LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo (vervolg)

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
gerans49
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 jul 2005 09:33

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door gerans49 »

Recent voor de derde keer dezelfde brief ontvangen van Ziggo. Betreft een wijziging van het abonnement. En steeds dezelfde brief. Nou het blijft een mooi zooitje bij Ziggo. Het wordt tijd dat het commissariaat voor de Media of wie daarover gaat, Ziggo nog langer toestaat om uit te zenden. Terug naar @home dat zijn zaakjes wel in orde had. O ja een positief beeld. Na in de afgelopen jaren zeker 6 - 10 keer gebeld te hebben over mijn digitaal modem nu een medewerkster gesproken die alle ellende stopt en mij een nieuw modem heeft toegezegd.

Tinie Boonstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 15:47

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Tinie Boonstra »

Ik heb ook steeds problemen met Ziggo. Om de haverklap geen internet en telefoon. Afgelopen vrijdag terug gekomen van vakantie s`avonds één telefoontje gepleegd en toen was de verbinding alweer weg en ook het internet tot zaterdagmiddag 13.00 uur, s`avonds om 22.00 uur weer geen telefoon en internet tot 15.00 uur vanmiddag ( 30 nov.) Ik ben het onderhand spuugzat en vraag me af hoelang dit nog duurt. Ik was van plan om over te gaan naar het Alles -in-1 pakket van Ziggo maar dat durf ik helemaal niet straks ook nog zonder tv.
Ik hoop dat er gauw een oplossing komt.
Met vriendelijke groet
Tinie Boonstra

Zwiggie
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2008 17:48

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Zwiggie »

Wij zijn sinds half oktober overgestapt van KPN naar Ziggo. Wij konden via KPN geen digitale tv ontvangen en zijn toen in zijn geheel overgestapt.
13 november zou de werkelijke overstapdatum zijn.
Op 17 oktober kwam de monteur om alles te installeren.
Bleek dat hij niet alles mee had en wij hadden nog geen brief i.o.d. van Ziggo gekregen om te activeren.
Dus maar even gebeld. 1 dag later kwam de brief met activeringscode. Konden we in ieder geval de telefoon en internet installeren.
Na meerdere keren bellen kregen we na 4 weken (na 17 oktober) de decoder voor digitale tv. We hadden in onze opdracht ook een draadloze router besteld, maar deze hebben we tot op heden nog niet ontvangen.
Inmiddels is de preview periode voor onze digitale tv voorbij (afgelopen vrijdag) en opeens hadden we helemaal geen digitale tv meer. Terwijl we dezelfde dag van ontvangst decoder, de kaart met uitbreidingskeuze ingevuld en ook via internet nog even om er zeker van te zijn dat het op tijd binnen zou zijn.
Nu hebben we inmiddels weer de standaard digitale tv, maar onze complete uitbreiding van 9,95 hebben we nog steeds niet.
Ook kunnen we vanaf 13 november niet gebeld worden. Dit zou komen doordat we nog niet volledig zijn verwerkt in het systeem van Ziggo, maar we hebben al ons voor oktober aangemeld.
Al met al zijn we niet tevreden met Ziggo. Je moet vaak bellen. Je gaat via het keuzemenu naar je betreffende afdeling. Daar kunnen ze je niet helpen en zetten ze je door naar een andere afdeling. 9 van de 10 keer kom je na 3 keer doorverbinden weer bij de 1e afdeling terecht en kunnen ze ineens wel helpen.....
Al met al hebben we denk ik al wel 5 uur met Ziggo gebeld....

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2008 19:11

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door [email protected] »

Helaas moet ik ook mijn frustraties kwijt over ziggo via Tros Radar. Onbegrijpelijk dat een dergelijk bedrijf wel gewoon facturen kan uitschrijven zonder daarvoor ook maar enige diensten tegen over te zetten. Vraag aan Tros radar is dan ook; Kunnen er nu eindelijk niet eens juridische maatregelen tegen Ziggo ondernomen worden? We worden toch ook vaak gewaarschuwd voor crimenelen die ons geld aftroggelen onder valse voorwendselen. Dit hoort toch in het zelfde straatje.

