Koop niet bij bandenleader.nl

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
Teunbosseman
Contacteer:

Re: Koop niet bij bandenleader.nl

Ongelezen bericht door Teunbosseman » 11 feb 2019 11:59

jan-willem.bond schreef:
11 feb 2019 11:24
In antwoord op alle reacties:
Ja, ik heb mijn lesje geleerd. Goedkoop is duurkoop. De plaatselijke garage wordt natuurlijk wel betaald voor de montage dus dat ik aan hun brood zit, zie ik niet zo.
Bedankt voor de serieuze antwoorden.
Ik had gedacht dat er op dit platform geen onzin reacties zouden komen, jammer dat er altijd mensen zijn die anderen in de **** willen nemen.
Ik wil alleen maar waarschuwen voor dit bedrijf. En ja, op dit forum stonden negatieve reacties maar die had ik vooraf niet gezien. Elders op internet was men veel positiever. Maar ik snap waarom. Negatieve reviews worden op hun site verwijderd, merk ik.

Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn. Sommige nemen genoegen met lagere marges.

Maar eens dat sommige opmerkingen van sommige leden tot de categorie kansloze azijnzeurderij zijn en totaal geen toegevoegde waarde hebben.

Dank voor de waarschuwing, hopelijk heb je een ander geholpen hiermee en slaat deze dit bedrijf over.

BreejKC

Re: Koop niet bij bandenleader.nl

Ongelezen bericht door BreejKC » 11 feb 2019 13:59

Nog nooit problemen ervaren met banden die ik via het internet bestelde en bij aangesloten montagebedrijven liet monteren en balanceren. Alijd pima banden gehad. Dat doe ik al vele jaren zowel voor mijn auto's als voor mijn motorscooter. Ik let wel altijd op dat de leveranciers van de banden een contactadres in Nederland hebben.

Verder zijn er nog verschillen tussen bandenleveranciers die voor hun klantenservice een betaald 0900-nummer of een gewoon telefoonnummer hanteren.

Op deze manier inmiddels al honderden Euro's bespaart t.o.v. de merkdealers, motorzaken en de reguliere bandencentra. Goede ervaringen met internetbanden bestaan er dus wel degelijk. Maar je moet natuurlijk wel een klein beetje opletten wáár je via het internet je aankoop doet.

Plaats reactie