LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brandstof prijzen niet normaal!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
oorth032
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 dec 2006 18:26

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door oorth032 »

Ja ik ben het helmaal met je eens.

Maar hoe pakken we dit dan aan?
Want die busschauffeurs, postbeambte etc... hebben vakbonden die dat leiden.
In de regering moet de oppositie het voor ons doen, maar die Jan L.L van de SP "waar ik op heb gestemd omdat hij het zo goed voor had met de burger" doet ook zijn smoel niet open, ja als de verkiezingen weer beginnen want die wil zijn SALARIS VOOR DE VOLGENDE 4 JAAR WEER VEILIG STELLEN.
Ach, wat klets ik nou, het is 1 pot nat daar in Den Haag, die hebben alles al op een rijtje voor de volgende 20/30 jaar, maar telkens mag een ander dan weer voor zondebok spelen, als er wat te halen is dan doen ze het!

Er zitten daar van die economen (met hun aandelen) die alles al hebben berekend en bij financien zitten er een paar uit te dokteren hoe ze de boel nog meer kunnen belasten om die laatste paar centen ook nog uit je zak te kloppen.


Volgens mij is het klinklare onzin om te stemmen, kijk eens naar Amerika, 1 GROTE POPPENKAST MET TOETERS EN BELLEN, ALLEMAAL MISLEIDING!

WE MOETEN WEER TERUG NAAR DE TIJD VAN ROBIN HOOD, MAAR ONZE ROBIN HOOD HEBBEN ZE OP EEN LAFFE MANIER LATEN VERMOORDEN!
IK DENK WANNEER IEMAND IN DIT LAND ZIJN MOND OPENDOET OOK OP DEZELFDE MANIER ZIJN MOND WORDT GESNOERD :roll:



Zo dit was het dan weer tot de volgende keer.


RADAR DOE OOK EENS WAT AAN DIE CODE'S WANT IK MOET TELKE MALEN 2 MAAL INTOETSEN WANNEER IK EEN MELDING PLAATS.

Ad 56
Berichten: 130
Lid geworden op: 08 feb 2008 22:29

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door Ad 56 »

Beste Oorth032,
Je kan best een helemaal gelijk hebben.
Ik denk nl. dat het zo is, ze hebben het al voor heel wat jaren uitgestippeld.
En, toch kan er iets aan gedaan worden, maar daar moeten dan wel elke burger van Nederland aan meewerken, wij zijn er ook altijd nog, die wat te zeggen hebben in ons eigen land, de regering zit daar wel, maar die behoort het land naar hun beste weten te leiden en te regeren.
Daarom moeten ze de burgers niet zo lopen uit te melken.

En dan uw reactie om een verhaaltje als reactie te kunnen plaatsen op Tros Radar, dan moet je inderdaad soms 2 a 3 maal een code invoeren.
Ik ben heel erg blij dat ik niet de enige ben, die daar last van heeft.
Ik begon me haast zorgen te maken.

Met zeer vriendelijke groet,

Ad

wat nou
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 mei 2008 23:49

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door wat nou »

WE MOETEN WEER TERUG NAAR DE TIJD VAN ROBIN HOOD, MAAR ONZE ROBIN HOOD HEBBEN ZE OP EEN LAFFE MANIER LATEN VERMOORDEN!
DE oplossing :idea: Alles weer te paard en met kar..wie ver van het werk woont neemt de pipowagen (samen met gezin ). Geen vervuiling meer :) en wel een hoop brandstof , dus bomen kappen hoeft ook niet om te stoken , paardemest genoeg :).

:( Maar ja vertrouwen doe ik het ook weer niet , want welke redenen zouden ze dan weer uitvinden om alsnog steeds meer belastingen te eisen.

(defensie?)

oorth032
Berichten: 40
Lid geworden op: 07 dec 2006 18:26

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door oorth032 »

Hahahahaha, ja ik weet ook nog wel een oplossing, blijven slapen op je werk!
En dan alleen in het weekend thuiskomen.
De kinderen brengen we naar een gastgezin in Polen of we nemen door hoge druk maar helemaal geen kinderen meer.
Dat laten we dan aan onze ( mede ) europeanen over die komen dan vanzelf de baantjes hier weer opvullen. Lekker goedkoop voor de bazen en toch weer sociale inkomen voor de salarissen voor de ministers.

