LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kelloggs Bioscoop Actie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jvanderlugt
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2010 09:52

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door jvanderlugt »

:( :( :( :( :( :( Na acht weken nog niets ontvangen.

huppel99
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2010 19:24

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door huppel99 »

Ik wacht ook al sinds 23 maart op de 6 bioscoopkaartjes......
Krijg iedere keer op mijn mail als antwoord dat ze een achterstand hebben en dat het nog wel twee weken kan duren...
Na die twee weken dan weer hetzelfde antwoord dat het nog twee weken kan duren!!!

jvanderlugt
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mei 2010 09:52

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door jvanderlugt »

:D :D :D Het heeft lang geduurd maar uiteindelijk toch netjes 4 kaartjes ontvangen.{ongeveer 9 weken gewacht}
:) :) :)

MJDKL
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2007 16:11

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door MJDKL »

in maart heb ik 2 bonnen opgestuurd, na maanden heb ik er 1 ontvangen. Hoop gekregen heb ik de andere 4 ook opgestuurd. Met achterop de gegevens enz. Klantenservice gebeld waar de kaartjes bleven, maar ze lopen wat achter. Hoe lang kan het duren om een paar biosbonnen op te sturen.
Ik bedoel frankeren hoeven ze niet, namen erop schrijven hoeven ze niet. Komen degene die als eerste gestuurd hebben onderop te liggen ofzo? We hadden met de vakantie naar de bioscoop willen gaan omdat we wegens omstandigheden niet op vakantie gaan. Helaas.....

Noelle28
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 okt 2010 10:04

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Noelle28 »

En nu maaaaanden later. Nog steeds niks ontvangen!!!! mijn kinderen vragen het elke dag wanneer wij die kaartjes in huis hebben maar helaas. En krijg steeds mailtjes van die marketing dat ze achter zijn. Daar geloof ik niks van, ik denk dat je de kaartjes pas 2 weken voor einddatum binnen krijgt. Of zo??? Ze moeten niet komen met dit soort akties, mensen voor de gek houden doe effe normaal nu zitten ook kinderen ermee!!

yvonne77
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2010 17:03

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door yvonne77 »

Ik wacht nu al maanden op één bioscoopbon. :roll: Ik geloof niet dat die nog gaat komen. Wat een flut-actie. :x

RaDaRAnne
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2006 17:21

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door RaDaRAnne »

Wij hebben de kaartjes binnen.
Gister via aangetekende mail vanuit Parijs ontvangen.

Een aantal mailjes naar [email protected] deed het hem.

Probleem is dat eerder dit jaar de NL vestiging van TLC Marketing Worldwide failliet is gegaan (Zie info via kassa punt nl).

Let wel even goed op wat voor soort kaarjtes je krijgt. Niet alle versies zijn direct bij Pathe te gebruiken.

Nee geen schoonheidsprijs deze actie.

Er is zoiezo niet goed nagedacht over deze actie;
(1 Kellogs pak + verzendkosten) < (prijs bioscoopkaartje).

Anne.
[Die er niet meer of minder Kellogs om eet :]

geert.dingemans
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2009 23:01

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door geert.dingemans »

Hiep hiep hoera,
Na ruim 9 maanden wachten hebben wij donderdag 9 december onze 8 bioscoopkaartjes van Kellog's thuis gekregen. Helaas was onze vreugde van korte duur. De geldigheidsdatum was 31 december 2010 (met uitzondering van de vakantieperiode), maar volgens de bijgevoegde brief is de geldigheidsdatum maar tot 14 december, 5 dagen dus. :( Dus we dachten we maken er een bioscoopmarathon van en gingen gisteren naar de bioscoop van onze keuze (zoals we deze nog in een brief in november aan hadden gegeven): de Euroscoop in Tilburg. Daar aangekomen namen ze echter de bonnen niet aan en zijn wij met onze kinderen teleurgesteld naar huis gegaan. Daarna de website gechecked en bleek dat we eigenlijk maar naar 1 bioscoop in de buurt konden gaan: het Biobest-theater in Best. Daar stonden we vanochtend 9.45 uur voor de deur voor de film van Dik Trom. We hebben heerlijk genoten van de film. De bioscoop is niet zo groot maar wel gezellig en gemoedelijk en vooral heeeel betaalbaar. Daar gaan we morgen of overmorgen nog maar een keer naar toe met de Kellogg's bioscoopbonnen. Kellogg's krijgt inmiddels een ijskoude douche van ons, en een boycot.

