LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
MBgedupeerde
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mei 2018 08:18

Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door MBgedupeerde »

Ik heb een Cartier horloge die, iedere keer als de batterij leeg is, door Schaap en Citroën naar Zwitserland gestuurd wordt om de batterij te vervangen en om weer spatwaterdicht gesloten te worden. Dit kost mij gemiddeld 400,- euro !!! Ja u hoort het goed : 400 euro. Dit doe ik omdat ik verzekerd wil zijn dat er geen vocht in mijn horloge komt omdat het rubbertje dan ook meteen nagekeken ,en zo nodig vervangen wordt om vervolgens weer spatwaterdicht gesloten wordt op een proffesionele manier.

Deze keer heb ik mijn horloge weggebracht en krijg vervolgens de rekening gepresenteerd : of ik akkoord ga met 720 !!!! Euro want vocht heeft mijn wijzerplaat aangetast !!
Ik bel op om te vragen hoe dit kan. HOE is het mogelijk dat mijn horloge vocht heeft terwijl ik er natuurlijk niet mee douche of afwas doe. Hij is toch professioneel gesloten om dit te voorkomen ??? Daar betaal ik toch dat ongelofelijk hoge bedrag voor als hij een nieuw batterijtje nodig heeft ??

[Tekst verwijderd door de Moderator] zei dat hij mij vrijdag terug belt, ik geef hem mijn mobiele nummer, hij gaat het even bekijken en komt erop terug.
Maar hij belt mij niet terug, en de volgende dag ook niet.
Ik besluit om zelf te bellen met de vraag waarom hij mij niet heeft gebeld....ik verwacht van Schaap en Citroen toch wat meer service, waarop hij mij zegt : ik heb u gebeld..... ?!
Ik zeg tegen hem dat hij mij NIET gebeld heeft , dat ik mijn telefoon ieder moment van de dag in mijn zak heb en GEEN telefoon van SC heb gehad. Hij blijft volhouden waarop ik zeg dat hij mij als een leugenaar neerzet, waarop hij weer antwoord dat ik hem als leugenaar uitmaak en dat hij daarvan niet gediend is.
Ik heb zoiets echt nog niet eerder meegemaakt, wat een vlerk van een man.
Maar dit is nog niet het einde van mijn verhaal....

Hij zegt mij dat er vocht in het horloge kan komen omdat er maar 1 jaar garantie zit op het waterdicht sluiten van een horloge. “ Dus u gaat mij zeggen dat ik 1 jaar garantie heb, en daarna kan er van alles gebeuren en is niemand aansprakelijk ? Dus u gaat mij zeggen dat ik 420 euro betaal voor een nieuwe batterij om professioneel te laten sluiten maar dat die afsluiting niet garandeerd dat ik 2 jaar later oxidatie heb ? Waarom breng ik dat ding dan bij jullie ? Dan kan ik net zo goed bij de Hema een batterijtje laten vervangen voor een paar euro.”
Deze vervelende man blijft vervolgens volhouden dat het na 1 jaar verloopt...... En als klap op de vuurpijl mag ik, als ik het horloge, niet gerepareerd op kom halen, nog een 50 euro aftikken : vaste kosten die zij gemaakt zouden hebben.
Radar, ik vind het schandalig dat er zo met consumenten om wordt gegaan....en ik vraag mij werkelijk af of dit wel mag ?
Mogen zij 50 euro rekenen als er niets wordt gedaan ?
Is er werkelijk 1 jaar garantie als er zo een hoge rekening tegenover staat ? Is dat redelijk ?
Om over de klantvriendelijkheid van uw personeel maar te zwijgen....wat een @#€#@ is die [Tekst verwijderd door de Moderator].

Schaap en Citroën handelt al jaren op deze manier, het is te schandalig voor woorden.
Dus omdat je een Cartier hebt kun je wel een gepeperde rekening betalen ? Is dat het ?
Radar, kan hier iets tegen gedaan worden of mag dit bedrijf gewoon rekenen wat het wil ?

