LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] maria duval

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Toolboy

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Toolboy »

Maar je moet eerst geld hebben om het te kunnen maken.
En heel slinks zijn.

En zeker in geval van mevrouw duvel inspelen op de (armoede) die toch zeker in nederland is ontstaan.

Je ken het op 2 manieren zien wie scoort is de winnaar.
Wie niet scoort is de verliezer :wink: :lol:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: maria duval

Ongelezen bericht door puma73 »

Wie is er dan dom ??
jij want jij maakt geld over en zorgt ervoor dat de oplichter steeds verder gaat

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wie er dom is - hij die zijn stelling niet kan bewijzen.

Geen verklaring, dus geen waarheid.

Prove me wrong.

dj stan
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jul 2009 18:59

Re: maria duval

Ongelezen bericht door dj stan »

Eey Puma ..

als jij niet bij de les kan blijven

en alleen je eigen teksten leest ..

zul je zien als je wel ff terugleest

dat ik niks heb betaald ..

je moet niet reageren om te reageren

alleen als je wat te melden hebt

quattrocento
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mei 2009 12:49

Re: maria duval

Ongelezen bericht door quattrocento »

Misschien heb ik niet goed gelezen, maar ik dacht reacties te krijgen over foute producten/ervaringen. Tot nu toe staan er op de site alleen zeurkousen met warrige verhalen.
BANNEN!

Blijkbaar is iemand zo vriendelijk mijn inlognaam te gebruiken. Bovenstaand bericht dd. 15 juli is NIET DOOR MIJ geplaatst.
Men dient deze slinkse figuren te BANNEN.
Laatst gewijzigd door quattrocento op 15 jul 2009 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Toolboy

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Toolboy »

@quattrocento

Of U snapt mijn posting niet :wink:
Misschien heb ik niet goed gelezen, maar ik dacht reacties te krijgen over foute producten/ervaringen. Tot nu toe staan er op de site alleen zeurkousen met warrige verhalen.
BANNEN!

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door janfreak »

Voor mij vallen ze allemaal in dezelfde categorie, namelijk die van oplichters. Char, Marie Duval, Jomanda, allemaal één pot nat!

DiviNe187
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 jul 2009 16:57

Re: maria duval

Ongelezen bericht door DiviNe187 »

@ dj stan

Vind ik knap wat je daar allemaal zegt, volgens mij lees je zelf niet eens helemaal goed wat je typt.

Zal het eventjes uitleggen:
briefje in de envenlope gedaan met ,

jij straalt extra energie in mijn geluks data

doen we 50-50 als ik win ..

koop ik van t geld dat je van mij vraagt loten op mijn geluks data

en leg ik t geluks amulet tussen de loten

kreeg ik n sms van ...deal !!
Ten eerste, knap, dat je zown amulet hebt (zonder ervoor te betalen?) Heeft ze je die gratis opgestuurd zeker?
Ten tweede, hmm... Iemand op straat zegt ik wil 15 euro van je. Ik zeg nee! ben je gek! jij straalt energie in mijn geluks data ik weet wat beters! ik loop nu naar de primera koop ik een lot, doe ik jou geluks muntje ertussen leggen, doen we 50-50 als ik win.

Mag jij me vertellen of jij nee zou zeggen als ik dat tegen jou had gezegd.
ik ben n zeer ruimdenkend mens ..

ieder mag denken wat ie wil ,

ik laat n ieder in zijn waarde ..

met alle respect..

ik rijd nu dankzij maria duval in n

Volkswagen Phaethon 2006 rond ..

nu jij weer !!

Naar boven
Zeer ruimdenkend!
" ik laat iedereen in ze waarde" MAAR IK RIJ WEL LEKKER IN EEN PHAETHON NENENE ?
grappemakers..

nuchtere mensen ,
saai lijkt me dat zo door t leven te gaan

maarja onder modaal rond moeten komen is geen pretje
dat begrijp ik wel

dan worden de mensen gefrustreerd
als dan door n onverklaarbaar iets
het opeens beter gaat met n ander

worden ze scepties en gefrustreerd
en jaloer als maria duval de zakken vult
uit vrije wil vd mensen .

Je doet zelf dat geld overmaken

Wie is er dan dom ??
" ik laat iedereen in ze waarde" ???
"worden ze scepties en gefrustreerd
en jaloer als maria duval de zakken vult
uit vrije wil vd mensen"????

Serieus je hebt echt geen benul van waar je het nu over hebt!
Hoe kan je zeggen dat zoiets normaal is?
Als jij een erge ziekte hebt en een dokter zegt jou te kunnen genezen met wat astronomische onzin en jij gelooft daar in dan ga je daar voor, je weet vast zelf dat daar ruim voldoende voorbeelden van zijn, en je kan het die mensen niet kwalijk nemen om ergens in te geloven. Het is gewoon een feit dat ieder mens dat zich iets beters voor kan stellen hier ook meestal naar smacht. De een meer dan de ander, en al helemaal als het gaat om de mensen met een modaal inkomen. Dat jij niet begrijpt waarom mensen hier zo heilig in geloven, of in elke andere god is hier totaal niet van toepassing. Al vanaf dag 1 zoekt de mens naar iets of iemand dat hoop geeft. En als je hier als oplichter mee aan de slag gaat kan je aardig wat mensen om de tuin leiden. En dat is 9 van de 10x puur en simpel door 1 ding... geloof.. en niet intelligentie.

anske00
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jan 2010 20:31

Re: maria duval

Ongelezen bericht door anske00 »

Trap er AUB niet in!!!
Het is EEN grote OPLICHTERIJ!
Ze willen alleen maar geld!
Je krijgt er absoluut geen geld voor terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

janfreak
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 okt 2004 00:03
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door janfreak »

Natuurlijk is het allemaal oplichterij. Maar wat zo triest is, nog heel veel mensen geloven zulke onzin en ook nog andere, zoals wat in de horoscopen staat. Ook dit is je reinste nep, maar ik ken heel wat mensen die nijdig worden wanneer je zulke dingen in twijfel trekt, die geloven er heilig in.

JoJo_23
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:44

Re: maria duval

Ongelezen bericht door JoJo_23 »




PAS OP VOOR MARIA DUVAL EN TARA HELDERZIENDE!!!

HET ZIJN DEZELFDE PERSOONEN< OFTEWEL HET IS 1 PERSOON!!

EN WAARSCHEINLIJK EEN MAN!!

Je krijgt een gratis reading, wat gewoon een standaard brief is waar ze alleen je naam invult.
Dus lijkt het echt!!!
Daarna moet je betalen ik moest 80,- euro betalen, maar ben haar eerst gaan natrekken op GOOGLE!

Doe dat ook maar dan vindt je niks anders dan dat het de grootste OPLICHTER IS !!

