LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Banden Ceat Tornado

Problemen met jouw autobanden? Geef hier jouw mening.
joukie
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2008 10:36

Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door joukie »

Goedendag ,

Wie heeft ervaring met banden van het huismerk van KwikFit en wel de Ceat Tornado.

alvast bedankt voor uw reactie,

Mvg.S.de Vries
Soest.

Pascal73
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 mei 2007 10:12

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Pascal73 »

http://www.autobandentest.com/pkw_somme ... index.html

Hier wat ervaringen van Ceat berijders. Maar voor een paar Euries meer zou ik toch ff kijken naar een leuke A-merk aanbieding. Scheelt vaak een hoop ergernissen.

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Cr@m »

Ik zou niet op banden bezuinigen ... ze brengen je wel thuis :!:

Pitbull333
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:55

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Pitbull333 »

jah maar je kan wel zeggen van banden brengen je thuis dat kan je wel over alles zeggen dan kwa bijvoorbeeld de remschijven van de auto bijvoorbeeld als die niet goed zijn dan kom je waarchijnlijk ook niet veilig thuis dus dan ben je wel veel geld kwijt als je nergens op moet bezuinigen

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Cr@m »

Dat je nergens op moet bezuinigen zeg ik niet :!: Ik bezuinig niet op banden ... oja en op remmen ook niet :lol: dat is het eerste wat ik aanpas bij een auto :wink:

Pitbull333
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:55

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Pitbull333 »

ow oke dan
maar je snap me tog ook wel
maar welke banden gebruik jij eigenlijk?

Cr@m
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 aug 2007 18:58

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Cr@m »

Tuurlijk snap ik je. Heb eerst op Bridgestone RE 040 gereden maar daar was ik niet zo weg van. Nu rijd ik op de KUMHO KU 31 ECSTA en dat bevalt me een stuk beter 8)

Pitbull333
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2008 20:55

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door Pitbull333 »

je moet de Rodstone pakke die zijn echt goed ik weet niet wat voor maat je hebt en welke auto maar ik weet niet of je verstand hebt van banden, maar ik hebt er wel verstand van dat is ook niet om op te scheppe ofzo maar als je vrage hebt mag je gerust maile en dat geld ook voor andere members

kampvuur
Berichten: 243
Lid geworden op: 09 apr 2006 13:29

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door kampvuur »

Zover ik weet zijn de ceat banden prima, zijn gewoon pirelli banden met hun overjarige profiel, zijn recente banden van de dezelfde loopband, het profiel is niet up-to date maar wel goed..niks mis mee, de prijs is zeer gunstig. vandaar hun huismerk.

kost
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2006 15:37

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door kost »

Ceat is inderdaad een merk van Pirelli,maar zeker niet van dezelfde kwaliteit.. zoals velen zullen weten is Kwik-Fit een vertegenwoordiging in NL van Pirelli en zullen ze snel de Ceat aanbevelen. In de managers-bonusregelingen bij het bedrijf, staat dat de Ceats gepromoot dienen te worden voor een grotere beloning... Ga dus zeker niet af,op de aanbeveling van de Kwikfitters....

burnerchief
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 jun 2006 22:43

Re: Banden Ceat Tornado

Ongelezen bericht door burnerchief »

http://www.amt.nl/web/show/id=46077/con ... -goed.html

de grond inboren is ook een vak op dit forum

Gesloten