LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jumbo Juichpak

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

gilas schreef:Ik hoop niet dat TS in Barneveld woont.
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3789224/ju ... eveld.html
:shock:

Dan vraag ik me af hoe ze daar het noemen als het dondert. O ja, het onweert natuurlijk.

Dat wordt dan volgende keer Roy Onweer....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Chocomelk »

gilas schreef:Ik hoop niet dat TS in Barneveld woont.
http://www.nu.nl/opmerkelijk/3789224/ju ... eveld.html

Nou ja zeg !
Hoe gebrainwasht zijn die mensen nu eigenlijk daar ?
Het is dus eigenlijk puur discriminatie want het gaat om zijn achternaam.

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Zo kort na de marvelsuperhelden van Plus, het juichpak van Jumbo, de deurvlag van Dirk en AH welke op laatste moment instapt met de hamstertjes...........steeds weer en weer en weer te weinig voorraad van een spaaraktie.

Alhoewel in Barneveld men wellicht een overschotje zal krijgen :mrgreen: met de juichpakken welke alleen de niet gelovigen zullen kopen / dragen.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

bprosman schreef:
Het is dus eigenlijk puur discriminatie want het gaat om zijn achternaam.
Ze hebben nog niet helemaal door dat hij van de herenliefde is :wink:
Dat had ik ook niet door, om de simpele reden dat ik dat helemaal niet belangrijk vindt. Het gaat mij om de mens, niet wat iemand uitspookt op momenten dat ik er niet bij ben en waar ik ook niet bij hoor te zijn (en waar ik ook niet bij wil zijn).

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door henk51 »

Ze zijn via officiële kanalen helemaal niet meer te koop,staat leuk filmpje op site Jumbo.
Via marktplaats lopen de prijzen op tot 50 euro,ook worden er waardeloze spaarkaarten te koop aangeboden welke nu alleen nog de papier prijs waarde hebben.


gr Henk

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan was het aantal spaarkaarten kennelijk vele malen groter dan het aantal pakken. Foutje...

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door kokka »

gilas schreef:Na de rel dat het bavaria jurkje alleen voor kleine maten is,krijgen we nu de rel dat het jumbo juichpak alleen voor grote maten is.
Hier een gratis tip,koop een oranje t shirt en eventueel een oranje broek(zijn er vast),schaf textiel stiften aan,wordt een crea bea of een crea bob en maak je eigen unieke t shirt.
Het zijn ook gewoon meestal plofkippen die in een huispak over straat lopen, dat heeft roy donders goed in de gaten.

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

ik heb deze week het pak besteld en kon gewoon alle maten kiezen dus misschien nogmaals kijken?

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »

witte angora schreef:Dan was het aantal spaarkaarten kennelijk vele malen groter dan het aantal pakken. Foutje...
Of ze hadden niet verwacht dat er zoveel gekken zijn die in een juichpak willen lopen :lol:
witte angora schreef:Dat had ik ook niet door, om de simpele reden dat ik dat helemaal niet belangrijk vindt. Het gaat mij om de mens, niet wat iemand uitspookt op momenten dat ik er niet bij ben en waar ik ook niet bij hoor te zijn (en waar ik ook niet bij wil zijn).
Ik wist het wel en ik heb zo een vermoeden dat dat de echte reden is in Barneveld.
Ik ben het helemaal met je eens dat het om de mens gaat en verder,leven en laten leven zoals dat zo mooi gezegd wordt.
Wat je er ook van vindt,hij is met die pakken aardig succesvol.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

Maar een lichtpuntje voor de Barnevelders die wel willen juichen: in Voorthuizen kunnen ze wel terecht. Allemensen, waar men zich al niet druk over maakt. Ze zijn beroemd om hun kippen maar hun 'gekakel' is wel heel erg kleinzielig.

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

Maar wat ik me nu dus afvraag he.

Straks heb je dat voetbal (is het nou Wk of Ek, zoveel boeit het me nou, daarom zal ik het niet snappen). Als je nou zo'n pak aanhebt mag je juichen als er ergens een punt gescoord is. Want het is een juichpak. Maar als je nou niet zo'n juichpak aan hebt? Mag je dan niet juichen? Moet je dan op de bank zitten kniezen, zelfs als dit land van bekrompenheid en Barneveldse ontplofkippen kampioen wordt?

47712
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2014 22:22

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door 47712 »

Ik heb 2 van die juichpakken één voor de zaterdag en één voor de zondag.
Dan ben je altijd netjes gekleed !

