LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Marmernl Trading

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
LeoNico
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2017 10:34

Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door LeoNico »

Benieuwd of er meer mensen zijn die ook een slechte ervaring hebben gehad met Marmer NL Trading te Veenendaal. Wij hebben op 13 februari muurtegels voor de keuken gekocht bij Marmer NL Trading (KVK 55902847) kosten 219,- euro. Dit overgemaakt per bank overboeking(ING) Tot op heden hebben wij nog geen tegels ontvangen. Meerdere malen contact gezocht met de verkoper (bellen, mailen, sms) steeds krijgen we loze belofte over de leverdatum. En nu neemt dhr zijn telefoon niet meer op als we bellen (met mobiel of anoniem) De betaling storneren kan niet, kan alleen bij een automatische incasso. We zijn bang dat we opgelicht worden. Het is nu al vier weken na de betaling. Ik hoor graag of iemand hetzelfde heeft meegemaakt, en of er mensen zijn die tips hebben voor wat we kunnen doen.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De site is te netjes en te gelikt om over oplichting te spreken. Vreemd is wel dat het kvk adres een flatgebouw is. Het adres van de winkel staat te huur. U kunt eens langsgaan:
Marmernl Trading
Zandstraat 109
3905 EB Veenendaal
Tel: 06-3095570

Op de foto op funda staat wel nog reclame van marmernl. Maar ja, het kan zomaar zijn dat ze in hun 'laatste'dagen zitten en de stekker eruit getrokken gaan worden. Langsgaan lijkt mij de enige optie.


berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door berndv »

NeoDutchio schreef:De site is te netjes en te gelikt om over oplichting te spreken.
Als de eigenaar van de winkel tevens een eigen webdesignbureau heeft is dat op zich niet heel erg vreemd. En laat datzelfde bureau nu net de ontwerper zijn van de site :wink:

De winkelruimte stond schijnbaar te huur nadat de videotheek er uit is gegaan, als ik zoek vind ik een nieuwsbericht van een makelaar waarin vol trots wordt verteld hoe snel deze winkelruimte weer is verhuurd aan marmer nl.

Ik kom wel veel advertenties op marktplaats tegen en via de site lijkt het alsof ik niets kan bestellen. IK vraag me dan ook af hoe ts de tegels besteld heeft, niet dat dat iets uit maakt, als er een overeenkomst is, moet er gewoon geleverd worden, maar bij een koop op afstand zou het 30 dagen mogen duren, en gerekend vanaf de 13e februari, is die periode nog niet verstreken. Maar al met al wel een verhaal met alarmbellen.

LeoNico
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 mar 2017 10:34

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door LeoNico »

Bedankt Berndv, neodutchio en hänschen klein voor de reactie en het meedenken. Wij zijn toen der tijd naar de showroom in Veenendaal gegaan. Deze was gesloten, maar na een telefoontje naar het mobiele nummer kwam de eigenaar naar de winkel om hem te openen. We hebben de tegel kunnen bezichtigen en kregen zelfs een proefmatje van de tegel kosteloos mee. We konden de tegel dan thuis even bekijken en konden laten weten als we de tegel wilde bestellen. Waren erg te tevreden dus 2 vierkante meter (20matjes a 30bij30cm) besteld via mail. Kregen netjes offerte. Deze betaald, maar nu dus radio stilte :(

voorhaas
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2017 07:34

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door voorhaas »

Ben al een jaar bezig om een bestelling van 162,= geleverd te krijgen. Loze beloftes, het bekende verhaal. Ik blijf volhouden met bellen/mailen en zo, maar ga er intussen wel van uit dat hier sprake is van een oplichter.

Het kanon
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mei 2017 13:34

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door Het kanon »

[Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie]
Men zou tegels, na aanbetaling, leveren. Het lijkt er op dat het heerschap het ene financiele gat met het andere dicht.
We laten hem nog niet los en er zit een incassobureau achter deze fantast aan. Positieve nieuws is dat account van Marktplaats is, maar hij zal inmiddels wel actief zijn onder een andere naam./
Laatst gewijzigd door Radar op 22 mei 2017 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd door moderatie

ronvanriet
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2017 09:32

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door ronvanriet »

wij hebben op 18 Juni bij Marmernl, zandstraat 109 in Veenedaal een partij sten besteld die geheel niet zijn aangekomen wel direct betaald.
Elke keer komt dit bedrijf met leugens van de vracht wagen heeft auto pech maar voor wel de volgende dag geleverd en krijgen dan wel weer een sms met de tekst morgen gaan we bij u komen en dit wekt het vertrouwen dat het goed komt alleen zijn wij nu 2 weken verder en hebben nog steeds niets ontvangen. Deze melding is zeer belangrijk voor de volgende mensen die bij dit bedrijf het schip in zullen gaan.
Wij hebben hier voor 1.601.13 aan tegels besteld en zijn het schip in gegaan. krijgen dan weer een mailtje of sms anders zullen we uw factuur crediteren en terug betalen maar gebeurd geheel niet.

Vd-eng
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2018 12:37

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door Vd-eng »

Bij mij hetzelfde: Eenn paar weken terug een wasbak besteld. Na de betaling geen contact meer mee te krijgen. Vooralsnog ook geen wasbak ontvangen. Helaas.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Ook op Klachtenkomaps.nl zijn de klanten ontevreden, misschien moet er toch eindelijk eens worden doorgepakt:

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... oduct-niet

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

De KVK inschrijving is sinds 2015 dezelfde, maar als je gaat zoeken naar Marmernl Trading kom je uit bij sanitairshopnl.nl op de Amperestraat 6 in Tiel. Op dezelfde KVK nummer is ook een bedrijf genaamd AlwaysBeCreative te vinden.
Er is een tweede KVK nummer te vinden die ondertussen ook uitgeschreven is. Het komt allemaal een beetje dubieus over.

