LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lisan
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2005 10:08

Re: maria duval

Ongelezen bericht door lisan »

Ook ik, best wel bijdehante dame dacht ik, ben er in gestonken...... :( Gelukkig maar voor € 39,--.....want hoe langer je wacht met antwoorden hoe minder je hoeft te betalen. Na het ontvangen van de gratis reading, die je op internet moet lezen (wel kopieren en in je documenten bewaren!) heb ik een vervolg aangevraagd, na toch wel behoorlijk dreigende mailtjes dat ik NU ECHT ACTIE MOEST ONDERNEMEN. Zoals zovelen op dit forum kreeg ik die standaardmail met alle 'geluksnummers en data'....stelt natuurlijk niets voor en is heel knullig in elkaar gezet..Later kwam ik er achter dat als je een paar dagen later weer op internet kijkt.....de datum in de readings is veranderd. Mijn geluksdag zou zijn 29 maart, daarna 31 maart, 3 mei enz......Na een aantal dreigende mails van mijn kant is het nu sinds 5 weken rustig, ik ontvang niets meer gelukkig. Eén grote oplichterspraktijk natuurlijk maar als je in een rotperiode zit, net als ik, ben je zo vatbaar voor dit soort 'enge' dingen, zeker als er gedreigd word en zo kwam het bij mij wel over. Ik hoop dat niemand er meer in trapt.

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door janfreak »

Ik zou ervoor willen pleiten dat de overheid de bevolking betere voorlichting gaf op het gebied van zwendelaars en ze ook bij name noemen. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen die een beetje radeloos zijn geworden dergelijke figuren als laatste strohalm zien waaraan ze zich vast kunnen klampen. Daarom is het des te triester dat zulke figuren daar ongestraft misbruik van kunnen maken.

mvdgouw
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2010 22:29

Re: maria duval

Ongelezen bericht door mvdgouw »

Mijn moeder is al jaren licht schizofreen, maar kon altijd nog goed zelfstandig leven. De laatste jaren werden de problemen langzaam erger en ik denk dat die progressie niet alleen door die Maria Duval en Berthold von Graets is veroorzaakt natuurlijk, maar dat ze het wel sterk hebben bevorderd. Als ik een brief lees waarin geschreven wordt dat er een zwarte aanwezigheid met rode ogen bij haar voordeur zit en dat Maria Duval er voor kan zorgen dat ze geen last meer zal hebben van die aanwezigheid, dan krijg ik ernstig te neiging om het hele stel voor een rechtbank te dagen! Mensen die psychotisch zijn geloven dit verhaal en erger...ze gaan onderdeel van hun psychose uitmaken! Waar haalt iemand het lef vandaan om dit soort dingen te schrijven?

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door janfreak »

Dat lef halen ze uit de wetenschap dat veel mensen deze onzin voor zoete koek slikken en ze denken zo een aardige bijverdienste te hebben. De wereld wil immers bedrogen worden.
En die lieden heb je over de hele wereld, in ons land zijn het met name Jomanda en Bruno Santenera.
Zelfs in de wielersport lopen zulke naïeve figuren rond, de meeste van de Tourrijders hebben zo'n armbandje gekocht dat hen in balans zou brengen. En diegenen die beweren er baat bij te hebben willen of niet toegeven dat ze belazerd zijn of het is puiur suggestie, want dat laatste kan ook een grote rol spelen, er zijn niet voor niets placebo's op de markt.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik vraag me trouwens af waar maria duval die levens-elixer vandaan haalt. Ze ziet er namelijk al 15 jaar exact hetzelfde uit. De tijd heeft geen vat op haar, zou je zeggen.


Anders gezegd: zijn er nog steeds mensen hier die geloven dat dit figuur echt bestaat? Maria Duval bestaat niet, heeft ook nooit bestaan, het figuur is in het leven geroepen om de nepvoorspellingen een ''gezicht'' te geven.

"Chris'' uit Zwitserland is eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Het zal me niet verbazen als achter Chris dezelfde oplichtersbende schuilgaat, als de firma die zich als Maria Duval profileert.

muldertje7
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2012 18:48

Re: maria duval

Ongelezen bericht door muldertje7 »

Hallo beste mensen !

