LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pakket bezorging TPG/TNT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door haverkoop »

Ik bied Maandag jl een pakket aan op het postkantoor geadresseerd aan iemand in Haarlem. Volgens track en trace is het pakket in Amsterdam bezorgt :shock:

Ik heb ze geschreven maar nog geen reaktie ontvangen.

esjo
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 mar 2006 16:03

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door esjo »

Het is echt maar de vraag waar dat pakketje is. Ik kwam 's avond thuis en er stond een pakketje aan mij gericht voor de deur. Iedereen had het zo mee kunnen nemen. Lekker geregeld.

Wat er ook over TPG post gezegd kan worden...dat is me nog nooit gebeurt met TPG. Zij boden de pakketjes aan de buren aan, briefje in mijn brievenbus waar het pakketje afgeleverd was en klaar.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door haverkoop »

Nahja hoe je het ook bekijkt zij zullen toch met DE (of een) oplossing moeten komen. Volgens hun voorwaarden staat er een vergoeding voor van 50 euro. Dat dekt de schade voor de geadresseerde. Niettemin. Ik wacht nog op antwoord van mijn e-mail.

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door haverkoop »

Het pakketje dat in Amsterdam op een totaal verkeerd adres was afgeleverd is terecht en Maandag jl. bezorgd bij de geadreseeerde in Haarlem.

Maar niet door TPG/TNT maar door de bewoner van het adres waar het pakket verkeerd was bezorgd.

Hulde aan die man!

Op m'n twee e-mailtjes hierover aan TPG/TNT heb ik tot op heden nog niets gehoord. Asociaal TPG/TNT zeer asociaal!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Fiore »

pakketje aan mij is vorige week zomaar geretourneerd, zonder dat ik het onder ogen heb gehad of een briefje dat ik het op kon halen. reden: adres onbekend. maar het adres klopte wel.
Gaat niet zo goed daar blijkbaar, ook al hebben ze mooie nieuwe jasjes

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door haverkoop »

Slechte zxaak Fiore. Mag ik je vragen een klacht in te dienen, zodat ze weten dat ze niet zo kunnen omgaan met andermans spullen waarvoor je ook nog veel porto betaald, hier

Wordt tijd dat men eens uitleg komt geven in het programma!

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Fiore »

ik heb daarstraks wel een mail gestuurd, via de TNT website, om te vragen hoe dat nu kan. Ik heb alleen geen flauw idee hoe ik dat in het vervolg zou kunnen voorkomen, het adres klopte nl. al, ook al zei TNT van niet.. en het is toch wel lastig

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door haverkoop »

Mijn pakje is bezorgd bij de geadresseerde in Haarlem. Dus men (TNT) kan niet zeggen dat het adres niet klopte. Vraag om het verzendbewijs van de verzender. Daarop staat postcode en huisnummer. Dat correnspondeerd met jouw straatnaam. Zo'n bewijsje heb ik.

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Fiore »

mijn pakje is inmiddels allang terug bij het bedrijf waar het vandaan kwam, en ze werken niet echt mee.. die hebben ook wel wat beters te doen natuurlijk.. ik kwam er pas achter toen ik van het bedrijf een bericht kreeg dat mijn bestelling geretourneerd en door hen ontvangen was. bij navraag zeiden ze dat het niet aan hen lag, maar aan TNT, die zeiden dat het adres niet klopte.. op de bevestiging die je krijgt via de e-mail klopte mijn adres echter wel.
opnieuw bestellen kon helaas niet, want inmiddels was het uitverkocht. geen man overboord, wel jammer!

haverkoop
Berichten: 193
Lid geworden op: 29 nov 2005 00:29

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door haverkoop »

Toch vervelend maar als het geen probleem voor je is. Ik heb iemand iets verkocht en die had mne daarvoor dus betaald, ook de porto.
Ik heb weliswaar aan m'n verplichting voldaan, TNT helaas niet. Maargoed. Uiteindelijk is het goed gekomen ook niet mbv TNT.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door NAK »

Misschien komt dit wel omdat TPG/TNT post het te druk heeft met het rondbrengen van reclame materiaal. :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Fiore »

nou, ze zijn in ieder geval niet te druk met antwoorden van e-mails, want ik heb nog steeds geen antwoord gehad.

