LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
Christiaan Beijer
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 sep 2004 01:31

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Christiaan Beijer »

:lol:
Via Radar mijn klachten geuit:
1 vorige jaar na verhuizing 19 dagen zonder telfort internet en vaste telefoon. Op klachten werd toen niet gereageerd. Ook geen compensatie voor extra 130, euro noodzakelijk gebruik van mijn mobielkosten.
Na boze brief naar directielid ontving ik na 19 dagen eindelijk het ontbrekende juiste modem. Toen werkte alles weer.
2 Vaste telforttelefoon gaf vaak uitval, storing en éénrichtings geluidsoverdracht. Zeer storend en onbetrouwbaar in dagelijks gebruik.
Gelukkig is hier inmiddels verbetering in gekomen. Mijn laatste storing was medio maart.

Enkele dagen na de uitzending van Radar werd ik door medewerker van telfort gebeld. Zeer prettig gesprek waarbij mijn bezwaren uit het verleden geheel werden opgelost in de vorm van 3 maanden geen abonnementskosten en euro 30, compensatie mobiel bellen.. Totaal dus 120, terug van de 130 extra kosten die ik had.
Paar dagen geleden weer gebeld met mededeling dat geld was overgemaakt. Is nu op mijn bankrek.
Complimenten voor telfort. Ze hebben geleerd en onder het wakend oog van de strenge meesteres van Radar zijn ze in aktie gekomen.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door henkgeluk »

ben vorige week door telfort gebeld naar aanleiding van klacht bij kassa! in het kort komt het erop neer dat telefonie samen met internet(voip) meer kans op problemen oplevert dan aparte telefonie. dat zal altijd zo blijven,behalve als men glasvezel heeft .
2e vwb abonnement tot 20mb of abonnement tot 8 mb en zelfs 4mb vertelde ik de beste man,dat in de centrales diverse modems (adsl-2) maar tot 8mb gaan! dus geknepen. dit komt omdat deze centrales vol zitten. bedenk dat centrales(kpn) gebouwd zijn voor telefoon en geen voip! dus nieuwe centrales gaan inderdaad tot 20mb (kunnen nog sneller indien glasvezel er ligt) 3e de abo's kan men kiezen vanaf 4mb,vertelde ik de man dat scheelt maar 5 euro per maand minder abo kosten,maar men zou zo maar indien men 20mb heeft(in werkelijkheid max 8mb ,praktijk 4tot 7mb) dan minstens 2 klanten kunnen bedienen op 1 modem! daar wilde hij niet aan! ik verzekerde hem dat dat zo was(goede kennis is sub hoofd service kantoor kpn) hij wilde de naam weten,nee dus.

4e ik wilde van hem zekerheid ivm de klacht ,dat ik altijd! 8mb (praktijk dus minder) zou houden! dat kon hij door allerlei omstandigheden niet garanderen!

last but not least. in feite zou mobiele telefonie bijna net zo duur moeten zijn als normale telefonie. omdat dan er geen problemen meer zijn vwb voip.dus mobiel naast adsl.voip vervalt dan. uiteraard goedkoper abonnement!! wie weet in de nabije toekomst dat dat mogelijk wordt!

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door henkgeluk »

internet, u mag in u handen knijpen! ik zit hemelsbreed 400 meter van centrale! ik haal max 7mb en 634 kb upload! de meeste zg 20mb abo's halen in de praktijk idem als ik en lager!!

u bent gezien 3km een geluksvogel, ik denk dat u centrale (wijk?) nog niet vol zit!

robkempers
Berichten: 30
Lid geworden op: 22 okt 2006 11:00

Re: Telfort

Ongelezen bericht door robkempers »

Inmiddels heb ik al heel lang Telfort en heb byzonder weinig problemen geluid is goed, af en toe moet ik een 2e maal bellen. Men moet beseffen dat deze manier van bellen nog in de kinderschoenen staat. Ook heb ik bij diverse mensen zeker 12 stuks Telfort aangesloten en ook daar nooit geen problemen ben zeer tevreden prijs kwaliteit is prima kom maar eens bij Ziggo terecht dan piep je wel anders.

Wel vind ik de helpdesk een probleem dat gaat inderdaad niet altijd snel maar als ik ze nodig had kwam ik er wel uit. Maar de help desken in Nederland is overal een probleem omdat de mensen in Nederland niet zo geïnteresseerd zijn in hun werk en vind het jammer dat de Opta hier niets aan doet maar ja die doet toch niets.