Lurreg
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 mei 2008 18:42

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door Lurreg »


Geplaatst op 02 Mei 2008 16:28 door Ulbe
€ 1.55 voor een liter Euro Loodvrij!,

Bij een gemiddelde auto kun je hier 12 kilometer mee rijden, bij veel stadswerk nog veel minder!,

Maar de overheid heeft een gelukje!..., het volk blijft toch wel apatisch doorrijden, en ook op de snelweg met 120 km/uur!, lang leve de automobilist!. Wink
Hoe hoger de brandstof prijzen des te voordeliger wordt de branstoftoeving, welke eind mei in de markt wordt gebracht. Welliswaar in de MLM-markt, maar toch. Ik heb al eens gereageerd op het duurder worden van de brandstofin dit forum, maar naar mate de populatie doorgaat, moeten er ook meer auto`s komen en daar doe niets aan. Je kunt alleen prberen zo min mogelijk auto te rijden, dan hoef je minder te tanken. Maar als je dan toch wil of moet rijden, dan zo goedkoop mogelijk. Ik heb een mogelijkheid in handen, maar dan moet je wel reageren via de envelop, omdat er op dit Forum geen commerciele links geplaatst mogen worden

Kijk ook eens op het forum "Dit wordt een succes" in de afdeling MLM.

Kan het paard naar de drinkersbak brengen , maar het paard moet zelf drinken.

Lurreg

Diederik Hoog
Berichten: 26
Lid geworden op: 25 aug 2005 00:29

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door Diederik Hoog »

Wat een gezeur allemaal. Alles wordt al duizend jaar duurder dus ook de brandstofprijzen. Voor inflatie gecorrigeerd zijn ze helemaal niet bijzonder hoog.

Bovendien bevordert dit het gebruik van het openbaar vervoer, het thuiswerken, en het in ieder geval minder rijden. Dat heeft veel voordelen. :!:

Joers
Berichten: 79
Lid geworden op: 29 jan 2008 11:06

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door Joers »

onzin....openbaar vervoer stagneert al jaren en loopt eerder terug dan dat het groeit!! Mensen blijven gewoon rijden....dure brandstof of niet.

Het is te zot, dat Shell 5 miljard winst maakt, maar de brandstofprijzen wel in 10 jaar tijd heel dik verdubbeld zijn.

Jobco
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2008 15:18

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door Jobco »

:idea:
Jullie, en ik kunnen allemaal lullen over te dure brandstof het wordt alleen nog maar erger. Er is maar één op lossing, de heilige koe gezamenlijk tegelijk één dag in de week laten staan. En om naar het werk te gaan massaal met de bus, trein en of fiets. Wat denk je dan, een heerlijke gaos in Nederland. Hou dat gezamenlijk 2 a 3 weken vol, moet je kijken wat die in Dan haag onrustig worden!! Je weet toch als hier in de winter 3 cm sneeuw is gevallen, staat bijna al alles stil (paniek) dan worden die beunhazen wel wakker hoor. Dit lukt allen maar als je als Nederlander dit gezamenlijk uitvoert. Je weet, wil je het schaken winnen, moet je wel eerst iets op offeren om het spel te winnen. Succes ik doe mee.

bachanaal
Berichten: 145
Lid geworden op: 24 jan 2006 16:15

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door bachanaal »

mensen, neem de benenwagen, kost helemaal niets!!

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: brandstof prijzen niet normaal!!!

Ongelezen bericht door kweenie »

Theo van Hoek, in 2001 koste een vat ruwe olie geen 60 dollar maar ongeveer 30 dollar. Dat betekent dat de olie nu dus 2 keer zo duur is. Al een liter diesel maar anderhalf maal zo veel kost, dan ben je nu dus juist veel voordeliger.

Zo kan dit.

En als iemand totaal buiten het seizoen groente koopt, dan is het logisch dat die groente extreem duur is. Dat is van alle tijden. En dat heeft niets met de euro te maken, want ik kan mij nog herinneren dat een kennis van mij (die zich blijkbaar niets van de prijzen aantrok) zich erover verbaasde dat hij een keer boontjes kocht en dat die bijna 10 gulden per kilo kostten.

Gesloten