LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

pbarendse schreef:Vergoeding in de verzendkosten of niet, als je er 19,95 per jaar voor betaalt is het niet meer gratis!
Het is gegoochel met woorden maar het 'blad' is gratis. De verzending niet.
De advertenties kloppen wel degelijk.

MAAR.. van 20 naar 40 euro - terwijl de posttarieven echt niet verdubbeld zijn - is toch echt fout.
"toptijdschriften" (oftewel het labeltje wat men over PubliForce geplakt heeft om mensen te doen vermoeden dat het een nieuw bedrijf zou zijn) is op een heleboel gronden fout.

Een dergelijke prijswijziging dient aangekondigd te worden, met daarbij de mogelijkheid om direct en kosteloos op te zeggen.

Dat de fraude met de incasso`s .. geen fraai bedrijf.

pemvandepar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2010 22:03

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pemvandepar »

nou, ik heb gister (05-08-10) weer eens het blad thuisleven gehad...van de maand juli?! lekker optijd. alleen zag ik dus dat de brief aagetekend naar een ander adres moest dan waar ik hem naar heb gestuurd. ik heb heb blijkbaar naar de redactie gestuurd maar dan vraag ik me af waarom ze hem daar niet gewoon aannemen!?
ik had dus mijn aangetekende brief naar een postbus moeten sturen???? kan je een aangetekende brief naar een postbus sturen....daar is toch niemand die hem kan aanemen???? wat een raar bedrijf is het toch...

ik heb de voorwaarden nog eens goed doorgelezen en helaas kunnen ze volgens mij zomaar de prijs verhogen, en niet bezorgde bladen moet je binnen 2 weken melden anders heb je pech.... dus blijkbaar kunnen ze gewoon elke keer het blad te laat leveren wat nu al 2 keer is gebeurd + dat ik zelfs de april en mei editie niet eens heb gehad, maar dat is dus mijn eigen schuld....had ik maar moeten reageren.

ik ga even contact op nemen met TNT ofdat het mogelijk is om een aangetekende brief naar een postbus te sturen.

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pbarendse »

Het is wel degelijk mogelijk een aangetekende brief te sturen naar een postbus. Gewoon doen dus.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

pemvandepar schreef:
ik heb de voorwaarden nog eens goed doorgelezen en helaas kunnen ze volgens mij zomaar de prijs verhogen,
ZE kunnen stellen dat dat zo is - maar de wet is daar anders over.
Als een contractwijzinging ten nadele is (dus een forse prijsverhoging, slechtere voorwaarden etc.)van de klant, heeft deze het recht om tot een maand (of 30 dagen) na wijziging van deze voorwaarden het bestaande contract kosteloos op te zeggen.

Hoe het precies werkt weet ik niet, vraag desnoods een jurist.

Dit bedrijf is echt fout bezig - lees de diverse bijdragen van 'slachtoffers' maar.

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Ook ik heb te maken met deze criminele etter**** !

Eerst stoppen ze met boorjournaal. Ook maar even een maand niet toegestuurd en vervolgens sturen ze het blad camera en computer. Ligt lekker in dezelfde doelgroep als ik had ( boten ).
Mail gestuurd om te stoppen, maar dat werkt natuurlijk niet !

Gisteren weer een nieuw Flutblad over camera's en computers gehad. Wat een slecht blad overigens zeg. Deze mannen snappen echt niets van media maken.
Wel van oplichting trouwens.

Heb net een mail gestuurd met een zeer provocerende inhoud. Helaas voor hun, zal ik mijn belofte wel nakomen. Ik zal er geen advocaat, consumentenbond of politie bijhalen.

Mail gestuurd naar: [email protected]
en naar : [email protected]

Ik zou zeggen, klachten.... mailen !

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Ik denk dat je hier niet veel aan hebt. Deze boeven zijn geslepen. Er is nu geen officieel bericht : ze beantwoorden niets. Voor de vorm betalen ze wel eens iemand het geld terug (valt mij op) Zo gebeurt er niet veel. We zouden het moeten hebben van radar en die andere organisatie. Maar die treden niet op. Tientjesproblemen en je kunt opzeggen en storneren. Het zou ook moeten gaan om het feit dat zo'n bedrijf systematisch een hele groep mensen kan bedriegen. Zelf een advocaat in de arm nemen: Die advocaat komt ook niet op een paar tientjes af.
Het is maar moeilijk: ik blijf er bij dat radar op zou moeten treden.

ergensanders
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2010 15:07

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door ergensanders »

Hallo,

Ik was lid van de Darts4U, nu is die uitgever over de kop en krijg ik ineens van Toptijdschriften.nl een rekening.