MJDKL
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2007 16:11

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door MJDKL »

Ja leuk, eindelijk binnen, mijn kaartjes kwamen ook ongeveer na een half jaar bellen en mailen binnen. Gisteren wilde mijn zoon naar de bioscoop gaan, maar werden ze dus niet meer geaccepteerd. Waarom niet? Omdat ze inmiddels weer de voorwaarden hebben aangepast en de datum hebben vervroegd naar 15 december. Helaas hadden wij geen brief gehad met deze informatie erop. Leuk zo'n actie. weg kunnen we ze gooien. Nooit geen Kellogs meer voor ons. :evil:
Wat baal ik als een stekker hiervan.

ronwijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2011 09:59

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door ronwijn »

het is wel grappig zo'n actie. Heb in juli 2010 ook twee enveloppes ingestuurd voor twee gratis bioscoopkaartjes. In okt nog niets gezien. Maar een mail gestuurd. Is in behandeling is de mededeling. Eind oktober brief gehad met formulier waarop je aangeeft welke bioscoop je wilt bezoeken. Weer teruggestuurd. Het mooie van de actie is dat ik op 31 december 2010 een gratis bioscoopkaartje kreeg en geen twee zoals ik had ingestuurd. Het leuke was (of ontzettend triest) is dat de op 31-12-2010 ontvangen kaartje een geldigheid had tot jawel 31-12-2010. Ik dacht dat het een grapje was maar helaas. Het tweede kaartje heb ik niet eens meer gehad. Ik heb brief gestuurd naar commercieel manager drie weken geleden. Er zal wel geen reactie komen. Het mogen duidelijk zijn dat de kellogs niet meer in mijn huishouden verschijnt. Als je zo denkt om te kunnen gaan met vaste klanten dan ben je die vaste klanten niet waard. Boycotten dus.

Canyarion
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2011 16:23

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Canyarion »

Wat een ellende zeg. Ook ik kreeg mijn kaartje na een hele lange tijd.

Omdat er niet veel deelnemende bioscopen in de buurt waren, besloot ik hem te gaan gebruiken als ik rond de kerst bij mijn familie in Friesland op bezoek was. Op de middag van 31 december zou ik eindelijk mijn gratis kaartje gebruiken. Voor de zekerheid checkte ik vantevoren nog even de website.

Daar zag ik het bericht dat alleen de Pathé kaartjes t/m 31 december geldig waren. Mijn kaartje was ineens t/m 15 december geldig.
Dus heb ik meteen naar TLC Marketing gebeld. Daar werd ik (in eerste instantie) goed geholpen. Ik hoefde mijn verhaal niet eens af te maken, want ze hadden het probleem al heel vaak gehoord. Als ik m'n kaartje retour stuurde met een aan mezelf geadresseerde envelop, zou ik een nationale bioscoopbon krijgen. Na een week of anderhalf heb ik mijn kaartje retour gestuurd.

Vandaag, 3 of 4 weken nadat ik het kaartje terug heb gestuurd, kreeg ik een reactie:

"Beste klant,

Wij bedanken u voor het deelnemen aan de Kellogg's promotie 2010.

Helaas moeten wij u meedelen dat de deadline van 31 december 2010, voor het inzenden van uw aanvraag, inmiddels is verstreken. Uw aanvrag is hierdoor nie geldig en zal niet verder worden behandeld.

Raadpleeg de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
TLC Marketing"

En als ik het telefoonnummer dat op de site vermeld staat (010 8 920 305) bel, krijg ik de mededeling dat het kantoor gesloten is. Ook al zeggen ze daarna dat ze van maandag t/m vrjidag van 9-18h open zijn.

