LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dit is echt ongeloofelijk....

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door eeliane »

Wel zo makkelijk, als al die pedo's zich aansluiten dan kunnen ze meteen worden opgepakt. :cry: Nee maar is idd te triest voor woorden dat er iemand dit alleen al maar voorstelt, tijd dat die debiel eens goed aangepakt wordt...

S. ;-)

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Denk dat pedofilie één van de ergste vormen van machtsmisbruik is.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Er is niets mis met het voorstellen van een dergelijke partij, je mag hem zelfs nog oprichten ook wat mij betreft.

Zoals al eerder gezegd is, pedofiel zijn is NIET verboden, alleen het uitvoeren ervan is verboden. Iedereen heeft het recht om zijn/haar mening te uiten of daarvoor een politieke partij op te richten als je daar de behoefte toe hebt. Dat niemand op je zal stemmen is een tweede.

Verder heb ik al vaker gehoord dat iedereen die zich bij deze partij aansluit meteen een pedofiel zou zijn. Of dat klopt of niet kan ik niet beoordelen, maar volgens mij krijg je nooit geen toegang tot de ledenlijsten van welke partij dan ook, dus ook deze niet gok ik.

KeepItreaL
Berichten: 29
Lid geworden op: 04 jun 2006 11:54

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door KeepItreaL »

Even voor de goede orde : pedofilie is van alle tijden. Daarom is er bij het schrijven van de Bijbel al een passage opgenomen met wij "gij gemeenschap zult hebben".
In Leviticus 18 staat te lezen hoe dat hoort.
Hieruit blijkt toch wel dat het beste geloof GEEN geloof is.
In ieder geval niet de religies die een boek als belangrijkste uitgangspunt nemen.

Gesloten