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

En terecht ook, als je een agent al niet meer kunt vertrouwen....

Elke boete die uitgeschreven wordt is terecht, altijd. Notoire hardrijders, foutparkeerders etc leren het anders nooit.
Kotsmisselijk word ik van je reakties, karr

Hoe weet jij dan toch dat boetes altijd terecht zijn?

Sta jij er altijd met je neus bovenop als ze worden uitgeschreven?



Je hebt totaal geen verstand van zaken, en toch leuter je maar door.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Leuteren of niet, ik denk dat Karr en een aantal anderen wel een kern van waarheid te pakken hebben.

Wat definieren we als onzinboetes? Een boete voor 3 km te hard? Waarom dan wel een boete bij 4 km te hard?

En bij programma's als bv "Wegmisbruikers" hoor en zie je toch regelmatig de smoezen voorbij komen varierend van "mijn vrouw ligt te bevallen" tot en met "Ik had gewoon haast"

Ik ben het niet met Karr eens dat alle boetes altijd terecht zijn, dat zeker niet. Maar er moet ergens een grens getrokken worden om te voorkomen dat het helemaal uit de hand loopt.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dilbert, dit bent ik weer eens met jou eens (ben het niet altijd met je eens, maar nu wel).

Het gaat erom dat Karr altijd maar leutert over mensen die niet moeten zeuren over de prijs van het een of ander, of boetes in twijfel moeten trekken.

Waarom zou ik 100 euro voor iets betalen als de reguliere prijs van dat artikel 50 euro is (zelfde kwaliteit, zelfde merk, etc.).

Hij (of is karr nou een zij?) zegt, dat je altijd zonder meer moet betalen wanneer een incassobureau je een brief stuurt. Had je maar niet te laat moeten zijn met betalen, redeneert Karr. Maar wat als het geheel niet aan jou te wijten is dat je die rekening krijgt, daar staat Karr totaal niet bij stil. Nee, een dergelijke oproep om te betalen is altijd terecht, en mensen die erover zeuren, doen dat in de ogen van Karr altijd onterecht.

Ik ken karr niet in het dagelijks leven, misschien is hij of zij dan wel heel prettig in de omgang, maar ik vind dat die persoon zijn of haar reacties eens moet nuanceren, en niet blind moet varen op het onbetwistbare gelijk van de leverancier, het incassobureau of de politie-agent.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door bot321 »

Karr-2 heeft een eigen kantoor is een man
betrekt alles bij Lidell en Leen-Bakker vandaan
komt heel af en toe met goede reacties en komt
vaak met goede reactie als hij op vakantie is
geweest .Dus het wordt weer tijd Karr-2 om
op vakantie te gaan
bodejosm43 beetje tevreden nu?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ken Karr niet persoonlijk dus ik heb geen idee of het een man of een vrouw is en op welke basis hij/zij reageert.

ik ben het met zowel Bot321 als bodejosm43 eens, heel af en toe lees ik een opmerking van Karr waar ik het mee eens ben, maar 9 van de 10 keer is het zinloos geblaat van argumenten. Een leverancier of een politieagent heeft zeer zeker niet altijd gelijk, rekeningen kunnen ook oplopen zonder dat je daar iets aan kunt doen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Martin1976 »

sluit me helemaal bij Dilbert aan, er wordt al genoeg geleuterd in de wereld, de meeste mensen die posten op dit forum hebben een probleem of willen een luisterend oor en zitten niet te wachten op betweterig gezwets van Karr...

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou ook weer niet zo negatief doen over karr-2.
Hij geeft gewoon zijn eigen mening weer waar ik het
ook meestal niet mee eens ben.
Hoop alleen voor karr dat hij nooit met uikeringen
te maken krijgt (of wel) want dan veranderd zijn
mening wel

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dat zou misschien niet eens zo verkeerd zijn, misschien verandert zijn/haar standpunt daar van.

Maar even serieus, je gunt het natuurlijk niemand om een uitkering te hebben, het is al vervelend genoeg als je in die situatie zit.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door bot321 »

Ik was serieus hoor.En natuurlijk gun ik
het niemand.Maar op dit punt is karr heel erg
nagatief en heeft iedereen het aan zijn eigen
te wijten als ze een uitkering hebben.

Function
Berichten: 31
Lid geworden op: 15 okt 2005 22:11

Re: Onzinboetes

Ongelezen bericht door Function »

ach, ik wordt zeer, zeer vaak kotsmisselijk van KARR-2.
en ook van anderen hier die hier posten.

de politie ga altijd, voor de prestatiecontracten waarschuwingen. nu krijg je voor een kapot stadslichtlampje, meteen een boete. ook al heb je ervoor nog je verlichting gecontrolleerd, wat ik ook altijd doe.

dan over de opmerking over de politie die 100 rijd op een 70 weg, als hij geen sirene/zwaailicht aanheeft, mag hij niet eens zo hard rijden.
nu het leuke, vandaag, politie zonder knipperlicht uitvoegen, en ik vol op de rem kunnen trappen. als ik dat deed kreeg ik meteen een boete.

nee, ik heb geen respect voor de politie. en het zal ook niet lang meer duren voordat ik zo een mannetje tegen de vlakte sla.

heel die politiekorpsen zijn één groot corrupte bente :evil:

Gesloten