Een zwaar gedupeerde ‘klant’
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mei 2018 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens noemen

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Het rubbertje om het waterdicht te maken heeft dus schijnbaar een garantieperiode van 1 jaar. Wilt u het horloge waterdicht houden zal u dus elk jaar het rubbertje moeten laten vervangen. Deze garantie heeft niets te maken met de kosten voor het vervangen van de batterij of het opsturen naar Zwitserland, het rubbertje gaat maar een jaar mee. Net zoals bij auto's dat een pakking wel eens lek gaat of bij een koffiezetter is dat bij een horloge schijnbaar dus ook zo. Lichaamsvocht (zout) en andere zaken waarmee uw horloge mee in aanraking komt hebben een effect op het rubbertje.
U kiest bewust voor een bepaald merk bij een bepaalde verkoper. Daar hangt dan deze service aan vast. Het ligt er ook maar net aan hoe je het bekijkt. Ja, het kost wat geld, maar het horloge blijft zijn waarde behouden als die op de juiste plek met de juiste materialen in onderhoud is.

Meint
Berichten: 93
Lid geworden op: 11 dec 2006 17:50

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Meint »

Ik snap TS wel, hij verwacht dat zijn horloge een degelijke servicebeurt krijgt voor 420 euro, waarbij zo nodig ook het rubbertje vervangen wordt.

Het is ook nogal kortzichtig van de juwelier en het servicebedrijf, om een klant die regelmatig dit soort bedragen uitgeeft niet eat coulanter te behandelen.
Wat betreft het telefoontje; een mobiele telefoon houd bij wie wanneer gebeld heeft.
Persoonlijk zou ik toch even terug gaan en dit met een iets 'koeler' hoofd nog eens bespreken.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door kokka »

best wel bijzonder dat je alleen maar omdat je van iemand niet krijgt wat je wil, zijn naam maar op het internet dumpt.
Het lijkt erop dat jullie een verschil van mening hebben, dat maakt iemand nog niet "vervelend" of een "@#€#@".
wat Meint hierboven zegt is dus best verstandig, gewoon eerst even afkoelen en het gesprek aangaan met schaap en citroen. Als je je in dat gesprek wat beheerst en het wat vriendelijker aanpakt krijg je wellicht meer gedaan als tot nu toe. Met stroop vang je meer vliegen als met Azijn.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door thecure »

MBgedupeerde schreef: als klap op de vuurpijl mag ik, als ik het horloge, niet gerepareerd op kom halen, nog een 50 euro aftikken : vaste kosten die zij gemaakt zouden hebben.
Radar, ik vind het schandalig dat er zo met consumenten om wordt gegaan....en ik vraag mij werkelijk af of dit wel mag ?
Mogen zij 50 euro rekenen als er niets wordt gedaan ?

U werkt gratis?
Ze hebben hem toch opgestuurd.

Moiseule58

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

NeoDutchio schreef:Het rubbertje om het waterdicht te maken heeft dus schijnbaar een garantieperiode van 1 jaar. Wilt u het horloge waterdicht houden zal u dus elk jaar het rubbertje moeten laten vervangen. Deze garantie heeft niets te maken met de kosten voor het vervangen van de batterij of het opsturen naar Zwitserland, het rubbertje gaat maar een jaar mee. Net zoals bij auto's dat een pakking wel eens lek gaat of bij een koffiezetter is dat bij een horloge schijnbaar dus ook zo. Lichaamsvocht (zout) en andere zaken waarmee uw horloge mee in aanraking komt hebben een effect op het rubbertje.
U kiest bewust voor een bepaald merk bij een bepaalde verkoper. Daar hangt dan deze service aan vast. Het ligt er ook maar net aan hoe je het bekijkt. Ja, het kost wat geld, maar het horloge blijft zijn waarde behouden als die op de juiste plek met de juiste materialen in onderhoud is.
. om de batterij te vervangen en om weer spatwaterdicht gesloten te worden. Dit kost mij gemiddeld 400,- euro !!! Ja u hoort het goed : 400 euro. Dit doe ik omdat ik verzekerd wil zijn dat er geen vocht in mijn horloge komt omdat het rubbertje dan ook meteen nagekeken ,en zo nodig vervangen wordt om vervolgens weer spatwaterdicht gesloten wordt op een proffesionele manier.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Moiseule58 schreef:
. om de batterij te vervangen en om weer spatwaterdicht gesloten te worden. Dit kost mij gemiddeld 400,- euro !!! Ja u hoort het goed : 400 euro. Dit doe ik omdat ik verzekerd wil zijn dat er geen vocht in mijn horloge komt omdat het rubbertje dan ook meteen nagekeken ,en zo nodig vervangen wordt om vervolgens weer spatwaterdicht gesloten wordt op een proffesionele manier.
En dat rubbertje heeft een garantieperiode van 1 jaar. Dus na 2 jaar kan er vocht in komen. Bij een batterijwissel vervangen ze het, maar dit zou gewoon elk jaar moeten.

