LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vallies
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2006 10:14

maria duval

Ongelezen bericht door vallies »

Is het niet een verschrikking dat Maria Duval steeds weer mensen zo gek kan maken dat die maar geld blijven sturen en artikelen kopen omdat de grote geldprijs er aan zit te komen!!
Ze pakt deze mensen met een lieve brief dat als ze problemen hebben zij hun kan helpen met van die prul kettingen en dwaze stenen,en dan opeens worden deze mensen overspoeld met bedrijven die hun artikelen willen verkopen en let op wel bestellen hoor want het grote geld ligt al voor u klaar.
Nu is ze weer net genezen van een ziekte en gaat nu weer verhuizen....laat ze stoppen met die praktijken de mensen die er in geloven kunnen er niets aan doen zij moet aangepakt worden!

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Mijn mening is nog altijd dat iemand die dom genoeg is om in dit soort onzin te trappen, alles verdiend wat hem of haar daarna overkomt.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door inxsnl »

Ik denk dat de topic starter iets anders bedoeld.
Als je diep in de problemen zit.
Is het erg verleidelijk om op dit soort praktijken in te gaan.
Valse hoop verstrekken in mijn ogen.
Dit soort praktijken mag van mij aangepakt worden.

vallies
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2006 10:14

Re: maria duval

Ongelezen bericht door vallies »

Daar ben ik het niet mee eens ik weet nanuit mijn direkte omgeving dat de persoon die in contakt kwam met het medium op dat moment zwaar overspannen was ivm met hart klachten is gereanimeerd en dmv gezondheid moest verhuizen alles bijelkaar gaf de brief op geluk en gezondheid veel hoop

vallies
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jun 2006 10:14

Re: maria duval

Ongelezen bericht door vallies »

bovenstaande bericht is bedoeld op reaktie van Dilbert

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je diep in de problemen zit grijp je waarschijnlijk elke kans aan om er uit te komen, dat geloof ik meteen.

Maar een brief van de een of andere zweeft**f die niemand kent, daar zou ik in ieder geval niet intrappen.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door inxsnl »

Zie je wel.
je kan ook iets minder botte antwoorden geven :lol:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik kan alles, als ik maar wil :D

ik weet dat Maria Duval of hoe ze heet, volgens mij zijn er meerdere varianten, regelmatig adverteert in tv gidsen en dat soort dingen. Ik heb die bon ook wel eens ingezonden voor de gein. Kreeg ik een of ander kartonnen kaartje met wat rare tekens dat ik in mijn portemonnee moest stoppen en dan zou het geluk mijn kant op komen.

Nou ik loop er nu al 3 of 4 jaar mee rond, maar ik ben nog steeds geen miljonair. Gelukkig ben ik wel, maar dat ligt vast niet aan Maria.

Enkele weken daarna kreeg ik nog wel een brief van Maria, waarin ze me vroeg om meer geld voor een persoonlijke horoscoop of iets dergelijks, maar die heb ik maar gewoon weggegooid.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door inxsnl »

Nou dilbert,maak van je wil maar een weg. :D
Zo kom je veel beter over :!:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: maria duval

Ongelezen bericht door showgirl »

Maar een brief van de een of andere zweeft**f
hoe noem je zo iemand??? :shock: :lol:

er zijn zoveel mediums die misbruik maken van andermans ellende.
ben je op dit moment geestelijk niet zo sterk, dan is zo'n brief van Maria die je veel voorspoed voorspelt iets dat je met beide handen aangrijpt.
tegen iedereen die toch een medium wil bezoeken, een goede hoeft geen reclame te maken in blaadjes of mensen brieven te sturen.
ga ook niet in bij die oplichters die in de kranten staan als medium huppeldepup, kan zelfs verloren liefdes terug brengen :lol: :lol: :lol:
je mag dan een brief sturen met weet ik veel hoeveel euro, en dan sturen ze jou een briefje terug dat je slechte geesten om je heen hebt en dat je een behandeling nodig hebt :roll:

ikzelf?
ik niet negatief tegenover paranormale dingen, maar wel tegen die geldaftroggelende oplichters.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: maria duval

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Kreeg ik een of ander kartonnen kaartje met wat rare tekens dat ik in mijn portemonnee moest stoppen en dan zou het geluk mijn kant op komen.

