LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Bloon
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2016 09:52

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Bloon »

Vind ik zeker een goed plan.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Bloon schreef:Op 30 juli 2016 ben ik voor de bibliotheek in Tilburg benaderd door 2 personen om voor een bedrag van 8 euro een kids box van Nickelodeon te ontvangen.
Zelfde smoes die ze jaren geleden bij mij probeerden. Ze doen zich voor als lui van kinderzenders, maar ze kunnen dat nimmer aantonen.
Bloon schreef:In eerste instantie zei ik nee, maar ze waren wel erg dwangmatig en het was erg druk in verband met de kermis.
Tip voor de volgende keer: Nee is nee. Gewoon weglopen en ze in hun sop laten gaarkoken. Je mag best voor jezelf opkomen.
Bloon schreef:Ik zei meerdere malen dat ik geen abonnement wilde, maar volgens die twee mannen was het maar éénmalig. Er was geen sprake van een abonnement.
Zij krijgen per handtekening betaald. Straatverkopers en colporteurs staan er om bekend dat ze liegen om mensen te laten tekenen.
Bloon schreef:31 juli worden wij door hun gebeld voor ons banknummer(wat een lef), mijn man zei wij willen meteen opzeggen dat is wettelijk bepaald. Nee dat kon niet zei hij(oplichter), alsnog heeft mijn man ons banknummer doorgegeven.
Waarom geef je dan alsnog een rekeningnummer op? Iedereen kan wel beweren dat je aan van alles vast zit, maar zonder rekeningnummer kunnen ze in ieder geval niets zelf afschrijven.
Bloon schreef:Op 30 augustus 2016 hebben wij een pakket ontvangen van ”Splendid Club”.
Prima, ongevraagd toegezonden betekent dat je het mag houden zonder dat je ervoor moet betalen. Dat is wettelijk geregeld.
Bloon schreef:Die mevrouw zei dat dat niet kan en dat het een abonnement van 6 maanden betreft, dus elke maand moeten wij 8 euro betalen.
Die mevrouw is een leugenaar.
Bloon schreef:Aangegeven dat aan mij werd verteld dat het niet om een abonnement ging, maar om een éénmalige actie van 8 euro en niet meer of minder.
Dat heet dwaling en zou ook nog een extra argument zijn om de overeenkomst te ontbinden.
Bloon schreef:Mijn man heeft teruggebeld en aangegeven dat wij helemaal niks gaan betalen, het pakket zouden wij retourneren en dat ze ons hebben voorgelogen, maar ze bleef volhouden dat het een abonnement is en dat wij moeten betalen.
Och, ik zou die moeite niet doen, zolang je maar kunt aantonen dat je hebt opgezegd. Bewaar dus een telefoonrekening waarmee je kan bewijzen dat je hen meermaals gebeld hebt. Pakket ook gewoon houden. Zeg maar dat ze een afspraak mogen maken om het op te halen. Je bent helemaal niet verplicht om het terug te sturen omdat je al lang had opgezegd.
Bloon schreef:Als wij niet betalen dan gaat het naar het incassobureau genaamd Fiad.
Dat is hun eigen incassobureautje, lekker negeren.
Bloon schreef:Het geïncasseerde bedrag van 7,95 euro heb ik gestorneerd.
Goed zo. Vergeet niet hun rekening te blokkeren en melding te maken bij je bank van een onterechte incassopoging.

Onimusha
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jun 2016 13:21

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Onimusha »

het blijkt dat er al een facebook groep is over deze oplichters, maar volgens mij blokkeert FB de pagina als je ernaar zoekt, ik heb hem gevonden in google.
https://www.facebook.com/splendidclubneppers/

Melissa28
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2016 09:56

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Melissa28 »