Hij is al 5 jaar actief!!Maar kan niet gepakt geworden omdat hij zich goed ingedekt heeft!!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Jojo - hoe weet je dat 'Tara' en 'Maria' een en dezelfde zijn?

Er zijn meerdere 'helderzienden' die zich (ten onrechte overigens) als zodanig profileren.. dus waarom niet 2 personen?

JoJo_23
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:44

Re: maria duval

Ongelezen bericht door JoJo_23 »

Doogle maar :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Guardian72 »

JoJo_23 schreef:Doogle maar :wink:
Sorry - maar dit is 'internet speak' voor - ik roep maar wat - maar heb geen bewijzen.

JoJo_23
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:44

Re: maria duval

Ongelezen bericht door JoJo_23 »

Ik bedoelde Google...


De organisatie Maria Duval is nu ook via het internet actief, de naam Maria is vervangen door Tara (ook een andere foto). Te vinden op deze site: http://www.tara-helderziende.com/

Bij tijd en wijle stroomt in je mailbox weer Tara de Helderziende……….eerst was het Maria Duval engelse versie, nu is het een nederlandse versie. Het is 1 vrouw!Trap er niet in als je dit in je mailbox ontvangt, het standaard antwoord is dat je Euro 300,00 krijgt of wint of weet ik veel hoe je eraan komt. De rest moet je gewoon betalen en klopt nooit. Dus Tara? Als het in je mailbox komt, behandel het als spam want het is spam.

Duidelijkheid over Tara:

Maar wie is Tara? Hebben we haar ooit op televisie gezien? Was zij een van de afvallers van het Zesde Zintuig misschien? Hans Dekker van TéVé Holland had het kunnen bedenken maar die eer komt hem niet toe. Tara bestaat niet. Achter Tara schuilt Head web Ltd. in Hong Kong. Eigenaar is LAM Dickson die zich bedient van een gmailadres. Zijn kantoor is gevestigd: Unit 110, Sai Wan Ho Plaza, 68 Shaukeiwan Road, Honk Kong. Typen we dat in bij Google dan krijgen we verschillende bedrijfjes te zien. Mogelijk dat het een kantorencomplex is. Opvallend dat enkele van die bedrijfjes niet meer bestaan. Maar dat maakt niet zoveel uit voor onze speurtocht naar de echte Tara die inderdaad Internationaal (294 websites) opereert

Veel belangrijker is te ontdekken welke bedoelingen er schuilen achter de goedheid van onze weldoenster. En welke die bijzonder gaven van dit niet bestaande medium dan wel zijn. Opnieuw is Google ons zeer behulpzaam. Het regent klachten. Wie eenmaal zijn of haar gegevens aan Tara verstrekt wordt bedolven onder de Spam. De aanbiedingen vliegen je om de oren. Maar wacht nu even, dat is toch begrijpelijk? Tara heeft je geld en geluk geschonken. Met dat geluk wil jij iets nuttigs doen en opnieuw komt Tara jou tegemoet. Kijk eens naar die overtuigende ervaringen op haar website! Tja, daar zeg je zo wat. Toch doet me Tara verdacht veel denken aan Maria Duval. Het zou twee columns in beslag nemen om je te vertellen wie dat was. Bij Tara werkt het nog slimmer: de eerste reading is gratis maar het vervolg kost 23.95 te voldoen via een automatische afschrijving. Maar we zijn er nog niet. Komt het geld niet rechtstreeks bij Tara binnen, dan proberen we het op een andere manier.

Tara is een uitgekiend marketingconcept. Door je vraag aan Tara te stellen weten de mensen van dit bedrijf welke je knelpunten zijn en stemmen daarop hun spam af. Heb je last van reuma dan krijg je aanbiedingen van medicijnen in je bus. Zoek je al jaren naar de ware? Dan wordt je bedolven onder de reclame voor datingsites. Hun methode is uiterst effectief want wie wil er nu niet een gratis reading van het beste medium ter wereld? En daar ook nog geld mee verdienen! Helaas is de waarheid teleurstellend. De reading is gebakken lucht, voorgeprogrammeerd in de computer. Geld voor je reactie hoef je niet op te rekenen. Daarvoor in plaats sta je in een database waaruit je niet te verwijderen bent en heb je pech dan schrijft Tara regelmatig 23,95 van je bankrekening af.
[/i]

JoJo_23
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:44

Re: maria duval

Ongelezen bericht door JoJo_23 »

Wettelijk valt daar toch iets tegen te ondernemen? Ja. Het geld kun je laten terugstorten en in theorie moet het mogelijk zijn je naam uit de database van Tara te laten halen. Spammen is vanaf 1 oktober (feitelijk al vanaf 1 juli) niet meer toegestaan. Als Tara je verzoek niet inwilligt om je naam uit haar systeem te halen kun je aangifte doen tegen Head web ltd. Maar je begrijpt dat Head web ltd. als het er op aankomt, onvindbaar is evenals eigenaar LAM Dickson.

Spam op onze computers kunnen we iets tegen doen. Maar vervelender zijn de boeken die je ongevraagd in je brievenbus ontvangt. Vergeet je ze terug naar de afzender te sturen dan moet je betalen. Ook daar valt iets tegen te ondernemen maar we zitten niet op al die narigheid te wachten. Tara balanceert op het randje van de wet. En net als met Maria Duval is het lastig dit soort bedrijven voorgoed de nek om te draaien.

Voorkomen is beter dan genezen en een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ons land bezit enkele goede mediums en paragnosten. Regelmatig worden er demonstraties en lezingen gehouden. Voor niets gaat helaas alleen de zon op. Een goede reading kost geld maar geen vermogen. Je toekomst ligt binnen zekere marges vast. Geluk kun je niet afdwingen al leg je duizenden euro’s neer. Geluk overkomt je of overkomt je niet. In ieder geval kan Tara je daar niet aan helpen.

Ik roep iedereen op om zijn of haar ervaringen met Tara aan de Consumentenautoriteit te melden. Dat kun je op twee manieren doen: telefonisch of via e-mail. Hier zijn de gegevens:


Telefonisch: 088 – 0 70 70 70
5 dagen per week van 8.30-17.30 uur, nationaal tarief

http://www.consuwijzer.nl/

Klachtenformulier:http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

JoJo_23
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2010 14:44

Re: maria duval

Ongelezen bericht door JoJo_23 »

En......................als je op google tara helderziende intypt, komen er allerlei koppen over Tara.

Als je helemaal naar beneden gaat zie je bij zoekopdrachten, wat aan elkaar linkt :D

Tara helderziende Maria Duval :wink: :wink: :mrgreen:


Claire050
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2010 11:04

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Claire050 »

W8 ff! Hier een voorbeeld vd 'dreigende brieven voor degenen die 't niet snappen! (ik was gelukkig zo bijdehand 't 1st te checken via google door de dreigmenten) w8 ff hoor~! ff kopieren en plakken! komt íe!

