LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] domino's pizza

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

domino's pizza

Ongelezen bericht door elwintje »

ik bestelde laatst een pizza bij hun, er werd gezegd binnen een half zijn ze bij u, anders krijgt u 1,50 korting.
ze kwamen pas na 40 min, en ik zei, mooi ik krijg nu 1,50 korting.
de bezorger zij nee, omdat het door het slechte weer kwam door die harde windstoten moest hij rustig rijden en duurde het langer .
mijn vraag is heb ik wel recht op die 1,50 korting mvg elwin

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Tsjonge jonge, waar een mens al niet over kan zeuren. Ja, je hebt er recht op, neem een goede advocaat, procedeer eventueel door tot aan de Hoge Raad en wie weet krijg jij jouw € 1,50 terug :roll: :roll:

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door gjvisser »

een half uur is een half uur en dus niet langer, ze waren dus gewoon te laat... Maar omdat het zo slecht weer was, zou ik die 1,50 aannemen en hem als extra fooi aan die jongen (of meid) geven :)

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Dus jullie staan een pizza te bestellen met een stopwatch in de hand :shock: :shock:

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door inxsnl »

Dan had u de pizza niet moeten aannemen.

Was ie wel lekker :lol:

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als de pizza maar niet te lang in de oven is doorgebakken, is nog slechter dan roken.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door bitchy »

Dus jullie staan een pizza te bestellen met een stopwatch in de hand
:lol: :lol: :lol: :lol:

nou ja, ze beweren natuurlijk wel dat je 1,50 terug krijgt.
als het weer idd zo slecht was zou ik daar helemaal niet over zeuren & ook die 1.50 aan de bezorger schenken.
niet zo moeilijk doen hoor 8)

S. ;-)

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door S. ;-) »

ze kwamen pas na 40 min, en ik zei, mooi ik krijg nu 1,50 korting.
de bezorger zij nee, omdat het door het slechte weer kwam door die harde windstoten moest hij rustig rijden en duurde het langer .
In principe zou je er recht op hebben, maar ach, het is ook wel sneu voor die bezorger. Dat brommeren door weer en wind.
Ik had hem of haar een punt van de pizza aangeboden. :wink:

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik krijg inderdaad het idee dat sommige mensen met een stopwatch achter de deur liggen te wachten op een pizza.

Ik neem aan dat die 30 minuten geld onder normale omstandigheden en dus geen extreme weersomstandigheden zoals regen en wind, want dan kan het uiteraard iets langer duren dan normaal.

Niet zo moeilijk doen hoor, ik zou nog eerder extra geld geven als fooi.

rattaplan
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 aug 2004 09:24

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door rattaplan »

als je overal maar zo gelaten mee om moet gaan met wat er beloofd wordt, dan gooien we op een gegeven moment onze eigen glazen in.

Even relativeren het gaat natuurlijk maar om € 1,50, slecht weer etc. dus doe niet zo moeilijk. Aan de andere kant moeten de bedrijven dan ook maar eens ophouden om loze beloftes te maken, die als ze ze moeten nakomen er ineens een hoop lullige smoezen worden verzonnen om er maar niet aan te hoeven voldoen.

De pizzabezorger komt te laat en moet eigenlijk gewoon zelf al zeggen van (sorry) meneer u pizza is wat later, als compensatie krijgt u € 1,50 korting alstublieft.

En dat gel...l over, de bezorger moet door weer en wind enzo, tja dan moet ie maar wat anders gaan doen. Of hij moet maar zorgen dat ie een auto van de zaak krijgt :D (ff niet te letterlijk nemen :P ) Het kan niet altijd mooi weer zijn toch...