Vera51
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2009 12:31

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Vera51 »

Tot mijn grote verbazing ging gisteravond de telefoon, en guess what....Telfort aan de lijn...over de klacht die ik via Tros Radar had ingediend....mijn laatste hoop trouwens, na al de problemen die ik vanaf dag 1 heb ondervonden met telefoon en internet van hun.
Ik had als eenling de hoop al opgegeven, na -tig telfoontjes en mailtjes zonder resultaat, min of meer besloten om mijn tijd maar uit te zitten en dan als een haas weg bij hun.

Mij werd aangeboden door een overigens heel aardige meneer, dat mijn abonnement per direct beëindigd mocht worden.....EN....ik krijg alle abonnementskosten terug van het afgelopen half jaar (vanaf dag 1 dat ik lid ben van Telfort) + een onkostenvergoeding voor het bellen naar de helpdesk.

Ik zei dat ik wel dan nog minstens tot 1 juni van hun telefoon en internet gebruik wilde blijven maken, want ik moet toch even de tijd hebben om over te kunnen stappen naar een andere provider.....dat was allemaal geen probleem.

Als alles goed gaat kan ik binnen 1 week het geld op mijn bankrekening verwachten, en hoop ik voor 1 juni bij een andere provider te zitten.

Schriftelijk zou alles bevestigd worden, en hij zou mij nadat de klacht bij hun als afgehandeld aangeven werd, nog een keer bellen om te zien of alles naar tevredenheid was verlopen.

Telfort.....waarom nu pas deze service....als dit gelijk zo opgelost had kunnen worden dan was deze situatie voor jullie, en ons als klanten niet ontstaan.

Ik hou jullie op de hoogte, en vind dan ook dat als van meer mensen de klacht is opgelost, dit ook hier vermeld mag worden.

:wink:

spartaan
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 jan 2009 20:46

Re: Telfort

Ongelezen bericht door spartaan »

Naar aanleiding van de servicemededeling van 27 maart j.l. welke ik per email kreeg van Telfort heb ik opgezegd. Je mocht kosteloos opzeggen ... stond er in deze email. Het was nu wel eens genoeg geweest ... de druppel was nu echt over de rand. XS4ALL waar ik nu zit heeft alles goed geregeld, zodat ik al heel snel kon internetten (14-4-2009) en ECHT kon telefoneren (22-4-2009). Telfort was er als de kippen bij om nog snel even de maand mei (incl. telefoonabonnement!) af te schrijven van mijn girorekening (is naar mijn mening terecht, alleen dat telefoonabonnement is niet terecht).
Dat betekent dus dat ik betaald heb tot eind mei. Het bedrag is reeds afgeschreven op 8 april. Even voor alle duidelijkheid mijn kontraktsvervaldatum is 1-6-2009 (opzeggen voor 1-5-2009), heb er gelukkig een printje van gemaakt op Mijn Telfort, want dit zal ik ongetwijfeld nog nodig gaan hebben. Wat gebeurt er vandaag ... juist ... de eindafrekening. We gaan nog ff Euro 20.72 van je rekening afschrijven, met de groeten van Rob de Beer. Als je het er niet mee eens bent dan bel je ons nummer maar a 0,30 per minuut. Heb afgelopen zaterdag voor de zekerheid nog ff een aangetekende brief verstuurd incl. opzegging automatische incasso.( XS4ALL had eigenlijk officieel al alles geregeld.) Voor de internetverbinding heb ik een opzegbevestiging gehad van Telfort. Dus ... ze maken mij helemaal niets. Als ik volgens mijn karakter te werk ga, bel ik de ING op om dat rekeningnummer van Telfort te laten blokkeren. Maar dan weet ik precies wat er gaat gebeuren, dan heb ik voor 200 Euro ellende. Dus ... ik laat het bedrag maar afschrijven en ga zodra dit gebeurd is aangifte van diefstal doen bij de politie. Ik verrot het om te bellen of om weer portokosten te moeten maken, omdat zij er zo'n rotzooitje van maken.
Tevens gaat er een brief uit naar Radar. Ik ben het zat!! Wat een bende!!! Dit bedrijf moet eens keihard aangepakt gaan worden, ze moeten zich rotschamen!!!

Even een update 29-4-2009:
Ik had bovenstaand verhaal ook op het Tiscali/Telfort forum gedeponeerd,zie onderstaande reactie van een medewerker van Telfort webcare.

