LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Publi Force

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hanedorp
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jan 2009 23:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hanedorp »

[quote="Guardian72"]Ik moet concluderen dat dit bedrijf niet 'de ballen' heeft om op de uitdaging van mijn kennis in te gaan.

Hij heeft ze uitgedaagd om alhier op het forum eens te reageren.

Dit zwijgen zegt mij (en anderen waarschijnlijk ook) genoeg.[/quote

Beste Mensen ( benadeelden)
Het blijft ook erg stil aan de kant van de Consumenten Bond en Radar.
En ondertussen ettert het maar door.
Ik begrijp al helemaal niet, dat een adverteerder in zee gaat met deze lui.
Ik zou de adverteerders aanraden om de rekeningen voor het plaatsen van hun advertenties, goed te controleren. Misschien worden er spookrekeningen betaald???? Zou mij niet verbazen.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

Je weet toch dat ze niet bereikbaar zijn per mail en ook de telefoon laten gaan!!!!

MAXIEM

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Guardian72

Had je dan wat anders verwacht van dit bedrijf dat deze ******praktijken toepast?

Maxiem.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

MAXIEM schreef:Guardian72

Had je dan wat anders verwacht van dit bedrijf dat deze ******praktijken toepast?

Maxiem.
Maxiem -

Nou, gezien 'het succes' van ons aller Youp, zou je denken dat eerlijke bedrijven zich wel zouden melden, en met een excuus/verklaring zouden komen.
Ik denk dat de stilte ons vermoeden bevestigd, dat dit bedrijf eerlijkheid niet zo nauw neemt.

Gezien hun manier van incasseren, en de wet negeren qua contractvoorwaarden had ik niet veel meer verwacht, maar ja, ze kunnen niet beweren dat ze de kans niet gehad hebben.

Aanvulling:
Mijn kennis stuurde een mailtje door - ene "Astrid" van toptijdschriften zou dit forum gaan opzoeken en benadeelden proberen te helpen. (Hij had de link gemailed).

Dus, beste mensen - wacht heel even af - mischien....

Movavu
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2010 14:06

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Movavu »

Ook ik heb te maken (gehad) met Publi Force/Toptijdschriften.
Gehad, omdat ik onlangs eindelijk 'n bevestiging kreeg van mijn opzegging.
Ik was abonnee geworden van het blad VrouwZine en had al snel door dat het 'n flutblad was. Mijn aversie tegen Publi Force/Toptijdschriften werd alleen maar groter toen er, ook bij mij, plotseling € 39,95 werd afgeschreven, ik 'n tijdlang geen tijdschrift kreeg en vervolgens kort na elkaar 'n aantal waar ik niet om gevraagd had en wat me ook niet beviel, met de naam Body + Mind. Daarnaast was ik het niet eens met de onaangekondigde prijsverhoging.

Ik heb mijn opzeggings-email gestuurd aan [email protected] die het op hun beurt hebben doorgestuurd, met een cc aan mij, naar, inderdaad, Astrid, die het netjes (zij het niet al te snel maar ze zal vast omkomen in de mailtjes) afgehandeld heeft.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb nog even mailcontact met de kennis van mij gehad.

Alleen, daar blijft toptijdschriften / publiforce / dadima ook stil.

Hij had een mail ontvangen van : [email protected] en nog een van [email protected]

Sinds het antwoord (waarin hij meldde dat hij de mail door had gezonden naar mij (als forumdeelnemer)) is het stil gebleven.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

atotzet.nl ???????

Nooit van gehoord. Maar wel gevonden: http://www.atotzet.nl/referenties.html
En wat blijkt?
Juist: een van de klanten is PubliForce.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

Maar, wat bij van atotzet (nog) niet weten, is dat de link naar Publiforce niet werkt. Je ziet dan een heel andere site. Namelijk eentje die aangeeft dat de domeinnaam publiforce beschikbaar is / ter overname wordt aangeboden!
Maar wie wil er nou zo'n besmette doeminnaam nog overnemen. Ik in ieder heb er nog geen eurocent voor over!

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

Het adres van atotzet???
Klaverbaan 83 - 2908 KD Capelle aan den IJssel • Postbus 63 - 2900 AB Capelle aan den IJssel
E-mail: [email protected]

Waar heb ik dat toch eerder gezien?
Het komt me wel erg bekend voor.