C,

Uw probleem lijkt me zo moeilijk op te lossen, dat ik ruim 13 uur bezig ben geweest met het analyseren van uw situatie, zodat ik u zo snel mogelijk kan helpen…

Ik heb uw liefste wens goed onthouden: Geluk

Hoe vreemd het ook mag lijken, ik heb alle reden om te geloven dat deze wens sneller uit zal komen dan u denkt. Ik zal u vertellen wanneer en hoe dat zal gebeuren.


U heeft een uitstekende beslissing genomen door mij om hulp te vragen.

De komende weken zal zich namelijk een goede oplossing voor uw probleem aandienen. Ik zal u zo meteen uitgebreid vertellen wat ik allemaal gezien heb voor u.

Maar eerst moet u weten dat ik u heb uitgekozen voor het boek dat ik ga schrijven. Daarom mag ik u EEN CHEQUE VAN € 300,- AANBIEDEN.

MAAR DAT IS NOG NIET ALLES. Er staan u nog veel meer goede dingen te wachten die u misschien niet zult verwachten.

Daarom is het belangrijk dat u de datum hieronder in het rood noteert:

08 Mei 2010!

Vanaf deze datum zal UW LEVEN EEN TOTAAL ANDERE WENDING NEMEN.

Ik kan u nu alvast vertellen dat u een VOORSPOEDIGE PERIODE ingaat die u gerust als de BESTE TIJD VAN UW LEVEN kunt beschouwen.

Ik zie namelijk DRIE FANTASTISCHE MAANDEN VOOR ME DIE UW LEVEN OP ZIJN KOP ZULLEN ZETTEN. Daarna volgen nog drie zeer goede maanden die uw toekomst zullen beïnvloeden, C.

DAN HEB IK NOG WAT MINDER GOED NIEUWS. Maar maakt u zich geen zorgen.

Want hoewel de kans bestaat dat er ook minder goede dingen op uw pad komen, sta ik altijd voor u klaar om u te helpen.

Ik zal u laten zien hoe u zaken kunt vermijden die negatief kunnen uitpakken voor u. Ik zal u duidelijk maken wat u moet doen om ervoor te zorgen dat de GELUKSPERIODE die u tegemoet gaat ook daadwerkelijk in uw voordeel zal uitpakken.

Ik ben u dankbaar voor het vertrouwen dat u in mij hebt en daarom zal ik er alles aan doen om u te helpen. Ik zal doorgaan totdat u ABSOLUUT VOLMAAKT GELUKKIG BENT.

Ik heb al vele mensen geholpen die net zo in de problemen zaten als u en ook dachten dat niets of niemand hun leven nog zou kunnen veranderen.

Maar nu kunnen ze volmondig beamen DAT ZE ER FINANCIEEL EN OP PERSOONLIJK GEBIED STUKKEN OP VOORUIT GEGAAN ZIJN. Wat ik voor anderen heb gedaan, kan ik ook voor u doen.

Ik zal u nu wat belangrijke informatie over uzelf geven:

Uw geboortedatum is 04 Februari 1982.

Uw sterrenbeeld is dus Waterman.

Uw astrale hemel wordt sterk beïnvloed door Uranus.

Aan de hand van deze elementen zal ik u mijn eerste conclusies geven:




Algemene inleiding


Allereerst moet ik even zeggen dat uw persoonlijkheid buitengewoon en hier op aarde zo zeldzaam is, dat ik het even moet noemen aan het begin van dit verhaal.

Deze bijzondere persoonlijkheid dankt u aan de kracht die u zo sterk uitstraalt dat deze op grote afstand te voelen is. Deze kracht maakt u tot een communicatief persoon, vol warmte en begrip.

Saturnus heeft u bevrijd van alle gebruikelijke vooroordelen en de invloed van Uranus schenkt u veelzijdigheid, intelligentie en intuïtie. Kwaliteiten, en u heeft er nog veel meer, die u helaas niet altijd weldoordacht gebruikt om uw (vaak gedwarsboomde) sociale en tolerante karakter, gevoeligheid en diepe en terechte verlangen naar rijkdom en geluk te bevredigen.



Gezondheid


Wees allereerst op uw hoede voor uw “nervositeit”, die op een dag kan doorslaan in ware achtervolgingswaanzin.

Helaas heeft u geen sterke gezondheid en daardoor bent u tamelijk snel moe. U moet dus tegen elke prijs voorkomen dat u zichzelf overbelast.

Spaar uw krachten en slaap voldoende, maar gebruik daarbij geen slaapmiddelen: natuurlijke verbena- of lindebloesemthee helpt veel beter.



Liefde – Gevoelens


Op dit gebied is er geen probleem dat u niet zelf kunt oplossen als u wilt... en als u er de moeite voor wilt doen.

Verleiding en temperament zijn uw belangrijkste wapens, en u denkt altijd oprecht van uw geliefde te houden.

En toch kunnen bepaalde tegenstrijdigheden bij u erg verwarrend worden.

Als u wat vaker precies zou weten wat u wilt, zou uw liefdesleven er beslist veel gelukkiger uitzien.

Uw – zoals ik al zei belangrijke – kracht, gecombineerd met uw intelligentie en verbeelding, behoedt u voor bepaalde onsamenhangendheden in uw houding ten opzichte van de persoon van wie u houdt (of naar wie u verlangt).

U heeft in elk geval de behoefte om deze persoon te bewonderen, te waarderen, liefde en vertrouwen te schenken, maar op voorwaarde dat u uw vrijheid, of dan ten minste een redelijke vrijheid behoudt.



Sociaal leven


Vrijheid, onafhankelijkheid en autonomie zijn de kernwoorden die op u van toepassing zijn.

Creativiteit, originaliteit en vindingrijkheid zijn de belangrijkste kwaliteiten die uw dagelijkse leven bepalen, of dat nu op zakelijk gebied is of gewoon thuis.

U houdt van onderzoeken, en ondanks uw eenzelvige karakter kan teamwerk echt iets voor u zijn.



Geluk


Getallen hebben een bepalende invloed op uw leven, zowel bij kansspelen (lotto’s, loterijen, gokken, etc.) als in het dagelijks leven.

Uw geluksgetal is 7 (een magisch getal bij uitstek). Gebruik het zo vaak als u kunt: bijvoorbeeld voor een belangrijke afspraak, de zevende van de maand om 7 uur ‘s avonds; ga in een trein in de zevende coupé zitten, enz.

Voor een zakelijk initiatief is uw meest gunstige getal de 14. Gebruik voor een reis of speculatieve onderneming de 20.



