LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TNT post bezorgt weer verkeerd

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Sandra1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2010 18:23

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door Sandra1980 »

ik moet gewoon even reageren...
heel vervelend dat de tnt medewerker een foute postcode invoert, maar maakt u zelf weleens een fout...

stari
Berichten: 27
Lid geworden op: 29 feb 2008 22:26

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door stari »

Ja ook vandaag een open doos van Babista. Wat zat er in. Maat is het de schuld van TNT of Babista die te beroert is een verpakking juist af te sluiten.

s.v.wieren
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 jan 2009 16:28

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door s.v.wieren »

Heel vervelend maar tnt is inderdaad niet echt goed in het leveren van pakketten.
Ik had op een Zaterdag een pakket van Nespresso moeten ontvangen, begin middag ben ik weggegaan, s'avonds terug gekomen, geen pakket en ook geen briefje, Nespresso bevestigde dat het pakket verzonden was, ze hebben contact met tnt gezocht en volgens de chauffeur was het pakket afgegeven op het nummer naast mij. Mijn buurman was al een week op vacantie, en toch stug volhouden dat hij het daar heeft afgelevert. Het nieuwe pakket van Nespresso is door tnt zelf geleverd zonder problemen, ik heb gevraagd aan de chauffeur wat er gebeurt zou kunnen zijn, zij vroeg mij "was het op een zaterdag" ik zij ja, zij antwoorde daarop dat er dan meestal met subcontractors gewerkt wordt die alleen betaald worden als er geleverd wordt. Toevallig vandaag een exuus mail van tnt ontvangen zonder verdere uitleg over hun onderzoek. Nespresso krijgt het pakket vergoed, ik krijg een exuus en we gaan weer over tot de orde van de dag. Dus niet, ik heb tnt toch weer om uitleg gevraagd omdat hier toch mensen in diskrediet zijn gebracht door een leugenachtige chauffeur.

jodiokeefefan
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2010 21:17

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door jodiokeefefan »

jodiokeefefan schreef:kom net thuis hangt er een herkenbare Envelop uit de brievenbus van mijn onderburen, 2 huizen onder mij dus. Normaal doe ik dat niet, maar haalde de envelop uit de brievenbus en mijn naam stond er op.
Dan een vraag van mijn kant, welk adres stond erop?[/quote]

Wat denk je zelf het adres van sinterklaas nou goed

jodiokeefefan
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2010 21:17

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door jodiokeefefan »

Sandra1980 schreef:ik moet gewoon even reageren...
heel vervelend dat de tnt medewerker een foute postcode invoert, maar maakt u zelf weleens een fout...
Moeilijk he lezen, wie heeft het hier over een foute postcode invoeren?
niemand, voor sommige mensen is het erg moeilijk om te lezen
LEZEN:

Op de envelop staat mijn Naam en Adres en op het bordje van mijn Brievenbus ook met grote koeienletters geld ook voor mijn onderburen. Verschil tussen 9 A en 9 C + Naam is wel heel groot he, en nog presteren ze het om het in de verkeerde brievenbus te gooien en nog half uit de brievenbus ook :evil:

je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt mmh?
Laatst gewijzigd door jodiokeefefan op 14 jul 2010 20:00, 2 keer totaal gewijzigd.

jodiokeefefan
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2010 21:17

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door jodiokeefefan »

s.v.wieren schreef:Heel vervelend maar tnt is inderdaad niet echt goed in het leveren van pakketten.
Ik had op een Zaterdag een pakket van Nespresso moeten ontvangen, begin middag ben ik weggegaan, s'avonds terug gekomen, geen pakket en ook geen .

Er verdwijnen wel meer pakket bij TNT snap daar ook niets van
er word zeker gestolen, dat heb ik zelf gezien toen ik daar werkte
het is heel triest, blijf met je poten van andermans spullen af zou je denken
maar als je kijkt wat er bij TNT rondloopt .... :roll: zwaar triest

jodiokeefefan
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2010 21:17

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door jodiokeefefan »

stari schreef:Ja ook vandaag een open doos van Babista. Wat zat er in. Maat is het de schuld van TNT of Babista die te beroert is een verpakking juist af te sluiten.
dozen worden ook gewoon bij TNT opengemaakt ..hoe ik dat weet? omdat ik hetzelf gezien heb.
trouwens het regent klachten bij TNT en dan willen ze nog salaris verhoging ook, ze mogen van mij salaris verlaging krijgen en eens een keer fatsoenlijk personeel aannemen

jodiokeefefan
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 jul 2010 21:17

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door jodiokeefefan »

Toxopeus schreef:Bij een verzekerde zending moet de geadresseerde tekenen voor ontvangst, als het om een niet bestaand adres gaat is er ook niet getekend.
Je kunt bij TNT een claim indienen om de kosten vergoed te krijgen.
Mee eens! Heb ik ook gehad! en mijn kosten vergoed gekregen van TNT

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door Frans75 »

jodiokeefefan schreef:
jodiokeefefan schreef:kom net thuis hangt er een herkenbare Envelop uit de brievenbus van mijn onderburen, 2 huizen onder mij dus. Normaal doe ik dat niet, maar haalde de envelop uit de brievenbus en mijn naam stond er op.
Frans75 schreef:Dan een vraag van mijn kant, welk adres stond erop?
Wat denk je zelf het adres van sinterklaas nou goed
Als op die brief het nummer van sinterklaas stond is die goed bezorgd.
De naam is irrelevant.