Ik heb sinds 4 weken een Z1 abonnement van Ziggo; alles keurig ingevuld door een Ziggo medewerker in de mooie Ziggo bus . wij hoefen niets meer te doen. Sinds gisteren echter geen digitale TV meer: bericht op de TV is: E19 Previeuw periode is verlopen.
Nu kunnen we uiteraard een goed boek pakken ipv TV kijken, echter via internet, krijgen we nog wel het bericht dat onze factuur is te bekijken.

Overigens is dit nog maar een klein probleempje vergeleken met alles wat we intussen hebben meegemaakt met Ziggo. Zeer agressieve monteurs is ook een probleem bij dit bedrijf. (maar ja, je wordt ook wel agressief als je voor Ziggo moet werken.
Intussen al vaak de klantenservice gebeld, wat overigens geen hol helpt, ook die medewerkers erkennen dat het verschrikkelijk is om voor dit bedrijf te werken.

Meneer Henk van der Wal, aan U wil ik toch het volgende adviseren: Stop nu eerst met de reclamespotjes op TV en het adverteren en zorgt u nu eerst dat u de klachten onder controle krijgt. Ga pas daarna verder met het werven van nieuwe klanten, want uw probleem wordt op deze manier alleen maar groter.

mvg
gea (vleuten

Gonny van der Ven
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2008 17:47

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Gonny van der Ven »

Er worden van mijn bankrekening op het moment voor drie verschillende klantnummers bedragen afgeschreven. In totaal heb ik nu al wel méér dan € 100.00 teveel betaald. Als ik bel naar Ziggo (als ik al contact kan krijgen) wordt ik erg onvriendelijk te woord gestaan en ik kom geen streep verder (ja terug... op m'n bankrekening). Ik ben nu al meer dan drie manden met Ziggo in onderhandeling.

joleen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2008 19:32

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door joleen »

We dachten een goedkopere aanbieder gevonden te hebben. Aanmelden bij ziggo gaat snel. Alles berliep uitstekend, telefoon doet het goed, tv internet ook. Maarrr; ik blijk ineens 2 klantnummers te hebben, betaal dubbel! En een bedrag van ruim 136 euro per keer!! Op internet kloppen mijn gegevens blijkbaar niet dus ik kom er niet door op de site. Ik ben nu 2 weken aan het bellen; geen kontakt te krijgen. Op mijn brief aan de directeur klantenservice, welke ik 2 weken geleden verstuurd heb, heb ik nog steeds geen reactie. Ondertussen wordt er flink afgeschreven. Slechte zaak! Hier moet iets aan gebeuren! Waarom zeggen we niet allemaal even op? Dan gebeurt er misschien iets! Ik ga het proberen, als het me lukt er doorheen te komen. Jammer; want op zich werkt alles goed hier.
Heeft iemand nog een tip? Radar bedankt voor jullie uitzending!

henk en ilona
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2008 21:19

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door henk en ilona »

wij hebben vanaf de zomervakantie digitale tv van ziggo, eerst hebben we langer dan 8 weken moeten wachten op uberhaupt eens signaal hadden en er meer dan 10x achter aan gebeld! Eindelijk wisten ze ons adres en naam aan elkaar te koppelen! Na vaak van het kastje naar de muur te zijn gestuurd! Vervolgens hadden we ongeveer 2 maand tv (digitaal) en werden we ineens weer afgesloten en we betaalden wel! Intussen waren ze bij radar op tv en dacht ik erin te geloven dat het beter werd maar niet, geen een die de tel. opneemt als je de klantenservice beld, maar als je nieuw klant bent nemen ze binnen 5 min de tel. op! En deze meneer heeft ons geholpen dat het weer in orde werd gemaakt, maar we hebben wel ongeveer aan 200 min gebeld, maand geen digitaal tv gehad wel betaald, post versuurd naar utrecht en heb tot heden nog niets gehoord! Maar ze maken wel mooie reclame voor nieuwe klanten en zou zeggen ziggo maak nu eerst je eigen klanten tevreden en neem dan nieuwe aan!!!!!!!!!!!!!!!!