Ook zeggen ze dat het blad niet meer bestaat maar of ik wel ff wil betalen.

Ook krijg ik ineens een ander blad waar ik niet om heb gevraagd.

Heb ze al een mail gestuurd maar krijg er geen reactie op.

Wat kan ik doen.


Groetjes

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ergensanders schreef:Hallo,
Ik was lid van de Darts4U, nu is die uitgever over de kop en krijg ik ineens van Toptijdschriften.nl een rekening.
Ook zeggen ze dat het blad niet meer bestaat maar of ik wel ff wil betalen.
Ook krijg ik ineens een ander blad waar ik niet om heb gevraagd.
Wat kan ik doen.

Groetjes
Simpel.
Gewoon niets.
1) je had je opgegeven voor blad A (Darts4U).
2) Blad bestaat niet meer
3) ze sturen je ongevraagd iets anders toe

Als een uitgever ophoud, kan je er van uitgaan dat het blad dat ook doet.
Als een andere uitgever een ander blad aan jou kwijt wil, dan moet hij jou daarvan op de hoogte stellen, en omdat dit een wijziging in voorwaarden(en kosten) betekent, ook gelijk de optie bieden om het per direct te laten stoppen.

Van alle verhalen van slachtoffers van deze bende is het hetzelfde - men doet maar wat, en communiceert niet.

Bewaar wel alle brieven. Mocht je wel actie willen ondernemen zou je een mail kunnen sturen waarin je de volgende zaken meldt:
* abonnement bij uitgever X afgesloten op Blad A (Bij publiforce op darts4u)
* Blad bestaat niet meer, dus verplichting / abonnement ook niet
* Je hebt niet blad B besteld, en al helemaal niet bij uitgeverij Y
* Het andere blad word jou dus ongevraagd toegezonden, en daarom ben jij niet betaalplichtig.
* Eis dat ze stoppen met hun rekeningen, en toezenden ongewenste reclame

Dan: Controleer je bank(afschriften).
Ze hebben er een handje van te frauderen met incasso, en gewoon willekeurig bedragen af te schrijven. (Zie de diverse topics).
Mocht dat bij jou het geval zijn, ga (persoonlijk) naar de bank, laat het storneren (terugboeken) en vraag om een selectieve blokkade op de rekening van de uitgever, vanwege fraude met incasso.

Verwijs de bank eventueel naar dit forum (of elk ander consumentenforum, waar dezelfde figuren ook wel bekend zijn)

ArjanMauritz
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 aug 2010 18:15

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door ArjanMauritz »

Wellicht heb ik een kleine toevoeging op deze zaak.

Enkele weken geleden heb ook ik een onterechte incasso gestorneerd. Daarbij zag ik dat de rekeninghouder opeens Publi Force b.v. was i.p.v. Toptijdschriften zoals was vermeld bij de afschrijving. Het lijkt er op dat ze ons om de tuin proberen te leiden met een zogenaamde 'overname', waar helemaal geen sprake van lijkt te zijn. Het lijkt een dekmantel om Publi Force (waar Toptijdschriften de activiteiten van overgenomen zou hebben) de schuld te geven van administratieve fouten in de overname van de ledendatabase.

pemvandepar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2010 22:03

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pemvandepar »

ik moet hier trouwens erg hard op lachen :roll:
http://www.opzeggen.nu/index.php?Itemid ... &task=view

"u kunt altijd op zeggen" jaja... :!: :?: en er staat 14.95 en "gratis" en daarnaast waar je de gegevens moet in vullen staat 39.95 ?!?!?!

oplichters... :twisted:

ehendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2010 19:40

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door ehendriks »

Vanaf 2009 ben ik al bezig om contact op te nemen met Publiforce ivm opzeggen, adreswijziging enz
Bellen, mailtjes, brieven...op geen enkele manier is het mogelijk.
Ik heb nu wel een acceptgiro ontvangen met het verzoek om € 39.95 over te maken, terwijl het eerst € 19.95 was.
Ik dacht eigenlijk dat ik de enige was die problemen had, maar als ik alle reacties zo lees......
Ik ben er nu echt helemaal klaar mee en ga een klacht indienen bij consuwijzer en hoop dat het bedrijf aangepakt gaat worden.