Uw abonnement had administratief moeten doorlopen tot 02-06-09, helaas is uw abonnement op 23-04-09 per direct beëindigd en daardoor heeft u een zogeheten slotnota gekregen. U had een Tiscali contract wat alleen nog op te zeggen is per jaar ipv per maand zoals met de Telfort contracten, als u over het jaar heen bent.

De 20.72 zullen gecrediteerd worden, dit is niet vanwege uw post maar het geautomatiseerde proces was al in werking gezet hiervoor.

Ook krijgt u nog de kosten op uw rekening gestort omdat u deze al betaald had en uw abonnement was afgesloten in die periode. Totaal krijgt u op uw rekening € 26,29 gestort halverwege mei 2009.

Dit proces wat voor enige verbetering is aan te merken zal ik doorgeven, zodat we in de toekomst hopelijk onze klanten of ex-klanten dit kunnen besparen.

Onze excuses voor het ongemak.

Kromhout
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2009 12:05

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Kromhout »

Geachte redactie,
Graag uw aandacht voor onderstaand bericht.
U zult begrijpen dat ik nog steeds geen cent heb ontvangen.
Wel heeft men weer te veel afgeschreven.
Er is nooit enig telefonisch contact geweest.
dan komt nu het mailtje van vorige week 23-04-2009.

Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.







Onderwerp
---------------------------------------------------------------
Tros RADAR klacht: berekening abonnementskosten


Samenvatting Vraag
---------------------------------------------------------------
Reactie (Ayse) - 23/04/2009 08:49
Geachte heer Kromhout,

In vervolg op onze vorige e-mail het volgende:

Uw verzoek om de te veel betaalde abonnementskosten op uw rekening te ontvangen wordt door ons uitgevoerd. Telfort stort binnen enkele dagen een bedrag van € 334,33 incl. BTW (waarvan € 284,33 incl. BTW onterechte abonnementskosten) op uw rekeningnummer 535888023.


We vertrouwen erop hiermee uw klacht te hebben opgelost.

Met vriendelijke groet,
Telfort

i/o
Rob de Beer
Directeur Klantenservice


[---001:000700:62218---]

U zult begrijpen dat deze oplichters voor geen cent deugen.
Ik ben dan ook ziedend, woest.
Wat een gajes.

Misschien kunt u hier iets mee?

Met vriendelijke groet,
Engel Kromhout van der Meer

inez_laura
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2009 17:41

Re: Telfort

Ongelezen bericht door inez_laura »

Van Telfort ontving ik vandaag (1-5-09) een brief waarin men stelt dat mijn klacht mbt Telfort naar tevredenheid opgelost zou zijn. Dat is absoluut niet het geval. Ik ben a.d.h.v. mijn klacht (ook gemeld bij Radar)o ok terug gebeld met een zeer slecht oplossings aanbod. T.w een eenmalige vergoeding van € 50 (mijn kosten meer dan € 160) of een opzegging met nummerbehoud, wat mijns inziens geen oplossing is , maar het zich makkelijk afmaken van het probleem .Ik ben niet akkoord gegaan met de "oplossingen" die door Telfort zijn aangedragen en heb tevens verzocht dat er schriftelijk en inhoudelijk op de door mijn ingediende klacht gereageerd zou worden. Tot op heden heeft Telfort echter niet schriftelijk inhoudelijk op mijn aangetekende brief d.d. 16-3-2009 gereageerd en krijg ook allen een brief waarin wordt gesteld dat het opgelost zou zijn!!!?? Waardeloos dus. Ik heb hierover gebeld en zal binnen twee dagen terug gebeld worden..We wachten het af. Ik heb inmiddels besloten mijn klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

L.Hoekstra

lex1234
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mei 2009 08:50

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lex1234 »

Sinds mijn speedlinq abonnement door telfort is overgenomen heb ik alleen nog maar problemen gehad. Ik wilde over naar 'internet en bellen'. Dit is begin dit jaar aangevraagd. Het bellen is wel geactiveerd ( al heb ik regelmatig problemen met 'spookoproepen' ).
Echter is het bijbehorende internet abonnement niet aangepast, waardoor ik extra kosten heb voor gebruik vaste lijn !

Telfort weigert dit op te lossen, terwijl het duidelijk is wat er moet gebeuren !
Ze geven aan dat ik zelf de bestelling opnieuw zal moeten invoeren (met de bijbehorende kosten voor aansluiting). Dit kan echter niet want de oude bestelling zit ' klem' in de systemen !!!!!
Ik heb hier inmiddels zeker 10 keer over gebeld, en 20 mailtjes aan besteed, maar de antwoorden zijn steeds onvolledig, en zeer onbeschoft!

