LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Bozeklant87
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2012 11:27

Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door Bozeklant87 »

Ik woon in geldrop en ik maak dagelijks mee dat de groente en fruit bij de jumbo hier NIET VERS is. Volgens de website en volgens de reclames op tv is het zo dat wanneer je dat vind je naar de jumbo gaat service balie of naar de groente man en dat je dan een gratis fruit en groente tas krijgt, bij onze jumbo krijg je dan galia meloen, bananen, trostomaten, komkommer en een krop sla. Nou ik moet zeggen dat bij onze jumbo ze er eerst NIKS van af wisten!! Ik als KLANT moest ff vertellen wat het inhield, wat ik moest gaan krijgen en dat is gewoon belachelijk!! Zelfs de MANAGER wist van niks!!! Ik snap dit echt niet meer hoor. Nou de eerste keer tas mee gekregen en raad is dag later het gebeurde weer, wel 10 bakjes met beschimmelde aardbeien!! Ik dus weer naar de groente man want je krijgt 1 tas per klant per dag gratis!! Dus nieuwe dag nieuwe tas !! Nou na een hoop gedoe, gezeur kreeg ik de tas maar ja dan de kassa nog, wat zijn die mensen bij de kassa toch dom af en toe, sommige weten echt wel wat ze moeten doen maar 80 a 90 procent niet en wat is dan het gevolg!! Dat je 30 minuten bij de kassa staat en dat je moet BEWIJZEN dat je geen 5 euro voor die tas hoef te betalen!! EN wel opletten hoor bij de kassa want ze scannen het gewoon en laten je er voor betalen!!!

En dit allemaal is zoo vaak voorgekomen dat ik afgelopen week zelfs een discussie met de manager had!! Hij wilde mij de tas niet meer meegeven want het was te vaak voorgekomen!! Ja hallo zeg, NIET MIJN SCHULD, DAN MOET JE MAAR MINDER BESTELLEN, LEID JE PERSONEEL MAAR OP, MISSCHIEN BETER KIJKEN. ik als KLANT zie het zodra ik richting de aardbeien loop, is toch wel beetje belachelijk dat de medewerkers het niet zien terwijl ze er boven op zitten!!! Hij kon mij ook niet meteen te woord staan nadat ik beschimmelde aardbeien had gevonden, nee nee hij moest eerst JUMBO ZELF BELLEN om te vragen wat hij moest doen!! 10 minuten heb ik moeten wachten!!! En het nieuws dat hij kwam vertelde was als volgt: Ik heb de jumbo zelf gebeld en omdat het te vaak voorgekomen is geef ik u vandaag geen groente fruit tas mee. Ik zo pardon??? Wat is er gebeurt met de service???? Waarom???? Nou daar had hij geen antwoord op, ja het spijt hem dat het voorkomt. Ja hallo dat is niet goed genoeg!! Ik vind jumbo leugenaars, asociaal, service is niet te vinden, consumenten service doet niks want ze sturen alleen een email door!! Wat is dat nou weer voor een service!! Ik ga liever naar de AH daar krijg ik tenminste nog service!!!

[Geschreeuw (overmatig hoofdlettergebruik) verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 13 aug 2012 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door gerland »

Tsja, typerend bericht voor dit forum: de klanten worden met de dag onbeschofter.

Iedere dag een gratis tas groenten 'scoren', omdat u vindt dat het groente en fruit niet vers is?
Als je nu een klacht hebt, over een gekocht produkt, en je gaat me het produkt terug naar de winkel en laat zien dat je klacht terecht is, ok, dan is het te begrijpen.

Maar alleen maar omdat u uit bent om zo veel mogelijk gratis te krijgen, dit gedrag?

Ik heb te doen met de medewerkers van de supermarkt.

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

U bent zeker ook zo'n type die de boel op stelten zet als er meer dan drie mensen in de rij bij de kassa staan?

Juist dit soort types maken het winkelen, wat nu eenmaal noodzaak is, een stuk onaangenamer.

ik wens u succes bij Appie, maar vooral die manager wens ik sterkte.