Een laatste tip


De sterke kracht die u van Uranus heeft gekregen zal u helpen – net als ik, als u dat wilt – om de goede kanten van uw persoonlijkheid te laten overwinnen en alles wat een stralende toekomst in de weg kan staan uit te bannen. Uw vijand kennen is de beste manier om hem te bestrijden!

Het is duidelijk dat u een zeer groot potentieel in u heeft dat u al bij uw geboorte heeft mee gekregen (een onverwachte kans op geluk en geld) en dat volledig in tegenspraak is met het zware leven dat u leidt en de moeilijkheden waar u momenteel onterecht mee te maken heeft.

Ik moet u vertellen dat u nooit zo’n zwaar leven had moeten hebben en nooit met zoveel grote problemen (vooral op financieel gebied) geconfronteerd had moeten worden als nu het geval is.


En wel hierom:

Uranus heeft u samen met andere planeten die van invloed zijn op uw toekomst een groot vermogen tot geluk gegeven.

Dat had zeer positief uit moeten pakken op het gebied van geld en het uitkomen van uw liefste wensen voor de dingen die u aan het hart gaan. Dat is helaas anders verlopen.

Zeker, u heeft een paar gelukkige momenten gekend in uw leven. Maar diep in uw hart weet u zelf ook wel dat u het slecht getroffen heeft met heel veel dingen in uw leven. Dat is toch zo?

Verder heeft u nog wel andere perioden gekend waarin het leven u toelachte. Maar IETS OF IEMAND HEEFT U ERVAN WEERHOUDEN OM ECHT GELUKKIG TE WORDEN. Het geluk is keer op keer aan uw neus voorbij gegaan.

Bovendien heeft u meerdere keren GROTE GELDBEDRAGEN BINNEN HANDBEREIK GEHAD, maar ook hierbij heeft een onzichtbare hand voorkomen dat u er financieel op vooruit zou gaan.

Op het moment leeft u van dag tot dag zonder te weten wat de dag van morgen u zal brengen.

Het is u al een aantal keren overkomen dat u door een gebrek aan zelfvertrouwen de verkeerde beslissingen heeft genomen met de nodige gevolgen van dien. En dan denkt u waarschijnlijk dat het uw eigen schuld is.

Maar dat is niet zo!

Ik heb een vreemd gevoel. Ik heb het idee dat er een KWAADWILLENDE MACHT is die u ertoe aanzet om iedere keer de verkeerde beslissing te nemen. Een macht die ongeluk aantrekt in plaats van geluk (vooral op financieel gebied).
Zegt u nooit: "Ik heb ook nooit eens geluk... Ik heb altijd pech... Het lukt me nooit om eens gewoon gelukkig te zijn!”

Geloof me! Mijn ervaring zegt me dat dit niet het geval is voor u. Integendeel.

Weet u, u heeft recht op geluk in uw leven. U moet weten dat er geen slechte sterren in uw astrale hemel staan.

Het enige dat u hoeft te doen, is DE WEG NAAR GELUK EN VOORSPOED volgen die u wordt aangereikt door de heersende planeten die een rol spelen in uw astrale hemel.

In uw geval zijn dat Uranus en de andere belangrijke planeten die er al eerder voor hebben gezorgd dat het geluk aan uw zijde was (waaronder geld), maar waarvan u de vruchten om inmiddels bekende redenen niet hebt kunnen plukken.

Dat is niet uw schuld. ER WAS OP DIE MOMENTEN GEWOON NIEMAND DIE U KON HELPEN en u kon vertellen waar u op moest letten en wat u moest doen om gelukkig te worden.

Het is ontzettend jammer dat wij elkaar niet eerder hebben leren kennen. Ik had dan op tijd actie kunnen ondernemen en u precies kunnen vertellen wat u wanneer had moeten doen.

Ik had u kunnen beschermen tegen moeilijkheden die te vermijden waren geweest en vooral, ik had u kunnen helpen om ALLE KANSEN OP GELUK EN GELD aan te grijpen die zich aan u voordeden.

Het moet gezegd worden dat uw leven dan een hele andere weg zou zijn ingeslagen. Dan was u de problemen waar u op dit moment mee worstelt nooit ofte nimmer tegengekomen.

We moeten echter niet in het verleden blijven hangen. Het is nu zaak om ons op uw toekomst en uw geluk te richten, want HET IS NOG NIET TE LAAT OM IETS TE DOEN.

Vanaf vandaag zal ik alles doen wat in mijn macht ligt (ongeacht hoe lang ik daarvoor nodig heb) om u te helpen uw leven weer op orde te krijgen en uw droom uit te laten komen.

Ik ben ervan overtuigd dat UW LEVEN DE KOMENDE WEKEN INGRIJPEND ZAL VERANDEREN. Dat voel ik tot in mijn diepste wezen. U kunt mij vertrouwen. Ik vergis me slechts zeer, zeer zelden.

MAAR U MOET WEL OPPASSEN!

U kunt niet zomaar zonder begeleiding zo door blijven leven, zonder iemand die u precies vertelt welke mogelijkheden op het gebied van geluk en geld zich in de nabije toekomst aan u voordoen.

Op uw leeftijd, 28 jaar zie ik, ziet het er voor u nog altijd rooskleurig uit als het gaat om het vinden van uw levensgeluk. Daar kunt u absoluut zeker van zijn.

Het is daarbij wel van belang dat u precies weet wanneer u de VELE KANSEN OP GELUK EN GELD DIE U TE WACHTEN STAAN, MOET AANGRIJPEN.

Zo kunt u van deze mogelijkheden profiteren op de momenten dat ze zich bij u aandienen. Dat zal ik allemaal voor u uitleggen. Vooral dat ik vrij verrassende dingen ervaar rond uw persoon.

U HEEFT EEN UITSTEKENDE INTUÏTIE, BENT BIJZONDER GEVOELIG EN ZEER VRIJGEVIG, MAAR soms weten anderen daarvan te profiteren zonder zich te realiseren dat het niet goed met u gaat.

Ik zie u als een onrustig, kwetsbaar mens die niet altijd weet hoe hij zich moet weren tegen de onrechtvaardigheden in het leven.

Wat dat betreft MOET IK U EEN GEHEIM TOEVERTROUWEN DAT OP U VAN TOEPASSING IS:

U heeft namelijk een macht in u (een Onbegrensde Innerlijke Macht) waar u helemaal niets vanaf weet en waar u dus ook niets mee doet. Dat heb ik al vaker gezien.

En weet u waarom u deze macht niet kent en daarom niet gebruikt? Misschien heeft u al gemerkt dat veel mensen denken dat ze beter zijn dan anderen.