Ik ben er helaas ook ingetrapt door een leuke vlotte babbel, normaal trap ik niet in die verkooppraatjes. Maar ach ik dacht als het maar 2 proefpakketen zijn van alleen verzendskosten 2x 7.95 is het wel om te proberen.
Bel je later op na splendidclub man heel kortaf en vervolgens een grote mond!
En zit je er dus 6 maanden aanvast wat ik wel wist maar niet dat het elke maand een boekenpakket was van 7.95 er was gezegt 1x per 3 maanden 1 pakket van 7.95 dus zou 2x zijn. Dus ik voel me opgelicht.
En de boeken die ze sturen zon onzin van kind van 0-2 jaar kunnen beter maken vanaf 2 jaar.
Boeken zijn erg teleurstellend en waardeloos!
Ben echt boos en ik zal er nooit meer intrappen en nadat half jaar is het definitief stoppen!! NOOIT meer.
En aan de klantvriendelijkheid kunnen ze beter aan werken onbeschofte vent dat t was.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Melissa28 schreef:Ik ben er helaas ook ingetrapt door een leuke vlotte babbel, normaal trap ik niet in die verkooppraatjes. Maar ach ik dacht als het maar 2 proefpakketen zijn van alleen verzendskosten 2x 7.95 is het wel om te proberen.
Bel je later op na splendidclub man heel kortaf en vervolgens een grote mond!
En zit je er dus 6 maanden aanvast wat ik wel wist maar niet dat het elke maand een boekenpakket was van 7.95 er was gezegt 1x per 3 maanden 1 pakket van 7.95 dus zou 2x zijn. Dus ik voel me opgelicht.
En de boeken die ze sturen zon onzin van kind van 0-2 jaar kunnen beter maken vanaf 2 jaar.
Boeken zijn erg teleurstellend en waardeloos!
Ben echt boos en ik zal er nooit meer intrappen en nadat half jaar is het definitief stoppen!! NOOIT meer.
En aan de klantvriendelijkheid kunnen ze beter aan werken onbeschofte vent dat t was.
Je zit helemaal nergens aan vast. Lees de tips op dit topic eens door, dan weet je wat je moet doen.

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Julie4444 schreef:
Bloon schreef:Aangegeven dat aan mij werd verteld dat het niet om een abonnement ging, maar om een éénmalige actie van 8 euro en niet meer of minder.
Dat heet dwaling en zou ook nog een extra argument zijn om de overeenkomst te ontbinden.
Dat is geen dwaling. Als er getekent is voor een abonnement dan zit daar aan vast tenzij je kunt bewijzen wat er besproken is. En als er niet getekend is dan kun je gewoon aangeven dat er dan wel geen overeenkomst is dan wel in een overeenkomst is met een andere inhoud.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

alfatrion schreef:
Julie4444 schreef:
Bloon schreef:Aangegeven dat aan mij werd verteld dat het niet om een abonnement ging, maar om een éénmalige actie van 8 euro en niet meer of minder.
Dat heet dwaling en zou ook nog een extra argument zijn om de overeenkomst te ontbinden.
Dat is geen dwaling. Als er getekent is voor een abonnement dan zit daar aan vast tenzij je kunt bewijzen wat er besproken is. En als er niet getekend is dan kun je gewoon aangeven dat er dan wel geen overeenkomst is dan wel in een overeenkomst is met een andere inhoud.
Onzin Alfa, deze colporteurs die werken voor de eigenaar liegen altijd over de kosten, duur en dergelijke. Ik ben ze zelf in 2012 tegengekomen en kreeg ook een onzinverhaal te horen over dat ze van Nickelodeon en Disney channel waren en dat je alleen maar verzendkosten hoefde te betalen. De werkelijke kosten staan op de achterkant van het papiertje wat men dan getekend heeft. Aan alle kanten is dat dwaling. Je bent immers opzettelijk voorgelogen en had helemaal niet de intentie een abonnement af te sluiten. Alleen maar een handtekening voor een eenmalig setje proefpakketten.

Aangezien hier letterlijk 20+ pagina's met exact dezelfde ervaringen staan, exact dezelfde smoesjes en verhaaltjes die ik toendertijd te horen kreeg kan ik niet anders dan concluderen dat dit de standaard opzettelijke gang van zaken is.

Overigens is die eigenaar een oplichter. Dit heb ik al eens eerder verteld toen ik mijn verhaal deed in dit topic, met als onderbouwing het telefoongesprek dat ik met meneer had en de aflevering over hem in TROS Opgelicht.
Laatst gewijzigd door Julie4444 op 02 okt 2016 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door berndv »

Julie4444 schreef:Onzin Alfa, deze colporteurs die werken voor de eigenaar liegen altijd over de kosten, duur en dergelijke. Ik ben ze zelf in 2012 tegengekomen en kreeg ook een onzinverhaal te horen over dat je alleen maar verzendkosten hoefde te betalen. De werkelijke kosten staan op de achterkant van het papiertje wat men dan getekend heeft. Aan alle kanten is dat dwaling. Je bent immers opzettelijk voorgelogen en had helemaal niet de intentie een abonnement af te sluiten. Alleen maar een handtekening voor een eenmalig setje proefpakketten.
strikt op de feiten heeft Alfa gewoon gelijk. Juist omdat op de achterzijde de voorwaarden staan waar je voor tekent is het aan de koper om aan te tonen dat er daadwerkelijk mondeling wat anders afgesproken is, dan waar schriftelijk voor is getekend. Voor wat betreft de intentie tot koop geldt er gelukkig de bedenktermijn, en als er dan binnen die termijn niet geannuleerd wordt, lijkt het inderdaad gewoon een bindende overeenkomst van 2 partijen.