tanja1968
Berichten: 11
Lid geworden op: 18 aug 2010 17:12

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door tanja1968 »

Ik kreeg ook weer een paar maanden geleden een acceptgiro voor de verlenging van Moestuin. ipv 19,95 vroegen ze ineens 23,75. Ik boos een brief geschreven dat ik dat niet accepteerde en dat ik per direct wilde opzeggen aangezien ze zomaar een verhoging in rekening brachten.
Ze reageren helemaal nergens op vragen en klachten, maar ik kreeg even later wel een acceptgiro met het lagere bedrag van 19,95. Dus ze hebben mijn brief zeker gekregen, want een bedrag verlaag je niet zomaar.
Maar het kwaad was al geschied, want na het lezen van o.a. dit forum was ik helemaal klaar met Publi Force (nu toptijdschiften).
Ik krijg nog steeds iedere maand de moestuin thuisgestuurd en die gaat ongeopend retour. Ik heb nog een hele boze mail met ontvangstbevesting gestuurd (die ze uiteraard niet bevestigd hebben) en vermeld dat ik hoop dat Tros radar er weer aandacht aan gaat besteden en dat ik het anders voorleg bij mijn rechtsbijstandverzekering.
Ik ben benieuwd wie de langste adem heeft......
De laatste acceptgiro die ik kreeg was trouwens van 6 mei 2010. Hoelang zal het stil blijven...

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Bij mij is er ook wederom een aangetekende brief naar dat rapalje gegaan. Ditmaal voor het blad Camera en Computer. We sturen dit blad steeds terug in een grote envelop naar hun antwoordnummer.

Ditmaal heb ik een ingebrekestelling gestuurd en ze gemaand het bedrag terug te storten en per direkt de verzending van dit ongewenste tijdschrift te staken.

Indien ik niet binnen 14 dagen het geld teruggestort zie dan gaat de vordering naar een deurwaarder. Ik heb de eis gesteld dat ze ditmaal wel en binnen 5 werkdagen een brief sturen waar in bevestigd wordt dat het abonnement is geannuleerd. Doen ze dit niet dan gaat de zaak naar een advocaat.

Als laatste deelde ik ze mee dat er bij een eventuele volgende incasso aangifte van oplichting gedaan wordt bij de politie.

Dit moet ze toch echt stoppen!

Maar is het niet zinvol om een e-mail account te openen waar iedere gedupeerde kort zijn verhaal doet? Hiermee kunnen we dan naar Radar en andere programma's gaan om deze oplichters te stoppen.

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Beste Eddy 2 , je maakt er wel werk van. Ik heb geloof ik vorige maand mijn klachten in een mail naar dit forum gestuurd. daarna heb ik compuwijzer ingelicht, maar die reageert met een onduidelijk verhaal en doet verder niets . Erg is dat ook Radar niet reageert.(op alle klachten!)

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Hallo Hans,

Dit ettert al jaren, steeds weer vervangende tijdschriften, prijsverhogingen zonder voorafgaand bericht. Dreigen met incasso buro en maandenlang geen tijdschrift versturen. Niet reageren op aangetekende stukken enzovoort.

Het is mooi geweest. De ingebrekestelling is op advies van een advocaat gedaan. Als men nu dus niet meewerkt dat gaat deze het overnemen en wij weten wie het dan gaat winnen. Het gaat ze dan veel geld kosten kan ik je verzekeren.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ Eddie.

(applaus).

Is het niet eenvoudiger om je bank opdracht te geven om hun rekening te blokkeren voor incasso?

Want, bij de meeste mensen hier heeft men nooit een incassomachtiging afgegeven, en is dit bedrijf of fraude aan het plegen, of aan het stelen.
En, hoe meer mensen een blokkade wegens fraude aanvragen, hoe eerder 'de banken' die incassorechten zullen afnemen.

Al word het wel eens tijd dat een bedrijf eigenlijk op 'non-actief' qua incasso word gesteld, als er meer dan 5 van dergelijke meldingen komen. Dit zou een hele hoop leed kunnen schelen, en ook klachten naar de banken - omdat de banken in weze actief medewerking verlenen aan incassofraude, door niet te controleren OF een bedrijf wel mag incasseren.

