LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pbarendse »

Eddie2 schreef:
Mijn bank kan geen abbo opzeggen, nog een prijsverhoging tegengaan, nog tegengaan dat men ongevraagd bladen blijft versturen pipo.
Dat klopt. Maar als u aantoonbaar voldoende heeft gedaan om het abonnement op te zeggen (aangetekende brief met ontvangstbevestiging bijvoorbeeld, ook al is deze niet aangenomen) kunt u de bank gewoon een selectieve blokkade op laten leggen op de rekening(en) van Publiforce. Zij zullen dan gaan dreigen met deurwaarders en zo, maar op dat moment heeft u de bewijslast verschoven naar Publiforce en moeten zij dus bewijzen dat er nog steeds sprake is van een abonnement. Iets dat u eenvoudig kunt weerleggen, u heeft immers bewijs dat u het opgezegd heeft!

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

pbarendse schreef:
Eddie2 schreef:
Mijn bank kan geen abbo opzeggen, nog een prijsverhoging tegengaan, nog tegengaan dat men ongevraagd bladen blijft versturen pipo.
Dat klopt. Maar als u aantoonbaar voldoende heeft gedaan om het abonnement op te zeggen (aangetekende brief met ontvangstbevestiging bijvoorbeeld, ook al is deze niet aangenomen) kunt u de bank gewoon een selectieve blokkade op laten leggen op de rekening(en) van Publiforce. Zij zullen dan gaan dreigen met deurwaarders en zo, maar op dat moment heeft u de bewijslast verschoven naar Publiforce en moeten zij dus bewijzen dat er nog steeds sprake is van een abonnement. Iets dat u eenvoudig kunt weerleggen, u heeft immers bewijs dat u het opgezegd heeft!

Ja daaaaag, dat achterlijke kat en muis spelletje daar beginnen we niet meer aan. Dan kan je wel aan de gang blijven want ze veranderen ook nog eens regelmatig van bankrekening. Het is toch klip en klaar dat het een oplichtersbende is. Nee hoor, we gaan gewoon procederen indien ze weer niet meewerken, en dat verliezen ze.

Grt, Eddie2

Dinky2
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 sep 2008 08:31

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Dinky2 »

Vorige week wederom het "reclame" blad Horsimo ontvangen en ik heb met de zelfde rotgang dat foute blad weer op de post gedaan met "afzender retour".
Toerledokieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! veel plezier publiforce. :lol: :lol:

pemvandepar
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jul 2010 22:03

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door pemvandepar »


witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door witte angora »

En hoelang zijn we met zijn allen aan het klagen voor er eindelijk eens wat gebeurd?
Pfffffff.....

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Wat een ongeloofelijk slap stukje.

Ze gaan een gesprek aan.

Gezien de diverse bijdragen zouden ze een gezamenlijke aanklacht moeten ondersteunen, wegens leugens, fraude, diefstal en misbruik van incasso.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Je kan nu ook schriftelijk opzeggen ipv alleen aangetekend? Aangetekend reageren ze ook niet op. Prachtig hoe deze criminelen ook de consumentenbond denken in te kunnen pakken.

Het gesprek aangaan? Via de rechter hun kvk contract ontbinden en dat tuig het land uitsturen! Dat is de oplossing!

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Prima Eddy2. Maar gebeurt dat nu ook? Die consumentenbond is een schande, evenals compuwijzer. Maar Radar doet ook niets. En die zouden toch wat moeten doen.

TheaenRob
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2010 12:06

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door TheaenRob »

Ik kreeg weer van Moestuin een automatische afschrijving van 39 euro! De eerste keer in mei 2010 heb ik het door de bank laten storneren en nummer blokkeren. Ik had al maanden geen tijdschrift gehad. Ik heb een brief geschreven, nog een brief en opgezegd en verboden nog automatische incasso's te doen.

Nu weer naar de bank. Er was een ander rekeningnummer gebruikt. De bank kon het niet storneren omdat dit binnen 5 !! dagen had moeten gebeuren. Dit is heel ongebruikelijk!
De bank heeft nu een bericht gestuurd naar de officiele beheerder automatische incasso's met de mededeling van onrechtmatigheid. Als er tien van deze berichten komen, kunnen zij niet meer automatisch incasseren. Doe er je voordeel mee!!