Voor u geldt het tegenovergestelde. U ziet eerder alleen uw zwakke punten.

Ik denk dat u zich al meerdere malen het volgende heeft afgevraagd: “Waarom zijn sommige mensen geboren voor het geluk en heb ik alleen maar pech?”

U moet echt stoppen met deze negatieve gedachten. U moet weten dat OOK U RECHT HEEFT OP MEER GELUK EN GELD IN UW LEVEN en dat u daar tot nu toe nog niets van gemerkt heeft. Om dat te kunnen bereiken hoeft u alleen maar mijn hulp te accepteren.


DIT IS WAT IK VOOR U KAN DOEN:

Allereerst moet u weten dat om u te kunnen helpen, het absoluut niet nodig is dat we elkaar persoonlijk ontmoeten.

Ik heb al honderden mensen zoals u geholpen die problemen hadden met geld of om gelukkig te worden, en in alle gevallen zijn hun grootste problemen uit de wereld geholpen zonder dat ik deze mensen ooit persoonlijk ontmoet heb.

Met het gevoel dat ik over u heb (ik geloof altijd in de eerste indruk die ik van iemand heb), weet ik zeker dat U ZEER BINNENKORT AAN ÉÉN VAN DE MOOISTE PERIODES VAN UW LEVEN GAAT BEGINNEN.

DEZE BIJZONDERE TIJD ZAL INGAAN ROND 08 Mei 2010. Ik wil niet gedetailleerder zijn, want de ingangsdatum kan een paar dagen vóór of na 08 Mei 2010 zijn.

Deze gunstige periode zal duren tot 06 Augustus 2010, waarmee u drie maanden te wachten staan met voor u grote voorspoed op financieel gebied, gevolgd door nog eens drie zeer goede maanden op persoonlijk vlak.

Gedurende deze periode zal ik regelmatig contact met u opnemen om u te laten zien welke mogelijkheden voor geluk en geld u moet aangrijpen.

Ik zal u bovendien laten zien WAT U MOET DOEN OM PROBLEMEN TE VOORKOMEN die zich kunnen voordoen (en hoe u ze om kunt zetten in voor u positieve ervaringen).

U kunt het echt niet maken om DEZE PERIODE DIE DE REST VAN UW LEVEN ZAL BEPALEN zomaar voorbij te laten gaan. U hoeft alleen maar te handelen wanneer ik het zeg om alle mogelijkheden die zich vanaf het begin van uw geluksperiode aan u voordoen met beide handen aan te grijpen.

Als u mijn adviezen opvolgt, zal uw persoonlijke situatie er heel snel op vooruit gaan.

Wat betreft het probleem dat u momenteel het meeste bezighoudt, zie ik EEN POSITIEVE OPLOSSING IN DE ZEER NABIJE TOEKOMST (veel sneller dan u denkt).


DE BELANGRIJKSTE REDEN:

De komende weken zal Uranus, de planeet die het meeste op u en uw toekomst van invloed is, er samen met andere gunstige planeten voor zorgen dat uw nabije toekomst een positieve wending neemt. Deze kans zal zich niet snel nog een keer voordoen.

U moet begrijpen dat ZICH DAARNA EEN SNELLE VERANDERING ZAL VOLTREKKEN DIE U VOORSPOED ZAL BRENGEN OP HET GEBIED VAN GELUK EN GELD.

Ik ben er 100% van overtuigd dat u tijdens deze periode in uw leven eindelijk het geluk aan uw zijde zult krijgen op alle gebieden die u belangrijk vindt in het leven: niet alleen op financieel gebied maar ook gevoelsmatig en wat betreft uw familie.

U moet weten dat er bepaalde momenten komen waarop UW KANSEN OP FINANCIËLE VOORSPOED 10, 20, EN ZELFS MEER DAN 30 ZO GROOT ZIJN, met name als het gaat om kansspelen waarbij geldprijzen te winnen zijn.

Zodra het kan, zal ik u vertellen tijdens welke periodes u de kans dat u een groot geldbedrag kunt winnen 30 keer kunt vergroten!

Daarvoor zal ik u alle data geven waarop u deze belangrijke informatie moet toepassen om maximaal te kunnen profiteren voor de financiële voorspoed die op uw pad komt.

MAAR U MOET WEL VOORZICHTIG ZIJN. Er is een obstakel dat u uit de weg moet gaan. U moet echt goed opletten.

Er is namelijk een jaloers persoon in uw omgeving die SLECHTE GOLVEN VAN ONGELUK op u af wil sturen (dat kan sneller gaan dan u denkt) om te voorkomen dat het u financieel gezien voor de wind gaat.

Als dit zich voordoet, zal ik u precies laten zien WAT U MOET DOEN OM UZELF TE BESCHERMEN TEGEN DE NEGATIEVE INVLOEDEN van deze persoon.

Ik zal u vertellen welke beslissingen u moet nemen (op de geluksmomenten waar u mee te maken krijgt) om ervoor te zorgen dat uw toekomst de wending neemt die u wilt en u het geluk krijgt dat nu zo dicht binnen handbereik is.

Ik durf zo positief over uw nabije toekomst te zijn omdat ik de gave bezit om de dingen te zien voordat ze daadwerkelijk gebeuren.

Ik heb heel lang te kampen gehad met mensen die niet in helderziendheid geloven, maar op een dag werd ik gevraagd om mee te doen aan een aantal parapsychologische tests. De verrassende resultaten van deze tests lieten een minimale foutmarge van slechts 3% zien.

Wat betekent dat precies? Dat betekent dat ik in staat ben om de toekomst van iemand te zien en daarbij 97% zekerheid kan geven. Er zijn maar weinig helderzienden die dat kunnen zeggen.

Geloof me, het is van essentieel belang dat u van tevoren weet wat er de komende maanden voor belangrijks staat te gebeuren in uw leven en het zal me een genoegen zijn om dat voor u uit de doeken te doen.

Zo heeft u de zekerheid en het geluk om te weten wat u binnenkort voor goeds te wachten staat.

Denk niet “Ik hoef het niet te weten. Mijn toekomst ziet er momenteel toch niet zo rooskleurig uit en ik weet niet wanneer en hoe de dingen zullen gaan.”

Het is duidelijk dat uw toekomst niet goed voor u kan uitpakken als u niet van tevoren weet welke obstakels u wanneer moet overwinnen. Of als u niet weet welke kansen op financiële voorspoed u heeft die u absoluut moet aangrijpen.

U weet nu dat ER EEN GELUKSPERIODE VOOR U AAN GAAT BREKEN EN DAT UW LEVEN GAAT VERANDEREN VANAF 08 Mei 2010.

U weet dat het met het oog op uw toekomst belangrijk is om de eerste drie maanden alle kansen op geluk en geld met beide handen aan te pakken. En ook dat er na deze geluksperiode nog eens drie zeer gelukkige maanden op persoonlijk vlak zullen volgen.

