LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Foute kleding bij feestbazaar.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Mir2512
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jul 2017 15:10

Foute kleding bij feestbazaar.nl

Ongelezen bericht door Mir2512 »

Beste Radar,
Ik wil een melding maken over het volgende bedrijf.
Ik heb bij feestbazaar.nl/ deze website indianen verkleed kleding gehaald. Op de website hadden ze een maten tabel staan zodat ik alle maten kon opmeten en de juiste kon bestellen. Dit heb ik ook gedaan. Alleen nu heb ik de kleding binnen gekregen waar de maat 40 in staat. maar de broek past bij lange na niet. ik heb de geleverde broek op een broek gelegd die ook maat 40 is en die ik wel pas en er zit een heel erg groot verschil in.
Nu heb ik meerdere keren gemaild en gebeld naar het bedrijf en dit is de enige reactie die ik kreeg:
Beste,

dank voor het bericht. Het is een zeer populair en veel verkocht kostuum, nooit eerder hebben wij hier een melding over ontvangen. Wij kunnen overigens bij een koop op afstand nooit een juiste maat garanderen! De uiteindelijke keuze van een bepaalde maat is en blijft altijd uw eigen verantwoordelijkheid. De getoonde tabellen, afmetingen, maatinfo gelden puur als advies en richtlijn. Staat ook duidelijk vermeld feestbazaar.nl/service/matentabel/.

Juist bij een koop op afstand bieden wij de mogelijkheid om te ruilen/retourneren, deze mogelijkheid heeft u dan ook gewoon. Zie feestbazaar.nl/service/shipping-returns/ voor de info.

Met vriendelijke groeten,
Team FeestBazaar

Als ik ze bel is het enige wat ze zeggen stuurt u ons maar een e-mail. dan word het opgelost.
Maar ze doen niks of ik krijg geen reactie op mijn mail en als ik uit eindelijk wel reactie krijg dan is het steeds hetzelfde, zoals hierboven staat.
Ze verwachten dat ik het product op eigen kosten retour stuur terwijl ik ook al verzendkosten betaald heb. En ik heb er in totaal niet gekregen wat ik besteld heb.
Ik stuur jullie de foto's mee die genomen heb van mijn eigen blauwe broek en de veel te kleine indianenbroek.

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want zij doen er niks mee.
Ik voel me als consument ontzettend in de kou staan door dat bedrijf.

Vriendelijke groet,
Mir2512
Laatst gewijzigd door Radar op 07 jul 2017 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële links aangepast door Moderator

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Foute kleding bij feestbazaar.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U bent niet bij radar, maar op het forum. De redactie van radar mag u altijd contacteren, maar een televisieprogramma is geen consumenten helpdesk.

Ik weet niet of u wel eens kleding koopt, maar de ene maat 40 is de andere niet. Er kan dus altijd verschil in zitten. Daarom moet kleding ook altijd gepast worden.
Grote webshops hanteren vaak gratis retourzendingen, maar dit is een gunst, geen recht. Zie ook https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... en-betalen

Gesloten