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

TheaenRob schreef:Ik kreeg weer van Moestuin een automatische afschrijving van 39 euro! De eerste keer in mei 2010 heb ik het door de bank laten storneren en nummer blokkeren. Ik had al maanden geen tijdschrift gehad. Ik heb een brief geschreven, nog een brief en opgezegd en verboden nog automatische incasso's te doen.

Nu weer naar de bank. Er was een ander rekeningnummer gebruikt. De bank kon het niet storneren omdat dit binnen 5 !! dagen had moeten gebeuren. Dit is heel ongebruikelijk!
De bank heeft nu een bericht gestuurd naar de officiele beheerder automatische incasso's met de mededeling van onrechtmatigheid. Als er tien van deze berichten komen, kunnen zij niet meer automatisch incasseren. Doe er je voordeel mee!!


Ook al aangifte gedaan bij politie?

Uit jullie verhaal proef ik trouwens dat het verder gaat dan Toptijdschriften alleen. Het zou wel eens een zwendel kunnen zijn waar banken en organisaties ook mee te maken hebben. Anders zou er nu toch echt wel eens zijn opgetreden.

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Ik kan me dat bijna niet voorstellen. Het gaat altijd maar om een paar tientjes. Wat moeten banken daar mee? Goed, bij 1000 mensen gaat dat aantikken. Een vriend van mij, thuis in het geldwezen, vermoedt dat het te maken kan hebben met een spoedig bankroet.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

[quote="TheaenRob"]Nu weer naar de bank. Er was een ander rekeningnummer gebruikt. De bank kon het niet storneren omdat dit binnen 5 !! dagen had moeten gebeuren. Dit is heel ongebruikelijk!
[quote]
'
5 dagen? Nee hoor, er staat zo`n 57 of 56 dagen voor.
Ga terug naar de bank, meld dat er GEEN machtiging is, en dat zij dit terug moeten boeken, omdat zij geen controle uitvoeren.
Doen ze dit niet, doe aangifte, en vermeld dat de bank medeplichtig is.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

hansvanlieshout schreef:Ik kan me dat bijna niet voorstellen. Het gaat altijd maar om een paar tientjes. Wat moeten banken daar mee? Goed, bij 1000 mensen gaat dat aantikken. Een vriend van mij, thuis in het geldwezen, vermoedt dat het te maken kan hebben met een spoedig bankroet.

Nou dan maar hopen dat dit het laatste bankroet is en een zoveelste doorstart tegengehouden gaat worden!

Wordt vervolgt......


Succes daar.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

EINDELIJK aandacht bij TROS RADAR. Dat geeft toch een (h)eerlijk gevoel!!

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Psss niet verder vertellen.

De harde aanpak is begonnen! :mrgreen: :D

hanedorp
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jan 2009 23:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hanedorp »

Dat het een grote bende is bij dit "tijdschriften concern" bewijst wel het volgende : ik kreeg zowel van Toptijdschriften als van Publiforce hetzelfde floddderblaadje Thuisleven toegestuurd. In December vorig jaar heb ik mij aangemeld voor het blad Gardenzine en € 19,95 betaald voor verzendkosten.
Alleen het Februari nr. 2010 ontvangen. Daarna Thuisleven April en Mei ( 2x )20 April is er € 39,95 afgeschreven van mijn rekening, heb dit uiteraard met dezelfde spoed teruggevorderd.
04-06-2010 ontving ik een INGEBREKESTELLING van € 39,95. Mijn geduld was op en heb toen een pittige mail gestuurd. Antwoord hierop?????? Nee.
Alles bij elkaar opgeteld heb ik nog tegoed van deze "zakenmensen" € 14,97.
Ik heb 14 Mei j.l. contact genomen met een adverteerder, om hem te wijzen op de gang van zaken bij Publiforce/Toptijdschriften.
Er zou aandacht aan worden gegeven.
Overigens ben ik blij dat Radar eindelijk gehoor heeft gegeven aan dit onderwerp. Met dank.

jwjb
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2010 13:25

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door jwjb »

Fijn te lezen dat ik niet de einige ben die er problemen heeft al sinds 2-12-2008 met dit waardeloze blad.