Frans75
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 nov 2007 20:11

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door Frans75 »

Maar ik zie dat de brief wel correct geadresseerd was, maar foutief bezorgd.

In dat geval heb je inderdaad reden tot klagen.

Niet dat daar wat mee gedaan wordt, maar toch...



Oh, en nog wat:
jodiokeefefan schreef:Moeilijk he lezen, wie heeft het hier over een foute postcode invoeren?
niemand, voor sommige mensen is het erg moeilijk om te lezen
Lees eerste post nog eventjes.

funlobo
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 okt 2009 16:24

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door funlobo »

Mijn ervaringen met TNT zijn ook niet bijster goed te noemen: ik werk op een groep van mensen met een verstandelijke handicap. Een van onze bewoners kwam te overlijden. Ik heb toen zo ca. 70 rouwbrieven verstuurd, verpakt in twee grote verzamelenveloppen. Eén grote envelop is netjes bezorgd naar de geadresseerde mensen. De tweede envelop is echter bezorgd drie (3 !) dagen ná de uitvaart! Wij begrepen al niet dat er zo weinig mensen aanwezig waren op de crematie, maar begrepen al snel dat heel veel mensen niet op de hoogte waren van het overlijden van betreffende persoon! En dat kun je niet meer overdoen!!! Wij kregen nog niet eens de excuses van TNT, ronduit schandalig!

jurgen90
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jul 2010 19:35

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door jurgen90 »

ik zit ook in een bizzare situatie ! door tnt die alle vragen ontwijken ik heb namelijk iets besteld en betaald via internet vanuit nederland nuja op de site stond na 24 uur geleverd en ken iemand die dat ook had besteld die zelf in nederland woont .. nu ben ik er pas achter gekomen ... t duurde nu al 2 weken dus merkte ik dat er iets niet klopte oke enkele dagen kan klopen maar 2 weken vanuit nederland naar antwerpen ? nee toch ! en inderdaad het klopt niet heb een mailtje gestuurd naar de site waar ik t pakket besteld had en die hebben mij een mail beantwoord dat t geleverd is op 30.06.2010 we zijn nu de 16.07.2010 en ik wacht er nog steeds op heb een link gekregen van tnt waar ik kon zien dat t echt wel geleverd was nuja ik werkte die dag en het is een aangetekende zending dus hoe komt in godsnaam dat de status afgeleverd is op 30.06.2010 als ik niet thuis ben ? ik heb al 10talle keren gebeld dan klopt de nr niet kom ik bij een onbeschofte man terecht die wss al veel van die telefoontjes heeft gekregen .. en de nr staat op hun website vindt ik een ander nr zat ik bij tnt post en niet bij tnt pakket en blijkbaar is t iets anders geven ze me een nr die niet eens bestaat bel ik trg naar tnt post zeggen die da ze dat al vaker hebben gehoord .. zeggen ze dus dat ik naar een ander site moet zijn daar vindt ik alweer een ander telefoon nr die wel ringelt maar niemand neemt af bel ik naar 1207 klopt die nr dan nogwel ! bel je dan 5x na elkaar en er wordt gewoon niet afgenomen ! dus kun je geen klacht indienen of hoe t nu zit ! stuur je een mail van hoe zit dat hier leg je je situatie uit zeggen ze ja dat is afgeleverd hier is de handtekening van de ontvanger als dit jou handtekening niet is moet de verzender een onderzoek beginnen via tnt .. vergeten ze nog het bestaand erbij te zetten heb een mail terug gestuurd mag ik dan aub die factuur dat ik teminste zie welke handtekening er staat ,, dus neem ik er een besluit uit dat die postbode zijn werk niet heeft gdn , bij iemand anders geleverd of gewoon achter gelaten of gewoonweg het zelf bij gehouden ? voor mij is het een vraag maar dat tnt alle vragen afwijst nergens een antwoord op geeft geen verantwoordelijkheid neemt voor hun post kan ik gewoon niet bij ! het gaat om mijn geld , mijn pakket dus verdien ik ook wat meer uitleg , 1 ding weet ik wel hier laat ik t er niet bij 160 euro is niet niks ! gaat morgen zowieso een klacht neerlegen bij de politie met alle info die ik nu al heb .. niet veel dus .. en vooral wachten tot ik een deftige uitleg krijg van tnt , maar hoe lang t zal duren ik zal mijn geld of mijn pakket krijgen want alle fout ligt bij hun , ze hadden dit aan mij moeten leveren en mijn handtekening moeten krijgen en omdat t een aangetekende zending gaat zijn ze zwaar in fout , vraagt zich af wat ik nog meer kan doen want dit gebeurd wel vaker als ik zo hoor van mensen ! en mss stap ik wel naar de pers dat t een louche zaak is die aan weet ik veel doet (mensen oplichten) want dat is het zeker !