Nu maar hopen dat mensen voor aankoop gaan googelen en niet, zoals hier weer blijkt, achteraf.

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door rvjapio »

U heeft het over 13 februari. Dat is nog geen week geleden ipv vier weken. Gewoon even wachten denk ik.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door Theotrucker »

1 jaar geleden

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Theotrucker schreef:1 jaar geleden
Inderdaad één jaar geleden begonnen, maar er werd inmiddels weer een nieuwe klacht aan toegevoegd ... draaideur-klachten?

jitkavrijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2018 19:29

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door jitkavrijman »

Wat een ellende!
[Ongefundeerde passage verwijderd] Ik heb besteld en betaald via Icepay en word alleen maar aan het lijntje gehouden.
Zouden het geld terug storten maar nog niks ontvangen. En ondertussen voor meer dan 200 euro het schip in gegaan. Balen.
Helaas had ik deze stukjes niet gelezen anders nooit besteld bij dit bedrijf. Dus mensen wees gewaarschuwd!!!!
Laatst gewijzigd door Radar op 05 mar 2018 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde passage verwijderd

Vd-eng
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2018 12:37

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door Vd-eng »

Hebben jullie ook allemaal online aangifte gedaan?

floortjepe
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2018 12:27

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door floortjepe »

Op 16-02 -2018 heb ik een waskom besteld op sanitairshopnl.nl (marmernl trading) met een totaalbedrag van €175,94. Ik wilde betalen via Paypal, maar dit lukte niet. Na het twee keer geprobeerd te hebben, heb Ik het bedrijf een mailtje gestuurd en ik kreeg meteen antwoord terug dat er een storing was bij Paypal met daarbij in de mail een betaal link. Ik heb ervoor gekozen om het zelf nogmaals te proberen en dit keer via IDeal.
Ik kreeg meteen een mailtje terug dat de betaling gelukt was en dat ik de Paypal link kon verwijderen. De maandag erop zouden ze contact opnemen voor de levering, want de kom zou de week erna al geleverd worden. Daarna heb ik nooit meer iets van het bedrijf vernomen. Er wordt niet gereageerd op chat berichten op de site en ook niet op mijn mailtjes. De telefoon wordt niet opgenomen en ik heb meerdere appjes gestuurd met terug betaal verzoeken, maar daar wordt ook niet op gereageerd. Ik ben op internet gaan lezen en nu blijkt dat er erg veel gedupeerden zijn helaas. Iedereen met hetzelfde probleem. Na betaling hoor je niks meer. Stom, want omdat de website er zo goed uit zag, ben ik ervan uitgegaan dat het goed was. Dit wil dus niks zeggen. Ik heb online aangifte gedaan en dit verhaal doorgegeven bij Tros opgelicht. Ik hoop dat iedereen dit doet!

jitkavrijman
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2018 19:29

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door jitkavrijman »

het is ongelooflijk dit bedrijf. Ze liegen en bedriegen maar voort en de site nog steeds in de lucht. Hoe is het mogelijk. Ik heb al zoveel beloftes gehad van deze persoon en ze zouden het geld terug storten. Wat een zielige lui dat ze over het hoofd van anderen geld wegtrekken. Ik hoop dat ze gepakt worden. Veel aangifte doen!

mellyora
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2018 18:52

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door mellyora »

Wie heeft er ook een slechte ervaring met één van de onderstaande handelsnamen uit Veenendaal. Het gaat daarbij om bestelde goederen die niet geleverd worden maar wel door je betaald zijn via een bankoverschrijving. Bekende handelsnamen zijn; Marmernl, Alwaysbecreative, Tegels123, Recrotab, Salsa, Saliman, Sanitairshopnl. Er wordt via deze namen o.a. ook op marktplaats “gehandeld”, onder meer in elektronica als headsets, tv’s, tablets, etc. Er volgen daarna allerlei smoesjes als: het meegegeven zou zijn aan een koerier, er geld zal worden teruggestort, etc, maar niets van dat alles gebeurd. Waarschijnlijk doet hij dit om de indruk te wekken dat het geen oplichting is zodat de politie weinig kan doen omdat er geen duidelijke criminele opzet lijkt te zijn. Enige wat men dan kan doen is een civiele procedure, wat veel tijd en geld kost waar de meeste mensen gezien de vrij lage bedragen vanaf zien. Zo komt hij er mee weg.

Wij doen aangifte bij de politie en zijn ook bereid tot verdere juridische stappen.
Dit samen met andere slachtoffers doen maakt de aanklacht sterker en toont nog meer aan dat er wel degelijk criminele opzet achter zit.
Ben je recent slachtoffer en wil je meedoen, stuur mij dan een persoonlijk bericht.
We weten wie hier achter zit en hij mag niet nog meer slachtoffers maken.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Marmernl Trading

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

mellyora schreef:
20 okt 2018 19:03
Wie heeft er ook een slechte ervaring met één van de onderstaande handelsnamen uit Veenendaal. Het gaat daarbij om bestelde goederen die niet geleverd worden maar wel door je betaald zijn via een bankoverschrijving. Bekende handelsnamen zijn; Marmernl, Alwaysbecreative, Tegels123, Recrotab, Salsa, Saliman, Sanitairshopnl.
Ik zou zeggen, kijk eens boven uw tekst. Meerdere mensen die al jarenlang slechte ervaringen hebben. Oftewel: eerst kopen, dan pas kijken, de omgekeerde volgorde.

Gesloten