Wat een aanfluiting zeg. Maandag probeer ik opnieuw te bellen. Heeft Kellogg's zelf ook een nummer dat ik kan proberen??

Paulafoto
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2011 11:21

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Paulafoto »

Ook wij hebben mee gedaan met de Kellogg's bioscoop actie. Wij hadden 3 bonnen dus 3 x enveloppe met postzegel + 3x enveloppe met postzegel aan je zelf gericht. In september alles opgestuurd en in december eindelijk bericht.
Door het overweldigende succes van de aktie moesten we alles nog een keer insturen. Welliswaar naar een antwoordnummer maar nu moesten we ineens een bioscoop uitzoeken. Via de site van Kellogg's een bioscoop uitgezocht en alles weer op de bus gedaan (rond 15 december).

Vorige week (februari!) krijg ik van TLC Marketing 3 enveloppen binnen. Mijn zoontje begint gelijk: daar zijn dan eindelijk de bioscoop bonnen.

Fout: het waren 3 hele kleine briefjes 4 x 20 cm:
Beste klant,

Wij bedanken u voor het deelnemen aan de Kellogg's promotie 2010.
Helaas moeten wij u meedelen dat de deadline van 31 december 2010, voor het inzenden van uw aanvraag, inmiddels is verstreken. Uw aanvraag is hierdoor niet geldig en zal niet verder worden behandeld.

Raadpleeg de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,
TLC Markering


Wij hebben hierop gelijk een klacht naar Kellogg's gestuurd. Hierop hebben we nog steeds geen reactie gekregen.

Wat een flut aktie. De klanten betichten van het niet op tijd versturen terwijl je zelf je zaakjes niet op orde hebt!

Ik heb alle brieven van Kellogg's nog wel maar ik denk dat we allemaal belazerd zijn! :x

Jolanda K66
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 feb 2011 10:07

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Jolanda K66 »

Dat vrees ik ook...
We hebben voor 3 kaartjes gespaard, kregen 24 december 1 kaartje wat bijna verlopen was (31-12-2010).
Het (dure) actietelefoonnummer gebeld en de instructie gekregen het kaartje terug te sturen, we zouden een nieuwe krijgen. Tot vandaag niets. Op 7 feb gemaild; geen reactie gehad. Vandaag eens TLC Marketing gegoogled en gebeld. Op dat adres echter zit nu Touch Incentive Marketing. Nu lees ik in dit draadje dat TLC failliet is, dat verbaast mij niet, ik was er al bang voor.
Dus ik vrees inderdaad dat Kellogg's ons massaal laat zakken door wijselijk nergens meer op te reageren. Vanaf vandaag hier ook geen Kellogg's meer!

de_Kolonel
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 14:49

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door de_Kolonel »

Fraaie boel allemaal... :( Ik wacht nog steeds op mijn 8 bioscoopkaartjes. Het enige dat we ooit ontvangen hebben is (ik denk een paar maanden geleden) een brief waarin werd geschreven over het overdonderende succes van de actie en dat het was overgegeven aaneen bedrijf om het verder af te handelen. Je kon daarbij ook opgeven of het bonnen voor een reguliere of een Pathe bisocoop moesten zijn... en dat briefje hebben we opgestuurd. Sindsdien: total silence... Ik ga het er toch niet bij laten zitten. Kellogs moet ons maar tegemoet komen op welke manier dan ook! :cry:

Paulafoto
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2011 11:21

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Paulafoto »

@de kolonel:

Bij Kellog's blijft het helaas ook stil. Wij hebben een klacht aan ze gestuurd en horen daarna niets meer.....

Brattogallyx
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2011 10:01

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Brattogallyx »

Ik had nog steeds de stille hoop ...

Ook wij hadden (een hele stapel kaartjes, mijn zoon zou zijn hele klas meenemen naar de bioscoop) gespaard en opgestuurd in een paar "etappes". Wel een deel van de kaartjes ontvangen (na lang wachten), maar van de overige 18 kaarten geen spoor. Uiteindelijk zouden er andere kaarten verstuurd worden door TLC, en die kwamen ook inderdaad keurig (weer na heel lang wachten). Op 30 december een envelop met een tiental kaarten, geldig tot en met, jawel, 31 december ... Meteen gebeld en een hele aardige dame aan de lijn gehad bij TLC, die me beloofde dat eind januari 18 nationale bioscoopbonnen kaarten alsnog naar ons verstuurd zouden worden. Het is nu eind februari ...

