LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Mediamarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
dikmenli
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2014 12:21

Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door dikmenli »

Ik heb wapshop mediamarkt op 21 december een koelkast besteld en die werd geleverd op 24 december om 16.30 uur. Ik wilde de koelkast meteen met bezorgers controleren op beschadigingen maar dat mocht niet van de chauffeur. Hij zei, dat, als er beschadigingen zouden zijn, die na melding gelijk verholpen zouden worden. Hij heeft ook mijn oude koelkast meegenomen .Ik heb de koelkast uiteraard meteen gecontroleerd en ontdekte de 2 groten deuken . Ik ben naar buiten gerend en ondanks dat de chauffeur mij zag reed hij gewoon weg.
Ik heb meteen telefonisch contact met klantenservice opgenomen en mij werd verteld dat ik foto’s moest nemen en die door moest sturen – dat heb ik gedaan – en dat ik de koelkast bij de buren maar moest gebruiken. Het was inmiddels na 17.00uur en kon ik verder niets meer ondernemen.
Ik heb 26,12,2013 wederom telefonisch contact met klantenservice opgenomen en kreeg te horen dat ik moest wachten (hoe lang???).
ik heb 28,12.2013 weer contact opgenomen met klanten service dat ik niet meer leuk vond en wau graag deze beschadigde koelkast retourneren en ik wou mijn geld terug .was goed. als ze koelkast in de vrachtwagen geladen is zou ik mijn geld terug krijgen .dus niet.!!!

Dinsdag , 31-12-2013. Heb ik een afspraak gemaakt met Fiege B.V.( mediamarkt) maar ze zijn niet niet gekomen ,Ik zat al 24 december tot 3 januari met een beschadigt koelkast in de woonkamer,
Ik had 31,12, 2013 firma Feige B.V gebeld ,ze hebben gezegd dat computer was kopat van hun daardoor konden ze afspraken niet zien dus koelkast 03 januari opgehaald.
Ik had 6 januari gebeld voor mijn geld maar ze kunnen geen datum geven voor terug betaling .dus weer wachten .Ik hoop ooit mijn geld terug krijgt van mediamarkt ,ik zit al 16 dagen zonder koelkast, ik kan ook niet koelkast kopen omdat ik mijn geld niet terug krijgt
Ik had met een beschadigde koelkast van mediamarkt kerst en oud nieuw gevierd.
Vandaag 13.01.2014. ik heb mijn geld nog niet ontvangen.kan elke keer bellen maar kost mij aleen maar geld,(10c per minuut)
Ik vind gewoon wat mediamarkt zeer asociaal is tegen zijn klanten. ik ga voortaan nooit meer iets kopen bij mediamarkt.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je moet zeer goed opletten bij deze firma. Zeer commercieel bedrijf en service kost geld en is dus een kostenpost dus geen service.... Beter koop je bij de witgoed boer om de hoek.

munga
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 nov 2007 15:55

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door munga »

bij de media markt heb ik een soort gelijke aanvaring maar gelukkig heb ik niks gekocht, ik kwam op de btw actie af.
ik bel of een vaatwasser type xxxx op voorraad is, ja was het antwoord, ik rij naar de qruqius, maar daar zegt deze verkoper dat ze nooit inbouw vaatwassers op voorraad hebben, duurt een tot twee weken, wilt u hem dan maar even bestellen? wel eerst betalen natuurlijk. ik zeg dat ik daar weinig vertrouwen in heb gezien ook de reputatie van de mediamarkt, meneer de verkoper is nu beledigd en ik ben voor niks gereden.

als jet het filiaal uit loopt zie je bij de service balie de vermoeide blikken van die arme mensen in de die een garantie komen claimen.
ben ik even blij dat ik niks gekocht heb, ik geef liever 100,- meer uit bij de eerste de beste internethandel daar heb ik meer vertrouwen in.