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ben het wel met laatste reactie eens, even afgezien van de bezorger die door weer en wind moet, (kiest waarschijnlijk zelf voor dit baantje), als een bedrijf adverteert met € 1,50 korting na een half uur dan moeten ze dat uit zichzelf aanbieden als dat zo is. En anders moeten ze er niet mee adverteren, het komt al vaak genoeg voor dat acties of aanbiedingen 'net weer niet geldig zijn' door de kleine lettertjes, of dat ze er met een kulsmoes onderuit komen. En het staat je dan natuurlijk altijd vrij om diezelfde € 1,50 als fooi aan te bieden.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Oke maar dan wil ik ook een creme die al mijn rimpels gegarandeerd weg haalt, een wasmiddel dat gegarandeerd al mijn was reinigt en laat glanzen en een schoonmaakmiddel dat gegarandeerd mijn hele huis schoonmaakt met 1 handbeweging.

We geloven toch niet alles wat er in de reclame gezegd wordt?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Martin1976 »

we geloven inderdaad niet alles wat in een reclame gezegd wordt, maar er is een verschil tussen reclames en actievoorwaarden. Daar kun je je op beroepen, op een reclame niet...

Maar 'k begrijp je punt, in een reclame doen ze ook bepaalde uitspraken die ook waar zouden moeten zijn en dat zijn ze vaak niet

rattaplan
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 aug 2004 09:24

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door rattaplan »

Dilbert29, de voorbeelden die je aanhaalt zijn leuk maar natuurlijk niet helemaal te vergelijken de actie zoals die van de pizzabezorger.

bijv. "wasmiddel dat gegarandeerd al mijn was reinigt" zoniet dan krijgt u het aankoopbedrag weer retour. Dit soort acties worden natuurlijk niet door de wasmiddelfabrikanten, omdat het resultaat van de was natuurlijk te subjectief is.

Bij het bezorgen van de pizza zijn hele duidelijke richtlijnen gesteld. Niet binnen een half uur bezorgd dan € 1,50 retour/korting. (niks regen/wind etc. dus geen smoesjes)

rattaplan
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 aug 2004 09:24

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door rattaplan »

je was me net voor Martin1976.
Maar precies zoals je zegt er zijn hierbij ook actievoorwaarden van toepassing.

Verder kan ik Dilbert29 punt ook wel bergijpen.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door showgirl »

ben het wel met laatste reactie eens, even afgezien van de bezorger die door weer en wind moet, (kiest waarschijnlijk zelf voor dit baantje)
wees blij dat die kinderen (vaak hebben ze nog geen rijbewijs) een baantje hebben, ze kunnen ook ergens gaan ''hangen''.
lang geleden zeker dat jullie zelf met je scootertje door regen en harde wind moesten rijden.
van mij kreeg de bezorger nog extra fooi omdat ik met mijn reet zelf warm en droog binnen kan blijven zitten.

bij normale omstandigheden moet hij natuurlijk wel de belofte van het bedrijf nakomen.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ik wil niet heel vervelend doen maar ik fiets nog steeds elke dag, door weer en wind, meer dan 20 kilometer. En dit om mijn dagelijkse boterham te verdienen. Ik krijg helaas geen geld extra van mijn baas als ik door een regenbui heen nat binnenkom, 't salaris is aan het eind van de maand nog steeds evenhoog.

Wel een goeie tip voor bij m'n functioneringsgesprek trouwens, ga maar eens om opslag vragen. En ik vind het trouwens niet meer dan normaal dat jongeren een bijbaantje hebben, ze leren werken voor hun geld en dat je een prestatie moet leveren voor je salaris.

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door tienepien »

Er staan in de actievoorwaarden vast wel uitzonderingen voor slecht weer e.d.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door Martin1976 »

denk het niet. Dan kunnen ze wel 3 paragrafen extra toe gaan voegen voor slecht weer, files, lekke banden, wegopbrekingen e.d.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: domino's pizza

Ongelezen bericht door inxsnl »

Topic is de moeite niet waard.
We hebben het over 1.5 euro oftwel een principe kwestie.
Meteen tijdens het brengen/onvangst had de pizza geweigerd moeten worden

Gesloten