LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InterDuo

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Olli
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2008 18:04

InterDuo

Ongelezen bericht door Olli »

Beste mensen,

Zoals meerderen op dit forum heb ook ik een vervelende ervaring met een relatiebemiddelingsbureau. Echter ik kom 'klachten' van anderen over dit bureau niet tegen dus vandaar een nieuw topic. Voordat ik een verhaal vertel waar mensen meestal niet op wachten, ben ik vooral benieuwd naar de ervaringen van anderen. Misschien kunnen we gezamelijk een stap nemen naar degene die dit bureau leidt? Het is duidelijk dat dit bureau één van de velen is die aan geldklopperij doet en ik wil dan vooral ook met dit tpoic anderen weerhouden zich hier in te schrijven.

Groet, Olli

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door jor »

Het is toch een beetje de zaak omkeren, als je nu gewoon plaatst wat jou/u probleem is met deze firma kunnen anderen daar zich wel of niet in herkennen en op reageren.Noem man en paard en wie weet.


Jor

Carlijn100
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2008 21:30

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door Carlijn100 »

Ook een hele slechte ervaring met Interduo. De eigenaar van dit bureau lijkt meer uit te zijn op het innen van inschrijfgeld en bemiddelingskosten dan het maken van een goede match. In dit geval bemiddelde hij voor een man die in de media bekend staat staat als parasiet en oplichter. Na het melden van een klacht hierover werd de man dusdanig boos dat hij zijn cliënt allerlei verwijten maakte van zeer persoonlijke aard. En haar daarbij met allerlei, in vertrouwen vertelde informatie, om de oren sloeg. Ook heeft het er alle schijn van dat de bemiddeling een vooropgezet plan was tussen de beide heren. Nu blijkt dat het inschakelen van de geschillencommissie van de branchevereniging (BER) ook weer 50 euro kost. En daarbij is de man een oud-bestuurslid van deze vereniging.
Interduo lijkt een proto-type oplichterspraktijk!!

Angela1962
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2008 11:18

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door Angela1962 »

Ik heb juist prima ervaringen met InterDuo. Ik heb mijn lieve man via dit bureau verkregen en ben al weer 5 jaar zeer gelukkig met hem. Hierna hebben ook 3 vriendinnen van mij zich bij InterDuo ingeschreven waarvan 2 ook een stabiele relatie via dit bureau kregen. En eentje is nog bezig met dates en ik hoop voor haar dat het ook gaat lukken. Zo zie je maar hoe verschillend ervaringen kunnen zijn. Ook je eigen inzet en doorzettingsvermogen zijn bepalend. Aan de inzet van het bureau ligt het zeker niet naar mijn mening

agnes043
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2008 20:36

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door agnes043 »

Beste 50plus dames :

Het heeft totaal géén zin om U bij dit INTERDUO in te schrijven.
Doe iets anders met Uw geld en tijd. Doe er iets leuks mee.
Er zijn gewoon GEEN kandidaten.
Het spijt mij mevrouw Angela1962 ik geloof U niet , ondanks mijn grote inzet en doorzet, heb ik hele SLECHTE ervaringen met dit bureau.
Géén kandidaten. géén kontact. géén inzet van het bureau....
Concreet: veel betalen en dan (bijna) niets doen.

Ik wil met de andere dames best de geschillencommissie inschakelen...of een andere stap nemen...
Dit kan echt niet,
Met vriendelijke groet, Agnes.

goddessangela
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2008 11:06

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door goddessangela »

Beste 50+ dames,
Ik ben zelf 43 en ik had succes bij InterDuo. De vriendinnen zijn 44, 47 en ik dacht 49 of 50 en hun ervaringen zijn ook positief. Echter 50+ dames zijn, zeker als ze hoog opgeleid zijn moeilijk te bemiddelen. Dat blijkt uit allerlei onderzoeken. Dat is heel jammer. Ik wens u toch alle succes bij het vinden van een partner.

Met vriendelijke groet,

Angela

coño
Berichten: 140
Lid geworden op: 08 feb 2008 21:26

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door coño »

Kom kom dames, het kan toch niet te moeilijk zijn voor jullie om een partner te vinden, right?

goddessangela
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 dec 2008 11:06

Re: InterDuo

Ongelezen bericht door goddessangela »

Je hebt volkomen gelijk. Wij hadden ook op andere wijze wel een leuke partner gevonden, maar het was via relatiebureau InterDuo denk ik wel een snellere weg. Dus het was best de moeite waard. Hoe dank ook ik wens iedereen veel liefde in 2009. Blijf in jezelf geloven dan lukt het heus wel een keer

Gesloten