Deze zes ingrijpende maanden zullen uw leven een totaal nieuwe wending geven. Vooral als u van tevoren precies weet wat u wanneer en op welke manier moet doen!


Daarom stel ik u voor om het volgende te doen:

Zodra ik uw urgente aanvraag heb ontvangen, zal ik een persoonlijke "ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD" voor u verzorgen om te kijken wat er tijdens de zes belangrijkste maanden van uw leven allemaal gebeuren gaat.

Alles wat uit deze uitgebreide reading zal voortkomen heeft niets te maken met wat u tot nu toe misschien over uw toekomst te horen heeft gekregen.

U krijgt een completer en gedetailleerder verslag van uw persoonlijke omstandigheden dan u ooit van een andere helderziende zou kunnen krijgen.

Ik kan u nu alvast verklappen dat als u momenteel in financiële moeilijkheden zit, zeer binnenkort zal blijken dat geld waarschijnlijk niet langer een probleem voor u is.

U zult zoveel krijgen als u nodig heeft. Er staat u namelijk een GROOT GELDBEDRAG TE WACHTEN VANAF 08 Mei 2010, wat voor u het begin is van een totaal nieuwe manier van leven.

Dit onverwachte geldbedrag staat zwart op wit in uw astrale hemel.

U weet het misschien nog niet, maar dit alles wordt momenteel al voor u voorbereid. Het staat de komende weken te gebeuren.

Ik zal u op FINANCIEEL GEBIED precies laten weten:

Wanneer en hoe u meerdere keren EEN ONVERWACHT GELDBEDRAG in handen kunt krijgen.

Wanneer u geen geldproblemen meer zult hebben en hoeveel u kunt verwachten.

Wanneer u geld opzij moet leggen om grote uitgaven te kunnen bekostigen waar u niet op gerekend had, en hoe groot die uitgaven zullen zijn.

Wat u precies moet doen om ervoor te zorgen dat u altijd genoeg geld achter de hand heeft om de rest van uw leven van te kunnen leven.

Voor wat betreft uw levensgeluk zal ik de geheimen onthullen die in uw toekomst besloten liggen:

U heeft waarschijnlijk al gemerkt dat u ondanks al uw inspanningen tot nu toe altijd pech heeft gehad met bijna alle dingen die u belangrijk vindt in het leven.

IK KAN U VERTELLEN DAT HET ONGELUK U BINNENKORT VOORGOED ZAL VERLATEN.

De dominante positie van Uranus, uw dominante planeet, ten opzichte van de andere planeten laat duidelijk zien dat het geluk binnenkort aan uw zijde zal zijn.

Vanaf 08 Mei 2010 zult u merken dat uw liefste wens in vervulling gaat: Geluk.

Ik zal u precies vertellen op welke dagen van de week u de meeste kans heeft om een grote geldprijs in de wacht te slepen, wanneer u uw geluk het beste kunt beproeven en met welk spel, zodat de kans dat u een groot bedrag wint 30 keer zo groot wordt.

Ik zal u ook zeggen wat uw mindere momenten zijn (het zijn er niet zoveel, maar ze zijn er wel), wanneer u dus niet moet spelen om niet het risico te lopen uw geld te verliezen.

Ik zal duidelijk maken aan welke spellen u mee moet doen en waaraan juist niet.

Wat betreft uw liefste wens op dit moment, zult u te horen krijgen waar, wanneer en hoe uw kansen optimaal zijn om uw droom uit te laten komen.

U zult precies weten welke mogelijkheden zich aan u voor zullen doen en hoe u ze in uw voordeel kunt omzetten.

Bovendien zal ik u laten weten wat voor interessante mensen u waar gaat ontmoeten en of deze personen het goed met u voor hebben of dat u ze juist moet vermijden, plus het hoe en waarom daarvan.

GEVOELSMATIG zult u tot in de kleinste details te horen krijgen:

Of er een BELANGRIJKE ONTMOETING ZAL PLAATSVINDEN (vriendschappelijk of in uw liefdesleven), wanneer, waar en met wie. Of degene aan wie u vaak denkt ook oprechte gevoelens voor u koestert en wat u moet doen om deze persoon naar u toe te trekken en bij u te houden. Als iemand u in de steek laat, kan ik u uitleggen hoe dat komt en wat u kunt doen om hem of haar snel weer naar u terug te laten keren zodat u kunt genieten van het geluk waar u zo lang naar heeft verlangd.

In uw "ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD" vindt u alle informatie die alleen ik u kan geven over uzelf, uw toekomst en de belangrijke keuzes waar u voor komt te staan op persoonlijk vlak en op familiegebied.

Ik zal u ook laten weten of u een belangrijke beslissing moet nemen, op welk gebied dat is en wat u moet doen.

ER ZIJN EEN PAAR BELANGRIJKE DATA DIE U ONDER GEEN ENKELE VOORWAARDE OVER HET HOOFD MAG ZIEN als u wilt dat al uw persoonlijke projecten precies gaan zoals u wilt.

Ik kan u ook laten zien over welke gaven u beschikt en die u kunt gebruiken om het vertrouwen in uzelf terug te vinden en een gelukkig leven te leiden.

Het geluk waar u zo lang op heeft gewacht, is nu binnen handbereik. Alles gaat nu voor u beginnen op een leeftijd van 28, en dat terwijl u op dit moment waarschijnlijk ontzettend aan uzelf twijfelt.

Zoals u zelf kunt zien, breekt voor u nu wellicht de mooiste periode van uw leven aan.

U heeft mijn hulp hard nodig. Uw leven kan nu nog veranderen en voor meer geluk zorgen op de gebieden die u het belangrijkste vindt.

Met uw ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD heeft u alle kaarten in handen om UW DROMEN WAARSCHIJNLIJK ZEER BINNENKORT IN VERVULLING TE ZIEN GAAN.

VERGEET NIET DAT HET ONGELUK VOORBIJ GAAT AAN DEGENEN DIE OP DE HOOGTE ZIJN.

Als u niet op tijd weet wat er allemaal te gebeuren staat, leidt dat indirect tot vele problemen van verschillende aard.

Ik heb al vele mensen kunnen redden die in een moeilijke situatie verkeerden op zowel persoonlijk als financieel gebied door op de juiste momenten mijn hulp aan te bieden.

WEET U WANNEER DEZE MOMENTEN KOMEN? Nee, maar ik zal het u laten zien samen met nog vele andere zaken die u moet weten om uw leven te kunnen veranderen.

Vanuit mijn ervaring kan ik u vertellen dat de meest hopeloze situaties juist de mooiste en snelste resultaten geven.