Activiteiten van deze firma:
Diensten van A tot ZDit is waar wij goed in zijn

Bij A tot Z bieden we een aantal diensten aan. Hieronder kun je zien welke, selecteer een van de diensten en je zult meer informatie krijgen over deze dienst.

* Callcenterfaciliteiten
* Abonnementenbeheer
* Incassobeheer
* Software
* Marketing
* Distributie
* Opslag

EN ZO IS DE CIRKEL WEER ROND.
Ook incasso!

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

Nog iets: Contact opnemen met A tot Z
Weet u waar dit is?

Dadima B.V.
Klaverbaan 83
2908 KD Capelle a/d IJssel
010 4090099
EN...... dit hebben we ook eerder gezien!

hansvanlieshout
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 jun 2010 14:14

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hansvanlieshout »

Ik heb een paar maanden geleden steun gekregen van de consumentenbond. Zij zouden mijn klacht doorsturen naar Toptijschriften. Binnen 2 weken of anders 4 weken zou ik een soort van schikking krijgen van T. Nou,al die tijd niets ontvangen. Ondanks vragen aan de consumentenbond heb ik van hun ook niets meer gehoord. In feite heb ik hier niets aan, en komt T hier goed mee weg. Heeft iemand anders zo'n ervaring?

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door plumber »

Ja ik. Daarom ben ik na 40 jaar lid te zijn geweest opgestapt bij de
consumentenbond.
Hetzelfde is het geval bij Het FNV ook opgestapt terwijl ik jubilares
lid was.
Als induvidueel doen ze niet veel voor je.Is nml. geen eer aan te behalen.

hanedorp
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jan 2009 23:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hanedorp »

28 Oktober j.l. heb ik al aangegeven, dat het stil is vanuit Kassa en Consumentenbond. Blijkbaar geen interessant gegeven om aandacht aan te besteden via pers of media.
Uit de vele reacties is al gebleken dat Toptijdschriften en Publiforce een kleine
schakel is in een veelheid van kleine ondernemingen, die allemaal zijn terug te voeren naar een paar mensen, die er blijkbaar genoegen in hebben om mensen op te lichten, daarna te bestoken met een eigen incassobureau en ondertussen nieuwe zaakjes opzetten om het geheel zo onoverzichtelijk mogelijk te maken.
Blijf attent, betaal geen geld waar ze geen recht op hebben en zwicht niet voor dreigbrieven.
Wat betreft de Consumenten Bond, wist al vele jaren dat als je ze nodig hebt ze niets voor je doen. Opzeggen is dan de enige optie. Via de mail probeert deze Bond je vragen te laten beantwoorden, maar als je dan op hun site wilt kijken kom je niet ver. Eerst lid worden en dan pas kijken.

cvproductions
Berichten: 279
Lid geworden op: 14 feb 2008 23:17
Locatie: Sassenheim
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door cvproductions »

Wat voor vakbond ook. Grote mond naar buiten (zie Wouter Bos). Maar echt veel doen? Ho maar! Geldt ook voor de consumentenbond. Ook zo'n clubje voor de elite.

vince76
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 dec 2009 20:21

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door vince76 »

Hallo iedereen,

Misschien is er licht aan het eind van deze tunnel.

Net weer een mail gehad van de consumtenbond. zie onderstaand verhaal..

----------------------------------------------------------------------
U hebt zich aangemeld voor de groepsactie met Toptijdschriften. Misschien is uw klacht inmiddels opgelost, maar dat geldt helaas niet voor alle klachten. Wij willen u graag persoonlijk informeren over onze onderhandelingen met Toptijdschriften. Onderstaande informatie is ook te vinden op onze website.

De afwikkeling van klachten over Toptijdschriften verloopt moeizaam, ondanks de afspraken die de Consumentenbond hierover met dit bedrijf maakte. Toptijdschriften krijgt nog tot zaterdag 13 november de tijd om alle klachten op te lossen, lukt dit niet dan ziet de bond zich genoodzaakt om juridische stappen te ondernemen.