Frankjj01
Berichten: 52
Lid geworden op: 06 aug 2010 23:32

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Frankjj01 »

Hoi allemaal,

Even een nabericht op mijn berichtje van vorige week. Daar had ik dus ook de twee emailadressen in vermeld.

In mijn mail heb ik met behoorlijk dreigende taal mijn wensen duidelijk gemaakt. Ook gezegd dat ik beslist geen advocaat, politie of een ander medium zal gebruiken, maar persoonlijk met wat mensen bij hun langs zal komen als ze nog meer van deze flutblaadjes sturen en vooral het lef zullen hebben om geld te incasseren. Heb ze duidelijk gemaakt dat dit geen bluf is. Ik zal het ook echt doen.

Wat denken jullie.... ik krkreeg toch wel na een paar dagen een mailtje terug.
Van ene Astrid. Zegt dat ze toch wel erg geschrokken waren van mijn dreigende mail. Ze vermeldde ook dat het eigenlijk nergens over ging.
Maar ze zullen in ieder geval niets meer sturen.

Lachen hé !! Ik weet niet of ze ook bluffen. Interesseerd me ook eigenlijk niet. Vond het wel erg leuk om een reactie te krijgen. Zo zie je, een grote bek helpt ( helaas ) echt.
Mocht ik nou nog wel wat van ze gaan horen, zullen ze dat van mij ook horen.
Ik zal het hier dan ook wel weer even vermelden.

Ik wens in ieder geval iedereen succes.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Guardian72 schreef:@ Eddie.

(applaus).

Is het niet eenvoudiger om je bank opdracht te geven om hun rekening te blokkeren voor incasso?

Want, bij de meeste mensen hier heeft men nooit een incassomachtiging afgegeven, en is dit bedrijf of fraude aan het plegen, of aan het stelen.
En, hoe meer mensen een blokkade wegens fraude aanvragen, hoe eerder 'de banken' die incassorechten zullen afnemen.

Al word het wel eens tijd dat een bedrijf eigenlijk op 'non-actief' qua incasso word gesteld, als er meer dan 5 van dergelijke meldingen komen. Dit zou een hele hoop leed kunnen schelen, en ook klachten naar de banken - omdat de banken in weze actief medewerking verlenen aan incassofraude, door niet te controleren OF een bedrijf wel mag incasseren.
Mijn bank kan geen abbo opzeggen, nog een prijsverhoging tegengaan, nog tegengaan dat men ongevraagd bladen blijft versturen pipo.
Laatst gewijzigd door Eddie2 op 20 aug 2010 01:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Frankjj01 schreef:Hoi allemaal,

Even een nabericht op mijn berichtje van vorige week. Daar had ik dus ook de twee emailadressen in vermeld.

In mijn mail heb ik met behoorlijk dreigende taal mijn wensen duidelijk gemaakt. Ook gezegd dat ik beslist geen advocaat, politie of een ander medium zal gebruiken, maar persoonlijk met wat mensen bij hun langs zal komen als ze nog meer van deze flutblaadjes sturen en vooral het lef zullen hebben om geld te incasseren. Heb ze duidelijk gemaakt dat dit geen bluf is. Ik zal het ook echt doen.

Wat denken jullie.... ik krkreeg toch wel na een paar dagen een mailtje terug.
Van ene Astrid. Zegt dat ze toch wel erg geschrokken waren van mijn dreigende mail. Ze vermeldde ook dat het eigenlijk nergens over ging.
Maar ze zullen in ieder geval niets meer sturen.

Lachen hé !! Ik weet niet of ze ook bluffen. Interesseerd me ook eigenlijk niet. Vond het wel erg leuk om een reactie te krijgen. Zo zie je, een grote bek helpt ( helaas ) echt.
Mocht ik nou nog wel wat van ze gaan horen, zullen ze dat van mij ook horen.
Ik zal het hier dan ook wel weer even vermelden.

Ik wens in ieder geval iedereen succes.
Sorry, dat is niet mijn stijl. En sta niet vreemd te kijken als oom agent binnenkort op je stoep staat wegens het bedreigen van deze criminelen.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Eddie2 schreef:
Mijn bank kan geen abbo opzeggen, nog een prijsverhoging tegengaan, nog tegengaan dat men ongevraagd bladen blijft versturen pipo.

Nee dodo - maar ze kunnen wel voorkomen (of zouden dat moeten) dat je gedwongen betaald voor die zooi.

Maar goed.. jouw feestje

Gesloten