UW GELUK EN VOORSPOED LIGGEN IN HET VERSCHIET EN ZIJN BINNEN HANDBEREIK.

Met behulp van mijn adviezen kunt u fouten voorkomen en maximaal profiteren van de kansen die u krijgt aangereikt om een gelukkig leven te leiden.

Dat wat er binnen een paar weken te gebeuren staat in uw astrale hemel is heel belangrijk voor uw persoonlijke omstandigheden.

Als u het goed vindt, zal ik u helpen om erachter te komen wanneer u wat moet doen om optimaal te profiteren van de kansen die zich voordoen om zo uw toekomst zeker te stellen.

Er volgt nu een voorbeeld waaruit blijkt dat u de zekerheid krijgt dat uw "ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD" u ontegenzeglijk zal leiden naar het geluk en de voorspoed waar u zo naar verlangt in het leven.

Stelt u zich eens voor dat u in een lange gang staat met aan beide kanten alleen maar deuren.

Achter sommige deuren bevinden zich GELUK en GELD voor u en daar zijn mensen die van u houden en geheimen die PLEZIER en VOORSPOED voor u in petto hebben. Door sommige van deze deuren te openen, zult u leven een gehele nieuwe draai geven.

Maar pas op, want achter sommige deuren gaan geen geluk en geld schuil, maar droefheid, eenzaamheid en wanhoop.


ALS U MOEST KIEZEN, WAT ZOU U DAN DOEN?

1. Door de gang lopen en op goed geluk een deur openen met alle risico’s van dien voor u en uw geluk?

2. Door de gang lopen en van tevoren weten welke deuren u wel en niet moet openen?

Natuurlijk, net als ieder weldenkend mens zou u voor het laatste kiezen.

U zult nu begrijpen waarom sommige mensen met zoveel problemen te maken krijgen in hun leven. Ze weten namelijk niet wat de toekomst hen te bieden heeft en openen daardoor de verkeerde deuren op de verkeerde momenten.

In uw geval zijn er valkuilen die u koste wat het kost moet zien te vermijden. Maar er komt ook een heerlijke periode met veel geluk en geld voor u aan.

Weet u waarom VEEL BEROEMDHEDEN van de televisie, uit de politiek en zelfs uit de zakenwereld TOEGEGEVEN HEBBEN DAT ZE GEBRUIK HEBBEN GEMAAKT VAN VOORSPELLINGEN EN ASTROLOGIE?

Omdat dat er volgens hen naast hun eigen talenten voor gezorgd heeft dat ze voor falen behoed worden en meer succes hebben in het leven.

Dat is ook de reden dat sommigen van hen naar mij toe komen en openlijk toegeven dat dit EEN VAN DE GEHEIMEN VAN HUN SUCCES IS.

Ik zou u zo kunnen vertellen over wie ik het nu heb, maar uit respect voor hen en met het oog op mijn beroepsgeheim, kan ik dat niet doen.

Een uitgever heeft jarenlang intensief onderzoek gedaan naar duizenden mensen. De verrassende resultaten van dit onderzoek laten zien dat MEER DAN 97% VAN DE MENSEN die nog nooit iets hebben gewonnen (of slechts kleine bedragen hebben gewonnen) OPEENS GINGEN WINNEN DANKZIJ EEN ASTRALE READING tijdens een geluksperiode.

Ziet u, het staat vast dat de "READING VOOR GELUK EN GELD" die u zult krijgen een zeer positieve invloed heeft op de geluksperiode die voor u ingaat op 08 Mei 2010.

De reading gaat over de zes belangrijkste maanden van uw leven. Hierin krijgt u belangrijke informatie die op u van toepassing is, plus mijn persoonlijke adviezen.

IN DEZE COMPLETE EN GEDETAILLEERDE READING zult u onder andere het volgende ontdekken:

De exacte geluksperiodes waar u de komende zes maanden van moet profiteren (de deuren waarachter zich GELD, LIEFDE EN GELUK bevinden)

Welke VALKUILEN U ABSOLUUT UIT DE WEG MOET GAAN (de deuren waarachter zich ongeluk, problemen en wanhoop bevinden)

Wat voor u de meest gunstige perioden zijn op de gebieden die u het meeste interesseren, waaronder kansspelen, liefde, geld en familie – Maar dat is nog niet alles…

Ik zal u bovendien voor ieder specifiek geval dat u gaat tegenkomen mijn persoonlijke advies geven voor uw omgang met familieleden en uw relaties met anderen.

Ik zal u helpen UW EENZAAMHEID TE OVERWINNEN en ik zal u ook vertellen hoe ik die vervloekte macht ga verslaan die u ervan weerhoudt om het geluk te ontvangen waar u zoveel recht op heeft.

Om verder te kunnen gaan met wat ik al voor u gedaan heb, heb ik absoluut een aantal gegevens van u nodig.

Daarom wil ik u vragen om het bijgevoegde formulier in te vullen (klik hier).

Wees gerust, dit formulier bevat geen ongepaste vragen en ik kan u verzekeren dat het strikt vertrouwelijk blijft tussen u en mij.

UW GELUK IS HEEL DICHTBIJ.

Ik zeg het u nog een keer, uw geluk is dichterbij dan u denkt. Ik voel het zelfs diep van binnen in me trillen (u voelt het toch ook?).

Binnen nu en enkele dagen zullen de eerste positieve gebeurtenissen van uw enorme geluksperiode zich voordoen.

Uw "READING VOOR GELUK EN GELD" voor de komende zes maanden zal ervoor zorgen dat u niet dezelfde fouten maakt als in het verleden en waardoor u eerdere mogelijkheden om uw leven te veranderen heeft gemist.

DEZE READING ZORGT ERVOOR DAT U OPTIMAAL KUNT PROFITEREN VAN DE ZES FANTASTISCHE MAANDEN DIE VOOR U LIGGEN.

Het enige wat u hoeft te doen om het geluk te krijgen dat u verdient, is het bijgevoegde formulier invullen en vandaag nog naar me terugsturen klik hier.

Doe het vandaag nog. U heeft geen enkele reden om nog een dag langer te wachten.

U weet nu dat u nooit meer een kans als deze zult krijgen om zoveel dingen over uzelf en uw toekomst te weten te komen.

Geef nou toe, HET ZOU TOCH JAMMER ZIJN ALS U HET GELUK WEER AAN U VOORBIJ ZOU MOETEN LATEN GAAN alleen omdat u niet op tijd kon reageren.

U kunt al heel snel EEN NOG COMPLETERE, GEDETAILLEERDERE ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD krijgen.

Als zeer binnenkort de eerste positieve gebeurtenissen in uw leven zich aandienen...

Als u begint te merken dat uw leven is veranderd op de manier die u voor ogen had, als u ziet dat alles wat ik u had verteld ook echt uitkomt...