verdiep je je wat verder in de mediamarkt dan schijnt dat ze de btw actie gebruiken om de terug gekomen garantie gevalletjes door te pasen.
ook schijnen ze naar verluid de garantie gevalletjes en kneusjes van het failliet verklaarde mac stonehouse te woerden onderhands te hebben opgekocht.

dus koop je daar wat kijk dan of de verpakking niet beschadigd is en of het niet opnieuw verpakt is

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door eleven »

ben ik even blij dat ik niks gekocht heb, ik geef liever 100,- meer uit bij de eerste de beste internethandel daar heb ik meer vertrouwen in.
Als je dan niet echt bedrogen uit komt, want de eerste beste internethandel is natuurlijk betrouwbaar! :lol:

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

snuffel1 schreef: Uit het relaas van Ts lees ik wel dat hij/zij de koelkast optisch wilde controleren dus uit de verpakking halen terwijl de bezorger maar moest wachten, zo werkt het dus niet.
Die bezorger zou ook even mee kunnen helpen met het product uit de verpakking halen. Ik zou nooit betalen voordat ik die controle heb uitgevoerd.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Ik bestel regelmatig apparatuur die in de aanbieding is bij de webshop van Mediamarkt
Ja en? Ik zal ook nooit iets bij de MM kopen, klantenservice is daar slecht , dus om die winkel ga ik met een grote boog heen. Als je in de winkel zelf al bent, kan je ik weet niet hoe lang wacht voor er iemand komt, en dat gaat alsnog heel onverschillig. Niet echt klanten aanlokken zo.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door gilas »

Josephien12 schreef:
snuffel1 schreef: Uit het relaas van Ts lees ik wel dat hij/zij de koelkast optisch wilde controleren dus uit de verpakking halen terwijl de bezorger maar moest wachten, zo werkt het dus niet.
Die bezorger zou ook even mee kunnen helpen met het product uit de verpakking halen. Ik zou nooit betalen voordat ik die controle heb uitgevoerd.
Want de bezorger heeft natuurlijk alleen te bezorgen bij TS :roll:

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

snuffel1 schreef:Tja de dag voor kerst is er voor een bezorgers vrijwel niets te doen, ach kom mevrouw/meneer we pakken het apparaat voor u uit dan kunt u uitgebreid controleren of alles bevalt, pilsje erbij bezorger? nee laten we dat maar niet meer doen we hebben al zoveel borrels gehad, en de bezorgers gaan met paard en wagen op weg naar de volgende klant. Zo werkt anno 2013 in dit geval de bezorging niet meer Mediamarkt huurt een externe transporteur in die niets meer doet dan afleveren punt.
Tuurlijk heeft die externe transporteur geen zin om uit te pakken. Maar als hij niet wil wachten teken ik niet voor ontvangst in goede orde.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

snuffel1 schreef:lees het relaas van Ts eens goed door. Net voor de kerst wordt de koelkast geleverd de drukste tijd van het jaar
Sorry, maar ik heb geen boodschap aan hoe druk een ander het heeft. Als ik iets bestel betaal ik pas als het product in goede orde is en ik laat me niet opjagen. Uiteindelijk zit ik als er iets mis is met de problemen.

Overigens heb ik nog nooit iets gekocht bij de mediamarkt, om deze toko loop ik altijd met een grote boog heen. Mij te schreeuwerig en te weinig wol.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

snuffel1 schreef:@josephien, als je nooit iets bij Mediamarkt besteld hebt waarom reageer je dan.
Mogen alleen mensen reageren die positief zijn over de mediamarkt?

Ik geef aan dat ik pas iets teken (en betaal) als ik de staat heb kunnen controleren. Dat is een generiek advies.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

maar wordt negatief gemaakt omdat klanten de leveringsvoorwaarden of niet lezen of denken dat die voor hun niet van toepassing is
Ben jij nou echt zo naïef of doe je je zo voor? MM is een slechte winkel, klachten genoeg over die tent.

Trouwens als jij een goede ervaring hebt, dan kan een ander toch een slechte hebben?