Moiseule58

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Moiseule58 »

NeoDutchio schreef:
Moiseule58 schreef:
. om de batterij te vervangen en om weer spatwaterdicht gesloten te worden. Dit kost mij gemiddeld 400,- euro !!! Ja u hoort het goed : 400 euro. Dit doe ik omdat ik verzekerd wil zijn dat er geen vocht in mijn horloge komt omdat het rubbertje dan ook meteen nagekeken ,en zo nodig vervangen wordt om vervolgens weer spatwaterdicht gesloten wordt op een proffesionele manier.
En dat rubbertje heeft een garantieperiode van 1 jaar. Dus na 2 jaar kan er vocht in komen. Bij een batterijwissel vervangen ze het, maar dit zou gewoon elk jaar moeten.
Als de batterij eens in de zoveel jaar vervangen wordt, heb je volkomen gelijk.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Als dit te duur voor je is verkoop je dat ding en koop een klokje van 100 €. Heb je ook 5 jaar plezier van een batterij kost 5-10 €.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door crazyme »

kokka schreef:best wel bijzonder dat je alleen maar omdat je van iemand niet krijgt wat je wil, zijn naam maar op het internet dumpt.
Het lijkt erop dat jullie een verschil van mening hebben, dat maakt iemand nog niet "vervelend" of een "@#€#@".
wat Meint hierboven zegt is dus best verstandig, gewoon eerst even afkoelen en het gesprek aangaan met schaap en citroen. Als je je in dat gesprek wat beheerst en het wat vriendelijker aanpakt krijg je wellicht meer gedaan als tot nu toe. Met stroop vang je meer vliegen als met Azijn.
Ik denk dat de toon de oorzaak is van het probleem. Zeer onfatsoenlijk om dit zo publiek te maken. Maar geld en niveau gaan niet altijd hand in hand.

Erthanax
Berichten: 9685
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Erthanax »

De waarde van dit type horloge zit kennelijk in de kast en de merknaam, niet in het (goedkope) kwartsuurwerkje dat erin zit.
Wat "doet" uw horloge op de tweedehands markt, als verzamelobject? Mede aan de hand daarvan kunt u beslissen of de extra kosten de moeite waard zijn.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door moederslink »

MBgedupeerde schreef:Ik heb een Cartier horloge die, iedere keer als de batterij leeg is, door Schaap en Citroën naar Zwitserland gestuurd wordt om de batterij te vervangen en om weer spatwaterdicht gesloten te worden. Dit kost mij gemiddeld 400,- euro !!! Ja u hoort het goed : 400 euro. Dit doe ik omdat ik verzekerd wil zijn dat er geen vocht in mijn horloge komt omdat het rubbertje dan ook meteen nagekeken ,en zo nodig vervangen wordt om vervolgens weer spatwaterdicht gesloten wordt op een proffesionele manier.

