LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] cholesterol verlagende medicijnen

Alle onderwerpen rondom de cholesterol verlagende medicijnen
gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gubetje »

hier stond een bericht over cholesterol verlagen op natuurlijke manier, wat ik nu verwijderd heb/
Laatst gewijzigd door gubetje op 17 sep 2007 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Johannes44

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Johannes44 »

En wat verdien je eraan??????
Je wilt graag mensen ermee helpen..dus dat doe je dan neem ik aan geheel gratis...willen helpen is namelijk wat anders dan er geld aan verdienen (en ik proef bij U dat U hier een slaatje wilt slaan)

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gubetje »

verwijderd
Laatst gewijzigd door gubetje op 17 sep 2007 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.

Johannes44

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Johannes44 »

Word eens concreet dan...wat kost het???

Ik heb geen enkele lange weg te gaan. U bent gehandicapt, ik heb voor mn leven gevochten maandelnag. Heb het o pwilskracht gered! maar er word me iets teveel gedaan onder het mom van "mensen helpen", vandaar mn twijfel. maar ben benieuwd, aLS u MENSEN ÉCHGT WILT HELPEN, ZAL UW PRIJS ZEER LAA ZIJN NEEM IK AAN

Nousse
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:02

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Nousse »

Gubetje,

Ik reageer niet meteen negatief op Uw stukje over een natuurlijke cholestorolverlager, want elke info hieromtrent is zeer welkom, maar wellicht is het beter om er toch hier wat meer over te vertellen, gezien de verhalen en vooral problemen die diverse mensen hebben met de statines die ze nu moeten nemen om hun cholestorol goed te houden.
Ik ben wel nieuwsgierig welk middel U bedoelt, dus vertel er in dit forum meer over of plaats de link naar verdere gegevens hierover svp.
Dan kan ieder voor zich besluiten of hij/zij er iets mee kan.
Alvast bedankt en groetjes.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gubetje »

Goedemiddag nousse.

Klopt , wat U zegt. Daarom heb ik ook mijn emailadres opgeschreven voor degenen, die echt geinteresseerd zijn en dan kan ik die mensen dus documentatie opsturen.

Vriendelijke groeten,

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Statines en het onbehoorlijke reclame maken.

Wie hier op een schandalige manier zijn "winkeltje" gaat aanprijzen zou al bij voorbaat geboycot moeten worden.
Immers, hij / zij die de forumregels zo grof overtreedt zal ook wel niet zo zuiver omgaan met zijn medemens.

Ik heb zelf naar aanleiding van de Radar-uitzending veel verschillende informaties gelezen over statines en hier op dit forum er ook vrij uitgebreid over geschreven.
Daarin ook dat bij goede dubbelblind onderzoeken het enige natuurlijke middel om het cholestorol wat naar beneden te kunnen krijgen het doodgewone knoflook was.
Over andere natuurlijke middelen ben ik niets tegengekomen.

Grootvader
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 17 sep 2007 12:38, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gravedigger »

#Gubetje. Je gaat voorbij aan de vraag om die info HIER te plaatsen.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gubetje »

Ik ga niet aan de vraag voorbij, maar het zijn 2 a4 vellen. Het zou teveel ruimte in beslag nemen hier en daarom vraag ik mensen, die echt geinteresseerd zijn mij te mailen.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gubetje »

Ik zie nou pas het verhaal van kanovaarder.
Wat jammer, dat je mij zo negatief uitlegt.
Ik zal alle informatie hier van de site af halen.
Voor mij was het bedoeld om mensen te helpen en als het dan zo uitgelegd wordt, jammer. Ik wil geen reklame maken, maar weet zelf hoe naar het is zo'n hoog cholesterol en als er dan op natuurlijke manier iets aan te doen is, wat bovendien nog wetenschappelijk bewezen is, vind ik het mijn plicht om mensen van op de hoogte te stellen, maar dus duidelijk niet hier op het forum/
Sorry, ik was weer te sociaal bezig en herzie mijn fout op dit moment,

Nousse
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:02

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Nousse »