Slechts een deel van de klachten over Toptijdschriften (voorheen Publiforce) is afgehandeld, maar veel gedupeerde consumenten ontvangen geen reactie of krijgen hun geld niet terug. Toptijdschriften heeft begin september 2010 aan de Consumentenbond toegezegd de vele klachten die er nu over het bedrijf zijn, snel en doeltreffend weg te werken. Er is afgesproken dat consumenten kunnen opzeggen vanwege de doorgevoerde prijsverhoging of omdat zij een heel ander tijdschrift krijgen dan waar zij zich op hebben geabonneerd.

Vervolgstappen
De Consumentenbond heeft de afwikkeling nauwlettend gevolgd en al diverse malen bij Toptijdschriften aangedrongen op het naleven van de afspraken. “Toptijdschriften krijgt nog één kans om te laten zien dat ze bereid is die afspraken na te komen, anders gaan we vervolgstappen inzetten.” aldus Bart Combée, directeur van de Consumentenbond.

Hebt u vragen en bent u lid van de Consumentenbond dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze afdeling Service en Advies (070) 445 45 45.

Suc6 ermee.


Groeten,

Vincent

hanedorp
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jan 2009 23:43

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door hanedorp »

Ook ik heb een mail gekregen van de Consumentenbond.
Laatste alinea : Je kunt dus alleen contact opnemen met deze bond als je lid bent.??
Ik ben geen lid. Wat nu. Hebben wij minder rechten????
Het zou de CB sieren om dit tel. open te stellen voor iedere gedupeerde, die zich heeft aangemeld in de kwestie.

D. Hanekamp
Berichten: 38
Lid geworden op: 30 aug 2010 20:31

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door D. Hanekamp »

Ook de CB moet hun personeel salaris betalen.

consumentenbond
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 nov 2010 12:04

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door consumentenbond »

@vince76, bedankt voor het plaatsen van onze reactie. Je kunt de reactie inmiddels ook vinden op onze website: http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... dschriften .

@hanedorp: we voeren actie voor alle deelnemers aan de groepsactie, dus ook voor niet-leden. Inderdaad hebben leden daarnaast de extra mogelijkheid om advies te vragen aan de Consumentenbond over dit onderwerp en andere onderwerpen.

Peter Bekel, Consumentenbond

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door plumber »

[quote]hanedorp: we voeren actie voor alle deelnemers aan de groepsactie, dus ook voor niet-leden. Inderdaad hebben leden daarnaast de extra mogelijkheid om advies te vragen aan de Consumentenbond over dit onderwerp en andere onderwerpen.

Peter Bekel, Consumentenbond[/quote]


Grotere nonsens heb ik nog nooit gelezen
als je ook maar iets aanklikt van de consumentenbond
moet je eerst lid worden om verder te kunne gaan.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Publi Force

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bart Combée, directeur van de Consumentenbond schreef:Hallo iedereen,
Vervolgstappen
De Consumentenbond heeft de afwikkeling nauwlettend gevolgd en al diverse malen bij Toptijdschriften aangedrongen op het naleven van de afspraken. “Toptijdschriften krijgt nog één kans om te laten zien dat ze bereid is die afspraken na te komen, anders gaan we vervolgstappen inzetten.”
Tja...

Als je na het lezen deze club NOG een kans wil geven - kan ik niet anders dan afvragen : Waarom?

Ik bedoel, ze hebben zich niet aan regels gehouden qua contracten / abonnementen. Ze incasseren van rekeningen ZONDER machtiging (da`s diefstal). Ze dreigen met incasso etc. (Afpersing), en als iemand al eens wel zo`n blaadje wil, leveren ze niet of nauwelijks (wanprestatie).

Wat voor een kans wil de CB zo`n club nu geven?
Om ALLE abonnees aan te schrijven, en te vragen of ze lid willen blijven? En ieder die dat niet wil, direct alles terug te betalen? Of alleen maar dat zij het 'in de toekomst' beter zullen gaan doen?

Zoals Hanedorp ook al aanhaalde, en ikzelf al eerder heb gepost, is deze club "united force" een verzameling diverse bedrijven (smoke & mirrors, iemand?) en zijn de naamswissel etc. tot op heden onjuist gebleken - publiforce / toptijdschriften is een en hetzelfde bedrijf gebleken.

Heeft de actie van het CB dan zin? Dat moet ik nog maar eens zien.

Gesloten