LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
SandervdBerg
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 okt 2008 12:33

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door SandervdBerg »

Ik heb de uitzending gezien en er zijn door Ziggo weer vele beloftes gemaakt en ook om de kosten van het 0900 nummers.
Ik begrijp niet dat Ziggo niet gewoon het locale nummer meld zodat de mensen niet met hoge bel kosten komen te zitten.
Voor iedereen die wel dit lokale nummer wilt bellen kan deze vinden op www.0900alternatieven.nl en ik hoop eigelijk dat Ziggo nu wel aan haar woordt houd.

B.Brink
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door B.Brink »

Ik heb vanaf 4 oktober geen telefoon meer en heb dus op 4 oktober gebeld en gevraagd wat er aan de hand was, toen werd mij verteld dat de storing tussen 3 en 5 dagen opgelost zou zijn. 12 oktober heb ik opnieuw gebeld toen werd er geantwoord dat ze niet zouden weten wat er aan de hand was maar de storing was niet bij ons binnen maar was buiten moest maar wachten ze deden hun best. Ik heb toen een mail gestuurd met dezelfde vraag omdat ik nu al 2x meer dan een half uur aan de gsm had gehangen en nog steeds niet verder kwam. 18 oktober weer gebeld en weer een half uur aan de telefoon gehangen ik heb toen uitgelegd dat iedereen bij ons in de buurt met een nieuwe modem geen problemen had maar wij wel het antwoord was dat het daar niet aan mankerde maar waar het wel aan scheelde dat wisten ze niet, moest maar weer afwachten. 27 oktober weer gebeld en gevraagd als ik een nieuwe aansluiting wilde hebben hoelang het dan duurde voor ik telefoon had. het antwoord was dat dit binnen 48 uur kon. Maar toen ik zei dat ik al een aansluiting had en graag ook binnen 48 uur telefoon wilde hebben konden ze me ook niet verder helpen. Zouden het opnieuw doorgeven aan de technische dienst. Hij wenste mij nog een fijne dag. Ik kom dus niet verder en heb nog steeds geen telefoon. :evil:

sandra#71
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:22

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sandra#71 »

Heb al gemaild ,proberen te bellen en zelf een brief gestuurt,
maar kom voor geen mogelijkheid van deze abbonnement af.
Krijg nergens geen reactie op ook geen bevestiging.
HET IS OF AT -HOME IS GESTORVEN EN JE LEVEN LANG ER AAN VAST ZIT.
Zelf naar de winkel gegaan waar het abbonement is aangevraagd kon niets voor me doen.

Als Ziggo :twisted: at home overgenomen heeft,
laat ze dan ook verantwoord het abbonement te kunnen laten beeindigen.
Ik ben overgestapt naar een andere provider en betaal nu voor 2
WAT MOET IK NOG DOEN VOOR VAN ZIGGO AF TE KOMEN!!!!!

sandra
PS dank je zwollywood heb nr genoteerd zal morgen meteen contact opnemen.
Laatst gewijzigd door sandra#71 op 27 okt 2008 22:48, 2 keer totaal gewijzigd.

s1nister
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:17

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door s1nister »

overstappen allemaal!!

wraak!!!

hannyweer
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:42

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hannyweer »

ook ik heb met verbazing vanavond de uitzending gevolgd, want ik heb ook het ene probleem na het andere probleem met ziggo (casema)
ze bellen of je een proefabonnement wil nemen op film1 en sport 1 voor 3 maanden vraag je en dan wordt je gebeld of je verder ja mevrouw wij nemen dan contact met u op wat u dan verder wil, nu mooi niet 7 maanden elllende om er vanaf te komen mailtjes die volgens hun niet zijn aangekomen terwijl jij een ontvangst bevestiging heb gehad, maar wel lekker de kosten doorberekenen, en ga zo maar door,vervolgens ene storing na andere storing telefoon nou mag blond zijn maar beslist niet dom kreeg mailtjes met antwoorden nou het geen wat ze mijn schreven had ik allang 100x gedaan, maar als je ze vraag voor vergoeding voor geleden schade dan is het erg stil bij ziggo, dan hoor vervolgens vanavond dat je geleden kosten kan terug vragen maar ik heb prepaid dus kan geen nota overleggen, ha ha dus wij mensen die prepaid bellen vallen buiten de boot, en zo kan ik nog wel even verden gaan, facturen ook zo krime, krijg een debet en credit nota, nou volgens mij is debet en credit nul maar na 5 maanden staat deze nota ineens op je facturenlijst open, mail gestuurd in september moet nu nog aantwoordt krijgen, dus bellen en mailen na ziggo is een grote puinbak, ben ook erg benieuwd wanneer de firma ziggo eens dat werkelijk naar de mensen gaat luisteren, zoals ze in hun reclamespots aangeven.