Maar het geeft inderdaad wel te denken dat hier al 20 pagina's aan topic over is geschreven en het bedrijf niet heel erg kosjer over komt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door berndv »

Julie4444 schreef:Onzin Alfa, deze colporteurs die werken voor de eigenaar liegen altijd over de kosten, duur en dergelijke. Ik ben ze zelf in 2012 tegengekomen en kreeg ook een onzinverhaal te horen over dat je alleen maar verzendkosten hoefde te betalen. De werkelijke kosten staan op de achterkant van het papiertje wat men dan getekend heeft. Aan alle kanten is dat dwaling. Je bent immers opzettelijk voorgelogen en had helemaal niet de intentie een abonnement af te sluiten. Alleen maar een handtekening voor een eenmalig setje proefpakketten.
strikt op de feiten heeft Alfa gewoon gelijk. Juist omdat op de achterzijde de voorwaarden staan waar je voor tekent is het aan de koper om aan te tonen dat er daadwerkelijk mondeling wat anders afgesproken is, dan waar schriftelijk voor is getekend. Voor wat betreft de intentie tot koop geldt er gelukkig de bedenktermijn, en als er dan binnen die termijn niet geannuleerd wordt, lijkt het inderdaad gewoon een bindende overeenkomst van 2 partijen.

Maar het geeft inderdaad wel te denken dat hier al 20 pagina's aan topic over is geschreven en het bedrijf niet heel erg kosjer over komt.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

berndv schreef:
Julie4444 schreef:Onzin Alfa, deze colporteurs die werken voor de eigenaar liegen altijd over de kosten, duur en dergelijke. Ik ben ze zelf in 2012 tegengekomen en kreeg ook een onzinverhaal te horen over dat je alleen maar verzendkosten hoefde te betalen. De werkelijke kosten staan op de achterkant van het papiertje wat men dan getekend heeft. Aan alle kanten is dat dwaling. Je bent immers opzettelijk voorgelogen en had helemaal niet de intentie een abonnement af te sluiten. Alleen maar een handtekening voor een eenmalig setje proefpakketten.
strikt op de feiten heeft Alfa gewoon gelijk. Juist omdat op de achterzijde de voorwaarden staan waar je voor tekent is het aan de koper om aan te tonen dat er daadwerkelijk mondeling wat anders afgesproken is, dan waar schriftelijk voor is getekend. Voor wat betreft de intentie tot koop geldt er gelukkig de bedenktermijn, en als er dan binnen die termijn niet geannuleerd wordt, lijkt het inderdaad gewoon een bindende overeenkomst van 2 partijen.

Maar het geeft inderdaad wel te denken dat hier al 20 pagina's aan topic over is geschreven en het bedrijf niet heel erg kosjer over komt.
Veel mensen kunnen misschien niet bewijzen dat er sprake is van dwaling, maar dat is er wel degelijk. (ik kon het toevallig wél bewijzen, maar dat is een ander verhaal). Ze liegen over wie ze zijn, dus daar alleen al op klopt het niet. Ze laten belangrijke informatie weg en geven de voorwaarden niet voordat er getekend wordt.

Als je dan vervolgens belt om je op de bedenktermijn te beroepen beweert meneer de eigenaar glashard dat dat niet kan en dat hij de per aangetekende post verstuurde opzegging niet heeft ontvangen (en een heel verhaal wat ik zo'n 10 pagina's geleden heb gepost).

Die man is objectief gezien een oplichter die zijn colporteurs letterlijk de opdracht geeft een leugenverhaal op te dreunen om handtekeningen te scoren. En zijn personeel die dit uitvoert is dus geen haar beter. Niets meer en niets minder.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Julie4444 schreef:...En zijn personeel die dit uitvoert
(al dan niet) voor hun bonussen
is dus geen haar beter. Niets meer en niets minder.