Ik vind het werkelijk belachelijk dat ik extra kosten moet maken omdat ze de bestelling niet in 1 x goed kunnen afhandelen, al helemaal belachelijk dat ik vervolgens hier 30x contact over moet zoeken ( zonder resultaat), en ik ben al helemaal niet te spreken over de zeer onbeschofte en ongemanierde antwoorden, zowel telefonisch als per mail.

Ik heb reeds aangegeven dat als het allemaal zo moeilijk is, dat ze dan mijn aansluiting contractsvrij moeten maken zodat ik weg kan, maar dat gedeelte van mijn vraag ' vergeten' ze steeds te beantwoorden ( net als sommige andere belangrijke delen overigens !!!)


Lex.

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: Telfort

Ongelezen bericht door WarZir »

waarin men stelt dat mijn klacht mbt Telfort naar tevredenheid opgelost zou zijn. Dat is absoluut niet het geval
Zo wil Telfort kennelijk de 'statistieken' hoog houden met het aantal 'opgeloste' klachten, zo van: "kijk eens, Radar, we hebben wel 90% van de klachten opgelost! De overige 10% zijn we nog mee bezig". Yeah right... ik hoop niet dat Radar hier intrapt.

opgelucht!
Berichten: 105
Lid geworden op: 16 nov 2007 11:21

Re: Telfort

Ongelezen bericht door opgelucht! »

Geachte redactie,
Graag uw aandacht voor onderstaand bericht.
U zult begrijpen dat ik nog steeds geen cent heb ontvangen.
Wel heeft men weer te veel afgeschreven.
Er is nooit enig telefonisch contact geweest.
dan komt nu het mailtje van vorige week 23-04-2009.

Onlangs heeft u een mail gestuurd aan onze klantenservice.
Hieronder vindt u onze reactie.
Beste Kromhout,

In het bovengeplaatste citaat van uw bericht is de vetdruk door mij aangebracht.

Ik blijf mij verbazen over dat er zo veel mensen klagen over bedragen die onterecht van bankrekeningen worden afgeschreven. Voor u en voor alle anderen geldt: blijf baas over uw eigen geld! U heeft weliswaar een incassomachtiging afgegeven, maar u hoeft zich niet als een lam naar de slachtbank te laten leiden, kom nou!

Als u het niet eens bent met een incasso, dan boekt u die meteen terug, dat kan bij een incasso (code IC op het mutatiescherm of afschrift) altijd binnen 30 dagen. Bij veel banken kunt u dat via internetbankieren zelf regelen en anders kan het per telefoon via de zelfservice (ING/postbank) of door tussenkomst van een medewerker.

Dan wacht u de volgende incasso af. Klopt die weer niet, dan doet u hetzelfde en om te voorkómen dat u er elke maand op moet gaan zitten letten laat u de bank een storno plaatsen. Dat wil zeggen dat de rekening van de incasserende partij geen toegang meer krijgt tot uw rekening en dus niet meer bij uw geld kan. Deze blokkade blijft staan totdat u opdracht geeft om hem op te heffen, dus desnoods totdat Pasen, Pinksteren en Sint Juttemis op dezelfde dag vallen. Intussen probeert u het met de crediteur (in dit geval Telfort) eens te worden en houdt u wel het afgesproken abonnementsgeld apart, zodat u later weer kunt gaan betalen.

Als er geen geld binnenkomt dan piepen ze vanzelf, ze moeten dan moeite doen om het met u eens te worden. Als u 100% zeker bent dat u gelijk heeft, laat dan die deurwaarder desnoods maar komen, geef hem een kop koffie en leg de zaak uit. Als Telfort dan bakzeil moet halen, dan betalen ze lesgeld en wie weet leren ze ervan.

