LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag mediamarkt mij weigeren??

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door showgirl »

oke, dan neem ik mijn opmerkingen ook terug 8)

irke
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jul 2005 12:22

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door irke »

waarom delen ze dan niet gewoon muntjes uit zodat je je tas kan opbergen?

beetje klantonvriendelijk vind ik van mediamarkt.

Moppentappers
Berichten: 1372
Lid geworden op: 02 apr 2006 02:36

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Moppentappers »

misschien had je aan de beveiligings beambte kunnen vragen of hij je tas even zou kunnen bewaren achter de balie?
stel, er wordt veel gestolen dat zou betekenen dat de mediamarkt duurder wordt omdat ze die schade moeten terughalen.
ik vind het volledig terecht dat ze mensen weigeren

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Mooi systeem toch?
Iedereen die zijn tas in een kluisje stopt wordt niet meer automatisch als potentiele dief gezien.Dat is toch wat iedereen wil?Als ik zie dat er ergens tascontrole plaats kan vinden en ik ben het daar niet mee eens dan ga ik de betreffende winkel niet binnen of ik moet de mogelijkheid krijgen om mijn tas in een kluisje op te bergen.Niets mis mee dus.

slimmeniels
Berichten: 40
Lid geworden op: 29 mei 2005 12:21

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door slimmeniels »

doe toch niet zo moeilijk iedereen.
cos av vie cos deka car asses-s.
(het leven is al moeilijk genoeg)

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Bij ons in de stad loopt een vrouw rond die geen kind heeft maar de kinderwagen meeneemt als een soort alternatieve boodschappenwagen.
:lol:
Ik zie het al voor me.
Wanneer iemand een vertederende blik in die wagen wil werpen, de bewonderaar gaat glimlachen tegen een bloemkool en een paar preistengels. :D

Maar weer even serieus over die kinderwagens. Wanneer iemand die met een grote tas loopt wordt gezien als een potentiële dief, dit ook moet gelden voor de persoon achter de wagen, want daar kun je ook het één en ander in verbergen.
Je drukt die kleine een MP3-speler in de knuisjes en geen haan (hooguit de baby) die er naar kraait.

Ennehhh.....Slimpie, je hebt helemaal gelijk hoor, dat het leven al moeilijk genoeg is, en daarom vermaken wij ons online met niet al te zwaarwichtige levensvragen en denken ondertussen: fac ut vivas. :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door bitchy »

misschien zien ze in een moeder met kinderwagen geen dief,
terwijl je tussen de dekentjes net zoveel weg kan stoppen ja.
geen bewaker die het bedje van de slapende baby overhoop gaat halen.

:) Occasio furem facit :lol:

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Ha Bitchy,

Loop jij nog met een lege kinderwagen of heeft deze nu een lieve en mooie inhoud??

---
En op de winkeldeur hangen we gewoon een bordje met: "Cave canem"
Misschien schrikt dat de gelegenheidsdief af. :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door bitchy »

ja, lief & mooi & bijna 9 pond :? & van het vrouwelijke geslacht :D

"Cave canem"
mwa, met een beetje pech schrikt het ook de klanten af, krijg je dat gezeur weer :lol:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door showgirl »

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Ook van deze kant mijn felicitaties. :D

S. ;-)

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door S. ;-) »

En om ook maar weer even op de topic te reageren :lol: , lijkt me ook wel lekker rustig, zo zonder klanten. Dan heb je ook weinig kans dat er wat gejat wordt.

Trouwens, die hele regeling van de media-markt is maf, met die tassen-kluizen en dat baby-fouilleren, aangezien alle kleine apparaten in vitrine's liggen en de grote apparaten met kabels aan een alarm systeem vastzitten zodat er een alarm gaat loeien wanneer je een TV toestel maar een centimeter verschuift. :shock:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou Mediamarkt mag mij weigeren hoor.
Als ik zo bij Radar en Kassa kijk geven
ze een hele slechte service.
Daarom hoeven ze me niet te weigeren want ik
kom er gewoon niet.

mcislief
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:59

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door mcislief »

een van onze vrienden vroeg om voorbeelden van duurdere dingen. toen ik nog bij Free record shop werkte, ging ik met regelmaat kijken bij de Mediamarkt. De normale cd's en dvd's waren allemaal structureel duurder bij de Mediamarkt. Alleen de aanbiedingen waar ze mee stunten waren goedkoper, voor de rest alles duurder. Ze hebben alleen een paar lokkertjes waardoor mensen meteen denken dat ze goedkoop zijn, wat dus niet het geval is.

Maar terug op het thema. Als ik zo geweigerd zou worden, kunnen ze voortaan ook mijn andere aankopen wel vergeten. Mij heben ze nog nooit geweigerd, want mijn handtas zet ik dus echt niet in zo'n kasje.