Ik had vanavond een formulier ingevuld van maria duval.
met daarin dat ze me de toekomst kon voorspellen haha ik wis alwel dat dit een oplichtster was dus was erg benieuwd wat die mevrouw mij zal toesturen.

Tevens stond er in dat formulier iets over loterijen en dat mevr duval die voor mij kon voorspellen.

En wat denk je 5min nadat ik het formulier had ingevuld werd er naar mij gebeld. En ja hoor een loterij aan de lijn en ze zeiden, Meneer mulder u heeft 4loten tot uw beschikking met een win kans van 96% En een prijzenpot van 1,2miljard haha jaja dat geloof je zelf :lol: En allemaal geluid op de achtergrond wat dus een callcenter moes voorstellen hhaha nou als je goed luister hoor je geen eens mensen praten op de achtergrond maar meer een soort van ruis.
Tevens zei mevrouw dat de loterij mij 17,50,- kosten per trekking.
Dus ik zei dat ik geen intresse had, Daar op gooide zei de telefoon dr op. Zo zie je maar een echte loterij zou zoiets nooit doen !

Dus mensen als u een formulier invuld en u word gebeld door de loterij stink er dan niet in !!! een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Groeten Mulder

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: maria duval

Ongelezen bericht door berend12 »

Niet te geloven, ze bestaan nog steeds :lol:

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door janfreak »

Ja, als je ook maar enig verstand hebt dan weet je dat ze de zaak belazeren. Waarom zouden ze je anders geld uit de zak proberen te kloppen, wanneer ze echt iets konden voorspellen dan deden ze zelf wel met de loterijen mee.
Maar er loop veel van dat soort rond helaas, Char, Jomanda. Weet iemand trouwens het verschil tussen gewoon en ingestraald water?

ChaiN
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2012 20:25

Re: maria duval

Ongelezen bericht door ChaiN »

Deze troep moet ergens geblokt worden, bij het postbedrijf of eerder.

Overigens vindt ik niet dat je als postbezorger post van bepaalde partijen zou mogen weggooien.. Het weggooien van post van duval is een heel andere zaak.
Ik ben zelfs overigens postbode geweest, en werkte teven ook met heel veel zorg, wat de leidinggevenden nooit bemerkten. Ptt,tnt, whatever, mijn jaren bij het bedrijf van 2001 tot begin 2009 was bedrijfsmatig gezien een kwelling. Steeds meer werk voor het zelfde, of minder geld. Huis aan huis op belachelijke momenten, als in de verhouding met de totale post wat in een wijk bezorgd moest worden. Daarnaast was de leiding ook troep, en nog vele andere zaken die daar gebeurden wat nergens op sloeg of zeer irritatie verwekkend was.
Deze ´rant´ liep wat uit, wat een simpele reactie had moeten zijn op die sandd bezorger in dit topic (jaren terug, maarja dit is het internet, he..). :D

Wat zo vervelend is hier aan het topic, is dat het bedrijf achter maria duval waarschijnlijk een topformule is, zodat het bedrijf compleet 'selfsufficient' is.

Dat dus, waarbij overal aan gedacht is. Onkosten zoals protesterende retourzenders met bakstenen en oude telefoonboeken, en allerlei anderen dingen die je kunt bedenken waarbij het bedrijf kosten mee maakt.
Ik heb geen idee hoe lang dit bedrijf al opereert, zo minimaal al 2 decennia?
Genoeg tijd en ervaring om die topformule waterdicht te maken.
De variabele percentages van mensen die wel of niet reageren (lees 1 of meerdere keren betalen..), alles is erin meegenomen en het bedrijf wat er achter zit blijft winst maken.., en blijft bestaan.

Totdat er echt iets er tegen gedaan word. Hoe? Ik heb geen idee. Ik dacht eerst aan van "wanneer gaan we de straat op?", (lees wanneer gaan we die knuppels (lees, zoals je het wil.. :mrgreen: ) opzoeken?".
Maarja toen las ik over Zwitserland en Hong Kong...

Dus toen dacht ik aan de eerste zin in deze post. Verders kan ik alleen maar denken aan politieke dingen.. De regering zou in principe verplicht moeten zijn om er iets tegen te doen, alleen al door de omvang van deze zwendel en de 'geraffineerde' manier ervan.