PaulaR
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2008 11:15

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door PaulaR »

Ik heb al verschillende keren een klacht ingezonden naar Ziggo, je krijgt wel een bevestigingsmail en dat ze zo spoedig mogelijk contact met je op zullen nemen maar het ook werkelijk doen ....ho maar! Laatst werd ik opgebeld door zo'n callcentre medewerkster of ik interesse had in een bundel, terwijl ik daardoor overhoop lig met Ziggo, ik vroeg aan haar hoe of ik te boek stond bij Ziggo, dat kon ze me niet melden en ik vertelde mijn klacht. Incomplete bundel, géén decoder, géén telefoonaansluiting, wél een modem en een stelletje onnodige stekkers. De gratis installateur moet nóg komen! Toen ik dat tegen haar vertelde zou ik door Ziggo terug gebeld worden, dat kon diezelfde dag zijn maar ook na het weekend, nou je raadt het al, ze moeten nog terug bellen, ik had ook niet anders verwacht! En maar betalen, automatische incasso's dat loopt precies op tijd! Vreselijk wat een zooitje!

Roy.M.Helleman
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2008 18:25

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door Roy.M.Helleman »

Vanmiddag om 16.07 met Ziggo gebeld om een @mail probleempje op te lossen.
Natuurlijk kreeg ik eerst een heel verhaal op een bandje en vervolgens de mededeling dat ik met een der medewerkers zou worden doorverbonden. Waar die medewerker zit, in Honolulu of Timboektoe, ik weet het niet maar ik kreeg ook niemand aan de lijn. Wel het bandje met allelei "zeer waardevolle" info over MIJN ZIGGO en hoe efficient het allemaal kan zijn.
Wel nu, na 2 uur en 10 minuten naar al dat bandje met gewauwel en vermeende rustgevende muziek geluisterd te hebben, heb ik uiteindelijk de telefoonverbinding maar verbroken.
Maar we gaan nog meer verbreken hoor !. Ons abbonement met dit hoogst asociale bedrijf wat zich ZIGGO noemt.
Nog nooit van m'n leven heb ik zolang met een telefoon aan m'n oor gezeten. Even ter info voor ZIGGO; dit gebeurd ook niet meer.
Wel jammer hoor, bij het Multikabel van weleer hadden we deze klacht absoluut niet.
Time for chance hoorde ik het het afgelopen jaar een bekend politicus veelvuldig roepen. O.K. dat doen we dan ook............
Kortom; MIJN ZIGGO kan de pot op.

Roy.M.Helleman, Den Helder

G.VELTROP
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2008 19:18

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door G.VELTROP »

Volgens mij neemt ZIGGO iedereen beet beloven maar er gebeurd niets ze beloven van alles maar er komt niets van terecht .
Het antwoord wat je krijgt is iedere keer met twee weken is het geregeld nou niets er van.

bas en betty
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 dec 2008 19:57

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door bas en betty »

sinds een poosje kan ik met mijn home wachtwoord niet meer inloggen op mijn ziggo.een ander wachtwoord aanmaken lukt ook niet.ik heb ziggo al twee keer een mail gestuurd want ik kan mijn faktuur on line niet bekijken en vorige maand is er €20 meer van mijn rekening afgeschreven dan dat ik altijd bij home heb betaald voor exact hetzelfde pakket en maar enkele telefoontjes per maand dus daaraan is niets veranderd.een antwoord op mijn mailtjes heb ik nog niet gehad maar daar ben ik helemaal niet verbaasd over want het is daar een grote puinhoop.ik heb altijd gedacht dat de maatschappijen fuseerden omdat dat voordeliger was maar als ik dan als klant iedere maand €20 meer kwijt ben,vind ik dat schandalig!

G.VELTROP
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2008 19:18

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door G.VELTROP »

[/b]Het is inmiddels bij mij ook bekend er wordt van alles toe gezegt bij Ziggo maar vergeet het maar er komt van alle beloftes niets terecht bij hun al mij nu al 4 maal beloofd uw digitale ontvanger heeft u nu met 14 dagen in huis en u begrijpt het nog niets binnen gekomen.
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

G.VELTROP
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 dec 2008 19:18

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door G.VELTROP »

Maar weer eens gebeld met Ziggo waat mijn digitale ontvanger blijft heb dit nu al 7 maal gedaan en weer als antwoord ik los het voor u op
Op twee mailtjes tot nu toe een maal geantwoord en ja hoor over 14 dagen heeft u hem in huis .
Laat Ziggo stoppen met reclame maken en eerst ALLES OP LOSSEN.