R0L0!
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2016 22:51

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door R0L0! »

Dankzij alle tips in dit forum hebben we de eerste stappen inmiddels ook doorlopen. Vandaag lag geheel verwacht de brief van in assobureau Fiad op de deurmat. Heeft iemand misschien een voorbeeldbrief waarmee we bezwaar aan kunnen tekenen en hen aan kunnen geven dat ze het maar voor de rechter gaan brengen? Hartelijk dank!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

R0L0! schreef:Dankzij alle tips in dit forum hebben we de eerste stappen inmiddels ook doorlopen. Vandaag lag geheel verwacht de brief van in assobureau Fiad op de deurmat. Heeft iemand misschien een voorbeeldbrief waarmee we bezwaar aan kunnen tekenen en hen aan kunnen geven dat ze het maar voor de rechter gaan brengen? Hartelijk dank!
Ja, doorzoek dit topic ff op mijn posts. Ik heb een jaar of 2 geleden ergens een voorbeeldbrief gepost.

astridje18
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jan 2017 16:42

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door astridje18 »

Ik gooi weer wat leven in de brouwerij ;)

19 december er helaas ook ingetrapt. 's Avonds een slecht gevoel er over. Het ging zo snel, wilde even boodschappen doen na het werk.
Ik heb mijn gegevens ingevuld via een tablet. 6 pakketten voor 7,95. Helaas geen bewijs/bon van haar gekregen! Kon me ook niet meer herinneren van welk bedrijf ze was.

Gister eerste pakket ontvangen. Nu op het werk dit hele forumtopic doorgelezen.
Dus, niet betalen, aangetekende brief versturen en afwachten maar?
Er is nog geen bedrag van mijn rekening afgeschreven.

pucky
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2017 07:31

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door pucky »

Ik heb binnen 14 dagen een brief en het proefpakket teruggestuurd.
Mij is vertelt dat ik een proefpakket zou ontvangen en daarna zouden ze pas vragen of ik verlenging wilde.
Dus heb gestuurd dat ik af zie van verlenging van 3 x.
En die verlenging zou den 3x zijn voor 7,95 per keer.
Nu proefpakket ontvangen en teruggestuurd. Ook geen verdere papieren erbij gekregen en nog niks betaald.
Moet ik nu afwachten?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

astridje18 schreef:Ik gooi weer wat leven in de brouwerij ;)

19 december er helaas ook ingetrapt. 's Avonds een slecht gevoel er over. Het ging zo snel, wilde even boodschappen doen na het werk.
Ik heb mijn gegevens ingevuld via een tablet. 6 pakketten voor 7,95. Helaas geen bewijs/bon van haar gekregen! Kon me ook niet meer herinneren van welk bedrijf ze was.

Gister eerste pakket ontvangen. Nu op het werk dit hele forumtopic doorgelezen.
Dus, niet betalen, aangetekende brief versturen en afwachten maar?
Er is nog geen bedrag van mijn rekening afgeschreven.
Dat is de eerste stap ja.

pucky
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2017 07:31

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door pucky »

asconahobbyist schreef:Vandaag is mn vrouw met haar meoder naar de negen maandenbeurs geweest.
Daar heeft ze zich een proefabonnement aan laten smeren van kinderboeken via de splendidclub.
4 paketten voor € 33,80 !
Nou zat ze er over na te denken en wil het eigenlijk toch niet.
Dus heb even de bon bekeken,nou staat daar op dat je er dus niet van af kan omdat het onder de 34 euro is (33,80,of ze het er om doen)
Meteen even gegoogled en wat ik al verwachtte,1 grote oplichterszooi,bij Kassa en Radar al aandacht aan besteed.
Blijkt nu dus ook dat je aangetekend moet opzeggen,en evengoed vaak blijven ze gewoon sturen,de boeken schijnt puinzooi te wezen.
Kunnen we er nog op 1 of andere manier vanaf of zijn we gewoon de sjaak voor in ieder geval 33,80???
Hebben jullie nog last gehad na betaling?

pucky
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2017 07:31

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door pucky »

Daarna geen last meer gehad?

pucky
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2017 07:31

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door pucky »

Julie4444 schreef:
Onimusha schreef:3 weken geleden is mijn vrouw ook aangesproken op straat en ze zegt zelf dom te zijn geweest, maar goed we hebben diezelfde dag nog een aangetekende brief gestuurd met de melding gebruik te willen maken van de 14 dagen bedenktijd, de reden hadden we opgegeven dat we een slecht gevoel hadden na het lezen van de vele negatieve reacties.
Vergelijkbaar wat er bij mijn huisgenoot gebeurde. Je hebt goed gehandeld: bewaar dat bewijs van ontvangst voor de aangetekende brief goed.
Onimusha schreef:Ik dacht dat het hiermee gedaan zou zijn, maar nu kregen we afgelopen zaterdag een pakketje in de bus met wat boekjes. Rechtsbijstand adviseerde om dit terug te sturen met nogmaals de eerste brief erbij, zijn er nog dingen die ik erbij moet vermelden, ik ben al van plan om de brief als envelop te vouwen en daar de verzendstreepjescode op te plakken, dit alles te filmen terwijl hij in de bus gaat op het postkantoor, ik hoor graag van jullie, want ik wil er het liefst zo snel mogelijk van af zonder iedere keer de aangetekende brieven te moeten betalen.
Nee, niets terugsturen: dat kost je alleen maar geld.