BTW: wij hebben zelf internet en telefoon van Telfort en we mogen niet klagen. Tot nu toe loopt het redelijk, al valt de internetsnelheid wat tegen.

mrobberts
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2009 11:13

Re: Telfort

Ongelezen bericht door mrobberts »

Heren/dames van telfort.ik probeer het nu maar eens via deze weg, want als ik een klacht indien via de website krijg ik standaard 2 antwoorden..bel met de helpdesk of geef u wijzigingen door via de website...
Op advies van jullie heb ik mijn telfort telefoonlijn moeten opzeggen omdat jullie mijn KPN lijn niet gemigreerd krijgen. Ik zit nu al maanden zonder telefoon omdat de Telfort site steeds meldt dat jullie nog wat aan het doen zijn. Ik heb reeds heel veel geld uitgegeven aan jullie telefonische helpdesk, maar ben geen meter verder opgeschoten..enige voordeel is dat ik alle menuopties zo ongeveer uit mijn hoofd weet..Ik vermeld hier mijn klant# en code, dus ga er vanuit dat er nu eens serieus wordt gekeken naar mijn klachten..
klantnummer: sp059315 code: TV9MF14K68

lont25
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2009 20:10

Re: Telfort

Ongelezen bericht door lont25 »

Afgelopen dinsdag, 26 mei 2009, heb ik de klantenservice van Telfort gebeld om voor de zoveelste keer door te geven, dat mijn telefoon- en internetverbinding was uitgevallen. Doorgaans reset men de verbinding en kan ik weer internetten, zij het dat midden in een sessie de verbinding voor kortere of lange perioden uitvalt.

Men deelde mij deze keer mee, dat herstel van de verbinding 5 tot 10 werkdagen zou duren. Men kon niet aangeven waarom het zo lang moest duren, die tijd stond er gewoon voor.

Vandaag, 28 mei 2009, heb ik wederom contact opgenomen met Telfort. Mijn gezin en ik zijn voor werk en studie afhankelijk van de telefoon en internet. Daar wordt geen rekening mee gehouden; voor herstel staat 10 tot 15 werkdagen, vertelde men mij.

Het contact met Telfort via het 0900-nummer kost vele euro's. Soms kom je minuten lang niet verder dan het antwoordapparaat.

De komende weken heb ik noch telefoon, noch internet. Het abonnement moet wel worden betaald, terwijl Telfort het overeengekomen product niet of niet op de afgesproken wijze levert.

Het is ook niets om steeds van provider te veranderen. Uiteindelijk zal ik terug moeten naar KPN, ook al moet ik meer betalen. KPN levert waar ik om vraag.

Wat kan hier aan worden gedaan?

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

mrobberts, we hebben u de afgelopen tijd diverse malen getracht te bellen maar we kregen u niet te pakken. Het nummer is vrij om geporteerd te worden.

lont25, de reden dat er over 5-10 werkdagen wordt gesproken is dat het een indicatie is. Mijn collega had u dat beter kunnen uitleggen. We proberen het altijd zo spoedig mogelijk op te lossen maar doordat we afhankelijk zijn van externe partijen kan het soms wat langer duren dan we allemaal willen. Het kan zo zijn dat meerdere monteurs de centrale in moeten, niet elke monteur kan/mag overal bij in de centrale. Het kan ook zijn dat elementen moeten worden vervangen of dat er kabels in de wijk onderzocht moeten worden. Er kunnen zeer veel mogelijkheden zijn om het probleem op te lossen, vandaar dat er de indicatie van 5 - 10 werkdagen wordt afgegeven.

De abonnementskosten die u heeft betaald voor de periode dat het niet heeft gewerkt kunt u als alles weer werkt via een webformulier terugvragen.

Wij leveren het product op dit moment niet, maar we gaan wel ons best doen om het zo spoedig mogelijk weer actief bij u te krijgen.

Joris

Theob
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jun 2009 18:37

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Theob »

Hallo, Enige tijd geleden ook al gemailed met mijn klacht over telfort. Tot op heden hebben die sukkels behalve een mailtje waarin werd gezegd dat ze contact wilde opnemen maar ik niet bereikbaar zou zijn (onzin; ik heb emailadres, vaste telefoonnummer en 06 nummer en huisadres bij hen bekend gemaakt!!) nog helemaal niets gehoord!!

Kunt u hen niet een ultimatum geven; ik heb gemaild,geschreven en zelfs aangetekende brief gestuurd.!!!

rogzz
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:53

Re: Telfort

Ongelezen bericht door rogzz »

Ik heb AH Mobiel prepaid (dienst van Telfort). En er werd in begin dit jaar geld afgeschreven. Met net zoals in het filmpje dat ze me niet kunnen helpen, want: U staat niet het systeem;
U kunt alleen een klacht indienen;
en nog meer van die waardeloze opmerkingen!
En dat WACHTEN dat is echt niet om goed van te worden!
Maar na mijn brief is voor zover ik weet het niet meer afgeschreven. En ik heb mijn geld met vergoeding terug[/b]

dagmar1970
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 jul 2009 21:49

Re: Telfort

Ongelezen bericht door dagmar1970 »