s.van der veen
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2007 21:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door s.van der veen »

Ik wou reageren op jullie ziggo progamma maar zorg
eerst maar ees dat die code letters eens duidelijk leesbaar
zijn want dit is waardeloos

Dylan1968
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:57

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Dylan1968 »

Goh frappant zeg... Zodra het over Ziggo gaat krijgen we bij Tros Radar te horen

"Op dit moment zijn alle lijnen bezet.. Probeert u het op een later tijdstip nog eens"

Waar hebben we dat eerder gehoord?

Complimenten aan Tros Radar, maar wat mij betreft mogen ze Ziggo nog iets harder aan de schandpaal nagelen

L Memelink
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 okt 2008 18:28

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door L Memelink »

Hallo,

Ik heb zojuist de uitzending gezien, en ben zeer verbaast over de uitspraken die Ziggo deed.
Ik heb op woensdag 22-10-2008 een mail naar Ziggo gestuurd met de vraag hoe ik het bedrag dat ik door bellen met gsm naar helpdesk ben kwijtgeraakt terug kan krijgen en wat ze met mijn telefoon abbonnement doen ik heb een maand niet kunnen bellen en kon niet gebeld worden. Ik kreeg van Ziggo een mail terug met een heel verhaal hoe ik mijn modem moest resetten en hoe ik anders een storing kon oplossen, nou vraag ik u ik had helemaal geen storing gemeld ,alleen maar gevraagt hoe ik de kosten moest declareren.
Dus wat die man van Ziggo ook beweerd, de klachten worden NIET couland afgehandeld, sterker ze worden helemaal niet afgehandeld.
M.vr.groet L memelink
Laatst gewijzigd door L Memelink op 27 okt 2008 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

sandra#71
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 21:22

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door sandra#71 »

Probeer ik al ,gebeld gemaild,ook geschreven,geen reacties terug en betaal nog steeds.
WAT MOET IK DOEN,ik weet het niet meer.
Rader help me aub
Sandra

s.van der veen
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 sep 2007 21:37

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door s.van der veen »

even een reactie op de ziggo uitzending.
laat al die mensen toch van de kabel af gaan enop schotel
e/o digitenne dan zijn van al dat gezeur af en het is nog veel
goedkoper ook.

jeroen24
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2008 22:00

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door jeroen24 »

Precies hetzelfde overkomt me nu bij Tefort. Jarenlang was ik een zeer tevreden klant van Speedlinq, wordt deze provider dit jaar overgenomen door Telfort. Op 10 juli was de complete verbinding van internet en telefoon weg. Gebeld natuurlijk, maar als de wachttijd meer is dan 5 minuten, wordt de verbinding verbroken. Na een paar keer proberen eindelijk mijn verhaal kunnen doen, de volgende keer was mijn hele klacht weer gewist ("nee hoor, kan ik niks van terugvinden"). Inmiddels ben ik 6 aangetekende brieven verder (aan de directie, klantenservice, financiele afdeling): geen enkele reactie, behalve een dreigbrief omdat ik mijn abonnementsgelden heb laten storneren. Er komt geen eind aan...

Sjaak Boone
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 okt 2006 18:02

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Sjaak Boone »

Flauwe uitzending. Een hoop boze klanten die mogen zeggen hoe erg het wel is en een marketing meneer van ZIGGO, niet eens vice-president, die natuurlijk belooft dat alle klachten binnen 14 dagen worden opgelost. Dus gaan de normale dagelijkse storingen in de wacht. Verbijsterend om te zien dat ZIGGO doorgaat met nieuwe klanten werven. Die worden niet goed aangesloten en gaan dan weer de helpdesk bellen zodat de bestaande klanten niet geholpen kunnen worden. Hoe ZIGGO kan je zijn!