Bozeklant87
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2012 11:27

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door Bozeklant87 »

Sorry hoor maar wie ben jij???? Wat zie jij als vers of als niet vers!! als er meerdere beschimmelde aardbeien in een bakje zit die wit/groen en weet ik het allemaal wel niet voor kleuren hebben dan is het echt niet meer vers!! Ik zie die bakjes van ver al staan.......en wij eten graag aardbeien maar niet beschimmelde!! Jij misschien wel. en weet je naar huis gaan met een product dat niet meer vers is en dan terug naar de winkel is nog irritanter!! Ze moeten maar beter op letten, er lopen 3 a 4 mensen rond op de groente afdeling en bakjes beter controleren. Als zij hun werk tenminste doen dan zijn er geen klanten die wat vinden!! Tjah zo zie jij het misschien niet maar dat is niet mijn probleem!! Ik heb mijn mening gepost en dat blijf ik ook doen!!

En nee want 4e persoon in de kassa ga ik niet uitrekenen, heb daar geen zin in, het is de moeite niet, doe nou eenmaal geen super grote boodschappen bij de jumbo en voor paar euro, nou die kan ik wel missen!! Jij bent vast zn persoon!! Ik heb het zelfs nog niet eens meegemaakt dat iemand zn boodschappen gratis kreeg!!!

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Bozeklant87 schreef:Wie ben jij?
deze vraag kan ik ook aan u stellen.
U heeft nooit eerder een posting onder deze naam gedaan op dit forum.
Bozeklant87 schreef:.......en wij eten graag aardbeien maar niet beschimmelde!!
Jij misschien wel. en weet je naar huis gaan met een product dat niet meer vers is en dan terug naar de winkel is nog irritanter!!
Dan kiest u een ander bakje????
Bozeklant87 schreef: doe nou eenmaal geen super grote boodschappen bij de jumbo

u doet voor slechts een paar euro per week boodschappen bij de Jumbo en vervolgens verwacht u een service die meer kost dan het oplevert. Wees eens reëel.....

Bozeklant87
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 aug 2012 11:27

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door Bozeklant87 »

u doet voor slechts een paar euro per week boodschappen bij de Jumbo en vervolgens verwacht u een service die meer kost dan het oplevert. Wees eens reëel.....[/quote]

Nee je snapt het niet, doe voor een paar euro per dag boodschappen bij de jumbo!! Ik heb niks gezegd over dag of week en weet je ik ga niet meer in de discussie........geen behoefte aan.....

JanTinusPlukvet
Berichten: 438
Lid geworden op: 18 apr 2010 15:03

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door JanTinusPlukvet »

Da;'s mooi dat u niet meer in discussie gaat. Dan kan dit topic op slot en verwijderd worden.
Goedemiddag :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

denk om u bloeddruk...pfff...wat een bakkie aardbeien straks wel niet te weeg kan brengen...

ik weet ook op welke codes ik moet letten zodat ik weet welk product er verser is bij de appie..
en de andere laat ik lekker liggen,maar geen heissa staan maken zeg,en dat voor een bakje aardbeien, want meer boodschappen doet u er toch niet?

u ziet als u thuis komt dan pas als iets vers is of niet.??normaal....

geen ene !! supermarkt,visboer,slager, groenteboer en weet ik veel wat voor boeren je nog meer hebt,die heeft dagelijks vers eten!
goh ..nieuw..nee hoor er blijven wel eens dingen over die liggen gewoon de volgende dag weer in het schap...

nog een grap! BIJ DE BAKKER GEBEURD HET OOK!

geniet van het leven en u verse aardbeien,er zijn ergere dingen

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

Toch staat deze klant volledig in zijn recht. Het zijn jumbo's eigen regels die bepalen dat het om maximaal 1tas per klant per dag gaat. Als er dus meerdere dagen beschimmeld fruit ligt dan is het iedere dag een gratis tas. Er staat immers geen bedrag of aantal maximaal per week.