By the way, ik heb altijd geleerd dat als ze achteraf je tas willen controleren, dat je dat mag weigeren, ookal zegt de winkel zich dat recht voor te behouden. de heren hebben namelijk geen opspotingsbevoegdheid

Gerrit H.
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2006 10:56

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Gerrit H. »

De regels over rugzakken e.d. staan duidelijk bij de ingang vermeld. Je kunt daar ook je rugzak in een kast(je) doen. Zelf heb ik in een Mediamarkt gezien hoe iemand aangesproken werd over een rugzak die hij droeg. Hij moest er wel "uit".
Als er louter eerlijke mensen zouden zijn dan was deze regel niet nodig. En de regel geldt nog steeds: de goeden moeten onder de kwaden lijden!

lavaman
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2005 21:53

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door lavaman »

Ja ach,een typisch MediaMarkt verhaal toch?
Een hele grote ophef om niets, maar je mist niks hoor als je daar weg blijft. Ze zijn echt wel te duur, want.......
*Ze verkopen verouderde producten, zodoende lijkt het een spotprijs.
*Vergeet nooit oordopjes mee te nemen, het is daar een helse herrie.
*Heb je eindelijk een product naar je zin gevonden, blijkt er alleen
maar het showmodel te zijn, tenminste is dat mijn ervaring.
*Ik ging ooit voor netwerkkabels kijken, rood groen en blauw met de
prijzen van € 8,-, €16,- en €32,-, exact dezelfde lengte. Op mijn vraag
waarin hier het verschil zat kon men mij geen antwoord geven.
2 maanden later hingen ze er nog met dezelfde prijzen. Nooit gekocht
dus!!!
*Het "Service Centre"heeft het drukker dan de winkel zelf, veel
producten worden terug gebracht omdat deze niet naar behoren
werken.
*En je tas inleveren? Kom nou toch gauw. Als je verdacht wordt van
diefstal,dan moeten ze je op heterdaad of bij de uitgang betrappen
en niet op voorhand oordelen.
*Geweigerd worden omdat je toevallig een T shirt van een concurent
aan hebt? Haha, Het is juist de MediaMarkt die hun personeel erop uit
stuurt om de prijzen van alle andere concurenten te noteren.
*Niemand van het personeel heeft verstand van zaken, dat kan ook
niet, want ze zijn te jong hiervoor.

Wat jullie doen moet je zelf weten, ik heb er mijn buik van vol!!!
Bij de concurent wordt je veel beter geholpen, hoef je niet te schreeuwen wegens de herrie.
Er zijn concurenten die de helft goedkoper zijn, zoals Hardware Outlet. Wanneer de MediaMarkt hierin meegaat, kunnen ze nooit lang blijven bestaan.

De MediaMarkt nummer 1? Hahaha, IK BEN TOCH NIET GEK

KR1275
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:55

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door KR1275 »

MediaMarkt profiteert van een goedkoop imago. Ze zijn beslist niet goedkoper en ik ontdek regelmatig dat MediaMarkt (Utrecht) duurder is dan bijvoorbeeld Steenweg, It's en zelfs Staffhorst. MM is goedkoop als het gaat om uitverkoopproducten (pallets), die dumpen ze. En ze hebben veel Koreaanse en Taiwanese rommel, die erg goedkoop is. Met CD's en DVD's hebben ze wel een flinke concurrentie in gang gezet en ze zijn daarmee goedkoop. In Rotterdam is Correct vrijwel altijd goedkoper dan de MM.

@Reintje Vitesse: je vergeleek ergens MediaMarkt met Makro. Dat is een leuke, want beide bedrijven vallen onder hetzelfde concern... Metro.

Wat betreft weigeren... tsja, sommige leeftijdsgroepen hebben niet zo'n betrouwbaar imago. Liever voorkomen dan genezen, denken ze waarschijnlijk.

Alex de leeuw
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mei 2006 00:11

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Alex de leeuw »

Allereerst wil ik even reageren op het woord: gedegradeerde parkeerwachter het is gewoon een beveiligingsbeambte. En hoe vreemd het ook klinkt ook hij of zij heeft een opleiding hiervoor moeten volgen en met goed gevolg moeten afsluiten. De meeste mensen hebben zowieso geen idee wat "ons" werk inhoud zoal de hele dag, wij vangen niet alleen maar boeven, maar weigeren wel mensen die tegen de huisregels in met een rugzak naar binnen gaan. Een ding weet ik wel als je het woord bij mij had gebruikt had ik je een ontzegging gegeven voor het pand zelf wegens het niet willen volgen van de huisregels. De huisregels LEZEN alvorens je naar binnen stapt doet wonderen dan had je deze suffe vraag ook niet hoeven te stellen.
ennuh : [als je binnen bent ga je automatisch accoord met de huisregels die jij niet hebt gelezen :oops: ]

Alex [ja een beveiligingsbeamte :evil: ]

Nyoman
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2006 16:28

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door Nyoman »

Alex, hoever kan een winkel gaan met 'huisregels'? Wie mij staande houd in een winkel omdat ik 'verdacht' zou zijn waarom dan ook, mag de politie bellen. Agenten zijn de enigen die iemand mogen foulleren, niet zomaar zo'n knaap met een V op z'n jasje die alleen maar evt. staande mogen houden, meer niet. Hetzelfde geld voor 'zakken leegmaken'. Ik heb daar zelf ervaring mee opgedaan in een zaak, gevolg, het kostte ze nog geld ook, hetgene wat ik wel in de hand (mandje) had kreeg ik op aandringen van de agenten gratis mee. Er was alleen een stremming bij de kassa ontstaan totdat er politie aanwezig was die constateerde dat er valselijke beschuldigd was.
MM kom ik al zo niet, jochies als verkoper, een service afdeling in de kelder (den Haag), mijn broer heeft daar ruim 2 uur moeten wachten eer hij geholpen werd, een apparaat de vorige dag gekocht, moest als defect opgestuurd worden naar de importeur, nix ruilen, wat een service.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Mag mediamarkt mij weigeren??

Ongelezen bericht door NAK »

niet zomaar zo'n knaap met een V op z'n jasje die alleen maar evt. staande mogen houden, meer niet
.

Tenzij er zeernadrukkelijk door de "V - Mannetjes" wordt aangegeven dat het een burgelije arrestatie is.

Gesloten