LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ANWB winkel

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

ANWB winkel

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Vandaag Kampioen binnen, op de voorpagina, leuke laars of snowboot, gratis verzending, wil je bestellen zijn de meeste gangbare damesmaten eruit en de witte kleur ook en alleen nog een zwarte laars leverbaar in de maat 41-42.
Dank je voor deze aanbieding ANWB.

witte angora
Berichten: 30566
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: ANWB winkel

Ongelezen bericht door witte angora »

Is dat niet een beetje laat? Normaal is het ding toch al eind van de maand binnen?

Ik heb nog niks geen kampioen binnen, ook nog niks gehoord van de verlenging van de wegenwacht trouwens. Niet verwonderlijk, vandaag kreeg ik een bedankkaart binnen in verband met een overlijden, het ding is gedateerd 14 november, de stempel van 29 november...

Dus ik weet zo net nog niet of je de ANWB moet bedanken of de bezorger.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ANWB winkel

Ongelezen bericht door duiner »

.
in de winkel is altijd meer te koop, heeft u dat gedaan ?
.

Wilsophie
Berichten: 114
Lid geworden op: 24 nov 2009 12:51

Re: ANWB winkel

Ongelezen bericht door Wilsophie »

Waar ik woon is geen winkel, als de internet afdeling is uitverkocht dan haal je toch wat paren uit de winkels? Of is dat een vreemde gedachte?

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: ANWB winkel

Ongelezen bericht door duiner »

Wilsophie schreef:Waar ik woon is geen winkel, als de internet afdeling is uitverkocht dan haal je toch wat paren uit de winkels? Of is dat een vreemde gedachte?
ze kopen soms heel weinig in, die anti-slip-zooltjes waren vorige jaar in 1 week uitverkocht

met die gladheid hadden ze er dan maar 10 ( b.w.v. ) of zo, in de winkel ... :roll:
.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: ANWB winkel

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Wilsophie schreef:Waar ik woon is geen winkel, als de internet afdeling is uitverkocht dan haal je toch wat paren uit de winkels? Of is dat een vreemde gedachte?
Dat klinkt makkelijker dan dat het is. Je moet eerst opzoeken in welke winkel nog het juiste product staat, vervolgens moet dat naar het distributiepunt van de webwinkel en dan weer opgestuurt worden. De winstmarge is dan al opgemaakt.

Mar v.d. Berg
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 apr 2011 23:20

Re: ANWB winkel

Ongelezen bericht door Mar v.d. Berg »

Als het waar is wat GJvdZ schrijft, dan is het bij de ANWB wel primitief geregeld. Geen enkel ander winkelketen heeft het nog zo digibetisch in elkaar zitten. Maar ik geloof GJvdZ in ieder geval wel. De ANWB heeft merkwaardige winkelopvattingen. Waar ik woon is wel zo'n winkel. Daar plakken ze de display van de kassa af. Gevraagd waarom ze dat doen, is het antwoord "wat je betalen moet zie je wel op de pinautomaat". Ik bestel dus ook liever via internet, dan zie ik tenminste uit welke bedragen het totaal is samengesteld.

Gesloten