Deze keer heb ik mijn horloge weggebracht en krijg vervolgens de rekening gepresenteerd : of ik akkoord ga met 720 !!!! Euro want vocht heeft mijn wijzerplaat aangetast !!
Ik bel op om te vragen hoe dit kan. HOE is het mogelijk dat mijn horloge vocht heeft terwijl ik er natuurlijk niet mee douche of afwas doe. Hij is toch professioneel gesloten om dit te voorkomen ??? Daar betaal ik toch dat ongelofelijk hoge bedrag voor als hij een nieuw batterijtje nodig heeft ??

Mijnheer Verbeek zei dat hij mij vrijdag terug belt, ik geef hem mijn mobiele nummer, hij gaat het even bekijken en komt erop terug.
Maar hij belt mij niet terug, en de volgende dag ook niet.
Ik besluit om zelf te bellen met de vraag waarom hij mij niet heeft gebeld....ik verwacht van Schaap en Citroen toch wat meer service, waarop hij mij zegt : ik heb u gebeld..... ?!
Ik zeg tegen hem dat hij mij NIET gebeld heeft , dat ik mijn telefoon ieder moment van de dag in mijn zak heb en GEEN telefoon van SC heb gehad. Hij blijft volhouden waarop ik zeg dat hij mij als een leugenaar neerzet, waarop hij weer antwoord dat ik hem als leugenaar uitmaak en dat hij daarvan niet gediend is.
Ik heb zoiets echt nog niet eerder meegemaakt, wat een vlerk van een man.
Maar dit is nog niet het einde van mijn verhaal....

Hij zegt mij dat er vocht in het horloge kan komen omdat er maar 1 jaar garantie zit op het waterdicht sluiten van een horloge. “ Dus u gaat mij zeggen dat ik 1 jaar garantie heb, en daarna kan er van alles gebeuren en is niemand aansprakelijk ? Dus u gaat mij zeggen dat ik 420 euro betaal voor een nieuwe batterij om professioneel te laten sluiten maar dat die afsluiting niet garandeerd dat ik 2 jaar later oxidatie heb ? Waarom breng ik dat ding dan bij jullie ? Dan kan ik net zo goed bij de Hema een batterijtje laten vervangen voor een paar euro.”
Deze vervelende man blijft vervolgens volhouden dat het na 1 jaar verloopt...... En als klap op de vuurpijl mag ik, als ik het horloge, niet gerepareerd op kom halen, nog een 50 euro aftikken : vaste kosten die zij gemaakt zouden hebben.
Radar, ik vind het schandalig dat er zo met consumenten om wordt gegaan....en ik vraag mij werkelijk af of dit wel mag ?
Mogen zij 50 euro rekenen als er niets wordt gedaan ?
Is er werkelijk 1 jaar garantie als er zo een hoge rekening tegenover staat ? Is dat redelijk ?
Om over de klantvriendelijkheid van uw personeel maar te zwijgen....wat een @#€#@ is die Verbeek.

Schaap en Citroën handelt al jaren op deze manier, het is te schandalig voor woorden.
Dus omdat je een Cartier hebt kun je wel een gepeperde rekening betalen ? Is dat het ?
Radar, kan hier iets tegen gedaan worden of mag dit bedrijf gewoon rekenen wat het wil ?

Een zwaar gedupeerde ‘klant’
Ik zou wel willen weten hoe oud dit Cartier horloge is....
U heeft dit horloge gekocht bij Schaap en Citroen? Bent u verplicht om steeds naar deze Cartier vestiging te gaan en dit horloge te laten opsturen voor zoveel geld naar Zwitserland? Hoe vaak is dit nu al gebeurd? Het zijn me nogal bedragen :shock:
Er zijn zo.n kleine 400 vestigingen van Cartierdealers door heel Nederland .
Waarom gaat u niet eens naar een andere juwelier en bespreek de mogelijkheden die zij hebben en aan kunnen bieden?
Het lijkt mij stug dat het vervangen ve batterij en het spatwaterdicht maken alleen in Zwitserland uitgevoerd kan worden.
En " zweet " is ook vocht .
U heeft nu met deze Schaap en Citroen juwelier gedonder....of u matigt uw toon tegenover hen of u gaat op zoek naar een erkende Cartier dealer elders in Nederland.
Keus genoeg :
A.dam - R.dam-Den Haag- Den Bosch-Groningen- Utrecht om er maar een paar te noemen.