Nou ik loop er nu al 3 of 4 jaar mee rond, maar ik ben nog steeds geen miljonair.
Wie is hier nou geschift :roll: :roll:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bot321 »

Jij reintje want je moet BETER leren lezen :idea:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Daar ben ik het niet mee eens ik weet nanuit mijn direkte omgeving dat de persoon die in contakt kwam met het medium op dat moment zwaar overspannen was ivm met hart klachten is gereanimeerd en dmv gezondheid moest verhuizen alles bijelkaar gaf de brief op geluk en gezondheid veel hoop
De waarheid is dat Maria Duval niet eens bestaat, evenmin als het Zwitserse medium Chris. Radar is eens een keer naar het Zwitserse adres gegaan, waar ''Chris'' zogenaamd zou wonen, dan wel kantoor zou houden. Op het opgegeven adres bleek men echter wel van Chris te hebben gehoord, maar alleen vanwege woedende reacties van mensen die zich bedrogen voelden.

Ik kreeg die post ook regelmatig, en de adressenbestanden worden uitgewisseld via een ander oplichtings-fenomeen hier op het forum. In de tijd dat ik die Duval/Chris-rommel kreeg, werden bij mij ook die front-international-pakjes bezorgd. De zendingen daarvan hielden op, en tegelijk kreeg ik ook die andere post niet meer.

Is iemand ooit het verband tussen die twee opgevallen? Ogenschijnlijk hebben ze niets met elkaar te maken, alleen ik zag dat er een overeenkomst was: er zat een fout in mijn familienaam. Die heeft men dus zo overgenomen.

I-er
Berichten: 14
Lid geworden op: 14 jun 2006 17:30

Re: maria duval

Ongelezen bericht door I-er »

Is het niet een verschrikking dat Maria Duval steeds weer mensen zo gek kan maken dat die maar geld blijven sturen en artikelen kopen omdat de grote geldprijs er aan zit te komen!!
Maria Duval, Marie de Fortune, Angelique de Succès, Maitre Paul Ritter, zijn dat niet allemaal namen voor hetzelfde? Allemaal uit Zwitserland. Ze beloven gouden bergen, en dat ”helemaal GRATIS, het kost u geen cent!” Alleen maar 40 euro voor de onkosten....
Ik heb wel eens teruggeschreven dat ik, "zoals u vast wel zult begrijpen, op dit moment geen 40 euro kan missen, maar wanneer werkelijk gebeurt wat u belooft, en ik zo’n mooie geldprijs heb gekregen, dan zal ik u achteraf het dubbele betalen, dus 80 euro!!"
Hier gingen ze niet op in... Raar hè?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door inxsnl »

Begrijp ik het verkeerd??

Volgens mij gaat dit topic erover dat dit soort zaken moet worden aangepakt.
Doet niet ter zake of de naam die gebruikt wordt echt is

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Zo reageerde ik ook eens een keer op iemand die me via email wijsmaakte dat ik anderhalf miljoen euro had gewonnen (met een email-adres dat ik dus al 3 jaar niet meer gebruik).

Ik moest wel vooraf 4000 euro overmaken op een buitenlands banknummer. Ik beloofde de man dat hij van die anderhalf miljoen euro zelfs 25.000 euro mocht inhouden, als hij mij de rest wilde overmaken.

Op mijn vraag of hij alsnog interesse had in mijn banknummer, kwam tot op heden geen reactie. Raar, he?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door inxsnl »

:?: :?: :?: :?:

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Moet ik het nog eens opschrijven?

Dat voorval vond plaats in 2003, vlak voordat ik een ander email-adres zou krijgen, dus als degene va mijn email zou proberen meer gegevens van mij los te peuteren, had ie pech.

Eigenlijk jammer dat ik geen 25000 euro hoefde te betalen, ik had dat geld er best voor over gehad om anderhalf miljoen binnen te krijgen, jij niet?

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: maria duval

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Begrijp ik het verkeerd??

Volgens mij gaat dit topic erover dat dit soort zaken moet worden aangepakt.
Doet niet ter zake of de naam die gebruikt wordt echt is
Daar heb ik het toch zeker ook over in mijn eerste post? Het doet totaal niet ter zake hoe het medium zich noemt. Maria Duval, Chris, Yomanda, het is allemaal bedrog, maar het levert voor de betrokkende genoeg geld op, dat het ze niet uitmaakt hoe over ze gepraat wordt, ik trap in elk geval nooit in die praatjes.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: maria duval

Ongelezen bericht door inxsnl »

Das duidelijk

Gesloten