nakky
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2010 19:52

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door nakky »

Ik heb wat items in de US besteld en heb via track and trace van USPS (Amerikaans postbedrijf) het pakketje gevolgd. Over de grens wordt het door TNT overgenomen. Ik ben gisteren extra thuis gebleven om het pakketje in ontvangst te kunnen nemen. Check ik s'middags de track and trace en lees tot mijn ontsteltenis dat het pakketje door de geadresseerde is gewijgerd. ik ben nota bene de hele dag thuis geweest maar heb geen postman gezien. Ik ben naar mijn postbus gelopen maar er lag ook geen kaartje in. Ik heb toen de TNT helpdesk gebeld en de dame vertelde me om tot vandaag te wachten. Ik heb tot half vijf gewacht maar geen postman aan de deur. Ik heb weer de TNT helpdesk gebeld en vertellen ze mij dat het pakket retour is naar de US en dat ze het niet meer tegen kunnen houden. Wat een stelletje $#@!$ bij TNT.
Nu maar hopen dat het bij de verzender aankomt en weer naar mij toe gestuurd kan worden.

linkepost
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2010 02:52

Re: TNT post bezorgt weer verkeerd

Ongelezen bericht door linkepost »

8 en 9 september 2010 werd er in Strasbourg gepraat over de liberalisatie van de post. Nederland is het enige land in Europa waar de liberalisatie in de postsector is toegepast. De liberalisatie in Nederland is niet echt een succes te noemen en wordt op de voet gevolgd door de omringende Europese landen, er zullen miljoenen ontslagen vallen als de liberalisatie wordt doorgezet in heel Europa en zal een enorme financiële crisis tot gevolg hebben.

De liberalisatie van de post heeft al vele kwade gevolgen gehad, de komende drie jaar zullen 15.000 postwerkers ontslagen worden, sommigen al jaren werkzaam binnen het bedrijf, sommigen tientallen jaren, worden aan de kant gezet. Hun functie zal gedeeltelijk worden over genomen door goedkope krachten, die met andere arbeidsvoorwaarden en een ander uurloon, wat tegen het minimum aanligt, hetzelfde werk zullen doen. Als de ontslagen postwerker geen andere baan vindt mag hij/zij weer terug komen onder deze nieuwe voorwaarden, dit betekent een halvering van het loon van wat ze voorheen kregen voor het zelfde werk.

Het moet niet veel gekker worden. Dit mogen we natuurlijk niet accepteren.

De kwaliteit van de postbezorging loopt hard achteruit, maanden geleden is er al een begin gemaakt met het in dienst nemen van deze goedkope krachten er zijn veel klachten over verkeerde bezorging, te late bezorging of zelfs geen bezorging. De nieuwe krachten, vaak studenten of mensen die door de sociale dienst of het UWV gemaand worden alles aan te pakken wat er maar op hun pad verschijnt, veelal ongemotiveerde en geen gevoel voor post hebbende werknemers, al zullen er mensen zijn die de het beroep zullen waarderen en zich met de volle 100 procent inzetten.

De sociale functie van de postbode verdwijnt hiermee ook, de betrouwbaarheid van de postbode komt in het geding te staan. De altijd vriendelijke en behulpzame postbode, die sinds jaar en dag elke dag door zijn/haar wijken loopt, altijd in voor een praatje en alle straten kent, die kennis heeft, en iedereen bij naam, vaak ook nog van gezicht, kent. Het sociale karakter van de postbode zal gemist worden, de postbode zal zijn/haar beroep missen.

TNT maakt TNT kapot op deze manier, de postbode wordt uitgemoord en uiteindelijk zal het bedrijf er aan kapot gaan, vroeg of laat zullen ze hier zelf wel achter komen. De kwaliteit zal nog verder zakken en de normen nog lager komen te liggen, vandaag gepost... zeker dit jaar nog in de bus, zal waarschijnlijk de nieuwe slogan worden, al zal dat voor de laatste 6 maanden van het jaar wel niet op gaan. Het niveau zal zakken, zoals we dat van de DHL’er kennen, geen straten kennis, geen logica, maakt niet uit hoe laat, geen respect voor u post.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel respect voor de DHL’er, ik heb er zelf ook voor gewerkt, je wordt zwaar onder betaald en je loopt soms wel 12 uur op een dag... je moet het maar kunnen opbrengen.

Op 12september 2010 is er in Rotterdam een grote demonstratie, een demonstratie op Plein 1940 tegen de massa ontslagen die zullen komen, een demonstratie tegen de liberalisatie, tegen het grote geld, tegen de macht van de rijken... komt allen naar Rotterdam en steun de postbodes, laten we één vuist maken en samen een oplossing zoeken voor deze misère, want dit zou het begin kunnen worden van het nog groter maken van het gat tussen arm en rijk.

De postwerkers zijn het grootste slachtoffer, met hun natuurlijk uw post...

De demonstratie begint om 13:00 uur, er worden duizenden postbodes verwacht, met hun, hun gezinnen en sympathisanten.

Gesloten