LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag mediamarkt mij weigeren??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door djmaze »

Trek gewoon een jas aan met grote zakken, past ook veel in :lol:
De vrouwen kunnen doen alsof ze hoogzwanger zijn en de spulletjes daar plaatsen.

Ik snap dat rugzakprobleem niet, of weigert de mediamarkt ook zwangere vrouwen en kinderwagens?

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door NAK »

ik denk dan altijd maar: jij (die vrouw die mij weigert) kan niet eens het woord "überhaupt" spellen
Hoe weet jij dat ????
Heb je dat zelf gecontroleerd ????
Of komt dat door de distancierende arrogantie die jij pretendeert te bezitten.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door karr-2 »

zelf word ik ook wel eens min of meer geweigerd in een winkel. bijvoorbeeld als we met de klas naar de alberthein gaan (overigens verder een prima winkel), dan mogen er maar een x aantal mensen naar binnen tegelijk. ik denk dan altijd maar: jij (die vrouw die mij weigert) kan niet eens het woord "überhaupt" spellen, dus gun ik je nu ook je momentje om te genieten van je macht.
een arogante blik opzetten helpt trouwens ook. als ze doorhebben dat je niet geinteresseerd bent in ze, dwalen ze vaak af.
Het weigeren van scholieren in grote groepen gebeurt steeds meer. Vaak hebben ze het er zelf naar gemaakt door in het verleden rottigheid uit te halen, rotzooi te trappen etc. Ik snap dan ook niet waarom je perse met 20 man tegelijk naar binnen wilt, ik ga toch ook niet met de hele buurt tegelijk naar binnen?

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door bot321 »

slimmeniels die vrouw kan überhaupt niet spellen
omdat het een Nederlandse is en geen Duitse.
Maar jij kan Albert Hein niet eens schrijven dus
wat l-l je nou.

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Lieve mensen, het is......

Albert Heijn :wink:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door bot321 »

Ook ik kan het dus niet,maar ik maak ook
geen aanmerkingen.

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Nou, ik heb al moeite met het woordje überhaupt, daar moet ik echt ff over zitten prakkezeren wanneer ik iets dergelijks uit m'n toetsenbord moet rammen. :D
Maar vind het zo geinig dat een zo'n slimpie geen moeite lijkt te hebben met 'überhaupt' maar wél geregeld bij de Appie komt en dit niet correct weet te spellen.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Bailey »

ik denk dan altijd maar: jij (die vrouw die mij weigert) kan niet eens het woord "überhaupt" spellen, dus gun ik je nu ook je momentje om te genieten van je macht.
Heb jij ooit wel eens van hoofdletters gehoord? Gebruik die eerst eens voordat je anderen gaat veroordelen. En waarom zou zij dat woord niet kunnen spellen? Tegenwoordig moet je Havo hebben om achter de kassa te kunnen zitten, dus ik mag aannemen dat iemand die een Havo-diploma heeft wel dat woord kan spellen. Over vooroordelen gesproken!

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door slimmeniels »

ik had niet niet gedacht dat het woord überhaupt zo gevoelig zou liggen. maar desalniettemin iedereen zeer bedankt voor de verhelderende en verlichtende reacties aangezien ik zeker weet dat mensheid en de beginner dezer post vooral er mee gebaat zal zijn.

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Moet jij niet naar bed, slimpie?
Morgen weer vroeg naar school. :wink:

ikbenik

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door ikbenik »

Bij Office Centre geldt precies hetzelfde.
Maar daar wordt heel streng op gekeken. Maar niemand komt de winkel binnen zonder de tassen in de kluisjes te doen. En ik merk hier aan de reacties dat de mediamarkt dat niet consequent doet. Dan krijg je terecht scheve gezichten.

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Waar laat je een kinderwagen?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Buiten op straat waar zo'n ding hoort..... :evil:

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Dat klinkt niet aardig Dilbert. Jou hebben ze toch ook ooit in zo'n ding rondgereden? ( mag ik hopen)
Het was enkel een practische vraag van mij, waar laat je een kinderwagen waar ook vaak een boodschappenbakje onder hangt.
Je kunt toch moeilijk die slapende hummel eruit halen en mee gaan rondsjouwen in een winkel.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Martin1976 »

't is natuurlijk iedere winkel vrij z'n beleid te voeren maar klantvriendelijk is dit allerminst. Zelfs met tassen in kluisjes vind ik al overdreven maar kinderwagens horen er gewoon in te mogen.

(Dilbert is zo'n whizzkid, die zal waarschijnlijk meteen na z'n geboorte al zijn gaan lopen :wink: )

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door showgirl »

of misschien lieten ze dilbert gewoon in zijn buggy buiten staan.... :P
toch niemand die hem wilde hebben.... :wink:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Dilbert is niet geboren maar tewater gelaten :lol: :lol: :lol:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door showgirl »

dat dat is blijven drijven :shock:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ben niet geboren, ik ben gesticht.

Maar even serieus, mijn kinderwagenopmerking was inderdaad niet aardig. Excuus daarvoor.

Ik bedoelde natuurlijk te zeggen dat als er ook daadwerkelijk een kind in ligt, hij gewoon mee naar binnen moet kunnen. Bij ons in de stad loopt een vrouw rond die geen kind heeft maar de kinderwagen meeneemt als een soort alternatieve boodschappenwagen.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door bot321 »

Wat is dat voor een stad Dilbert?
Vrouwen met kinderwagens zonder kinderen.
Kinderen die niet geboren worden maar gesticht.
Is dat soms Rotterdam omdat dat al met rot begint.
Geintje hoor Rotterdammers maar vind hem wel leuk.

Gesloten