LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

Esther en Justin
Deze steun kunnen we hard gebruiken
Jullie verdienen het ook na deze moeilijke periode

Esther en ik heb aan jou een hele gekke vraag?
Alleen gaan dit soort mensen dat waarschijnlijk in de toekomst in hun portomonee voelen als de handel en verkoop aan banden wordt gelegd.
Ik hoop het niet voor ze

En als ik mijn geld aan goed doel wil schenken dan is NOP de eerste die het krijgt

Esther en Justin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:23

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Esther en Justin »


Jullie verdienen het ook na deze moeilijke periode

Esther en ik heb aan jou een hele gekke vraag?


Esther is niet thuis misschien kan ik hem voor uw aan haar stellen.


Vriendelijke Groet Justin

YvetteV
Berichten: 102
Lid geworden op: 14 jan 2009 00:10

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door YvetteV »

Is Esther ook diegene in docusoap Ouwe Jan aan mee heeft gedaan?

jasper76
Berichten: 45
Lid geworden op: 12 jan 2009 18:57

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door jasper76 »

Wat is radar een ontzettend triest programma. Ik moet er echt van over mijn nek. Die koppen van die twee tijdens dat telefoonpanel gebeuren net toen het over het park ging. Het is maar goed dat ik geen directeur ben bij de tros anders konden ze beiden vertrekkenwat een vertoning zeg.

Jullie zijn gewoon lafaards bah bah bah. stelletje hypocryten.

Hoor en wederhoor!!!!!!!

Radar reageer nou eens want ik begin nu gewoon kwaad te worden

jvy_007
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 jul 2008 15:54

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door jvy_007 »

En weer een ijskoude douche voor Radar. Heel even kort erop terugkomen met het z.g. panel en de vraag stellen, hebben er nog mensen gebeld voor hun vogel. En ja dan komt het, mensen die belden kregen te horen dat hun vogel dood is. Dat er mensen gebeld hebben waarvan de vogel gewoon nog leeft daar hoor je Mevr. niet over. Hoezo geen hetze tegen het NOP.

esli 99
Berichten: 20
Lid geworden op: 15 jan 2009 14:03

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door esli 99 »

eingelijk had ik niets anders verwacht, en dan toch betrap k me erop dat ik hoopte iets positiefs te horen van Radar uit naar het NOP toe.

niet dus

Esther en Justin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:23

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Esther en Justin »

Is Esther ook diegene in docusoap Ouwe Jan aan mee heeft gedaan?
Ja dat is mijn vrouw.

Groet Justin

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ jasper76

Jasper ze kunnen niet reageren want ze hebben niets, als ze echt iets hadden waren ze daar nu wel op teruggekomen.


Haha Radar tsssssss. afgang...

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ YvetteV

Was misschien een beetje onduidelijk maar ik bedoelde de handelaren gaan het in de portomonee voelen..

NIET de NOP.

Laat dit voor alle mensen een seintje zijn om juist NU de NOP een steuntje in de rug te geven met een leuke donatie.

Frantom
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jan 2009 18:32

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frantom »

Goed zo RADAR !! Ja hoor vooral negatief blijven daar trek je kijkcijfers mee!! Ben blij dat ik geen lid ben van de GROOTSTE TOKKIEFAMILIE VAN NL ,anders had ik het per direct opgezegd!! Dit zouden meer mensen moeten doen ! Mischien gaat dat TAKKE wijf dan eens van het scherm.

Frans en Nanke Verbunt
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:18

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frans en Nanke Verbunt »

Juist Patrick aaaaaaaaaaaaaaaai wat nu ?

heb nog wel wat maar moet eerst toestemming hebben van Mevr Oyen
die dame uit de telegraaf.

ga eens kijken of ik contact krijg

Esther en Justin
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:23

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Esther en Justin »

mensen nog een fijne voortzetting van de avond, ik hou het voor gezien vandaag.

justin

visstickII
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 jan 2009 15:57

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door visstickII »

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen inmiddels weten dat hun papegaai dood is terwijl verteld werd dat deze het 'prima' deed in een grote voliere.

Wil iemand van de NOP hier iets over schrijven? In de Radar uitzending van vanavond werd gesproken over 'veel'. Dat zegt dus bar weinig.

Zijn het er 100 of zelfs honderden of duizenden?

In het verleden blonk de NOP al niet uit in eerlijke antwoorden, misschien hebben ze nu wel het lef, ik leg de vraag voor aan het NOP front en daag ze daarbij meteen uit om openheid van zaken te geven??

???

VS

bourke
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jan 2009 21:27

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door bourke »

Patrick en Sevda

je hebt het telkens over een cursus lezen, mischien wordt het tijd dat je die zelf gaat doen aangezien ik al een paar keer iets gepost heb,

over de uitzending van radar kan ik niet oordelen, want waar hun het over hadden ben ik niet tegen gekomen,

wat ik wel erg vindt:

diverse soorten bij elkaar ( volgens jou geen probleem toch),
veel te kleine nachthokken voor het aantal vogels,
veel te weinig voerpunten,
een enorme ziekteinsleep voor dier en bezoeker, ( wat met 6 weken quarantaine ook niet over is),

verder moet ik eerlijk zeggen dat de vogels die ik gezien heb wel verzorgd waren ( oop een stuk of 10 trillende vogels na) en voorzien waren van te veel voer ( is uiteraard beter als te weinig)

Frantom
Berichten: 17
Lid geworden op: 11 jan 2009 18:32

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frantom »

