LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoninsche verkoop van het bedrijf Provea

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hopmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2009 21:56

Telefoninsche verkoop van het bedrijf Provea

Ongelezen bericht door Hopmans »

Wij worden steeds gebeld door bedrijven die opzoek zijn naar mevrouw Duivenbode en die mevrouw kennen we niet en het nummer wat wij hebben is al 6 jaar van ons.

Nu belde er laatst een verkoper van Provea en ook die was opzoek naar mevrouw Duivenbode vanwege een geweldige aanbieding. We hebben verteld dat deze mevrouw hier niet woont en dat we gewoon met rust gelaten willen worden.

Nu kon hij spontaan de aanbieding voor lingerie aan ons doen, we hebben gezegt dat we geen interesse hebben en dat we niet meer gebeld wilde worden. Hij wilde onze gegevens hebben en die heeft hij niet gekregen, omdat we gewoon niet bij hem in het systeem willen staan.

En raad eens, afgelopen zaterdag vallen er 2 enveloppen in de bus met daarin Lingerie en een rekening en de melding wanneer de volgende lingerie wordt opgestuurd.

Nou vraag ik me af, is dit wel legaal of kan ik nu naar de Politie gaan vanwege een soort oplichting. Als je het bedrijf wilt bellen moet je 0,55 cent per minuut betalen een brief of email sturen

Op de brief staat alleen een telefoonnummer maar geen retour adres en er wordt ook nergens omschreven wat te doen.

In ieder geval ga ik morgen denk ik wiezo naar de politie en zal ik de Kamer van Koophandel bellen vanwege dit bedrijf.

http://www.provea.com

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Telefoninsche verkoop van het bedrijf Provea

Ongelezen bericht door D1RK »

Probeer gratis via E mail een bericht te sturen,

U hoeft dit niet terug te sturen, ze mogen dit bij U ophalen.

Als ze niet halen mag U het houden.

Geen 0900 nummer van 55 cent bellen, hadden ze maar een normaal nummer moeten nemen.

Reageer niet op incasso bureau of zo en stuur zoveel mogelijk indien retour adres erop staat retour, anders kunt U zich beroepen op overmacht.

Vermeld geen naam en gegevens in de mail die U naar hun stuurde, misbruik zou mogelijk zijn.
Als ze oude gegevens blijven gebruiken is dat niet Uw probleem.

Gesloten