Hierbij de spelregels volgens de jumbo website:
jumbo supermarkten schreef:100% Versgarantie voor verse groenten en fruit
Onze groenteman staat voor zijn allerbeste groenten en fruit en garandeert u dat deze producten 100% vers zijn. De Versgarantie voor groenten en fruit werkt als volgt:

Komt u in de winkel toch groente of fruit tegen dat niet meer vers is? Dan krijgt u een tas vol verse groenten en fruit helemaal gratis.
Meld uw klacht bij de servicebalie of op de groenten- en fruit afdeling van de betreffende supermarkt.
De tas wordt voor u ter plekke door een medewerker gevuld.
Een product is niet meer vers indien het product zelf fysieke kenmerken vertoont waaruit blijkt dat het product niet meer vers is.
De inhoud van de tas kan afwijken van de afbeelding.
Maximaal 1 tas per klant per dag.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

is ook zo! olaf...maar om je nou zo om te winden...na hoeveel tassen gehad te hebben?

je kan je ook TE druk maken..wederom wordt weer een winkel uitgemaakt voor oplichterij etc etc

jumbo zal het snel terug draaien denk ik,want geen ene winkel heeft dagelijks vers eten..niet alles komt echt elke dag weer vers binnen..

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door Barman »

Bozeklant87 schreef:doe nou eenmaal geen super grote boodschappen bij de jumbo en voor paar euro, nou die kan ik wel missen!!

Tenzij het om groenten en fruit gaat?

Moet je nou gemiddeld lang wachten op een dag tot die aardbeien er slecht uit gaan zien en je kan toeslaan, of neem je gewoon je eigen aardbeien mee?

just*me
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2011 15:52

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door just*me »

ik kan bozeklant wel begrijpen.

Het probleem vind ik vooral dat Jumbo hier expliciet mee adverteert. Als ze groots dingen beloven die ze niet waar maken, moeten ze ook niet raar opkijken als mensen heisa maken. Dan moeten ze maar meer moeite doen om er inderdaad voor te zorgen dat hun groete en fruit vers is.

Persoonlijk zou ik de moeite er waarschijnlijk niet voor doen, maar als mensen wel de moeite willen doen, lijkt me dat hun goed recht.

Wat ts misschien wel even moet realiseren is de toon. Met beleefdheid kom je vaak een eind verder dan met schelden en mensen voor leugenaars etc. uitmaken.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door ciske »

just*me schreef:ik kan bozeklant wel begrijpen.

Het probleem vind ik vooral dat Jumbo hier expliciet mee adverteert. Als ze groots dingen beloven die ze niet waar maken, moeten ze ook niet raar opkijken als mensen heisa maken. Dan moeten ze maar meer moeite doen om er inderdaad voor te zorgen dat hun groete en fruit vers is.

Persoonlijk zou ik de moeite er waarschijnlijk niet voor doen, maar als mensen wel de moeite willen doen, lijkt me dat hun goed recht.

Wat ts misschien wel even moet realiseren is de toon. Met beleefdheid kom je vaak een eind verder dan met schelden en mensen voor leugenaars etc. uitmaken.

Misschien wel een goed recht, maar alsnog al die heisa voor een gratis tas? :shock:

Alsof er niks belangrijkers is.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door olaf79 »

rozemarijntje schreef:is ook zo! olaf...maar om je nou zo om te winden...na hoeveel tassen gehad te hebben?

je kan je ook TE druk maken..wederom wordt weer een winkel uitgemaakt voor oplichterij etc etc

jumbo zal het snel terug draaien denk ik,want geen ene winkel heeft dagelijks vers eten..niet alles komt echt elke dag weer vers binnen..
Natuurlijk is het de vraag of het de opwinding wel waard is. Dat is aan TS om te bepalen en natuurlijk niet aan ons. Ik snap wel dat als je als winkel adverteert dat klant absoluut kan rekenen op verse groente en fruit en als dit niet zo is je een zak vol gratis krijgt, dat je dat dan ook echt wil krijgen.
Bovendien vind ik het schande dat er zo vaak bedorven voedsel in de winkel ligt. Dit hoort in een goed gemanagde supermarkt gewoon niet zo te zijn.

witte angora
Berichten: 30788
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door witte angora »

Het speeksel spat van de openingspost af, als ik eerlijk mag zijn, zo woest komt de topicstarter op mij over.

Dat hij in zijn recht staat, ongetwijfeld. Als er iedere dag een bak beschimmelde aardbeien ligt, dan heeft hij recht op een gratis tas groente.

