Is het eigenlijk niet van de gekke dat wij als klant moeten betalen voor service met name als het om fouten of gebreken van de leveranciers gaat. Zou het niet redelijk zijn als deze kosten door hen worden vergoed net zoals bijv. de kosten van een rechtszaak die men wint.
Is het gek te denken dat bedrijven winst maken op hun klantenservice en dat optimaliseren door klanten langer aan de lijn te houden en te laten terugbellen.
Het lijkt mij normaler dat een klant via email of sms zijn klacht indient en vervolgens door de leverancier wordt teruggebeld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Betaalde Klantenservice 0900 nummers
Re: Betaalde Klantenservice 0900 nummers
En dan maar hopen dat de leverancier dat doet...,
De praktijk is dat deze service vaak vergeten wordt door de leverancier,
Zoek naar een site zoals www.vraagalex.nl of www.0900alternatieven.nl
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
De praktijk is dat deze service vaak vergeten wordt door de leverancier,
Zoek naar een site zoals www.vraagalex.nl of www.0900alternatieven.nl
Vriendelijke groeten,
Ulbe.
Re: Betaalde Klantenservice 0900 nummers
het is de bedoeling dat de klantenservice dan niet lastig wordt gevallen door onnodige telefoontjes