Goed zo RADAR !! Ja hoor vooral negatief blijven daar trek je kijkcijfers mee!! Ben blij dat ik geen lid ben van de GROOTSTE TOKKIEFAMILIE VAN NL ,anders had ik het per direct opgezegd!! Dit zouden meer mensen moeten doen ! Mischien gaat dat TAKKE wijf dan eens van het scherm.
Sorry dat ik zo grof reageerde,maar ik kan het echt niet verkroppen dat dit programma vorige week het NOP de grond in boort en vervolgens vandaag alleen maar even terug komt bij het telefoonpanel met een acherlijke vraag of er nog mensen gereageerd hadden of hun vogel nog leefde ,natuurlijk zijn er altijd mensen die na de uitzending van vorige week reageerden ,over het feit dat hun vogel dood is.
Radar kom eens met bewijzen ,dat het echt zo slecht gesteld is met het NOP zoals jullie zeggen,
Zoals eerder verteld ik kom met regelmaat bij het NOP maar kan tot op heden geen verkeerd ding ontdekken in het park. Al die vrijwilligers die hun hart en ziel voor de dieren hebben ,zijn mede vorige week de grond ingeboord.Het zijn vrijwilligers !!! ze doen het voor de dieren en krijgen er geen cent voor! Ook dit laatste beetje liefde werd voor de ogen van duizenden nederlanders te niet gedaan. Bedankt Radar!!

NOP ga door met jullie werk ,mensen heb vertrouwen in hun kunnen .

Dorian
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jan 2009 10:12

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Dorian »

Ik vind dit zo erg. Na de aflevering van vorige week, denk ik dat er een aantal punten zijn die het NOP moet verbeteren.
Maar juist dit, wat ze vanavond nog even tussen neus en lippen door melden, alle emotionele telefoontjes, dat is ZO erg en zo misplaatst!!

Je mag toch aannemen dat als je je papegaai naar het NOP brengt, je het contract leest. Dat je dus weet dat je moet aangeven of je wil weten of je papegaai overleden is, of niet.

Wil jij dat niet weten, dan weet je het dus niet. Dan wordt je automatisch afgescheept met een standaard bericht. Want... Daar heb je om gevraagd!

Je kunt dan toch niet achteraf gaan klagen? Echt... wat mis ik hier??

Het enige punt wat ik met alle zekerheid durfde te verdedigen in het voordeel van het NOP wordt nu ter sprake gebracht.

Nu ben ik wel echt boos.... En kan ik niet meer dan TrosRadar volledig omlaag halen... Dit is laag!!!!!

PeCe
Berichten: 23
Lid geworden op: 10 jan 2009 18:02

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door PeCe »

Het moge duidelijk zijn dat Radar vorige week een onzin programma heeft uitgezonden. Ze hebben veel dingen getoond (niet altijd met commentaar) of geknipt (om uitspraken slecht over te laten komen). Volop suggesties wekken EN met cijfers werken die niet compleet zijn.

Al met al in mijn ogen een aanval van Tros Radar (of toch partij voor de dieren?? - gezien de echtgenoot van mevr. H.) op het NOP.
Zoals verwacht werd er dit keer alleen "pro forma" over gesproken, maar verder niets meer gezegd. Afgang voor de tros, hopelijk kunnen de advocaten van het NOP wat vinden en de tros aanpakken voor laster en misleiding.
YvetteV schreef:
Esther en Justin schreef:Deze steun kunnen we hard gebruiken
Jullie verdienen het ook na deze moeilijke periode
Helemaal mee eens, vandaar dat we namens een forum bezig zijn met een actie voor het NOP en hopen binnenkort de mensen aldaar te verrassen en in het zonnetje te zetten.

janb22
Berichten: 34
Lid geworden op: 10 jan 2009 20:38

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door janb22 »

Aangezien Radar het verdomt om te reageren, zelfs in deze uitzending totaal geen aandacht aan het forum....misschien een optie om eens wat printscreens te maken en rond te mailen naar media die er wel op in wil gaan??

Patrick en Sevda
Berichten: 124
Lid geworden op: 12 jan 2009 23:20

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Patrick en Sevda »

@ bourke

Ik heb het niet over een cursus lezen gehad, ik heb wel verschillende keren verteld dat er sommige mensen bij zijn die hier hun vraag of mening neerzetten waarop al lang gereageerd is. Maar maakt verder niet uit, jouw vragen :

1- diverse soorten bij elkaar ( volgens jou geen probleem toch)

Antwoord: ik heb nimmer gezegd dat dat geen probleem is, ik heb echter wel een keer gemeld dat er verschillende soorten zijn die wel bij elkaar kunnen in één voliere.

2 - veel te kleine nachthokken voor het aantal vogels,

Antwoord: ik weet niet of je de nachthokken gezien hebt maar deze zijn behoorlijk groot, veel vogels zitten zelfs nooit in hun nachthok.

3 - veel te weinig voerpunten

Antwoord: Er zijn genoeg voerpunten per voliere, je kunt immers niet elke vogel een apart bakje geven. Er staan meerdere voeder en waterbakken per voliere.

Ik hoop dat ik je vragen hiermee beantwoord heb, je bent er immers zelf wezen kijken en je hebt dus gezien dat er genoeg voer, water en verzorging voor de vogels is.

Ben wel blij dat je de uitzending van Radar ook niet geloofd.[/quote]

Frans en Nanke Verbunt
Berichten: 150
Lid geworden op: 12 jan 2009 16:18

Re: Nederlands Opvangcentrum voor Papegaaien

Ongelezen bericht door Frans en Nanke Verbunt »

bourke


Geplaatst op 19 Jan 2009 21:25 door bourke


--------------------------------------------------------------------------------

Patrick en Sevda

je hebt het telkens over een cursus lezen, mischien wordt het tijd dat je die zelf gaat doen aangezien ik al een paar keer iets gepost heb,

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Zie je wel ze kunnen niet lezen ik deed de posting en nu geven ze
patrick en Sevda de schuld.

FRANS

Gesloten