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door henk51 »

door Pareltje31 » 30 mei 2014 12:52

ik heb deze week het pak besteld en kon gewoon alle maten kiezen dus misschien nogmaals kijken?
Valt weinig te kijken/bestellen op de site alleen filmpje en tekst dat alles op is.Ook zijn worstenbroodjes :lol: :lol: :lol:

gr Henk

witte angora
Berichten: 30775
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door witte angora »

47712 schreef:Ik heb 2 van die juichpakken één voor de zaterdag en één voor de zondag.
Dan ben je altijd netjes gekleed !
Die zondagse is toch wel stemmig zwart mag ik hopen? Met een hoedje erbij? :mrgreen:

turtle
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jul 2013 01:35

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door turtle »

47712 schreef:Ik heb 2 van die juichpakken één voor de zaterdag en één voor de zondag.
Dan ben je altijd netjes gekleed !
:D :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

witte angora schreef:Maar wat ik me nu dus afvraag he.

Straks heb je dat voetbal (is het nou Wk of Ek, zoveel boeit het me nou, daarom zal ik het niet snappen). Als je nou zo'n pak aanhebt mag je juichen als er ergens een punt gescoord is. Want het is een juichpak. Maar als je nou niet zo'n juichpak aan hebt? Mag je dan niet juichen? Moet je dan op de bank zitten kniezen, zelfs als dit land van bekrompenheid en Barneveldse ontplofkippen kampioen wordt?
Het is het WK, maar ik ben net als jij, totaal "ontboeit" haha, over voetbal. Wat mij betreft mag iedereen juichen, met of zonder pak. Voor mij een aankomende zware periode, ik haat voetbal, vooral die 16 miljoen scheidsrechters (in hun juichpak :mrgreen: ); die weten alles beter. En dan dat ge o.h. op TV na de wedstrijden. Gelukkig zijn er nog zenders die geen voetbal uitzenden.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door gilas »

tenormin schreef:
witte angora schreef:Maar wat ik me nu dus afvraag he.

Straks heb je dat voetbal (is het nou Wk of Ek, zoveel boeit het me nou, daarom zal ik het niet snappen). Als je nou zo'n pak aanhebt mag je juichen als er ergens een punt gescoord is. Want het is een juichpak. Maar als je nou niet zo'n juichpak aan hebt? Mag je dan niet juichen? Moet je dan op de bank zitten kniezen, zelfs als dit land van bekrompenheid en Barneveldse ontplofkippen kampioen wordt?
Het is het WK, maar ik ben net als jij, totaal "ontboeit" haha, over voetbal. Wat mij betreft mag iedereen juichen, met of zonder pak. Voor mij een aankomende zware periode, ik haat voetbal, vooral die 16 miljoen scheidsrechters (in hun juichpak :mrgreen: ); die weten alles beter. En dan dat ge o.h. op TV na de wedstrijden. Gelukkig zijn er nog zenders die geen voetbal uitzenden.
Maak je geen zorgen,ze gaan er toch in de poule fase uit :wink: (de leukste reacties krijg ik als ik dit zeg, :lol: )
Ik ga voor de detectives die de KRO uitzend in die maand en er zijn vast nog wel wat andere zenders met leuke programma`s.
En anders kom ik ook nog eens een keer door mijn DVD verzameling heen :lol:

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door tenormin »

gilas schreef:Maak je geen zorgen,ze gaan er toch in de poule fase uit :wink: (de leukste reacties krijg ik als ik dit zeg, :lol: )
Kijken of de 'mannen' hierop gaan reageren :lol: Denk ik n.l. ook. En kunnen de juichpakken in het plastic!

Ik ga voor de detectives die de KRO uitzend in die maand en er zijn vast nog wel wat andere zenders met leuke programma`s.
En anders kom ik ook nog eens een keer door mijn DVD verzameling heen :lol:
Nou, voor mij mogen ze Downton Abbey gaan herhalen, vanaf de eerste keer en dan graag 2 afleveringen achter elkaar. Ja, da's waar; heb ook nog heel wat niet gekeken Dvd's hier.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Maak je geen zorgen,ze gaan er toch in de poule fase uit :wink: (de leukste reacties krijg ik als ik dit zeg, :lol: )
Ik ga voor de detectives die de KRO uitzend in die maand en er zijn vast nog wel wat andere zenders met leuke programma`s.
En anders kom ik ook nog eens een keer door mijn DVD verzameling heen :lol:
Kom ik virtueel naast je zitten... wat een gedonder om zo'n voetbalpak....

pefero1408
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mei 2014 16:11

Re: Jumbo Juichpak

Ongelezen bericht door pefero1408 »

Nu al helemaal geen pakken meer te krijgen maar straks kan je wel een petje met krullen of een broodje halen voor je zegels.
Je kan beter de boodschappen terug brengen dan weten ze daar bij de jumbo hoe wij er over denken.

Gesloten