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door angel1978 »

Josephien12 schreef:
snuffel1 schreef:@josephien, als je nooit iets bij Mediamarkt besteld hebt waarom reageer je dan.
Mogen alleen mensen reageren die positief zijn over de mediamarkt?

Ik geef aan dat ik pas iets teken (en betaal) als ik de staat heb kunnen controleren. Dat is een generiek advies.
Positief of niet. Het is wel handig dat je weet waar het over gaat.

Dan zijn er nog maar heel weinig shops waar je iets kan bestellen.
Er is geen bezorger die rustig gaat zitten wachten tot je iets hebt uitgepakt. Sterker nog, je krijgt het pas als je tekent voor ontvangst ( logisch ook, je hebt het dan ontvangen ).
Uitzondering zijn de bezorgdiensten van de winkel zelf, maar die hebben dan ook belang bij het produkt zelf.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door angel1978 »

ciske schreef:
maar wordt negatief gemaakt omdat klanten de leveringsvoorwaarden of niet lezen of denken dat die voor hun niet van toepassing is
Ben jij nou echt zo naïef of doe je je zo voor? MM is een slechte winkel, klachten genoeg over die tent.

Trouwens als jij een goede ervaring hebt, dan kan een ander toch een slechte hebben?
die redenering doortrekken betekent dat er geen enkele goede winkel meer is. Over alle shops klachten te over.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:Als je in de winkel zelf al bent, kan je ik weet niet hoe lang wacht voor er iemand komt,
Het is bij de MM dan ook de bedoeling dat je zelf iemand aanspreekt als je hulp nodig hebt en niet wacht totdat er iemand naar je toe komt. Daarmee onderscheiden ze zich juist in positieve zin t.o.v. veel andere zaken waar meteen zo'n hijgerige verkoper naar je toe komt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Het is bij de MM dan ook de bedoeling dat je zelf iemand aanspreekt als je hulp nodig hebt
Zelfs dan duurt het lang en is het zonder belangstelling. Alsnog kan iemand een negatieve ervaring hebben, terwijl de ander positief over MM is. Overal is wel wat.

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door Josephien12 »

angel1978 schreef:
Josephien12 schreef:
snuffel1 schreef:@josephien, als je nooit iets bij Mediamarkt besteld hebt waarom reageer je dan.
Mogen alleen mensen reageren die positief zijn over de mediamarkt?

Ik geef aan dat ik pas iets teken (en betaal) als ik de staat heb kunnen controleren. Dat is een generiek advies.
Positief of niet. Het is wel handig dat je weet waar het over gaat.

Dan zijn er nog maar heel weinig shops waar je iets kan bestellen.
Er is geen bezorger die rustig gaat zitten wachten tot je iets hebt uitgepakt. Sterker nog, je krijgt het pas als je tekent voor ontvangst ( logisch ook, je hebt het dan ontvangen ).
Uitzondering zijn de bezorgdiensten van de winkel zelf, maar die hebben dan ook belang bij het produkt zelf.
Het zou ook handiger zijn als jij eens zou lezen wat er gezegd wordt. Maar ik ga de argumenten niet nogmaals speciaal voor jou herhalen. Lees eerst de eerdere postings eens fatsoenlijk door.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Jij noemt MM toch positief?? Ik persoonlijk vind het een snertwinkel waar slecht personeel werkt. Ik ga liever naar een andere winkel. Ik zal daar nooit iets kopen. Als een ander dat doet, moet die dat zelf weten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

!!. Is dat omdat ze belazert willen worden
Misschien wel , ik zou in elk geval niet in die rij gaan staan. En zo goedkoop is de MM ook niet hoor.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Jeetje , je lijkt wel een kind. Als jij tevreden bent over MM , prima toch? :-) man hahaha

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Klacht over Mediamarkt

Ongelezen bericht door ciske »

Dat maak jij er van, ik zou zeggen geniet van MM, mij zal je er nooit tegenkomen :-)

Gesloten