MBgedupeerde
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mei 2018 08:18

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door MBgedupeerde »

Ik ben werkelijk verbaasd hoe mensen denken oven een ander z’n geld..... het gaat hier om het feit dat men een heleboel geld moet betalen voor relatief weinig service. De batterij wordt natuurlijk pas vervangen als hij leeg is, en dan is de garantie voorbij......dat kan toch niet ? Niemand gaat toch binnen een jaar weer 420,- euro uitgeven om te checken of er geen vocht in zit ? Dat is toch buitengewoon schandalig dat men dat op deze manier doet ? Die garantie is gewoon onzin...daar zal dus nooit iemand gebruik van kunnen maken.....
Bovendien verwacht ik van zo’n gerenommeerde zaak dat men beter met zn klanten om gaat. Ik werd ronduit schandalig te woord gestaan door deze meneer. Dat kan echt niet sorry. En dat moet ik mijn toon matigen ? Ik heb in eerste instantie heel fatsoenlijk geprobeerd te overleggen, maar hij maakte mij gewoon uit voor leugenaar. Dat kan toch echt niet hoor....
PS deze winkel is een Cartier dealer.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

MBgedupeerde schreef:Ik ben werkelijk verbaasd hoe mensen denken oven een ander z’n geld..... het gaat hier om het feit dat men een heleboel geld moet betalen voor relatief weinig service. De batterij wordt natuurlijk pas vervangen als hij leeg is, en dan is de garantie voorbij......dat kan toch niet ? Niemand gaat toch binnen een jaar weer 420,- euro uitgeven om te checken of er geen vocht in zit ? Dat is toch buitengewoon schandalig dat men dat op deze manier doet ? Die garantie is gewoon onzin...daar zal dus nooit iemand gebruik van kunnen maken.....
Bovendien verwacht ik van zo’n gerenommeerde zaak dat men beter met zn klanten om gaat. Ik werd ronduit schandalig te woord gestaan door deze meneer. Dat kan echt niet sorry. En dat moet ik mijn toon matigen ? Ik heb in eerste instantie heel fatsoenlijk geprobeerd te overleggen, maar hij maakte mij gewoon uit voor leugenaar. Dat kan toch echt niet hoor....
PS deze winkel is een Cartier dealer.
Ik heb een caravan en die krijgt elke 2 jaar een beurt. Om de zoveel jaar worden de banden en gasslangen vervangen. Dit om te voorkomen dat ze gaan uitdrogen en scheuren. Juist door de investeren en het juiste onderhoud verleng je de levensduur.
Ik verkoop o.a. machines, ook gasschiethamers. Elk jaar wordt deze uit elkaar gehaald en preventief alle rubbers en sealings vervangen. Hier betaald de klant € 50 voor en krijgt daarna 1 jaar garantie.

U laat de sealing pas vervangen ver nadat de garantiedatum verstreken is. Daarmee loopt u een risico. Niet alleen bij een batterijwissel kan dit gedaan worden, ook tussendoor. En dat dat geld kost, tja, dat is inherent aan het merk en product. Auto's krijgen tussendoor ook beurten om de levensduur te verlengen, uw horloge zou dat ook moeten krijgen.

Har45
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 dec 2010 13:59

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Har45 »

Bron: https://www.schaapcitroen.nl/nl/service/watch-service/


WATERDICHTHEID
Een veel voorkomend misverstand is de waterdichtheid van het horloge. Laat u hierover goed adviseren en controleer de garantievoorwaarden. Vocht veroorzaakt roest, dit kan het uurwerk ernstig aantasten.