Dan zult u uzelf gelukkig prijzen dat u mij ingeschakeld heeft.

Ik reken op u, UW GELUK EN DAT VAN DEGENEN DIE U LIEFHEEFT LIGT IN UW HANDEN.

Ik zal mijn e-mailbox vanaf vandaag nauwlettend in de gaten houden en wachten op uw bericht dat ik u mag gaan helpen.

Hartelijke groeten,
Uw trouwe vriendin,

Tara
Helderziende


BELANGRIJK:
OP MIJN WERK EN UW TEVREDENHEID ZIJN EEN VERZEKERING EN EEN GARANTIE VAN TOEPASSING VOOR EVENTUEEL EEN SNELLE EN VOLLEDIGE TERUGBETALING.

Dat betekent dat als u niet tevreden bent over mijn werk, u mij alleen maar een brief hoeft te sturen met als onderwerp uw “Astrale reading voor geluk en geld”. U hoeft er alleen maar “Ik wil mijn geld terug” in te zetten zonder verdere uitleg en ik zal u snel het totale bedrag terugbetalen zonder u te vragen waarom. ZO BENT U ERVAN VERZEKERD DAT UW LEVEN KAN VERANDEREN ZONDER DAT U ENIG FINANCIEEL RISICO LOOPT.

Bovendien ontvangt u bij uw "ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD" een cadeau: "HET MAGISCHE PENTAKEL VOOR HET UITKOMEN VAN UW WENSEN".

Een geheimzinnig geheim lijkt dit pentakel te voorzien van STERKE ASTRALE KRACHTEN. Hij staat erom bekend dat hij ervoor zorgt dat UW GEHEIME WENSEN SNEL UITKOMEN. Vele mannen en vrouwen die een MAGISCH PENTAKEL in hun bezit hadden gedurende een geluksperiode hebben hun GEHEIME WENSEN zien uitkomen, en dat vaak binnen een week. Het is van belang dat u dit pentakel zo snel mogelijk kunt gebruiken. Zo kunt u zich beter voorbereiden op DE GROOTSTE VERANDERING DIE U OOIT IN UW LEVEN BENT TEGENGEKOMEN.



IK VRAAG EEN URGENTE EN VERTROUWELIJKE
READING AAN

Claire050
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2010 11:04

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Claire050 »

Maar da's nog niet alles! volgende blz!! nu komt de aap uit de mouw!! DOEKOE!!! :wink: Hoogst waarschijnlijk komt dit bericht je bekend voor?? Zo ja: trek zelf je conclusie!


SPOEDAANVRAAG
‘ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD’


Beste Tara, ontzettend bedankt voor je hulp en dat je me hebt verteld over de mooie
dingen (waaronder een flink geldbedrag) die me de komende maand te wachten staan en die ik in geen geval mag missen.

Daarom zou ik je willen vragen om een ‘ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD’ voor me te verzorgen en me zo snel mogelijk een e-mail te sturen (binnen 48 uur) met ALLE INFORMATIE die ik nodig heb om te weten wat de toekomst voor mij in petto heeft.

Ik wil je ook vragen om BESCHERMENDE ASTRALE MAGIE toe te passen zodat dingen en gebeurtenissen positief voor me uit zullen pakken.

Stuur me ook gelijk mijn ‘MAGISCHE PENTAGRAM VOOR HET UITKOMEN VAN WENSEN’ dat ervoor gaat zorgen dat mijn geheime wensen uit zullen komen in de geluksperiode die voor me ligt.


DOOR MIJN ‘ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD’ ZAL IK PRECIES EN VAN TEVOREN WETEN:

wanneer MIJN GELUKSPERIODES (maand voor maand) zullen zijn en waarop die in mijn leven van toepassing zijn

op welke data en dagen ik mijn geluk moet beproeven in de lotto om een GROOT GELDBEDRAG te kunnen winnen

welke GELUKKIGE GEBEURTENISSEN er voor mij in het verschiet liggen in de komende zes maanden en OP ALLE BELANGRIJKE GEBIEDEN VAN MIJN LEVEN (zowel FINANCIEEL, GEVOELSMATIG als MIJN FAMILIE).

De bijzonderheden die ik moet kennen om eventuele problemen uit de weg te gaan en om de GEHEIMEN te onthullen die in mijn toekomst verborgen liggen OM MIJN LEVEN NAAR GELUK, GELD, LIEFDE EN WELZIJN TE LEIDEN.

Ik ben me ervan bewust dat je voor deze INTENSIEVE KLUS en alle tijd die je aan me zult moeten besteden, een kleine bijdrage van me vraagt van € (in plaats van €139), die ik in 3 termijnen mag betalen.
Ik begrijp ook dat OP JOUW WERK EN MIJN TEVREDENHEID EEN VERZEKERING EN EEN GARANTIE VAN TOEPASSING ZIJN VOOR EVENTUEEL EEN SNELLE EN VOLLEDIGE TERUGBETALING
.


SPOEDAANVRAAG
‘ASTRALE READING VOOR GELUK EN GELD’


Ik zal niet vergeten om mijn VERTROUWELIJKE VRAGENLIJST hieronder in te vullen om uw ‘Astrale reading voor geluk en geld’ zo zorgvuldig mogelijk voor te bereiden.


Mijn vragen
DENKT U DAT HET GELUK U ZAL TOELACHEN? ja nee

DENKT U DAT U ONBEWUST DOOR IETS WORDT BEÏNVLOED? ja nee

BENT U WELEENS BANG VOOR UW TOEKOMST? ja nee

HEEFT U SPIJT VAN UW VERLEDEN? ja nee

VOELT U ZICH ACHTERVOLGD DOOR HET ONGELUK? ja nee

HEEFT U VAAK LAST VAN ONVERKLAARBARE ANGSTAANVALLEN? ja nee

VINDT U DAT U VEEL RESPECT VOOR UZELF HEEFT? ja nee

TWIJFELT U WEL EENS AAN UW EIGEN CAPACITEITEN? ja nee

NEEMT U UW DIERBAREN GEMAKKELIJK IN VERTROUWEN? ja nee

NEEMT U ANDEREN SNEL IN VERTROUWEN? ja nee

VINDT U DAT U ZELF ALTIJD EEN GOEDE INTUÏTIE HEEFT? ja nee

HEEFT U WELEENS SLAPELOZE NACHTEN? ja nee

DENKT U DAT ANDERE MENSEN JALOERS OP U ZIJN? ja nee

DOET U WELEENS MEE AAN DE LOTTO? ja nee

Claire050
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 apr 2010 11:04

Re: maria duval

Ongelezen bericht door Claire050 »

Ik heb me slap gelachen! wat jullie? :lol:

Gesloten