LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] op sticker staat 0,95€ maar wij moesten 2,50€ betalen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dinie60
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 nov 2004 15:53

op sticker staat 0,95€ maar wij moesten 2,50€ betalen

Ongelezen bericht door dinie60 »

wij hebben bij van craenenbroek in budel koperen koppelstukken gehaald voor beregening daar zat een sticker op van 0,95€ maar er zou op de bak waarin ze lagen een stikker van €2,50 zijn geplaatst en dat betekende dat de scanner prijs betaald moest worden, mag dat zo maar,voor een tijd terug hebben wij ook van die koppelingen gehaald en toen was 95cent doorgestreept met een zwarte stift en toen waren er nieuwe prijzen opgeschreven met een stift,het gaat mij alleen maar om of het mag<naar van craenenbroek moet je gaan om goedkoop wat te kopen want service's hebben ze daar nog nooit van gehoord en dat is bij de meeste mensen wel bekend maar dat word op de koop toe genomen.groeten dinie

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: op sticker staat 0,95€ maar wij moesten 2,50€ betalen

Ongelezen bericht door roro25 »

Gebruik van interpunctie vergroot de leesbaarheid.

De prijs op het product is de geldende prijs.

opgelucht!
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 nov 2007 11:21

Re: op sticker staat 0,95€ maar wij moesten 2,50€ betalen

Ongelezen bericht door opgelucht! »

@dinie60: je bent niet verplicht om ze te kopen, sleur er 20 uit het rek, laat ze aanslaan op de kassa en loop dan weg! Dan moeten ze de verkoop uit de kassa halen en de spullen weer terugleggen. Geen verdienste en een hoop werk. Dat zal ze leren. De prijs op het artikel is de prijs die er voor staat. Niet mee eens? Niet kopen, weggaan!

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: op sticker staat 0,95€ maar wij moesten 2,50€ betalen

Ongelezen bericht door MLF »

Ik ben het met opgelucht! eens.
U had ze bij de kassa aan moeten spreken.

Heb ik pas bij het kruitvat ook gedaan, de scanner bij de kassa gaf iets teveel aan dan op het schap stond, ik kreeg het voor de lagere prijs.

Had u ook kunnen eisen.
Zo niet, doei!!!
Gewoon laten liggen.

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: op sticker staat 0,95€ maar wij moesten 2,50€ betalen

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Zolang de prijs op het product "aannemelijk" is is men verplicht het product voor die prijs te verkopen.
Zelfs als er bordjes staan met kreten zoals: "scanprijs = juiste prijs"
is men nog steeds verplicht de wet te volgen.
Ik blijf net zo lang bij de kassa staan zeuren tot men overstag gaat. 8)

Gesloten