Het nummer van TLC wordt ook niet meer opgenomen. Deze week drie keer gebeld, zonder enig resultaat.

Inmiddels - al het voorgaande gelezen hebbend - denk ik dat wij in elk geval voor de zoveelste keer door Kellogg's bij de neus genomen zijn. Jaren geleden iets dergelijks aan de hand gehad met hotelovernachtingen in Londen, ook dat was een lijdensweg totdat uiteindelijk het spoor dood liep.

MJDKL
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 feb 2007 16:11

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door MJDKL »

Nou goed nieuws van mijn kant. Toen mijn zoon te horen kreeg op 18 dec dat de kaartjes niet meer geldig waren heb ik meteen alles weer op de post gedaan retour naar dat TLC en meteen via de website van Kellogs een klacht ingedient.. Mailtje gestuurd naar tlc (en een stuk of 30 BCCtjes) Ik was zoooo boos. Ze adiviseerden mij om de kaarten op te sturen. Dat had ik dus al gedaan. Maar ik verwachtte er niets van natuurlijk. Maar wat blijkt...in januari vanuit Frankrijk, aangetekend en wel (het mag wat kosten) 4 nieuwe bioscoopkaartjes geldig tot 2012. De volgende dag van Kellogs een brief ontvangen dat ze mijn klacht hadden ontvangen en dat ze er alles aan zouden doen om mij zo snel mogelijk nieuwe kaartjes te sturen. Die had ik dus al de vorige dag binnen.
Waarom nu niet meteen goed doen, dat verzenden uit Frankrijk kost toch veel meer dan de kaartjes gewoon tot 31 dec, te laten gelden??
Afijn het heeft bijna een jaar geduurd, heel wat mailtjes en telefoontjes, maar wij hebben ze binnen. Mochten ze ooit weer met zo'n actie komen... Niet voor mij..

ChAoS Film
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2011 15:09

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door ChAoS Film »

Ook ik heb lange tijd geprobeerd TLC te bereiken op 010-8920305, maar daar krijg ik alleen bericht te horen dat ze tussen 8:00 tot 18:00 te bereiken zijn (maar welk bedrijf ik aan de lijn heb wordt niet gezegd).
Uiteraard wordt de telefoon nooit opgenomen en krijg ik telkens dit bericht te horen.
Op mails via de site van Kellogg's verstuurd krijg ik geen antwoord.
Ook Kellogg's in Den Bosch is niet te bereiken op 073-6406850.
Nadat de telefoon ongeveer 5 minuten overging nam er een mevrouw van Kellogg's in Brussel de telefoon op.
Zij kon mij ook niet helpen.
Wat een belachelijke slechte service heeft Kellogg's.
En wat een oplichting is die bioscoop actie.
Na een jaar heb ik nog steeds niets ontvangen.
Heeft Kellogg's al eens de koude douche ontvangen van Radar?
Zo niet, dan wil ik ze bij deze met stip nomineren!

Paulafoto
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2011 11:21

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Paulafoto »

Wij komen net terug van vakantie en bij de post zat een mededeling van TNT dat er een aangtekend stuk van TLC op het postkantoor ligt. Eerst geen idee wat TLC is maar nu wel weer. Morgen eerst maar even naar het postkantoor om te kijken wat het is. :?:

Paulafoto
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2011 11:21

Re: Kelloggs Bioscoop Actie

Ongelezen bericht door Paulafoto »

Ja hoor de aangetekende post vanTLC waren idd bioscoop kaartjes. 3 zoals besteld met een geldigheid tot en met 31-1-2011. Daarnaast vandaag nog een pakket van Kellogg's onvangen. Brief met excusses etc en 2 pakken Kellogg's.
Ik had echt geen idee meer dat dit goed zou komen maar zo zie je maar weer de aanhouder wint.

:D

Gesloten