Jij hebt binnen 14 dagen opgezegd. Jij kan bewijzen dat je op tijd hebt opgezegd. Er is dus geen overeenkomst. Als zij jullie ongevraagd producten toesturen mag je die houden en hoef je niet te betalen. Uiteraard is het wel zo netjes om aan te geven dat je het retour wil sturen nadat zij de portokosten hebben overgemaakt, of dat ze het mogen komen ophalen op afspraak.

Storneer enige bedragen als er iets is afgeschreven en blokkeer hun tegenrekening. Als er nog niets is afgeschreven, let dan de komende tijd goed op de ingeplande incasso's en weiger deze zodra die is ingepland. Dan kun je ook hun rekening gelijk blokkeren.


Kortom:
- Er is geen overeenkomst want je hebt tijdig opgezegd
- Zij mogen jullie niets toesturen en daar dan vervolgens geld voor vragen
- Je mag het pakket houden
- Betaal geen cent!
Als je per brief en mail hebt opgezegd binnen 14dagen en het bedrag is onder de 50 euro is dat dan ook geldig want lees ook dat dat niet kan onder de 50 euro? Ik heb ook geen papier of bevestiging gehad van mijn gratisproefpakket en eventuele verlenging als ik tevreden was.
En als ik nu betaald ben ik er dan wrl vanaf? Wie kan mij helpen?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: splendidclub kinderboeken niet op te zeggen

Ongelezen bericht door Julie4444 »

pucky schreef:
Julie4444 schreef:
Onimusha schreef:3 weken geleden is mijn vrouw ook aangesproken op straat en ze zegt zelf dom te zijn geweest, maar goed we hebben diezelfde dag nog een aangetekende brief gestuurd met de melding gebruik te willen maken van de 14 dagen bedenktijd, de reden hadden we opgegeven dat we een slecht gevoel hadden na het lezen van de vele negatieve reacties.
Vergelijkbaar wat er bij mijn huisgenoot gebeurde. Je hebt goed gehandeld: bewaar dat bewijs van ontvangst voor de aangetekende brief goed.
Onimusha schreef:Ik dacht dat het hiermee gedaan zou zijn, maar nu kregen we afgelopen zaterdag een pakketje in de bus met wat boekjes. Rechtsbijstand adviseerde om dit terug te sturen met nogmaals de eerste brief erbij, zijn er nog dingen die ik erbij moet vermelden, ik ben al van plan om de brief als envelop te vouwen en daar de verzendstreepjescode op te plakken, dit alles te filmen terwijl hij in de bus gaat op het postkantoor, ik hoor graag van jullie, want ik wil er het liefst zo snel mogelijk van af zonder iedere keer de aangetekende brieven te moeten betalen.
Nee, niets terugsturen: dat kost je alleen maar geld.

Jij hebt binnen 14 dagen opgezegd. Jij kan bewijzen dat je op tijd hebt opgezegd. Er is dus geen overeenkomst. Als zij jullie ongevraagd producten toesturen mag je die houden en hoef je niet te betalen. Uiteraard is het wel zo netjes om aan te geven dat je het retour wil sturen nadat zij de portokosten hebben overgemaakt, of dat ze het mogen komen ophalen op afspraak.

Storneer enige bedragen als er iets is afgeschreven en blokkeer hun tegenrekening. Als er nog niets is afgeschreven, let dan de komende tijd goed op de ingeplande incasso's en weiger deze zodra die is ingepland. Dan kun je ook hun rekening gelijk blokkeren.


Kortom:
- Er is geen overeenkomst want je hebt tijdig opgezegd
- Zij mogen jullie niets toesturen en daar dan vervolgens geld voor vragen
- Je mag het pakket houden
- Betaal geen cent!
Als je per brief en mail hebt opgezegd binnen 14dagen en het bedrag is onder de 50 euro is dat dan ook geldig want lees ook dat dat niet kan onder de 50 euro? Ik heb ook geen papier of bevestiging gehad van mijn gratisproefpakket en eventuele verlenging als ik tevreden was.
En als ik nu betaald ben ik er dan wrl vanaf? Wie kan mij helpen?
Niet betalen. Als jouw ervaring consistent is met wat de overige mensen is overkomen ben je nameljik voorgelogen. Gezien de info die je per PB gaf is dit inderdaad het geval. Dan hoef je dus geen cent te betalen. Betaal dus niets.

Gesloten