Verders moet misschien gekeken worden naar onderverdeelde cases, als in:

- De eerste toenadering van het bedrijf naar een individu.
- Het niet kunnen stoppen van de stromen post, na aangegeven te hebben de post/email niet meer te ontvangen.
- Het ongevraagd doorverkopen van (persoonlijke) gegevens.
- Andere specifieke klachten.

- De regering zou moeten kijken (als ze een keer hun poten willen uitsteken!) ook naar het onderlinge netwerk van die bedrijven die meedoen in de (persoons) gegevensverkoop.
- De continue bedrijfsstek verplaatsingen onderzoeken.
- De regering van Zwitserland en Hong Kong herhaaldelijk aanstootten dingen te ondernemen tegen de zwendel.

Kunnen ze dat laatste niet, of hebben ze nauwelijks invloed op de betreffende regeringen, dan kan ik toch wel verwachten dat onze regering op z'n minst postbedrijven deze post te verwijderen. Hoe dat zou moeten met ISPs en emails en dergelijke weet ik niet. Maar het lijkt me toch geen moeite omdat te bekijken en onderzoeken.

Als laatste wil ik nog toevoegen dat ik zelf met grote sceptici eenmaal heb ingevuld voor 30 euro, ik zou een geluksmunt krijgen die ik er wel mooi uit vond zien.. Heb die munt niet gekregen, maar een ketting met mijn sterrenbeeld vissen. Vindt ik ook wel leuk, maar had liever die munt. :evil:

Vandaag heb ik post gekregen dat gaat over dat mijn astrale identiteit verwisseld zou zijn met die van een ander, die op de zelfde dag en jaar geboren zou zijn. Uiteraard is de boodschap dat deze andere persoon al het geluk en etc van die astrale identiteit heeft ontvangen eigenlijk mijn welvaart en geluk zou moeten zijn. En natuurlijk 'reageer snel of anders is het te laat!' geblaat.

Overigens wil ik nog wel kwijt dat ik zekers geloof dat er meer is tussen hemel en aarde. Kon wel wat geld smijten op het moment dat ik die email kreeg, en dat mooie zonnemuntje.. en een stukje nieuwsgierigheid dat ging ik eenmaal overstag. Ook overigens geloof ik wel dat sommige dingen in "Het geheim van de magische transmutatie" een kern van waarheid hebben, zoals ook dat 'The Secret'. Maar in die kerndingen geloofde ik al in tot een bepaald niveau.

Zo geloof ik ook wel dat er wat te zegen valt over astrologie, al dan niet dat wat de huidige inhoud is ervan totaal onwaar kan zijn. Ik geloof simpelweg in de invloed van planeten etc., doordat simpelweg de kracht van gravitatie misschien klein kan zijn, maar zeker wel verreikend is. Wat die invloed verders doet, ja dat weet ik niet. Maar als er grote veranderingen zouden ontstaan, dan zou het mijn inziens zijn door het overslaan van kantel momenten zijn. Verders denk ik regelmatig na over kwantumfysica, wat dat laat toch wel zien dat dat waar we uit bestaan misschien nog wel wonderlijker is dan welke religie dan ook. :twisted:

GuusM
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2013 01:11

Re: maria duval

Ongelezen bericht door GuusM »

Omdat ik een SMS kreeg van een voor mij onbekende dame heb ik even gezocht op internet en gevonden. Bij deze kan ik melden dat de dame in kwestie nog altijd actief is...

danemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2012 18:01

Re: maria duval

Ongelezen bericht door danemans »

Ik roep iedereen op die in God of iets anders geloven om ( veel) te bidden dat Maria Duval gauw haar gave(n) kwijt raakt. Dan zijn we eindelijk van haar af. Hoe meer mensen er bidden hoe meer effect het heeft !

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door dhc »

Hoeven we niet te doen want gave(n) heeft ze niet...
en respect voor je eerste posting....echt fantastisch.....not.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Guardian72 »

dhc schreef:Hoeven we niet te doen want gave(n) heeft ze niet...
en respect voor je eerste posting....echt fantastisch.....not.
Oh maar die heeft "ze" wel.. de gave om mensen geld afhandig te maken en ze doen geloven dat e.e.a. nog wat oplevert ook.

Gesloten