LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardebon voor winter- of zomerbanden bij Nefkens (Peugeot)

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
r--s
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2014 20:50

Waardebon voor winter- of zomerbanden bij Nefkens (Peugeot)

Ongelezen bericht door r--s »

Via Groupon een waardebon van €300 gekocht voor nieuwe winter- of zomerbanden bij Nefkens (officiële Peugeot dealer). Helaas blijken hun auto’s net zo onbetrouwbaar als hun verkooptechniek.

Kosten voor de bandenwissel, verwijderingsbijdragen en (verplicht) gebruik bandenhotel worden apart berekend. Dit terwijl in de beschrijving van Groupon staat dat dit inclusief is, zie: https://www.groupon.nl/deals/utrecht/ne ... v/33323324. Ook op de website van Nefkens: http://www.nefkens.nl/banden-webshop.html wordt gesproken over een totaalprijs. Quote van de Nekfens site: “Bij Nefkens betekent all-in: inclusief btw, montage, balanceren, wielgewichten, standaardventielen en verwijderingsbijdrage. (Kosten die andere aanbieders vaak achteraf berekenen!)”.

Resultaat, de banden bij Nefkens zijn met Groupon-waardebon bijna 2 keer zo duur dan zonder waardebon. Toen ik Nefkens confronteerde met de prijzen en voorwaarden op hun website/waardebon leverde mij dit verschillende onverklaarbare antwoorden op en zelfs het “advies” geen gebruik te maken van de Groupon.

Groupon tot vier(!) keer gemaild over deze klacht. Tot op heden geen enkele reactie (Ticketnummer: 1272120).

Kortom, wees gewaarschuwd!

daffyduck80
Berichten: 52
Lid geworden op: 11 apr 2014 11:35

Re: Waardebon voor winter- of zomerbanden bij Nefkens (Peugeot)

Ongelezen bericht door daffyduck80 »

Groupon is niet fout en nee ik werk daar niet Groupon is een doorgeefluik simpel zat.
Nefkens koopt een reclamecampagne in levert zelf de tekst aan en is ook verantwoordelijk voor de uitvoering.

Dat Nefkens dan compleet andere regels hanteert ook tegenover hun eigen site ligt dus bij Nefkens en niet bij Groupon.

Nefkens naait je dus zelf want het kan nooit 2x zo duur zijn.
Je bon koop je voor 99 euro en hij heeft een waarde van 300.
Dus koop jij voor 500 banden min 300 + 99 betaal jij 299, rekent Nefkens meer lichten hun je dus op.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Waardebon voor winter- of zomerbanden bij Nefkens (Peugeot)

Ongelezen bericht door newmikey »

r--s schreef:Toen ik Nefkens confronteerde met de prijzen en voorwaarden op hun website/waardebon leverde mij dit verschillende onverklaarbare antwoorden op en zelfs het “advies” geen gebruik te maken van de Groupon.
Prima advies dus en nog gratis ook!

r--s
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 apr 2014 20:50

Re: Waardebon voor winter- of zomerbanden bij Nefkens (Peugeot)

Ongelezen bericht door r--s »

newmikey schreef:
r--s schreef:Toen ik Nefkens confronteerde met de prijzen en voorwaarden op hun website/waardebon leverde mij dit verschillende onverklaarbare antwoorden op en zelfs het “advies” geen gebruik te maken van de Groupon.
Prima advies dus en nog gratis ook!
Zeker een goed advies. Jammer alleen dat die Groupon geld kost. :wink:

Maar goed, Groupon heeft gereageerd. Ze hebben aangegeven het bedrag terug te gaan storten. Wat mij betreft een prima oplossing.

Zo gebeurt er een maand niets en zo kan het opeens de volgende dag geregeld zijn...

Gesloten