Zojuist weer een mail verzonden:

Hallo,

Begin juni heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd op Horsimo en gevraagd om een bevestiging. Maar nog nooit gekregen !!!
Aangetekend een brief moeten sturen om van een abonnement af te komen is de klant op extra kosten jagen.
Gewone post komt ook heus wel aan en kan goed verwerkt worden. Dit is absurd.

Ik zeg dit blad op,omdat er de nodige problemen zijn met publiforce/ toptijdschriften, zo ook bekend bij RADAR lees ik net.
Helaas ben ik hier afgelopen jaar ook slachtoffer van geweest met een factuur die niet klopte door een administratiefout bij jullie.
En aldoor maar dreigingen met incasso bureaus in de verpakking van elke horsimo, welke mij bijna een jaar
aan brieven,mail en telefoonkosten gekost heeft, waarvoor ik nooit een vergoeding heb mogen krijgen !!

Het abonnement qua prijs verhogen en niet zo'n beetje ook en het dan toch nog gratis blad durven noemen is voor mij
echt de druppel.
Ik heb het blad na vorig jaar nog een 2e kans gegeven,maar dit uit zich dus wederom in teleurstelling. Erg Jammer.

Ik ben er nog steeds flauw van dat na alle ellende van vorig jaar ik ook nooit een vergoeding heb gekregen voor de gemaakte kosten van mijn kant, terwijl jullie fout zaten.
Niet eens excuus mogen ontvangen!!!
En dan nu weer de stunt dat het haast onmogelijk blijkt om van een abonnement af te kunnen komen.

Ik wens van jullie kant spoedig een reactie en een bevestiging van mijn opzeggen, want ik ben niet van plan om nu
weer tig brieven en mails te moeten sturen en telefoonkosten te moeten maken,omdat het bij jullie mis gaat en dan vervolgens weer acceptgiro's te ontvangen
met dreigingen van een incasso bureau.
Zo werkt dat niet.



Dus nogmaals :



Betreft: Opzegging lidmaatschap Horsimo



Geachte dhr. /mevr.



Bij deze wil ik graag mijn lidmaatschap op het maandblad Horsimo

per aankomend lidmaatschap seizoen stopzetten.

Ik wens dus geen acceptgiro meer te ontvangen voor het jaar 2011.



Graag ontvang ik een schriftelijke bevestiging van mijn opzeggen.

JanZwagerman
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2010 13:47

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door JanZwagerman »

Ik heb een abonnement op Thuisleven (voorheen Woon Journaal) en Moestuin. Afgesloten bij gratisblad.nl. Prijs € 14,95. Voor een jaar lang toezending. Een jaar later werd de prijs € 19,95, nog te overzien. De verspreider van dit blad is diverse keren van naam veranderd en reageert niet op opzeggingen per mail en per brief. Maar wel weer de prijs verhogen tot € 39,95 zonder enige opgave vooraf. Via Publi Force, naar Dadima bv. Dit bedrijf ken ik helemaal niet, maar incasseert wel. Per vandaag het bedrag gestorneerd.

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Ga eens een eind naar boven . Daar vind je het adres dat je voor je klacht kunt aanklikken.(van de consumentenbond) Deze is serieus genoeg. Ik heb dat ook even geleden gedaan. En hopelijk nog veel anderen. Je kunt daar ook vernemen wat Toptijdschriften heeft beloofd. Alleen geloof ik er niet veel van.

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door vince76 »

Hey,

We hebben suc6. Onderstaande gegevens kunnen jullie misschien gebruiken om jullie klacht neer te leggen, dan moeten ze wel reageren. Consumentenbond stuurt je mail door naar Toptijdschriften. Gewoon normaal opzeggen, niks aangetekend doen, zonde van je geld en niet nodig. SUC6

Heeft u binnen twee of vier weken niets gehoord, laat ons dat dan weten via [email protected]. Wij zullen uw klacht dan nog eenmaal opnieuw onder de aandacht brengen. Wilt u in uw e-mail vermelden dat het een vervolgmelding betreft? Het e-mailadres is niet bedoeld voor vragen. Bent u lid van de Consumentenbond dan kunt u met vragen over uw rechtspositie wel terecht bij onze afdeling Service en Advies, (070) 445 45 45 of via onze website http://www.consumentenbond.nl/test/form ... dviesgids/ .

Vincent

Gesloten