Als trouwe klant van Casema (>15 jaar) en inmiddels ex-klant van ZIGGO had ik nog wel wat vragen beantwoord willen zien.
Hoeveel vice-presidents kent ZIGGO, m.a.w. hoe serieus neemt men de klachten? Hoe hoog gaat de bonus van de ZIGGO managers in 2008 uitpakken? Waarom heeft de OPTA de fusie tot zo'n gigant toegestaan, terwijl ZIGGO overduidelijk de eigen bedrijfsprocessen niet op orde heeft? Waarom worden de klanten niet normaal geinformeerd via website of teletekst over de storing? Is dat om vergoedingen te voorkomen? Of wil men meer belminuten genereren? Is er een afspraak tussen telecomaanbieders om er met z'n allen zo'n puinhoop van te maken dat mensen wel genoodzaakt zijn om 2 abonnementen aan te houden?
Laatst gewijzigd door Sjaak Boone op 27 okt 2008 22:25, 2 keer totaal gewijzigd.

dybora

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door dybora »

In de maand juli hebben wij ons aangemeld bij ziggo voor alles in een
plus pakket abonnement van 49,95 die op internet met een aanbieding
2mnd graties en het analoog (z1) bij het bedrag was inbegrepen.
wij kregen een overeenkomst van ziggo wat wij niet besteld hebben.
Bellen had geen zin of e-mail sturen, werd niet op gereageerd. Internet
en telefonie viel ons ook regelmatig uit ook onder het bellen.In september kregen wij een factuur van ziggo dat wij de abonnement van
augstus-september-oktober moeten betalen van een bedrag van 98,31
plus nog eens apart de analoog (z1) voor de drie mnd moesten betalen van 15,90.In de maand october hebben wij een brief gestuurd met een opzegging naar ziggo daar hebben ze tot heden niet op gereageerd.

Eviet
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 22:12

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Eviet »

Ik vroeg een paar weken terug Z1 internet aan van Ziggo. Dit deed ik via een bestelformulier op internet. Toen ik de gegevens verstuurde, deed de webpagina het niet. Dus die vernieuwde ik uiteraard en toen stond er dat mijn gegevens al verzonden waren. Ik vond het alleen wel vreemd dat ik geen bevestiging per mail/brief kreeg.

Na een paar dagen ging ik dus maar even bellen om te vragen of ze mijn gegevens wel hebben doorgevoerd in het systeem. En dat was dus wel zo. Het pakket zou ik binnen een paar werkdagen ontvangen. Een week ging voorbij: geen pakket bij de post. Ik belde opnieuw. "Ja, we hebben last van vertraging. U krijgt het binnen een paar werkdagen". Een week later kreeg ik nog niets. Inmiddels was ik het echt zat, want televisie van KPN had ik ook in die tussentijd geregeld en al ruim een week binnen!

Dus ik wou mijn bestelling cancellen, maar de klantenservice is echt slecht te bereiken. Telkens krijg ik te horen dat de wachtrij minstens 10 minuten lang is. Na 18 minuten krijg ik nog steeds geen medewerker aan de lijn. En dit heb ik meerdere keren gedaan.

Toen heb ik via internet maar mijn Z1 internet abonnement opgezegd. Eigenlijk moest ik een klantnummer opgeven. Maarja, ik heb die nooit gekregen.. Waardeloos.

helmink
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 22:06

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door helmink »

interessante uitzending.. wij zijn een oud tevreden @home klant. en sinds de overname een nieuw tevreden ZIGGO klant. alles werkt PERFECT.nog steeds. geen storingen noppes nada.dus mijn vraag, hoeveel vd ZIGGO klanten in percentages uitgedrukt hebben klachten..ok elke klacht is er 1. maar er zijn ook een heleboel tevreden klanten. is het dan regio gebonden..zijn het hoofdzakelijk de casema of multikabel ex-klanten?.bedoel maar..wij zijn tot nu toe uiters tevreden met onze telefoon en internet...bij deze

Kate25
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 mei 2008 21:51

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Kate25 »

Leuk dat bezoek aan het kantoor, maar helpt dat? Had vooraf de management rapportages of de algemene rapportages van hun call-centres, helpdesks, storingsdienst opgevraagd vanaf januari 2008 tot heden. Het was te zien dat medewerkers meldingen via de pc afhandelen, traceren, proberen te verhelpen. Beetje software laat zien welke klant geklaagd heeft, wie de melding behandeld hebben, wat er geprobeerd is, wat het werkelijke probleem is, hoelang het duurde voordat het opgelost is, wie de call heeft afgesloten en waarom etc en dat kan allemaal uitgeprint worden. Zo sta je wel sterker als Ziggo in de uitzending doodleuk meldt dat datum in mei nergens op slaat, aantal meldingen is afgenomen en doorlooptijd van calls idem.
Petje af trouwens voor de callcentre/helpdesk medewerkers van Ziggo, die te maken hebben met netwerken/hardware/software die niet op elkaar aansluiten en door managers afgerekend worden op hoelang ze over een call doen en hoeveel calls ze afhandelen in periode. Kortom: eisen vastgesteld door managers, die niet weten waar ze het over hebben.