Sorry mensen......er zijn er die naar mijn mening toch te bot reageren zonder exact te weten of iemand werkelijk van plan is om even 'misbruik' te maken van degenen die nu nog min of meer afhankelijk zijn van statines (behoor er zelf ook toe !!!!). Waarom nu meteen dit soort agressieve reacties ?
Zelf heb ik ook wat betreft mijn neuropathie tips aan anderen doorgegeven en gegevens opgestuurd zonder er een cent aan te verdienen; heus, er zijn nog mensen die hun goede bevindingen met een bepaald middel graag door willen geven aan degenen die dit nodig hebben en vooral als je dit soort middelen niet te horen krijgt van een arts !! Ik ben nog niet elk geloof in de mensheid verloren (gelukkig), ook al komt iedereen wel eens bedrogen uit !
Bovendien werd er aangegeven dat je hem persoonlijk kon benaderen en daarna zou je meer info kunnen krijgen. De verklaring dat het 2 A-4 velletjes zijn, dus te veel om hier in het forum te plaatsen, vind ik aannemelijk.

Ik ga in elk geval wel vragen mij meer info hieromtrent te verschaffen.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gubetje »

wie informatie wil over cholesterolverlaging op natuurlijke manier , kan me mailen. Dan stuur ik informatie op.
Verder ga ik op dit forum er niet verder op in, vanwege negativiteit door sommige mensen. Fijn weekend

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door eeliane »

Is het niet samen te vatten met welke middelen je dat dan doet, een hele uitleg van hoe het werkt is niet nodig hoor.
Dus een korte samenvatting zou handig zijn.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

choresterolverlagersvraag aan chubertje.

Voor deze ene keer gemaild.
Ik ben benieuwd.

Grootvader

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Janny »

Nousse

Ik heb lange tijd niets laten horen ,omdat ik vacantie had en daarna de bezoeken aan de internist wilde afwachten.
Gebruik nu: Ezetrol 10mg.inplaats van de statines. en ik denk dat het de goede kant op gaat. daarnaast gembrofizil.
En de bloedsuikers blijven goed. Ezetrol is geen statine! http://www.consumed.nl/medicijnen/6086/Ezetrol en dat was juist de boosdoener en tevens het geneesmiddel. We hopen dat het goed blijft gaan.Of de cholesterol ook laag blijft is vooreerst nog afwachten tot de volgende controle.
Janny

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ezetimibe wat je krijgt, zorgt er voor dat de cholesterol in je dunne darm blijft.
Het is ook in combinatie met simvastatine verkrijgbaar en heet dan Inegy. daar moet ik morgen mee starten in de sterkte 10/40.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Janny »

sterkte en hoop dat het zal aanslaan.
Janny

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

aan Gubetje nogmaals.

U schreef dat wij u konden mailen over uw "medicijn"of choresterolverlagende methode.
Normaal gesproken haal ik vaak mijn schouders op want het allereerste wat nodig is is het stoppen met roken en meet bewegen, het liefst intensief.
1 uur hardlopen of 2 uur stevig doorlopen is niet alleen goed voor het verlagen van het choresterolgehalte maar verlaagd ook de bloeddruk en zorgd tevens voor meer ust in het lijf.

Maar goed, dit keer toch naar die Gubetje gemaild, maar nee hoor, géén reactie.
Zou hij toch meer bezig zijn geweest met reclame maken voor een duister stalletje?

Grootvader

Nousse
Berichten: 32
Lid geworden op: 06 mar 2007 15:02

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Nousse »

Dag Janny,

Goed dat je doorgeeft dat je nu een ander medicijn gebruikt dan de statines. Ik heb nog nooit gehoord van Ezetrol, maar als dit ook zou helpen de cholestorol op peil te houden, is dit natuurlijk goed.
Ik zal dit in elk geval ook eens noemen aan mijn internist en wie weet is hij hier ook positief over en kan ik van de statines af.
Laat je nog eens weten hoe het met jouw cholestorol gaat ? want op deze manier worden wij ook wijzer :lol:

Groetjes : Nousse

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: cholesterol verlagende medicijnen

Ongelezen bericht door Janny »

noussie.

Dat zal nog even duren, omdat het pas in januari zal zijn en dan de uitslagen pas. Tot nu toe lijkt het goed te gaan, ik zie wel een lichte verbetering.
groet en sterkte.]
Janny

Gesloten