Wij hebben ons Internetabonnement vorig jaar september (2008) opgezegd, keurig de opzegtermijn in acht nemende.
Krijgen we een bevestiging dat het is opgezegd per oktober 2009! Briefje naar Telfort dat we hier niet mee akkoord gaan, bij de brief ook het contract gevoegd. Niets op gehoord.
Maanden later - begin maart 2009 - ineens een vordering van Intrum Justitia. Schriftelijk aangegeven dat we niet akkoord gaan met de vordering, daarbij alle correspondentie als ook het contract meegestuurd. Maanden geen reactie, dan komt er op 15 juni ineens een brief dat de vordering aan een deurwaarder uit handen wordt gegeven. Wederom geschreven dat we hier niet akkoord mee gaan, weer alle stukken meegestuurd en de wens uitgesproken inhoudelijk een reactie van Intrum Justitia of Telfort te ontvangen. Weer niets tot vorige week: alles gaat nu naar de rechter omdat we niet betalen en niet reageren. Vandaag maar weer een aangetekende brief gestuurd met alle info en de wens uitgesproken dat er binnen een week inhoudelijk gereageerd moet worden en dat we anders de kwestie als afgedaan zien. Wat een enorm slecht bedrijf: zowel Telfort als Intrum Justitia. Ze hebben echt hun zaakjes niet op orde en vallen ons er behoorlijk mee lastig! Kan Radar dit onderwerp nogmaals aan de kaak stellen? En zijn er meer mensen die hier last van hebben en zo ja wat doen jullie er aan?

Djoniek
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2009 22:49

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Djoniek »

Even had ik vertrouwen in Telfort, zeker na de uitzending die ik mee mocht maken en waarbij ik mijn woordje mocht doen.
Helaas heeft Telfort misbruik gemaakt van deze uitzending....maar ja dat kwam pas achteraf
In mei kreeg ik een brief van ze ik zou een onkosten vergoeding krijgen en wel van 240 euro ruim, dit zou voor 15 mei op mijn rekening komen te staan...DUS NIET!!!!!!!
Weer wachten mailen en bellen, reacties kwamen er niet...
Wel rekeningen ja hoor inmiddels overgestapt naar een andere provider waar ik heel gelukkig mee ben, maar Telfort weet totaal niet van ophouden
Ik moet gewoon mijn maandelijkse termijn betalen, het is gewoon niet te geloven, ze kunnen toch zien dat je overgestapt bent??!!
Vandaag een email gekregen ze zijn niet van plan te betalen aan mij, had tenslotte in april ruim 90 euro gekregen en daar moest ik maar genoegen mee nemen.
Terwijl dhr de Beer hoofd klantenservice mij persoonlijk een brief heeft gestuurd dat ik die vergoeding krijg.
Houd het nu nooit op met dat Telfort gezeur???
Weten die mensen dan echt niet dat ze brieven sturen om in een goed blaadje te komen, maar de mensen ondertussen gewoon blijven belazeren, en ze gewoon laat betalen ook al ben je al weer 2 maanden ruim van ze af?
Nu ik ben het zat met die Telfort en laat het er zeker hoog oplpen deze keer.
Boetes kunnen ze mij geven zo veel als ze willen, ik hoef toch niet te gaan betalen voor iets wat ik niet krijg en ik hoef toch geen genoegen te nemen met een brief van dhr de Beer waarin hij mij dingen beloofd die hij niet na komt?
Telfort gaat gewoon door dat blijkt bah bah bah

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Djoniek, graag zou ik dit voor u uit willen laten zoeken. Kunt u een klantcode posten zodat wij uw gegevens erbij kunnen pakken en de zaak nader kunnen bekijken?

Joris

eleojer
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 apr 2009 12:53

Re: Telfort

Ongelezen bericht door eleojer »

Ik ben langzamerhand ten einde raad met Telfort. Ik heb nooit een internetverbinding gehad, nooit telefonisch kunnen bellen etc etc.
Tot 2x toe heb ik schriftelijk en aangetekend het abonnement op gezegd, omdat er niets gebeurde. Ze bleven de abonnementskosten innen. Dit heb ik inmiddels stopgezet, maar nu krijg ik Interim Justitia achter me aan, die al helemaal niet aan dossiervorming doet. Wat moet ik nog meer doen?

Gesloten