fcox
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 22:57

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door fcox »

Ik heb mij 15 augustus 2008 aangemeld voor Z1 van Ziggo, alles in één, en wel met overname van mijn oude telefoonnummer. Tien weken later heb ik nog steeds geen telefoon en rijzen de kosten van het belleb met de klantenservice de pan uit. Daarnaast maak ik onnodige kosten, omdat mijn alarmsysteem geen doormelding meer kent naar de alarmcentrale. Ik heb de rekeningen nog niet allemaal binnen, maar ik schat alles bij elkaar toch wel een kleine € 200,-
Tijdens de uitzending klonk applaus toen door Ziggo werd toegezegd, dat binnen twee à drie weken alle problemen zouden zijn opgelost, zeker voor de aanwezigen en de klachten in de kruiwagen. En hoe zit dat met degenen, die nu pas (kunnen) reageren? Uiteindelijk een antwoord van Ziggo met een onbevredigend resultaat, want waarom worden de aanwezigen met voorrang bahandeld, schuiven de anderen weer verder naar achteren.

Scallie1234
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2008 23:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Scallie1234 »

Ik wil hier even aangeven dat ik zelf bij ziggo werk en dat ik en mijn collega's keurig met de klanten omgaan.
Er gaan inderdaad een aantal dingen mis, maar ik krijg het gevoel dat jullie denken dat wij absoluut niks maar dan ook nada uitvoeren, dat wij expres niet opnemen.
Ik wil bij deze dit dus even recht zetten. Wij werken ons bijna letterlijk uit de naad.
Ik doe zoveel ik kan voor de ziggo klanten en probeer ze waar mogelijk te helpen en te adviseren.
Ik heb de leukste gesprekken met de mensen en ik zorg er voor dat een klant tevreden op hangt.


MVG,

camkooyman
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 okt 2007 22:03

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door camkooyman »

Ik geloof wel dat de mensen van de Klantenservice van Ziggo uit hun naad zullen werken.
Tijdens mijn telefoongesprekken met hen, voel ik ook aan hen dat ze het verschrikkelijk druk hebben. en zeer veel telefoontjes hebben. Daarom wens ik hun ook sterke en zuchten ze van 'dank u wel'.
Maar daarmee is mijn klacht ook niet opgelost en ook de fout die ze gemaakt hebben. Ik verwacht ook niet dat ik die 86 euro van niet gebelde telefoontjes naar het buitenland in juli ook niet meer terug krijg. Ik zou 44,90 terug krijgen. Dat hebben ze nu 3x toegezegd. Ik reken er op dat ik daar geen cent van zal zien. Ik heb daar al veel over gebeld met telkens minsen 15 minuten in de wacht.

bnijmeij
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 nov 2006 07:35

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door bnijmeij »

De uitzending van gisteravond heeft me geenszins gerustgesteld. Ik geloof niet dat alle klachten voor half november zijn opgelost. Ziggo heeft zich gewoon vertild aan de integratie van drie bedrijven, technieken en systemen. Dat is slechte imagebuilding en gaat Ziggo ongetwijfeld opbreken. Maar wat ik niet snap is, dat Antoinette zo aardig bleef. Geen deal dat Ziggo tot bijvoorbeeld 1-1-2009 een gratis nummer voor de klantenservice gaat gebruiken. Geen afspraak, dat coulant omgaan met schadeclaims ook inhoudt, dat er geen bewijsstukken overgelegd te worden zolang de onderbouwing van de claim redelijk en plausibel is. Geen deal, dat de mensen die echte problemen hebben gecompenseerd worden door bijvoorbeeld 2 maanden gratis abonnement. Niets van dat alles, de onzekerheid duurt gewoon voort en de directeur marketing van Ziggo heeft gewoon lekker geslapen vannacht, denk ik. Hij is er zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

Gesloten