Horloges die waterdicht zijn, hebben een indicatie van het aantal meters tot waar de waterdichtheid is gegarandeerd. Algemene regels voor waterdichtheid:

3 atm.: waterspatten, regen
5 atm.: zwemmen ( niet duiken), douchen
10 atm.: watersport, zwemmen, snorkelen, duiken
20 atm.: geschikt voor alle vormen van duiken

De waterdichtheid van een horloge wordt gegarandeerd door diverse rubber pakkingen in de horlogekast: rond de kroon, het achter deksel, het glas en eventueel de poussoirs (drukknoppen). Deze pakkingen staan permanent onder druk en kunnen worden aangetast door zweet, schoonmaakmiddelen, UV-straling, vuil, maar ook slijtage aan de horlogekast. Hierdoor droogt het rubber na verloop van tijd uit, waardoor de waterdichtheid af neemt.

Het is van essentieel belang dat de drager zijn horloge jaarlijks laat controleren op waterdichtheid. Bij het verwisselen van een batterij vervangen wij alle pakkingen en testen wij het horloge op waterdichtheid.

MBgedupeerde
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 mei 2018 08:18

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door MBgedupeerde »

Schaap en Citroen zet op dit forum mensen in die de werkwijze goed praten. Sinds 2013 komt er met regelmaat een klacht op dit forum. Misschien kunt u, i.p.v. het forum te volgen, stappen nemen om de klachten op te lossen of, nog liever, te voorkomen. Dat zou een zaak met uw naam sieren. Wat u nu doet siert de naam zeker niet.

Nijogeth
Berichten: 9984
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door Nijogeth »

De enige reacties komen tot nu toe van bekenden op dit forum. Zou wel heel toevallig zijn als deze allemaal voor Schaap en Citroen werken, niet?

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Nijogeth schreef:De enige reacties komen tot nu toe van bekenden op dit forum. Zou wel heel toevallig zijn als deze allemaal voor Schaap en Citroen werken, niet?
Dat doen we toch ook? Ik ben die jongen die altijd naar Zwitserland op en neer rijdt. Op welke afdeling werk jij?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door newmikey »

MBgedupeerde schreef:Schaap en Citroen zet op dit forum mensen in die de werkwijze goed praten. Sinds 2013 komt er met regelmaat een klacht op dit forum. Misschien kunt u, i.p.v. het forum te volgen, stappen nemen om de klachten op te lossen of, nog liever, te voorkomen. Dat zou een zaak met uw naam sieren. Wat u nu doet siert de naam zeker niet.
U bent een vreemde figuur, zomaar mensen voor van alles en nog wat uitmaken hier en dan nog van forumleden eisen dat ze "stappen ondernemen"? Hoe wereldvreemd kan een mens zijn?

Ik kan hier trouwens niet echt ontdekken waar er dan sinds 2013 ¨met regelmaat" een klacht voorbij zou komen, zie welgeteld éénmaal een koude douche uit 2013 maar misschien kunt u beter zoeken.

Mijn advies aan u is om uzelf ietsje beter onder controle te krijgen zodat u niet op een forum als dit schuimbekkend te keer gaat. Plaats een klacht op een klachtensite, hier zit niemand die u kan helpen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Gedupeerd door Schaap en Citroen juweliers

Ongelezen bericht door moederslink »

MBgedupeerde schreef:Schaap en Citroen zet op dit forum mensen in die de werkwijze goed praten. Sinds 2013 komt er met regelmaat een klacht op dit forum. Misschien kunt u, i.p.v. het forum te volgen, stappen nemen om de klachten op te lossen of, nog liever, te voorkomen. Dat zou een zaak met uw naam sieren. Wat u nu doet siert de naam zeker niet.
Wat u doet siert u niet. Hier op dit forum zijn geen medewerkers van Schaap en Citroen.
Wat u kunt doen is 1x per jaar uw rubbertje voor de zekerheid laten vervangen, tegelijk met het batterijtje en dan maar in een ander S & C filiaal , dat hoeft m.i. echt niet steeds naar Zwitserland te worden opgestuurd voor zoveel geld. Ik zou dat in ieder geval zeker niet doen!

Gesloten