LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Douche Outlet Chinese TROEP !

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Bernard010
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2014 14:04

Douche Outlet Chinese TROEP !

Ongelezen bericht door Bernard010 »

Sinds 8 weken een stoomcabine gekocht bij douche outlet.

Gekocht vanwege de aantrekkelijke prijs en op foto zag het er leuk uit.

Na 1 week begonnen de problemen al led verlichting stuk en handdouche slang lek.

Ok ik dacht dit kan gebeuren, ik bellen met het bedrijf voor een fatsoenlijke oplossing kreeg ik te horen dat alleen fabrieksfouten onder de garantie vielen hierbij moest ik denken aan een constructie fout in de bak. En als ik de de led verlichting wou hebben zou me dit 100 euro kosten en een douche slang 40 euro. BEN DUS MAAR EVEN NAAR DE GAMMA GEGAAN !

Na 5 weken gebruik zonder verlichting in me stoomcabine voelde ik de douchebak regelmatig een beetje doorbuigen, me onderbuik gevoel zei me al dat het toen goed mis zat ik bellen met douche outlet zij vertelden mij dat dit geen kwaad kon. Op hoop van zege dat dit ook klopte helaas was niets minder waar na nu nog geen 8 weken de stoomcabine te hebben ziet mijn stoomcabine er uit als een verrotte ouwe fiets die ergens uit de Amsterdamse gracht is gevist !

En de douchebak zou je al kunnen raden een compleet water ballet inmiddels in mijn badkamer nu er een scheur van 4 centimeter is ontstaan.

Al met al wou ik graag mijn verhaal vertellen en vragen welke juridische stappen ik tegen dit bedrijf kan ondernemen. Aangezien men niet thuis geeft.

Alvast vriendelijk bedankt

Bernard 010 FEYENOORD !! 8)
Krimpen a/d Ijssel
Bijlagen
Doucheoutlet_chinese_troep1 (2).jpg
Douche outlet chinese troep deel 3
(95.2 KiB) 6735 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Doucheoutlet_chinese_troep3.jpg
Douche outlet Chinese troep deel 2
(57.59 KiB) 6735 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Doucheoutlet_chinese_troep1.jpg
Douche outlet chinese troep !
(34.72 KiB) 6735 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Douche Outlet Chinese TROEP !

Ongelezen bericht door prem »

En wat heeft dat prachtige spul gekost als ik vragen mag?

Ik zie het al rond de 8 a 900 euro, ex btw , 700 Euro, tja waar moet dat anders vandaan komen?
Bij de Gamma is het niet anders hoor, en bij Karwei en Praxis ook niet.

Het kan natuurlijk niet altijd maar een beetje douche-cabine/stoomcabine van kwaliteit zit je snel op het vijfvoudige.
Toevallig weet ik hier iets van.

Dit gaat ook niet lang goed, het vochtgehalte van de lage kwaliteit sc is te hoog,
Alles gaat roesten. Spijtig vind ik het.

Heb je de bak goed ondersteunt, anders gaat het lekken op de kitnaad en dat merk je niet tot de buren komen klagen. Zo lang ie beweegt of kraakt is het foute boel.
Die goedkope bakken zijn van te dun materiaal.
http://www.mocoori.nl/stoomcabines/moco ... 10000.html
Nu je vraag...je hebt garantie dus het zou in ieder geval twee jaar moeten werken en gerepareerd moeten worden.
Termijnen stellen, in gebreke stelling en naar de rechter.

Gesloten