WEES GEWAARSCHUWD VOOR ZIGGO EEN RAMP

andries.s
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2006 18:32

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door andries.s »

Heeft Ziggo na de laatste uitzending zijn service verbeterd, of is het beter om je abbonnement nog niet te veranderen. Ik heb telefonie, internet en TV van Ziggo, maar wil een snellere internetverbinding en dan ook overschakelen naar digitale televisie. Bij voorbaat bedankt voor uw reaktie.
Met vriendelijke groet,
Andries Schokker.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2008 22:28

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door [email protected] »

Dag, wij hebben sinds juli heel slecht tv signaal. Er zijn in augustus mensen geweest om de kabel door te meten en er is een breuk geconstateerd. Die werd maar niet gerepareerd. Eerst kwam er het verhaal dat de gemeente geen vergunning wilde verlenen. Toen ik uiteindelijk de gemeente heb gebeld, wisten die mij te vertellen dat voor zo'n reparatie geen vergunning nodig is en dat die ook niet door ziggo is aangevraagd. Ziggo weer gebeld en de telefonist gaf toe dat dat inderdaad niet hoefde maar gaf toen de aannemer de schuld. Ze hadden de opdracht wel gegeven maar weten gewoon niet of die aannemer zijn werk wel doet, of gaat doen, ofzo... Weer een leugen. Waarom ziggo de breuk niet wil repareren weet ik nog steeds niet maar ik betaal nog steeds voor tv waar niet naar te kijken is. Ik ben het nu wel zat.

nannicka
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2008 20:14

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door nannicka »

Ook wij hebben problemen met ziggo.. Iedere keer slecht beeld. Soms dagen geen internet en tv. En wat doet ziggo eraan? helemaal niets natuurlijk! Ik zit te twijfelen om over te stappen naar kpn, niet dat de service daar beter is, maar je hebt in ieder geval minder problemen. Is het zo moeilijk tegenwoordig om voor de tv en internetbedrijven een goede service aan te bieden? waar is het mis gegaan? Denken ze dat ze allemaal een beetje de koning te rijk zijn ofzo....
Ik ben er helemaal klaar mee

leonavandenhoudt
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2008 13:57

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door leonavandenhoudt »

Wij gingen verhuizen en zouden (na al meerdere malen bellen om het verhuispakker) vanaf 6 oktober telefoon hebben. Het is nu 18 december en nog kunnen we niet bellen! Niemand kan ons vertellen hoe lang het nog duurt (zeker 8 keer de lange wachtij aan de telfoon getrotseerd) en op contactformulieren via de website wordt ook niet gereageerd. Wij geven het op en gaan overstappen op de concurrent. Natuurlijk willen we alsnog de schade vergoed hebben.

John56
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 dec 2008 21:19

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door John56 »

citaat:

Het kabelbedrijf ZIGGO heeft nog steeds niets van haar vouten
geleerd en dat zal wel altijd zo blijven.
20/40 minuten aan de telefoon is heel normaal te zot
voor worden.

Leer eens nederlands.
Heb je niet op school gezeten ofzo?

John56

alkamare
Berichten: 58
Lid geworden op: 04 nov 2005 16:40

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door alkamare »

Het kan volgens mij geen kwaad als er ook eens een positief geluid gehoord wordt over Ziggo. Na maandenlange ellende met KPN en HetNet heb ik per 1 augustus 2008 de overstap gewaagd naar Ziggo. Ik kan zeggen daar in het geheel geen spijt van heb en dat deze overstap geruisloos is verlopen. Er zijn totaal geen problemen geweest met Ziggo. Wat mij betreft dus HULDE.

killerbeeNL83
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mar 2008 15:13

Re: Ziggo (vervolg)

Ongelezen bericht door killerbeeNL83 »

Om een lang verhaal kort te maken heb ik mijn brief/klacht naar ziggo over een simpele snelheidsupgrade van internet hieronder gepost.

Betreft klacht: wijziging internet snelheid NA 6 WEKEN NOG STEEDS NIET OPGELOST
Geachte Heer / Mevrouw,

Voor 10 november heb ik bij Uw organisatie telefonisch een verzoek geplaatst om snelheidswijziging van mijn internet verbinding naar een hogere snelheid. Van het “alles in een pakket” Z1 naar Z1 plus.
Een aantal dagen later viel een schrijven in de bus dat mijn snelheid per 10 november 2008 gewijzigd zou zijn. Echter was dit in praktijk nog steeds niet uitgevoerd. Na meerdere malen te bellen met Uw organisatie werd er aangegeven dat ik maar moest wachten. Het duurde wel vaker 3 weken, voordat de wijziging doorgevoerd zou worden. Na deze 3 weken ben ik weer opnieuw gaan bellen.