Aan de andere kant, dat is ook al gezegd, iedere dag voor een paar euro boodschappen doen bij steeds dezelfde supermarkt? Ik ga één keer in de week naar de Deka, één keer in de week naar de Aldi, en heel af en toe naar de Appie. Dan haal ik bij iedereen wat ik voor de hele week nodig heb.

Eigenlijk, bozeklant, krijg ik toch een beetje het idee dat je dit doet om de kans op gratis groente zo groot mogelijk te maken, en dat is niet reëel natuurlijk. Er kan een keertje, zelfs iedere dag, iets liggen dat niet zo vers is. Maar om nou iedere dag de hele groentenafdeling af te speuren, desnoods naar iets dat je niet wilde kopen, maar dat je kunt gebruiken om een gratis tas te scoren? Dat je iedere dag iets vind dat je toevallig wilde kopen en toch beschimmeld is, dat wil er bij mij niet in namelijk.

Dat de winkel niet zo happig is om dagelijks die tas mee te geven, zal ongetwijfeld een reden hebben, denk je niet? Dan kun je zeggen dat je je om die paar euro niet druk maakt, maar wat was ook al weer de waarde van die tas? 5 Euro?

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Het speeksel spat van de openingspost af, als ik eerlijk mag zijn, zo woest komt de topicstarter op mij over.
ja dat gevoel had ik dus ook,vandaar dat ik schrijf denk om u bloeddruk...

@olaf,
je hebt volkomen gelijk hoe vaak het bij appie niet gebeurd dat er dingen OVER de datum liggen en dan heb ik het niet over 1 dag.
je moet tegenwoordig zo goed opletten...

laast wilde ik een pot kwark pakken,ja geloof het of niet,ik bijna niet,maar zag het toch echt goed ,op 1 dag na 2 weken overtijd...nou sloeg ff over ....dan maar ander smaakje..

en weet je dan zeg je tegen personeel,joh dat is over de datum..oh ja mm ik haal het zo weg..not...
dus doe ik niet meer,
in de tijd dat ik nog werkte...was dit dus absoluut verboden,elke morgen werd er een ronde gemaakt!!

maar goed tijden veranderen en je moet zelf goed opletten.

maar je kan er ook op gaan lopen en ik denk dat TS dat nu doet..

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

rozemarijntje schreef: je moet tegenwoordig zo goed opletten...
Wat dat betreft boffen we tegenwoordig wel dat we het zelf kunnen controleren. Ik kan me nog goed herinneren dat toen ik als klein jongetje af en toe naar winkel ging voor mijn moeder dat ze mij een paar keer half bedorven producten meegaven (zo van: dat ventje ziet dat toch niet), terwijl volwassenen die er wel kijk op hadden de goede producten meekregen.

Oftewel: dubieuze kruideniers zijn van alle tijden.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door tenormin »

[quote="rozemarijntje"] Het speeksel spat van de openingspost af, als
laast wilde ik een pot kwark pakken,ja geloof het of niet,ik bijna niet,maar zag het toch echt goed ,op 1 dag na 2 weken overtijd...nou sloeg ff over ....dan maar ander smaakje..

En wat nu, hou je de baby of .... :lol: :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja het is een tweeling :wink: we gaan ervoor.. :lol: :lol:

wordt al moe als ik er aandenk :lol: :lol: en misselijk als ik aan de kwark denk...

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Groente fruit tas gratis bij jumbo?? PURE ONZIN!!

Ongelezen bericht door newmikey »

witte angora schreef:Het speeksel spat van de openingspost af, als ik eerlijk mag zijn, zo woest komt de topicstarter op mij over.
+1

Volgens mij is dit het type klant wat de hele dag op de loer ligt om een beschimmeld bakje aardbeien te vinden om daarmee de bedrijfsleider om de oren te slaan: "EN NOU HIER ERMEE, GEEF HIER ZEG IK DIE GRATIS TAS!!!"

Winkelverbod want dit is misbruik van een anderszins sympathieke reclameactie.

Misschien niet helemaal onbelangrijk: "Deze actie geldt tot en met dinsdag 24 april."

Gesloten