LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte service nedgame

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
mcselec
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2013 16:47

slechte service nedgame

Ongelezen bericht door mcselec »

Mijn zoon koopt van zijn vakantie geld een zeer dure Sabertooth controller. Al na 3 weken stopt de controller ermee. Bij NedGame willen ze niet ruilen of repareren : ze geven gewoon mijn zoon de schuld. Komen ze met een vaag verhaal dat er te hard op de knopjes is gedrukt !
Dus kennis van zaken hebben ze ook al niet.
Er is niets mis met de knopjes. De PC crasht als de controller wordt aangesloten.
In NL heb je toch 2 jaar garantie? Moet ik hier via mijn rechtsbijstand verzekering werk van maken?

Dit is echt een schandalige gang van zaken. Ga dus met een grote boog om deze winkel in Almere heen!
Misschien dat andere filialen wel beter zijn maar ik vermoed van niet.
Je bent beter af bij een eerlijk bedrijf met een RMA procedure.

SHS_Inc
Berichten: 130
Lid geworden op: 05 jun 2012 19:20

Re: slechte service nedgame

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Met een boog omheen ??? wat dacht je van Controller mee en naar binnen gaan....gaat weer nergens over.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: slechte service nedgame

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Uh.. dat zal die toko moeten aantonen - dat er onjuist gebruik van is gemaakt.

Dus , toch maar even langsgaan en vragen hoe men dat zo ziet, en hoe ze dat kunnen bewijzen.

mcselec
Berichten: 7
Lid geworden op: 07 aug 2013 16:47

Re: slechte service nedgame

Ongelezen bericht door mcselec »

Ik heb ook een klacht gestuurd aan Nedgame hoofdkantoor. Maar die schepen je net zo makkelijk af als nedgame in almere. Deze winkel wil maar 1 ding : verkopen en geen service verlenen.
Na nog wat emails kon ik eventueel wel een RMA krijgen maar het zou weken duren allemaal.
Voor hetzelfde geld is nedgames dan failliet wat mij niet zou verbazen met deze slechte service dus
contact opgenomen met de leverancier. Deze weet wat service is : na het opgeven van wat gegevens krijg ik gewoon een RMA nummer en kon ik de controller opsturen. En eea duurt maar een paar dagen.
Mijn advies : controleer voor je wat koopt in een winkel of ze wel normale service verlenen. Want je kunt dan wel 2 jaar wettelijke garantie hebben, als de winkelier te lui is om te helpen heb je daar niets aan.

Gesloten