Na het wachten tot in eind november begin december heb ik opnieuw naar uw organisatie gebeld. Uw telefoniste van afdeling “wijzigingen” gaf aan dat alles in het dashboard (dit is mij al verteld door een van uw medewerkers dat het hier fout gaat) inmiddels op stap 4 van de 6 staat, waarna wat het volgens haar mogelijk maakte dat ik via de afdeling storingen mijn modem verder gereed zou moeten worden gemaakt / wijziging doorgevoerd.

Echter toen ik bij de afdeling storing terecht kwam werd mij toch weer mede gedeeld dat ik nog gewoon op stap 3/6 (in het dashboard) sta en de collega van wijzigingen verkeerd heeft gekeken. Alles stond op 4 van de 6 behalve internet. Waarna Uw collega van storing aangeeft contact op te willen nemen met de afdeling wijzigingen. Na weer met uw collega minimaal 15 min in de wacht te hebben gehangen. (Dit gewoonweg omdat er niet direct onderling is te communiceren ?) Komt Uw collega tot de conclusie dat er een fout zit in het systeem bij uw organisatie. Ik zou ook eventueel alle gemaakte kosten op U organisatie kunnen verhalen. En ze bood haar excuses aan voor het ongemak. Ze zou melding doen van het “vasthangende” systeem naar een, zoals zij aangaf speciale afdeling binnen Uw bedrijf. Het zou binnen een week in orde komen.

Negen dagen later is er nog steeds niks gewijzigd. Ik bel opnieuw met de afdeling wijzigingen, omdat de storingsdienst mij niet kan helpen als ik nog steeds op stap 3/6 sta. Ik vraag nog duidelijk 2 maal om bevestiging om na te gaan of de fout in het systeem verholpen is. En geef nogmaals aan dat ze goed moet kijken bij het dashboard. Aangevende niet dat ik nog steeds op 3/6 sta. Zij antwoord dan: Nee meneer 100 % zeker. Als uw snelheid nog steeds niet verhoogd is ga ik U doorverbinden met de afdeling storingen. Ik vraag nogmaals om alles te dubbelchecken. Alles was in orde. Zij zullen het dan verder in orde maken. Waarna gewoon de verbinding verbroken wordt. (Dus niet doorverbonden, dit is dan al de zoveelste keer dat ik opnieuw de wacht in moet en niet wordt doorverbonden.)

Ik bel maar weer zelf terug naar de afdeling, waarmee zij me zou doorverbinden (weer in de wacht) Daarna spreek ik met uw collega van de technische dienst die ik in het kort de situatie uitleg. Hij vertelt mij dat ze toch echt bij wijzigingen weer verkeerd hebben gekeken. Ik sta op stap 3/6 en ze kunnen me niet verder helpen. Echter ziet hij uit de geschiedenis dat de storing van uw systeem naar de verkeerde afdeling is gestuurd.

Hij zou dit regelen en aan de daartoe gerechte afdeling binnen Uw bedrijf doorsturen.

Inmiddels zijn er 6 weken verstreken voor een administratieve wijziging en een kleine technische handeling. Meerdere malen zijn mij beloftes gemaakt dat het in orde zou komen. Ik heb meerdere malen naar Uw collega’s aangegeven dat dit buiten alle normale proporties gaat.

Ik heb meer dan 8 keer naar Uw bedrijf gebeld voor een simpele wijziging. Al niet te spreken over de eerdere problemen met het bestellen van de dienst in het begin. Er worden elke keer beloftes gedaan die niet worden nagekomen en uiteindelijk is er nog steeds geen resultaat.

U kunt begrijpen dat ik boos ben over de handelswijze binnen uw bedrijf. En dat ik mij helemaal niet serieus genomen voel.

Als dit nog veel langer duurt voel ik mij dan ook genoodzaakt om kosteloos zonder verdere verplichtingen van mijn zijde het contract tussen Uw organisatie en mij te ontbinden. Gewoonweg, omdat U niet de diensten levert binnen redelijke termijn. En mij niet het product kan leveren, waarom ik het verzocht.

Hopende dat mijn klacht eindelijk serieus word genomen en wachtende op een correcte en snelle afhandeling naar de juiste internetsnelheid, verblijf ik.

Hoogachtend,

X

Gesloten