ELB
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:05

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door ELB »

TNT 's tracktrace laat zien dat mijn pakje van Zwolle (daar vlakbij is de winkel van het product) naar Amsterdam wordt gestuurd! Stuur het dan meteen naar het distributiecentrum in Utrecht, want nu wacht ik dus een extra weekend...

gh.vedder
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 nov 2006 15:53

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door gh.vedder »

Wat bijna niemand weet, ook de verzenders niet, dat TNT pakketpost sinds een paar maanden voor het laatste bezorgtraject vanaf het laatste sorteercentrum gebruik maakt van particuliere koeriersdiensten en deze nemen het niet zo nauw als ze het pakket maar kwijt zijn. Het komt regelmatig voor dat er soms 3 deuren verder een pakket voor mij is afgegeven en er geen briefje van bezorging op een ander adres is achtergelaten. Ik heb het zelfs meegemaakt dat volgens track en trace een rembourspakket bij mij zou zijn afgeleverd en ik het nu nog moet krijgen.

alfredo
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 apr 2006 12:36

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door alfredo »

Het ging een aantal jaren geleden al fout bij de overname van PTT Post door TNT. Pakketten worden sindsdien bij afwezigheid van de geadresseerde gwoon in de buurt gedumpt. TNT/TPG is echter VERPLICHT om pakketten welke niet bij de geadresseerde kan worden afgeleverd mee terug te nemen en een briefje bij de geadresseerde achter te laten met daarop o.a. vermeld bij welk postagentschap dit pakket kan worden afgehaald.
Het is pure gemakzucht wat er in het voorbeeld van Haarlem is gebeurd en MAG ABSOLUUT NIET GEBEUREN!! Licht de directie van TPG in over deze malafiede handelswijze zou ik zeggen.

joop24121939
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2005 19:28

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door joop24121939 »

Ik word ook doodziek van die TNT post, bij mij zijn er de afgelopen Maanden 2 pakketjes zoek geraakt schade €75,00 maar bij Trac&Trace zijn ze wel bij mij afgelevert, maar ik heb ze nooit ontvangen, klachten ingediend bij TNT post ze zouden het uitzoeken maar krijg dan later bericht dat het niet te traceren is :evil: ben je mooi klaar mee :twisted: waardeloos zoals je behandeld word, geen schade vergoeding niets. :cry:

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Ik heb een scharrel die zit bij de postberzorging (Lekkere stevige kerel moet ik zeggen.) die vertelde mij dat het gewoon bedrijfsbeleid is om pakjes bij de deur of buren achter te laten.
Het lag ook een beetje aan de buurt trouwens.

vanish
Berichten: 157
Lid geworden op: 28 okt 2006 13:55

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door vanish »

Ik heb een scharrel die zit bij de postberzorging (Lekkere stevige kerel moet ik zeggen.)
Linda het moet niet gekker worden :shock:

LindaLovelace
Berichten: 372
Lid geworden op: 18 dec 2004 18:12

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door LindaLovelace »

Ja heel de dag werken tot je zak leeg is valt niet mee. :wink:

Fiore
Berichten: 440
Lid geworden op: 22 jul 2005 10:42

Re: Pakket bezorging TPG/TNT

Ongelezen bericht door Fiore »

ja, dat staat op de site. Als je niet thuis bent wordt je pakketje afgegeven bij de buren, tenzij je er door de afzender op laat zetten dat het alleen op jouw adres bezorgd mag worden. Ik vind wel dat als ze dat doen, dat ze dan een briefje in de bus moeten doen, en het al helemaal niet, zoals in mijn geval, het zomaar terugsturen zonder dat ik ergens iets vanaf weet.

Gesloten